Klopt, maar als Cees niet van hem kan winnen dan hoef ie voor mij niet eens in de UFC te zittenquote:Op zondag 1 september 2013 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind ik best. Maar ook een gevaarlijke voor Cees, vooral omdat Ben lastig te finishen is
Thanks for the reminder.quote:Op zondag 1 september 2013 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Barnet wint kelder je wat naar beneden
True. Dan wordt Cees ook gecut.quote:Op zondag 1 september 2013 05:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, maar als Cees niet van hem kan winnen dan hoef ie voor mij niet eens in de UFC te zitten
Ja, Taz deed het op die manier dus dat heb ik zo overgenomen.quote:Op zondag 1 september 2013 05:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat overzichtje is wel handig/leuk
Als kenner kan ik u en anderen hier melden dat Mir niet zal winnen.quote:Op zondag 1 september 2013 05:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Barnet wint kelder je wat naar beneden
Gewoon naar Glory met Overeem, Schilt is gestopt dus daar kan die z'n ontbrekende titel ook ophalen.quote:
Nice.quote:Op zondag 1 september 2013 05:10 schreef Geo4kant het volgende:
BigBen heeft gezorgd dat mijn PPV al terug verdient is
Guida won veel vanwege zijn speed en dat voordeel heeft hij hier nietquote:Op zondag 1 september 2013 05:29 schreef Hooidraad het volgende:
Mendes overklast Guida op ieder vlak, geen verrassing tot dusver.
Ja, goeie.quote:Op zondag 1 september 2013 05:38 schreef Hooidraad het volgende:
Damn, Mendes. Pakt gewoon wéér een KO.
Denk dat hij nog wel een keer voor de #1 contender spot moet, misschien tegen Edgar?
Swanson is er trouwens ook nog. Lamas mag voor mij de title shot krijgen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |