Altijd weer een hard gelach op de maandagavond als blijkt dat Johan Derksen wederom heeft aangetoond dat hij er totaal niks vanaf weet.
Misschien tijd dat we zelf ook eens gaan voorspellen? Dan kunnen aan het eind van het seizoen onszelf vergelijken met de resultaten van elkaar én Johan Derksen.
Week 5 Groningen - Ajax AZ - Vitesse Twente - Heerenveen Liverpool - Man. Utd Arsenal - Spurs Real Sociedad - Atletico Madrid
Regels: -Voorspellen voordat de eerste (van zes) wedstrijden begint. -Wijzigen mag zolang de eerste wedstrijd nog niet begonnen is.
Op zaterdag 31 augustus 2013 01:43 schreef Cavaliers het volgende: Groningen - Ajax 2 AZ - Vitesse 1 Twente - Heerenveen 1 Liverpool - Man. Utd 2 Arsenal - Spurs 1 Real Sociedad - Atletico Madrid 2
Aanpassing:
Groningen - Ajax 2 AZ - Vitesse 1 Twente - Heerenveen 1 Liverpool - Man. Utd 2 Arsenal - Spurs 1 Real Sociedad - Atletico Madrid 1
Groningen - Ajax 3 AZ - Vitesse 2 Twente - Heerenveen 3 Liverpool - Man. Utd 2 Arsenal - Spurs 2 Real Sociedad - Atletico Madrid 2
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Groningen - Ajax 2 AZ - Vitesse X Twente - Heerenveen 1 Liverpool - Man. Utd 2 Arsenal - Spurs X Real Sociedad - Atletico Madrid 2
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]