Mijn oma begreep in het begin wat er loos was, toen dat weg was, was ze volkomen gelukkig denken we, in elk geval liet ze niet merken dat ze het niet was. Een van haar kinderen lijkt op Opa, dus die werd opa, kleinkinderen had ze al heel snel geen besef meer van, net als seizoenen ( zon = zomer, regen = herftst ) en hoe ze zichzelf moest verzorgen. Gelukkig waren de zusters heel erg lief.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:46 schreef MissBliss het volgende:
Gatsie wat eng die kattenziekteHopelijk is het snel onder controle.
Verder veel sterkte voor Indaha en Qwea, wat een nare berichten lees ik hier
Het verhaal van je moeder doet me een beetje denken aan mn oma Indaha, die bevond zich ook in verschillende tijdperken. Soms in de tijd dat ze mn opa leerde kennen (was ze een verliefde puber dus) en ook vaak wat ouder toen ze 3 jonge kinderen had. Voor mn opa heel moeilijk want 2 van die kinderen waren inmiddels overleden
Ik hoop dat jullie een goed plekje voor haar vinden.
quote:
Dat is dan wel fijn ja, als ze gewoon gelukkig wasquote:Op donderdag 5 september 2013 16:52 schreef Adnap het volgende:
Mijn oma begreep in het begin wat er loos was, toen dat weg was, was ze volkomen gelukkig denken we, in elk geval liet ze niet merken dat ze het niet was. Een van haar kinderen lijkt op Opa, dus die werd opa, kleinkinderen had ze al heel snel geen besef meer van, net als seizoenen ( zon = zomer, regen = herftst ) en hoe ze zichzelf moest verzorgen. Gelukkig waren de zusters heel erg lief.
Absoluut, we zijn ook blij dat ze afgelopen januari dr oogjes sloot. T was goed zo. Zo heeft ze ook niet geweten dat er ziek en zeer in de familie is, dat haar zus overleed begreep ze niet en ze bleef maar zoeken in het verzorgingshuis. Tot er ineens blijkbaar een stukje weg was en het weer goed was. Rare, nare ziekte.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn ja, als ze gewoon gelukkig was
Mijn oma had ook heldere momenten en begreep gewoon heel vaak dingen niet, was vaak in de war. Dus dat was wel sneu. Ook vroeg ze bijvoorbeeld naar haar jongste zoon (Is Eddie bij de kaai? (kade)) en dan zei mn opa dus: Eddie is dood.. Nou ja, zij weer verdrietig. Hij ook. Dus echt gelukkig was ze niet, misschien op sommige momenten wel. Op de begrafenis van mn vader was ze wel de vrolijkste, dat is misschien dan weer fijn, dat ze dat niet echt besefteMaar mn opa kon nergens heen met zijn verdriet. Het blijft toch moeilijk om te zien.
Meepraten noemen ze het bij onze leerlingen die naar een geriatrische afdeling gaan om daar een lintstage te lopen. Is voor die pubers heel lastig maar ze doen het wel en ze halen er zoveel uit voor latere opleidingen.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij ontweken de vraag of leidde haar af als ze om d'r man vroeg. Anders zou ze idd verdrietig zijn.
En daar hoorde idd wel eens "liegen" bij.
Ik durf ook niet. Hoogtevrees als een mofo. Toch ga ik.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:52 schreef Adnap het volgende:
[..]ik zou wel willen maar durf niet
Heel veel plezier !
Nou dat ook maar ik durf niet ivm de kids, stel je voor dat .... snappie ?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik durf ook niet. Hoogtevrees als een mofo. Toch ga ik.
Ja, meepraten deden wij ook veel. Alleen mn opa was er niet zo goed inquote:Op donderdag 5 september 2013 17:05 schreef Adnap het volgende:
[..]
Meepraten noemen ze het bij onze leerlingen die naar een geriatrische afdeling gaan om daar een lintstage te lopen. Is voor die pubers heel lastig maar ze doen het wel en ze halen er zoveel uit voor latere opleidingen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik durf ook niet. Hoogtevrees als een mofo. Toch ga ik.
Teveel GTST gekeken?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:08 schreef Adnap het volgende:
[..]
Nou dat ook maar ik durf niet ivm de kids, stel je voor dat .... snappie ?
Oh-oh neemt hem vast welquote:Op donderdag 5 september 2013 17:14 schreef moussy het volgende:
[..]jij bent gek! Heb je al een opvangadres voor Boe?
Je gaat maar lekker veilig landen gewoonquote:
BBQtje meequote:Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Ow ja! Goed idee
Maken we er gewoon een halfjaarlijkse meet van
hou nou op heb al weken trek in sushi.......quote:
haha GTST was da ??quote:
Goede Tijden Slechte Tijden. Is nét iemand neergestort met parachutespringenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:47 schreef Adnap het volgende:
[..]
haha GTST was da ??nee gewoon gevoel zeg maar
tsja volgend jaar keert die toch terugquote:Op donderdag 5 september 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goede Tijden Slechte Tijden. Is nét iemand neergestort met parachutespringen
ohhh daar hebben die leerlingen het dus over, vroegâr toen Arnie nog meedeed keek ik wel maar nu al werkelijk járen niet meerquote:Op donderdag 5 september 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goede Tijden Slechte Tijden. Is nét iemand neergestort met parachutespringen
Mirjamquote:Op donderdag 5 september 2013 21:06 schreef Adnap het volgende:
[..]
ohhh daar hebben die leerlingen het dus over, vroegâr toen Arnie nog meedeed keek ik wel maar nu al werkelijk járen niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |