Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik hoorde dat de Bijenkorf in Arnhem weg gaat, komt een Primark voor in de plaatsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, je kan er wel beter shoppen dan hier..
the horrorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Bijenkorf in Arnhem weg gaat, komt een Primark voor in de plaats
Ik heb toch niks met de Bijenkorf, en hier op plein '44, wat geen plein meer is (kutgemeente met hun kutplannen) komt ook een primark. Dat betekend dat ik geen onderbroeken meer hoef te wassen maar gewoon iedere keer nieuwe kan kopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Bijenkorf in Arnhem weg gaat, komt een Primark voor in de plaats
Primark is wel 1000 keer beter betaalbaar dan de bijenkorfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaquote:
Dat is het enige voordeel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb toch niks met de Bijenkorf, en hier op plein '44, wat geen plein meer is (kutgemeente met hun kutplannen) komt ook een primark. Dat betekend dat ik geen onderbroeken meer hoef te wassen maar gewoon iedere keer nieuwe kan kopen.
En 1000 keer lelijkere kledingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Primark is wel 1000 keer beter betaalbaar dan de bijenkorf.
Nou, die tutjeskleding van de Bijenkorf vind ik anders ook niks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is het enige voordeel ja
[..]
En 1000 keer lelijkere kleding
Ja echt? Hier in de stad hebben we geen Primark ik kom er eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is het enige voordeel ja
[..]
En 1000 keer lelijkere kleding
dan is primark nog eel leuker dan de bijenkorfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, die tutjeskleding van de Bijenkorf vind ik anders ook niks.
Wat is het gemiddelde prijsniveau daar dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Primark is wel 1000 keer beter betaalbaar dan de bijenkorf.
LOL WEET IK VEELquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde prijsniveau daar dan?
Zaandam zit er 1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt? Hier in de stad hebben we geen Primark ik kom er eigenlijk nooit...
Maar ik meen me te herinneren dat het best een leuke winkel is.
Het scheelt dat wat ik ook draag ik het toch wel verander in iets geweldigs. Puur omdat ik zo geweldig ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan is primark nog eel leuker dan de bijenkorf
Op die afdeling kom ik dan ook nooitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, die tutjeskleding van de Bijenkorf vind ik anders ook niks.
Ik ben een paar keer met m'n ex naar de Primark geweest. Goedkoop is leuk, maar bij zat de kleding voor geen meter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt? Hier in de stad hebben we geen Primark ik kom er eigenlijk nooit...
Maar ik meen me te herinneren dat het best een leuke winkel is.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het scheelt dat wat ik ook draag ik het toch wel verander in iets geweldigs. Puur omdat ik zo geweldig ben.
ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het scheelt dat wat ik ook draag ik het toch wel verander in iets geweldigs. Puur omdat ik zo geweldig ben.
quote:
Dat plus pauper verko(o)p(st)ers die je lastig vallen zodra je de winkel binnen staptquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vind eigenlijk dat heel veel winkels pauperkleding verkopen.
Foto van jezelf erin zetten. Gelijk een knap foboquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef Raene het volgende:
Waarom is het zo lastig een knap fobo te hebben?
Ik weet nooit wat ik ermee moet
Ik kreeg vandaag van een collega te horen dat ik mager geworden was. Ik moest lachen.quote:
In Hoofddorp zit er ook 1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaandam zit er 1
wat een kutstad is dat
Mij is het iig geluktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto van jezelf erin zetten. Gelijk een knap fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |