TESO?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen weer feest, boot tocht . Duhh feestbeest als ik ben
Gedwongenquote:
Ja, ik werd overgehaald.quote:
Dat mag ook maar ik ga, en ach ik word gehaald en gebracht, dus een borrel kan ook, dat ga ik wel nodig hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Da's niet gedwongen maar vrijwillig de lul
Dat komt er morgen wel uit .. tijdens de boottochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was die VVE BBQ niet helemaal sjofel... Denk dat je iets verkeerds hebt gegeten
Die was best gezellig en ik ben daar vroegtijdig weggegaan vanwegen morgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Volgens mij was die VVE BBQ niet helemaal sjofel... Denk dat je iets verkeerds hebt gegeten
Ah geen rondvaartje door de grachten ... Sterkte en gedraag je ... maar dat komt ook wel goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag ook maar ik ga, en ach ik word gehaald en gebracht, dus een borrel kan ook, dat ga ik wel nodig hebben
Dat was je smoes voor morgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was best gezellig en ik ben daar vroegtijdig weggegaan vanwegen morgen
Zijn ze nog bezig beneden aan de kade?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren is er niks en nu alles tegelijk. Man man ik ben zieligquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaren is er niks en nu alles tegelijk. Man man ik ben zielig
Van alles teglijk .. 1bbq en 1 boottochtje..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij ons was er in de beginjaren iets als een jaarlijkse BBQ en nooit geweest (of was niet in het land) en nu is er al jaren niets meer... En wou ik juist gaan ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde dat niet ééns nee, maar sociaal als ik ben, ben ik even buurtenquote:
Het liefst zit er achter als ik ze zou hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
Van alles teglijk .. 1bbq en 1 boottochtje..
Heb je veel geraniums?
En dan nog geen zin hebben?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag ook maar ik ga, en ach ik word gehaald en gebracht, dus een borrel kan ook, dat ga ik wel nodig hebben
Misschien is het wel zo een boottochtje van de Zonnebloem .. dan zou ik ook bedanken al mocht ik 3 flessen wodka leegdrinkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En dan nog geen zin hebben?
Erg he .. Ik ben een huismuisquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:02 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En dan nog geen zin hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |