Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik hoorde dat de Bijenkorf in Arnhem weg gaat, komt een Primark voor in de plaatsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, je kan er wel beter shoppen dan hier..
the horrorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Bijenkorf in Arnhem weg gaat, komt een Primark voor in de plaats
Ik heb toch niks met de Bijenkorf, en hier op plein '44, wat geen plein meer is (kutgemeente met hun kutplannen) komt ook een primark. Dat betekend dat ik geen onderbroeken meer hoef te wassen maar gewoon iedere keer nieuwe kan kopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Bijenkorf in Arnhem weg gaat, komt een Primark voor in de plaats
Primark is wel 1000 keer beter betaalbaar dan de bijenkorfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jaquote:
Dat is het enige voordeel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb toch niks met de Bijenkorf, en hier op plein '44, wat geen plein meer is (kutgemeente met hun kutplannen) komt ook een primark. Dat betekend dat ik geen onderbroeken meer hoef te wassen maar gewoon iedere keer nieuwe kan kopen.
En 1000 keer lelijkere kledingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Primark is wel 1000 keer beter betaalbaar dan de bijenkorf.
Nou, die tutjeskleding van de Bijenkorf vind ik anders ook niks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is het enige voordeel ja
[..]
En 1000 keer lelijkere kleding
Ja echt? Hier in de stad hebben we geen Primark ik kom er eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dat is het enige voordeel ja
[..]
En 1000 keer lelijkere kleding
dan is primark nog eel leuker dan de bijenkorfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, die tutjeskleding van de Bijenkorf vind ik anders ook niks.
Wat is het gemiddelde prijsniveau daar dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Primark is wel 1000 keer beter betaalbaar dan de bijenkorf.
LOL WEET IK VEELquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is het gemiddelde prijsniveau daar dan?
Zaandam zit er 1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt? Hier in de stad hebben we geen Primark ik kom er eigenlijk nooit...
Maar ik meen me te herinneren dat het best een leuke winkel is.
Het scheelt dat wat ik ook draag ik het toch wel verander in iets geweldigs. Puur omdat ik zo geweldig ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan is primark nog eel leuker dan de bijenkorf
Op die afdeling kom ik dan ook nooitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, die tutjeskleding van de Bijenkorf vind ik anders ook niks.
Ik ben een paar keer met m'n ex naar de Primark geweest. Goedkoop is leuk, maar bij zat de kleding voor geen meter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja echt? Hier in de stad hebben we geen Primark ik kom er eigenlijk nooit...
Maar ik meen me te herinneren dat het best een leuke winkel is.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het scheelt dat wat ik ook draag ik het toch wel verander in iets geweldigs. Puur omdat ik zo geweldig ben.
ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het scheelt dat wat ik ook draag ik het toch wel verander in iets geweldigs. Puur omdat ik zo geweldig ben.
quote:
Dat plus pauper verko(o)p(st)ers die je lastig vallen zodra je de winkel binnen staptquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
Ik vind eigenlijk dat heel veel winkels pauperkleding verkopen.
Foto van jezelf erin zetten. Gelijk een knap foboquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef Raene het volgende:
Waarom is het zo lastig een knap fobo te hebben?
Ik weet nooit wat ik ermee moet
Ik kreeg vandaag van een collega te horen dat ik mager geworden was. Ik moest lachen.quote:
In Hoofddorp zit er ook 1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zaandam zit er 1
wat een kutstad is dat
Mij is het iig geluktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto van jezelf erin zetten. Gelijk een knap fobo
dat leren ze bij mij dan heel snel afquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat plus pauper verko(o)p(st)ers die je lastig vallen zodra je de winkel binnen stapt
Je spuugt ze in het gezicht?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat leren ze bij mij dan heel snel af
Je hebt niet eens meerdere persoonlijkheden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben in mijn eentje hoor dus chill![]()
tuurlijk niet, ik zeg gewoon dat ze op moeten tyfen omdat ik anders zo'n goedkope onderbroek door hun strot stouw.quote:
Hoe ga ik hier tactisch op reageren?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag van een collega te horen dat ik mager geworden was. Ik moest lachen.
Ik heb wel eens hormonale buien telt dat ook?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hebt niet eens meerdere persoonlijkheden?
Exactlyquote:
1x noemde zo'n verkoper van The Sting mij asociaal, omdat ik muziek aan het luisteren was, terwijl in die winkel altijd de muziek al hard staat. Ik liet de kleding vallen die ik vast had en liep regelrecht naar buitenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat leren ze bij mij dan heel snel af
Je hoeft niet tactisch te zijn, ben ik ook nooitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe ga ik hier tactisch op reageren?Hmm, mager... nee, dat niet. Maar zeker ook niet dik
waarom?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:43 schreef Raene het volgende:
Wat een kut programma op TLC ik heb gewoon plaatsvervangende schaamte..
Ja maar ik ben jou nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je hoeft niet tactisch te zijn, ben ik ook nooit
Ik weet het niet maar het is allemaal zo kneuzig en klungeligquote:
Die mensen heb je er ook tussen zitten.... het zijn ook maar mensenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het is allemaal zo kneuzig en klungelig.
Ja, maar dat neemt niet weg dat ik het niet kan aanzien dat mensen blauwtjes lopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die mensen heb je er ook tussen zitten.... het zijn ook maar mensen
Dan ga je wat anders kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja, maar dat neemt niet weg dat ik het niet kan aanzien dat mensen blauwtjes lopen
Ik ben even aan het zoeken maar er is niks andersquote:
Download een serie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben even aan het zoeken maar er is niks anders!
Ik ben met alles bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Download een serie.
Ben nu bijna helemaal bij met Breaking Bad.
Wordt tijd dat Homeland en Chicago Fire weer begint
Ik kijk nu naar the burn op comedy centralquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
om 10 uur komt the godfather op rtl7quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ben met alles bij. Ik denk dat ik zo nog even ga gamen
.
Mijn kast staat gewoon stil.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef Susteren het volgende:
Fakka brede kasten, wie van jullie gaat naar de gym?
Bij mijn gym hebben ze wel allemaal kasten in de kleedkamer.quote:
Maar die staan toch stil?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mijn gym hebben ze wel allemaal kasten in de kleedkamer.
Doorgaans wel, tenzij zo'n ananbooltje meent er tegen te moeten meppen om stoer te doen.quote:
arme jijquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doorgaans wel, tenzij zo'n ananbooltje meent er tegen te moeten meppen om stoer te doen.
gym.. Gym., heb ik ooit wel eens iets over gehoord. Had dat niet iets met beweging te maken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef Susteren het volgende:
Fakka brede kasten, wie van jullie gaat naar de gym?
Uhhhhhquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
Gewoon ook crossfit laatste tijd naast krachttraining, zo kan ik langer volhouden jwz
Laatste keer duurde 3+ uur, de hele tijd inhouden, ze was al 4x ofzo gekomen zei ze
4x in 3 uur is wel een beetje matig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
Gewoon ook crossfit laatste tijd naast krachttraining, zo kan ik langer volhouden jwz
Laatste keer duurde 3+ uur, de hele tijd inhouden, ze was al 4x ofzo gekomen zei ze
Leg dat scheermesje neer!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ben ik niet zo geweldig als jij
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4x in 3 uur is wel een beetje matig.
Precies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarbij zei ze het.... ze kan wel meer zeggen
dan die glasscherf of wat je ook van plan was om je polsen mee door te snijden!quote:
Beter 4x dan geen keer he. Ik kan niet goed vingeren... Meisjes zijn altijd zo kaulo kieskeurig, altijd andere voorkeuren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
4x in 3 uur is wel een beetje matig.
Kaulo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Beter 4x dan geen keer he. Ik kan niet goed vingeren... Meisjes zijn altijd zo kaulo kieskeurig, altijd andere voorkeuren.
faken. Dat is makkelijker dan klaarkomen. Misschien is ze wel gewoon lui dat ze maar 4x faked in 3 uur.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarbij zei ze het.... ze kan wel meer zeggen
ik heb niks scherps in de buurt liggenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan die glasscherf of wat je ook van plan was om je polsen mee door te snijden!![]()
Ik heb het plebs nodig om mij te adoreren.
3 uur lang vingeren?!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Beter 4x dan geen keer he. Ik kan niet goed vingeren... Meisjes zijn altijd zo kaulo kieskeurig, altijd andere voorkeuren.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
faken. Dat is makkelijker dan klaarkomen. Misschien is ze wel gewoon lui dat ze maar 4x faked in 3 uur.
Nee?quote:
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
faken. Dat is makkelijker dan klaarkomen. Misschien is ze wel gewoon lui dat ze maar 4x faked in 3 uur.
gelukkig maar. Ik wil niet at je jezelf iets aandoet tot ik zeg dat het mag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ik heb niks scherps in de buurt liggen
[..]
3 uur lang vingeren?!
En praat eens Nederlands man
Anabolengebruik lijdt tot een klein pikkie en impotentie zeggen ze.quote:
Denken dat ik mijzelf iets aan ga doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gelukkig maar. Ik wil niet at je jezelf iets aandoet tot ik zeg dat het mag.
Arme Susteren. Hij heeft een lui wijf uitgekozen.quote:
Ah, dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anabolengebruik lijdt tot een klein pikkie en impotentie zeggen ze.
Denken dat je een eigen wil hebt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat ik mijzelf iets aan ga doen
Ach je kan je daar vast ook wel op uitleven....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme Susteren. Hij heeft een lui wijf uitgekozen.
Nee? 3+ uur sex, niet alleen vingeren broer.quote:
Denken dat jij het voor elkaar krijgt dat ik mijzelf iets aan ga doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Denken dat je een eigen wil hebt.
Ach, als het stil ligt heb je er ook geen hinder vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je kan je daar vast ook wel op uitleven....
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, als het stil ligt heb je er ook geen hinder van
Ik kan alles, ook dat. Dat brutale toontje stuur ik nu ook aan. Brave pup.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Denken dat jij het voor elkaar krijgt dat ik mijzelf iets aan ga doen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee? 3+ uur sex, niet alleen vingeren broer.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:11 schreef Susteren het volgende:
Conclusie: 3 uur lang vingeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Susteren het volgende:
[..]
Veel zal je lukken, maar dat nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan alles, ook dat. Dat brutale toontje stuur ik nu ook aan. Brave pup.
Aan de andere kant, misschien voelt ze zijn leuter niet en is ze juist blij met 3 uur lang gevingerd te worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Conclusie: 3 uur lang vingeren.
Vriend, ik ben niet natty, gewoon 100% naturel. Tevens krijg je bij een tren, clen en test kuurtje zeer waarschijnlijk juist een grotere lul door de extreme eiwitsyntese en test boost. Know your facts bro.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anabolengebruik lijdt tot een klein pikkie en impotentie zeggen ze.
En dat terwijl hij dat ook al niet goed kan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aan de andere kant, misschien voelt ze zijn leuter niet en is ze juist blij met 3 uur lang gevingerd te worden.
HOAX.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vriend, ik ben niet natty, gewoon 100% naturel. Tevens krijg je bij een tren, clen en test kuurtje zeer waarschijnlijk juist een grotere lul door de extreme eiwitsyntese en test boost. Know your facts bro.
misschien moeten we meer medelijden met haar hebben.mquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl hij dat ook al niet goed kan.
Nee? Misschien toch maar eens je vmbo afmaken, ik voegde toe dat ik niet goed kon vingeren, heeft niks met die 3u te maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Conclusie: 3 uur lang vingeren.
Ga ff lekker in het fitnesstopic of bodybuilding topic lullen mattiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vriend, ik ben niet natty, gewoon 100% naturel. Tevens krijg je bij een tren, clen en test kuurtje zeer waarschijnlijk juist een grotere lul door de extreme eiwitsyntese en test boost. Know your facts bro.
Tell him chickie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ga ff lekker in het fitnesstopic of bodybuilding topic lullen mattie
Ah dus dit moet ik juist niet doen zodat alles nog een beetje binnen proporties blijft?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:25 schreef Susteren het volgende:
[..]
Doe ik al everydayquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien moeten we meer medelijden met haar hebben.m
Misschien moet jij eens een cursus Nederlands doen, zodat je je zinnen goed formuleertquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef Susteren het volgende:
[..]
Nee? Misschien toch maar eens je vmbo afmaken, ik voegde toe dat ik niet goed kon vingeren, heeft niks met die 3u te maken.
Ik denk dat een LOI cursus Nederlands beter isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat een LOI cursus Nederlands beter is
hoiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah dus dit moet ik juist niet doen zodat alles nog een beetje binnen proporties blijft?
Doe me een lol en doe niet zo uit de hoogte, praat normaal, post normaal mee. Wellicht wordt het dan nog leuk ookquote:
Hier is geen Great Mind voor nodig, ik denk dat Hups een hartaanval zou krijgen van dit zeer gebrekkige Nederlandsquote:
En direct naar het bier zou grijpen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier is geen Great Mind voor nodig, ik denk dat Hups een hartaanval zou krijgen van dit zeer gebrekkige Nederlands
Och ja. Het is alleen de e-penis die groot is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over FOK!kers he.
Uhu hij is nattie he poepoequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och ja. Het is alleen de e-penis die groot is.
dat sowieso wel denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En direct naar het bier zou grijpen.
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hier is geen Great Mind voor nodig, ik denk dat Hups een hartaanval zou krijgen van dit zeer gebrekkige Nederlands
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Och ja. Het is alleen de e-penis die groot is.
quote:
Sommige mensen zeggen bs (bijv. door roids wordt je lul kleiner), ik ontkracht dat gewoon. Verder ben ik een heel lieve en rustige jongen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe me een lol en doe niet zo uit de hoogte, praat normaal, post normaal mee. Wellicht wordt het dan nog leuk ook
Kut term ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Susteren het volgende:
Natty = onder roids (steroiden) gebruik.
Sorry. Ik versta alleen Nederlands. Dat ge-natty en ge-mattie kan ik echt niks mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Susteren het volgende:
Als je nou Nederlands had gepraat dan had iedereen je gelijk begrepenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef Susteren het volgende:
Gepraat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je nou Nederlands had gepraat dan had iedereen je gelijk begrepen
jou snapte ik tenminste in 1 keerquote:
Het is gesproken, vriendje.quote:
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jou snapte ik tenminste in 1 keer
Oh, je kan dus wel Nederlands?quote:
Heb gym gedaan, toen ath maar zit nu havo 5quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals het hoort
[..]
Oh, je kan dus wel Nederlands?
goodnightquote:
Zou je eens moeten doen, want je komt echt dom over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb gym gedaan, toen ath maar zit nu havo 5
Beetje jammer, maar heb wel de basis grieks en latijn, waar ik wel blij om ben. Op internet ga ik gewoon niet me concentrereren op zinsformulatie en grammatica.
Je moeten concentreren op de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Heb gym gedaan, toen ath maar zit nu havo 5
Beetje jammer, maar heb wel de basis grieks en latijn, waar ik wel blij om ben. Op internet ga ik gewoon niet me concentrereren op zinsformulatie en grammatica.
Ik praat vloeiend Frans, Duits, Engels en wil beginnen met een Skandinavische taal (vind dat echt prachtig, wallander, the killing, the girl with the dragon tattoo etc.), raak me aan dan.quote:Op [url=/6/25#130654970]vrijdag 30 augustus 2013 22:40[/url] schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moeten concentreren op de Nederlandse taal
Nee sorry, te gay.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik praat vloeiend Frans, Duits, Engels en wil beginnen met een Skandinavische taal (vind dat echt prachtig, wallander, the killing, the girl with the dragon tattoo etc.), raak me aan dan.
We zitten hier in Nederland, niet in Frankrijk, Duitsland, Engeland of een Scandinavisch landquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik praat vloeiend Frans, Duits, Engels en wil beginnen met een Skandinavische taal (vind dat echt prachtig, wallander, the killing, the girl with the dragon tattoo etc.), raak me aan dan.
Waarmeequote:
Das toch nie liefquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zou je eens moeten doen, want je komt echt dom over.
met?quote:
Sorry. Evil neemt het soms over. Maar ik bedoel het Good.quote:
Nouja mannen kunnen elkaar toch best aanraken vriendschappelijk? En niks mis met een beetje gay.quote:
Hier moest ik wel om lachenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sorry. Evil neemt het soms over. Maar ik bedoel het Good.
die heb ik zelf ook niet, dus sorry, gaat hem niet worden.quote:
Weet jij welk plekje hij bedoelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja mannen kunnen elkaar toch best aanraken vriendschappelijk? En niks mis met een beetje gay.
quote:
Ik ben van plan een internationaal gerichte studie te gaan volgen. Vooral het ijshockey heeft me geholpen: zat bij Canadezen die Frans spraken, Amerikanen, Fransen en Duitsers in het team, de basis waar hun vaders werkten was namelijk niet ver weg, en in Aachen was de ijshal een hele tijd lang gesloten. Dit heeft mij erg geholpen, je moest immers wel communiceren. Speel nu in Belgie, hier zitten alleen Nederlands sprekende mensen helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We zitten hier in Nederland, niet in Frankrijk, Duitsland, Engeland of een Scandinavisch land
Oh ieeeewlquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, doet maar eventjes pijn. Zo wordt het wel lekker.
I really don't give a fuck.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben van plan een internationaal gerichte studie te gaan volgen. Vooral het ijshockey heeft me geholpen: zat bij Canadezen die Frans spraken, Amerikanen, Fransen en Duitsers in het team, de basis waar hun vaders werkten was namelijk niet ver weg, en in Aachen was de ijshal een hele tijd lang gesloten. Dit heeft mij erg geholpen, je moest immers wel communiceren. Speel nu in Belgie, hier zitten alleen Nederlands sprekende mensen helaas.
Nee :$ goed doordacht welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet jij welk plekje hij bedoelt.
Ok, buk maarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Doe maar gemeen tegen mij. Fysiek graag
Okey, tikkie autistisch misschien? Maakt niet uit johquote:
Relax, ander onderwerp!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey, tikkie autistisch misschien? Maakt niet uit joh
Is je haar lang genoeg om aan te trekken?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef Tamashii het volgende:
Doe maar gemeen tegen mij. Fysiek graag
Bijvoorbeeld.quote:
Nee, het interesseert me gewoon geen hol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey, tikkie autistisch misschien? Maakt niet uit joh
Natuurlijkquote:
Wat is lang genoeg? Tot mijn buste.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is je haar lang genoeg om aan te trekken?
Oooooh spannend!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
[..]
Nee, het interesseert me gewoon geen hol.
[..]
Natuurlijk
Dat ik het goed met een hand kan beetpakken. Dat klinkt prima.quote:
Nee hoor machtspel voor de seksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef Susteren het volgende:
Wat zijn jullie meningen over massage voor de sex? Deed dat wel eens bij zo'n meisje die daar bloedgeil door werd
Beetje sadistisch? Partner? Leeftijd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik het goed met een hand kan beetpakken. Dat klinkt prima.
En tijdens.quote:
Machtspelquote:
Kan goed uitpakken. Moet ze er echter niet zo lui van raken dat ze geen zin meer heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef Susteren het volgende:
Wat zijn jullie meningen over massage voor de sex? Deed dat wel eens bij zo'n meisje die daar bloedgeil door werd
Altijdquote:
Ja en erna en eigenlijk heel vaakquote:
ik val ervan in slaap.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef Susteren het volgende:
Ja, ja en ja!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef Tamashii het volgende:
Beetje sadistisch? Partner? Leeftijd?
Eh macht en geen macht? Zoietsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
Machtspel?
Ken al die termen niet.
Aah okey.quote:
Welke van de drie?quote:
Dat kan wel eens fijn en ontspannend zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef Susteren het volgende:
Nou je leeftijd is dus onbekend? En partner. Of open relatie?quote:
je vergeet een stap tussen 'eraf rollen' en 'en in slaap vallen'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaan met die banaan en na die tijd eraf rollen en in slaap vallen
Niks is heerlijker dan dat....slapen na de seksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik douche me altijd ernaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deed mijn eerste vriendje ook. Ik vind het beledigend. Net of je vies bent van je partner.quote:
Ok, pissen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je vergeet een stap tussen 'eraf rollen' en 'en in slaap vallen'
Geen idee, kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niks is heerlijker dan dat....slapen na de seks
Dat is ook een optie.quote:
Beetje maar sperma in je poes is niet zo fijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deed mijn eerste vriendje ook. Ik vind het beledigend. Net of je vies bent van je partner.
Goed puntquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Deed mijn eerste vriendje ook. Ik vind het beledigend. Net of je vies bent van je partner.
Sowieso seksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ging weg he? Maar nu gaat het weer over seks
We kunnen het ook over boeken hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ging weg he? Maar nu gaat het weer over seks
50 tinten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het ook over boeken hebben.
Nee. Roken. Of een jointje of een peuk. Maar zonder dat ga ik echt niet slapen want dan ontbreekt er iets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, pissen.
[..]
Geen idee, kan ik me niet herinneren
[..]
Dat is ook een optie.
Ik heb teveel vrouwen die ik niet wil associëren met seks helemaal zien wegdromen over die boeken.quote:
O ja, even vergeten dat je een roker wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Roken. Of een jointje of een peuk. Maar zonder dat ga ik echt niet slapen want dan ontbreekt er iets.
Neeee watquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aldo al opgepakt voor aanranding?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Geen problemen mee.. Beetje afvegen en dan roken en dan slapen. Of verder gaan met koken. Of tv kijken. Of wat ik ook aan het doen was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje maar sperma in je poes is niet zo fijn.
Dat zal best ja. Gelukkig reis ik niet zoveel met OV meer, waardoor ik al dat volk niet meer zie lezen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb teveel vrouwen die ik niet wil associëren met seks helemaal zien wegdromen over die boeken.
Wellicht dat ie daarom niet online isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe kan je dat nou vergeten? Je moest de mist hier haast wegwuiven omdat je niet eens meer zag hoe het plankje nou op dat andere plankje moest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja, even vergeten dat je een roker was
Geloof mij, vrouwelijke collega's van 45 jaar en ouder die die boekenreeks onderling uitwisselen word je ook niet blij van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
Dat zal best ja. Gelukkig reis ik niet zoveel met OV meer, waardoor ik al dat volk niet meer zie lezen.
Ook gewoon 2 of 3x verkeerd doen héquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergeten? Je moest de mist hier haast wegwuiven omdat je niet eens meer zag hoe het plankje nou op dat andere plankje moest.
Jakkesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, vrouwelijke collega's van 45 jaar en ouder die die boekenreeks onderling uitwisselen word je ook niet blij van.
Ja, mooie actie wel. Zag eruit alsof ik het deed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook gewoon 2 of 3x verkeerd doen hé
[..]
JakkesGelukkig heb ik alleen vrouwelijke collega's van 30 jaar en jonger
Ah, dus indirect lachte je jezelf uit?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, mooie actie wel. Zag eruit alsof ik het deed.
Fijn weekend lolaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ja nu ga ik echt. Nirts is lekkerder dan ff uitgebreid douchen![]()
Fijn weekend
Fijn weekend en slaap lekker alvastquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn weekend
nee, nee.. Dat uitlachen was puur voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dus indirect lachte je jezelf uit?
Have funquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn weekend
Ah, ja dat dacht ik eigenlijk welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, nee.. Dat uitlachen was puur voor jou bedoeld
Iedereen ligt te neuken, duh.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef Susteren het volgende:
Het sex forum is wel echt kaulo rustig, zelfs fot is nog veel actiever
ja, ik heb weer even pauze nu.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik heb weer even pauze nu.
En ik lig hier alleenquote:
ik heb mijn eerste pandapunt al binnen..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang ik mij kan herinneren pauze
Bel je chick.quote:
Jij weet het je nog te herinnerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mijn eerste pandapunt al binnen..
Sja, kinda hard not to.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bel je chick.
[..]
Jij weet het je nog te herinnerenIk weet niet eens wanneer de laatste keer was
Ja i knowquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, kinda hard not to.![]()
Maar ach, nu heb ik blowen, drugs van de dokter en kotsen nog
Ach, komt wel weer goedquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja i know![]()
Het is maar wat je er terug voor wilt hebben
Kan ik om een bepaalde reden niet meer makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bel je chick.
[..]
Jij weet het je nog te herinnerenIk weet niet eens wanneer de laatste keer was
dan had je je niet moeten misdragen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kan ik om een bepaalde reden niet meer maken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Kan ik om een bepaalde reden niet meer maken
Bummerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu heb ik zin in drop. En dat heb ik niet in huis.
Ja best wel. Ik wist dat het geen goed idee was om de appie voorbij te lopen.quote:
Mijn alarm ging af.quote:
Waarom doe je dat dan als je weet dat dit ging gebeurenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik wist dat het geen goed idee was om de appie voorbij te lopen.
Ik heb spierpijn in mijn kont dus had geen zin meer om te lopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan als je weet dat dit ging gebeuren
Kom maar bij mij uitkotsen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan had je je niet moeten misdragen.
Mannen.
Hoe krijg je spierpijn in je kont?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb spierpijn in mijn kont dus had geen zin meer om te lopen.
Is je wc goed gepoetst?quote:
Door fusten te tillen en een werkweek van ruim 50 uur te hebben.. Denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe krijg je spierpijn in je kont?
Mag gewoon in de wasbak, hoor.quote:
Ja, maar spierpijn in je kont? Rare plek vind ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Door fusten te tillen en een werkweek van ruim 50 uur te hebben.. Denk ik.
Nee.. Ik ben een plee-kotser. Daar spoelen de klonten beter weg en hoef je dus niet met je vinger erin te roeren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag gewoon in de wasbak, hoor.
Ik heb dan ook gewoon kei gespierde billen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar spierpijn in je kont? Rare plek vind ik
Fusten sjouwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Door fusten te tillen en een werkweek van ruim 50 uur te hebben.. Denk ik.
Duhquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon kei gespierde billen.![]()
Pics.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gewoon kei gespierde billen.![]()
Krijg je daar spierpijn in je kont van?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Fusten sjouwen, doe ik ook regelmatig
.
Ik heb trouwens grillworst om te snoepen.
Avond.
Ik loog. Ik heb geen billen. Alleen een rug met een sneetje erin.quote:
heb jij naar mijn kont zitten staren?quote:
Je hebt vast genoeg borst om het te compenseren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik loog. Ik heb geen billen. Alleen een rug met een sneetje erin.
Hoe kon dat? Jij zat op de bank en ik was druk met de laatjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heb jij naar mijn kont zitten staren?
Jij niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
Je hebt vast genoeg borst om het te compenseren.
Nee meer last van mij rug eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Krijg je daar spierpijn in je kont van?
Met mosterd? En dan kippengrillworst? Of die ene met ham en kaas?
ik liep voor je uit de woonkamer in en ik heb drinken voor je gepakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kon dat? Jij zat op de bank en ik was druk met de laatjes
Valt ook best mee hoor. Ooit, later als ik groot ben en geld heb ga ik een boobjob doen. Ik hoop dat er dan iemand is die mijn reet wil afvegen als ik naar het toilet ben geweest in de eerste tijd na de operatie want ik heb gehoord dat dat onmogelijk isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt vast genoeg borst om het te compenseren.
O jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik liep voor je uit de woonkamer in en ik heb drinken voor je gepakt.![]()
En de rest van de tijd heb ik zoals een vrouw hoort te doen, op de bank gezeten,
Nja, die heb ik sowieso wel.. Maar heb deze week meer fusten gesjouwd dan ik normaal doe en heb me toch een spierpijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee meer last van mij rug eigenlijk.
Gewoon naturel van de keurslager. Van mijn vaste keurslager, want laatst had ik een stuk van een andere en die was al stukken minder lekker.
zie. Ik heb geen billen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja
Ik ben een billenman, dus ja ik keek, maar ik heb niet zitten/staan staren
Boobjobs worden vaak niet mooi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Valt ook best mee hoor. Ooit, later als ik groot ben en geld heb ga ik een boobjob doen. Ik hoop dat er dan iemand is die mijn reet wil afvegen als ik naar het toilet ben geweest in de eerste tijd na de operatie want ik heb gehoord dat dat onmogelijk is
Naturel is beter ja.quote:
Jawel. Ik vind plastic tetten machtig mooi.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Boobjobs worden vaak niet mooi.
Dat geloof ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, die heb ik sowieso wel.. Maar heb deze week meer fusten gesjouwd dan ik normaal doe en heb me toch een spierpijn![]()
Toen ik nog bij de hema werkte moesten we zelf het laagje kruiden eromheen rollen en ze afbakken. Als ze dan net vers uit de oven kwamen waren ze echt keilekker..
Ik vind dat helemaal nietsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Boobjobs worden vaak niet mooi.
Ik ben zelf toch het meest fan van kipgrillworst, alleen ik mis die kruiden van toen bij de hema, eigenlijk ook geen idee of ze dat nog zelf doen. Misschien morgen eens kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Van de hema heb ik nooit geprobeerd, wel van de ah, de em-te en een andere keurslager, maar die van mijn keurslager is toch echt het lekkerst. Met kaas erin en kipgrillworst heb ik ook weleens gehad en is voor soms wel lekker, maar die heeft mijn slager zelf helaas niet dus dan moet ik naar de ah of emte
.
Ik zal vandeweek ook eens gaan proeven bij de hemaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben zelf toch het meest fan van kipgrillworst, alleen ik mis die kruiden van toen bij de hema, eigenlijk ook geen idee of ze dat nog zelf doen. Misschien morgen eens kijken.
Boeiend. Ik heb mooie rugkwabbels en daar gaat het om. Alleen mijn rughaar ontbreekt. Jammer wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, mijn geheugen is echt te slechtJa, ik weet dat dat niet leuk is om te horen
Rugkwabbelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Boeiend. Ik heb mooie rugkwabbels en daar gaat het om. Alleen mijn rughaar ontbreekt. Jammer wel.
ik wel, vind ze mooi zoals bij Jwoww van Jersey Shore.quote:
Nog nooit gekekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel, vind ze mooi zoals bij Jwoww van Jersey Shore.
Het is dat er wat kilo's af zijn. Maar in je rugkwabbels geneukt worden is zalig. En het glijdt makkelijk doordat er altijd zweet tussen zit.quote:
Hmm, lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is dat er wat kilo's af zijn. Maar in je rugkwabbels geneukt worden is zalig. En het glijdt makkelijk doordat er altijd zweet tussen zit.![]()
![]()
If you can't find a hole, just pick a rollquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het is dat er wat kilo's af zijn. Maar in je rugkwabbels geneukt worden is zalig. En het glijdt makkelijk doordat er altijd zweet tussen zit.![]()
![]()
Nee, Jwoww is toffer en niet zo dom. En mooier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog nooit gekeken, is dat een soort barbie
?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
If you can't find a hole, just pick a roll
aha ik google even een fotoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, Jwoww is toffer en niet zo dom. En mooier.
Niet mijn type, te gemaaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, Jwoww is toffer en niet zo dom. En mooier.
Maar je kan niet zeggen dat ze lelijker is dan Barbiequote:
Lelijker niet nee, maar het komt er wel bij in de buurtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar je kan niet zeggen dat ze lelijker is dan Barbie
nee, vind ik niet. Iets te veel make up, maar in ie show zie je dr vaak zat zonder make up en het is best een mooie grietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lelijker niet nee, maar het komt er wel bij in de buurt.
via mijn ipad is het onmogelijk foto's te plaatsenquote:
En ik ben lui. Eigenlijk te lui om een nieuw topic te maken maar het zij zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
via mijn ipad is het onmogelijk foto's te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |