SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
hallo dus dit noemen ze nou twitter
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
Tevens als Bony zo word
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoon
Niet coolquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoon
alleen niemand die daar op inzet. hij zou het zelf niet eens doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Zhano het volgende:
Mensen die Torres to score hadden zijn nu al binnen![]()
hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Zhano het volgende:
Mensen die Torres to score hadden zijn nu al binnen![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen niemand die daar op inzet. hij zou het zelf niet eens doen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Chelsea to win x5.6
Torres to score x4.5
quote:
binnen zijn met een quotering van 4.5quote:
Ik ooit een van 164quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
binnen zijn met een quotering van 4.5![]()
heb nog wel eens een funbet van 113 binnen gehaald
Ik bedoelde meer dat de bet nu al binnen was. Beetje over mijn woorden gestruikeld in mn enthousiasme. Excuusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
binnen zijn met een quotering van 4.5![]()
heb nog wel eens een funbet van 113 binnen gehaald
Hehe, staat je quote alert aan ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Was vanochtend x7.6 op betfair maar ik twijfelde, verwachtte hem niet in de basis eerlijk gezegd. Toen het bekend was odd al erg gedaald... maar goed, gratis gelden Torres is een held
heb de supercup niet meegepakt, weinig in actie gezien nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Was vanochtend x7.6 op betfair maar ik twijfelde, verwachtte hem niet in de basis eerlijk gezegd. Toen het bekend was odd al erg gedaald... maar goed, gratis gelden Torres is een held
Kut Guardiola, alsof 1 ploeg niet genoeg was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind dat getik bij Bayern saaier dan bij Barca
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kut Guardiola, alsof 1 ploeg niet genoeg was.
Ja op het begin is het allemaal leuk en geweldig, maar na een tijdje heb ik het wel gehad met die eindeloze driehoekjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Barca speelde onder Guardiola gewoon geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |