quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ze was ziekjes gister, een lichte blaasontsteking. Heb wel blaasontspanners, maar je houdt toch het risico dat ze dan ergens een plasje doet waar het minder handig is als die uitgewerkt raken. Daarnaast heeft de jongste nog weleens de neiging haar te pesten en daar kan ze zich slecht tegen verweren als ze ziek is. Dus gewoon een veilig plekje voor haar. Ze heeft geen hekel aan de bench, maar als we erbij zijn en ze is wakker zit ze liever bij je, vandaar haar teleurstelling dat ik weer gingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zit de kat btw altijd in de bench snachts of nu met een bepaalde reden?
Ze hebben alvast jouw lunch klaarsoldaatgemaakt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:49 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke TT, hier hebben ze zich vanacht ook vermaakt
Die hadden een lekkere midnight snack zo te zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:49 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch van gister die terug kwam van mijn werk. Maar ik kan me niet herinneren dat ik die tas open heb gemaakt, dus dan zijn ze slimmer dan ik dachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze hebben alvast jouw lunch klaarsoldaatgemaakt?
Die appel die T. had vond ie ook zo lekker, hier nog niet gevonden dat rasquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ik was vergeten hoe heerlijk James Grieves zijnWe hebben twee bomen staan en voor het eerst een echte oogst
Weet je wat voor eentje dat er was?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:18 schreef Adnap het volgende:
Die appel die T. had vond ie ook zo lekker, hier nog niet gevonden dat ras
De boefjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:49 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn dat het beter gaatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze was ziekjes gister, een lichte blaasontsteking. Heb wel blaasontspanners, maar je houdt toch het risico dat ze dan ergens een plasje doet waar het minder handig is als die uitgewerkt raken. Daarnaast heeft de jongste nog weleens de neiging haar te pesten en daar kan ze zich slecht tegen verweren als ze ziek is. Dus gewoon een veilig plekje voor haar. Ze heeft geen hekel aan de bench, maar als we erbij zijn en ze is wakker zit ze liever bij je, vandaar haar teleurstelling dat ik weer ging
O hier mag ik best terug naar bed en uitslapen als ik de heren maar eerst van eten voorziequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:55 schreef Rewimo het volgende:
Onslow was het er niet mee eens dat ik uitsliep (miauw krabkrabkrab) en vervolgens niet dat ik de badkamer inging zonder hem (MIAUW KRABKRABKRAB!!!)
Onze meneer krijgt 's avonds eten, dus dat is het niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:41 schreef indaha het volgende:
O hier mag ik best terug naar bed en uitslapen als ik de heren maar eerst van eten voorzie
k lust er wel een.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:16 schreef Toekito het volgende:
Wat eet Toek: brood met gebakken ei en daarna heb ik nog brood zat voor nog meer eitjes
tis dat je zo ver weg woont.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
tis dat je zo ver weg woont.
Heb btw Kruidnoten voor bij All Stars straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |