Waarom is dat gevaarlijk?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat zou ik denken. Maar ik neem het toch niet aan als 100 % waarheid want dat is gevaarlijk. En ik sta open om mening te veranderen.
Omdat de waarheid waarschijnlijk nog een tikkeltje erger is dan dat in ieder geval daar hou ik rekening mee. Ja dat zeg ik omdat ze gecontroleerd worden. Ja dat doen ze .quote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom is dat gevaarlijk?
Maar ik bedoel te zeggen. Jij meent dat CNN niet objectief naar zoiets kan kijken omdat het onder invloed staat van de Amerikaanse overheid? De overheid maakt dus gebruik van CNN om het volk over te halen etc... of niet?
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-22424188quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat de waarheid waarschijnlijk nog een tikkeltje erger is dan dat in ieder geval daar hou ik rekening mee. Ja dat zeg ik omdat ze gecontroleerd worden. Ja dat doen ze .
Geen idee niet de best complot site. Of om te laten zien dat ze toch nog wat waarheid geven zogenaamd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-22424188
http://edition.cnn.com/20(...)civil-war/index.html
Waarom BBC en CNN het dan toch publiceren is mij een raadsel.
'Niet de best complot site'? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Geen idee niet de best complot site. Of om te laten zien dat ze toch nog wat waarheid geven zogenaamd.
Dat er mogelijk wat onjuist info instaat. Maar dat kunnen we niet met zekerheid zeggen jammer genoeg. De rest van het verhaal lijkt me wel erg betrouwbaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Niet de best complot site'? Wat bedoel je?
Ah. Mogelijk. Waarschijnlijk. Misschien.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat er mogelijk wat onjuist info instaat.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ah. Mogelijk. Waarschijnlijk. Misschien.
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wanneer is dat artikel gepubliceerd bij de CNN als dat later is wilde ze misschien laten zien dat ze toch nog een beetje goed zijn. Dat ze zogenaamd toch de good guys zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt het is ook de schuld van de 100 man die bepaald wat ze willen doen met de wereld.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:16 schreef ems. het volgende:
Creatie en vijand gaan vaak genoeg hand in hand. Wat het ook was dat Amerika creëerde, daar is weinig van over. Het is dan ook nutteloos om de hele tijd te roepen dat het allemaal Amerika's schuld is.
Ik ga niet moeilijk doen. K zou zeggen, zoek wat op internet. Lees zoveel je wil, let op de harde feiten en trek zelf je conclusie.quote:
Hier zot dan wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 4 september 2013 22:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Klopt het is ook de schuld van de 100 man die bepaald wat ze willen doen met de wereld.
jup maar niet d personen die jij denkt kristalhelder.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:14 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hier zot dan wel een kern van waarheid in
quote:
Ik denk dat ze daar eerder de voedingsbodem mee bedoelt. Maar bedankt voor deze bron.quote:
Dat is al heel lang bekend dat de VS islamitische strijders rekruteerden en financierden om tegen de Sovjet Unie te vechten in Afghanistan. In een zekere zin hebben ze dus Al Quaida gecreëerd. Nadat de Sovjet Unie zich had terug getrokken uit Afghanistan verbraken de VS hun banden met de mujahedeen, ISI en Pakistan. Ze lieten toen Afghanistan aan hun lot over dat in een burger oorlog raakte die leuk verder werd uitgevochten met de eerder door de VS geleverde wapens. De moslim fundamentalisten wonnen en keerden zich uiteindelijk tegen de VS.quote:
De VS willen graag vijanden hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar eerder de voedingsbodem mee bedoelt. Maar bedankt voor deze bron.
Btw, wat lijkt ze daar anders.
Yup. Voor mensen die daar wel een aardige film over willen zien: Charlie Wilson's Warquote:Op donderdag 5 september 2013 10:20 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dat is al heel lang bekend dat de VS islamitische strijders rekruteerden en financierden om tegen de Sovjet Unie te vechten in Afghanistan. In een zekere zin hebben ze dus Al Quaida gecreëerd. Nadat de Sovjet Unie zich had terug getrokken uit Afghanistan verbraken de VS hun banden met de mujahedeen, ISI en Pakistan. Ze lieten toen Afghanistan aan hun lot over dat in een burger oorlog raakte die leuk verder werd uitgevochten met de eerder door de VS geleverde wapens. De moslim fundamentalisten wonnen en keerden zich uiteindelijk tegen de VS.
Wel als Rusland en China er zich er mee gaan bemoeien. En als Rusland en China onze grote vriend Isarel aanvallen dan escaleert het zo wie zo naar een oorlog. Sterker nog ik verwacht voor het einde van dit jaar dat deze oorlog begint. En wie zegt de oorlog zich niet naar Europa uitbreidt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:04 schreef ems. het volgende:
Als Amerika al Syrie gaat aanvallen, wat ik sterk betwijfel, komt daar sowieso geen wereldoorlog uit.
Heel wat mensen.quote:En wie zegt de oorlog zich niet naar Europa uitbreidt.
Europa is nooit veilig geweest in de Twee oorlog. Je zou wel een punt kunnen hebben omdat in Europa niet zoveel mensen wonen er wonen meer mensen in China, India andere derde wereld landen. Of ze slopen die volledig dan kom je ook zo uit op de 1 a 2 miljard. De andere hebben ze ook zo gehaald door het voedsel, water, medicijnen,vaccinatie's.chemtrails,wifi.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:07 schreef ems. het volgende:
Die gaan zich er dan ook niet mee bemoeien. En israel aanvallen gaan ze ook niet.
[..]
Heel wat mensen.
En hoeveel oorlogen staan er tegenover waarbij europa wel veilig is geweest? Juist...quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Europa is nooit veilig geweest in de Twee oorlog. Je zou wel een punt kunnen hebben omdat in Europa niet zoveel mensen wonen er wonen meer mensen in China, India andere derde wereld landen. Of ze slopen die volledig dan kom je ook zo uit op de 1 a 2 miljard. De andere
Tja ik zie de logica niet. Je bedenkt een dodelijk virus, laat die op beperkte schaal los zodat men zich gaat laten vaccineren. En het vaccin zorgt er er vervolgens niet voor dat mensen dood gaan aan het vaccin. Wat is dan het doel van het het vaccin? En waarom niet gewoon dodelijk virus op grote schaal loslaten op deze aardbol als je zo graag bijna iedereen dood wil hebben?quote:hebben ze ook zo gehaald door het voedsel, water, medicijnen,vaccinatie's.chemtrails,wifi.
Nou spannend baan als troll heb je wie is je opdracht gever. Ga ergens anders poste als je het niet interesseert.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:04 schreef Dlocks het volgende:
Nou, spannend hoor!
Dat er nog steeds mensen zijn die in dat soort onzinnige voorspellingen van mensen de het denken te weten geloven ondanks dat ze keer op keer op keer op keer niet uitkomen.
Ik ga jou op 1 oktober keihard uitlachen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou spannend baan als troll heb je wie is je opdracht gever. Ga ergens anders poste als je het niet interesseert.
Ik ga jouw ook keihard uitlachen als je in de NWO leeft op Politiestaat Nederland. Ik kan je zo wie zo kijk hard uitlachen dat je zo weinig weet en denk dat je het beter weet. Je bent wel een heel slecht geïnformeerde Nederland je bent de ideale nederlander. Zo hersenloos en onkritisch dat willen ze juist je hebt er alleen maar jezelf mee. En als je troll bent moet je afvragen of geld opweegt tegen de waarheid. En of het leed wat er mensen mee aandoet op weegt tegen het geld wat je ervoor krijgt. Want dat geeft dan aan dat je een hebzuchtige klootzak bent en alleen maar om geld geeft dat is alleen van spreken alles je een troll bent.quote:
Er is hier slechts één iemand die de illusie heeft dat hij alles (beter) weet en zich verheven voelt boven de rest.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik ga jouw ook keihard uitlachen als je in de NWO leeft op Politiestaat Nederland. Ik kan je zo wie zo kijk hard uitlachen dat je zo weinig weet en denk dat je het beter weet.
Het hoeft ook niet perse 1 oktober te zijn maar zeker dit jaar nog komen er hele grote veranderingen. Als je het niet wil geloven jouw probleem. Geloof maar wat je wilt je zult het wel voelen wat er gaat gebeuren. En vluchten kan na een bepaalde tijd niet meer.quote:
Nope, we gaan niemand wegsturen omdat hij een andere mening heeft dan jij.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou spannend baan als troll heb je wie is je opdracht gever. Ga ergens anders poste als je het niet interesseert.
Ja maar het kan wel wat met respect reageren anders doe ik het ook niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nope, we gaan niemand wegsturen omdat hij een andere mening heeft dan jij.
Net zoals jij de ruimte hebt om al je denkbeelden te posten heeft elke andere user dat ook. Mits binnen de policy.
Klopt. Maar dat werkt twee kanten op hequote:Op zaterdag 7 september 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar het kan wel wat met respect reageren anders doe ik het ook niet.
Waarom kom je dan eerst met onderstaande?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet perse 1 oktober te zijn maar zeker dit jaar nog komen er hele grote veranderingen. Als je het niet wil geloven jouw probleem. Geloof maar wat je wilt je zult het wel voelen wat er gaat gebeuren. En vluchten kan na een bepaalde tijd niet meer.
Overigens had je het aantal maanden geleden er over dat het NWO, wereldoorlog en niet te vergeten de wederopstanding van de Antichrist pas rond 2015 ~ 2017 zou gaan gebeuren. Tot welke nieuwe inzichten en bronnen ben je gekomen dat dit nu eerder gaat gebeuren?quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef tribalwars het volgende:
bijzonder ontwikkeling als VS syrie niet aanvalt kun we een atoombom verwacht in VS door terroristen. Want de agenda moet afgeronde worden. En daarvoor moet de huidig economisch crisis erger gemaakt worden zodat al het papier geld naar de afgrond gaat. Daarna wordt Isarel de nieuwe wereld macht en het nieuwe geld is de RIFD chip. En daarna bouwt de wereld weer op het staat dan op uit de puinhopen en er komt een NWO aan.
Want hoe dan ook de Fema kampen moeten open gaan op 1 Oktober en daar is een gebeurtenis voor nodig die de wereld op zijn kop zet. of een derde wereld oorlog of een atoom bom. Die gebeurtenissen zorgen er voor dat er een wet inwerking komt. Met die wet wordt je zonder pardon een cel in gegooid als je een gevaar bent voor amerika.
Omdat de Fema kampen op 1 oktober open gaan daarom moet er een gebeurtenis gebeuren. En daardoor wordt in een klap al onze vrijheden van ons afgepakt. Maakt niet uit hoe maar het gaat gebeuren. Door een oorlog door een kernbom door dat iemand wordt vermoord enz. De antichrist is volgens bronnen dit jaar bevrijdt van zijn eiland. Die gaat naar het hoofdkwartier Isarel. Daarom moet Isarel ook de wereld macht worden en daardoor moet Amerika vallen als wereld macht. En voor wereld macht Isarel komt moet ze meer land hebben Dus is oorlog voeren wel de eerste keus.En daarvoor moet al het standaard geld weg want er komt een chip veel makkelijker en veiliger. De NWO begint dan rond 2020 alles de chaos weg is en alles reder in nood komen ze dan met een plan. En natuurlijk gaan de mensen dat accepteren er is geen andere optie dat moment is er wel maar het is makkelijker om een oplossingen in schoenen geworpen te krijgen. Hoe dan ook het gaat flink spoken op aarde de komende tijd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Waarom kom je dan eerst met onderstaande?
[..]
Overigens had je het aantal maanden geleden er over dat het NWO, wereldoorlog en niet te vergeten de wederopstanding van de Antichrist pas rond 2015 ~ 2017 zou gaan gebeuren. Tot welke nieuwe inzichten en bronnen ben je gekomen dat die nu eerder gaat gebeuren?
Waar het overigens over gaat is dat jij -zo lijkt het- zonder na te denken en zonder enige nuance iets post. De manier waarop jij dat doet helpt niet mee om andere mensen mee te laten denken. De manier waarop jij informatie ofwel meningen post zorgt ervoor dat de lezen bijna niet anders kan dan het niet serieus te nemen of misschien zelfs indirect belachelijk te maken.
Het ene moment zeg je hoe dan ook 1 oktober en paar minuten later trek je dat alweer terug. Hoe serieus moet iemand jou dan nemen als jij blijkbaar jouw eigen informatie al niet serieus neemt en om de haverklap aan past? Op welk moment is de informatie die jij geeft wel juist en correct en moet de lezer het serieus nemen?
Wat ik niet begrijp is dat jij na al die maanden nog steeds niet inziet dat jouw manier van informatie overbrengen totaal niet werkt en jij iedere keer weer min of meer verbaast bent over hoe men op jou reageert.
http://rt.com/news/syria-chemical-un-resolution-356/quote:The minister said he had recently presented his US counterpart John Kerry with the latest compilation of evidence, which was an analysis of publicly available information.
“The reports by the journalists who visited the sites, who talked to the combatants, combatants telling the journalists that they were given some unusual rockets and munitions by some foreign country and they didn’t know how to use them. You have also the evidence from the nuns serving in a monastery nearby who visited the site. You can read the evidence and the assessments by the chemical weapons experts who say that the images shown do not correspond to a real situation if chemical weapons were used. And we also know about an open letter sent to President Obama by former operatives of the CIA and the Pentagon saying that the assertion that it was the government that used the chemical weapons was a fake.”
Die uitspraak van senator Lindsey Graham was ook wel behoorlijk bizar:quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:47 schreef tribalwars het volgende:
bijzonder ontwikkeling als VS syrie niet aanvalt kun we een atoombom verwacht in VS door terroristen.
En als er iemand bekent wordt dat meteen afgedaan als leugens. Dus het heeft geen enkele zin.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:34 schreef theguyver het volgende:
Ik verwacht niet dat ze er achter zullen komen wie het nou daadwerkelijk gedaan heeft.
Tenzij 1 van de kampen een bekentenis gaat afleggen of dat ze matriaal vinden bij een van de kampen die herleid kan worden aan de gas aanval.
Tot die tijd is het nog steds peculatie.
Ligt er beetje aan hoe.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als er iemand bekent wordt dat meteen afgedaan als leugens. Dus het heeft geen enkele zin.
Dat zie ik idd niet gebeurenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan hoe.
Stel voor Assad gaat een speech geven op natitionale TV waarbij hij het volgende aangeeft.
Hoi volk![]()
In dat stadje zaten rebbels.
Ik heb een bommetje gegooid met gas!
Er liepen wat burgers in dat stadje.
Oeps sorry volgende keer zullen we wat beter mikken.![]()
Mja, de kans is klein
Jup, en maar gooien met opmerkingen we hebben onomstotelijk bewijs gevonden.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zie ik idd niet gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |