quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo een boottochtje van de Zonnebloem .. dan zou ik ook bedanken al mocht ik 3 flessen wodka leegdrinken
Nee een feestje ergens bij Utrecht. Ik heb de kaart al weg geflikkerd. Ik heb er zin in (Jah duhh)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo een boottochtje van de Zonnebloem .. dan zou ik ook bedanken al mocht ik 3 flessen wodka leegdrinken
Ja das minder leuk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ook min of meer verplicht
Ik hou best wel van Holland wat dat betreft. Ik ben die zon al weer zat. Storm, regen donkere dagen. Primaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De wintermaanden zijn het ergst maar dat is voor velen zo
Kook je ook in een grote ketel met een zwarte kat op je schouders?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou best wel van Holland wat dat betreft. Ik ben die zon al weer zat. Storm, regen donkere dagen. Prima
Je verwart soury nu met een andere user hierquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kook je ook in een grote ketel met een zwarte kat op je schouders?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verwart soury nu met een andere user hier
Ik vind alle wisselingen welkomquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:23 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Kook je ook in een grote ketel met een zwarte kat op je schouders?
Martelen dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]oeps straks behekst ze me!!!!!!!!!!!!!
Ik zou geen appel van haar aannemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]oeps straks behekst ze me!!!!!!!!!!!!!
Dat doe ik zo ie zo nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou geen appel van haar aannemen.
Welnee ik ben een watje, echtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ho ho... Wil je me bang maken?
Maar die lekkere gehaktballetjes van haar zou ik wel etenquote:
Die zijn goddelijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die lekkere gehaktballetjes van haar zou ik wel eten
Test volgende week. Met Brilliequote:
Hij laat je nooit meer gaan, sluit je op in zijn huis en eist dat je elke dag van die balletjes voor hem maaktquote:
Heb je enig idee hoeveel werk dat is Dat pikt geen vent hoorquote:Op zondag 1 september 2013 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij laat je nooit meer gaan, sluit je op in zijn huis en eist dat je elke dag van die balletjes voor hem maakt
Nu heb je het weer over iemand andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die lekkere gehaktballetjes van haar zou ik wel eten
En verplicht mijn bril op de hele dagquote:Op zondag 1 september 2013 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij laat je nooit meer gaan, sluit je op in zijn huis en eist dat je elke dag van die balletjes voor hem maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |