Ahquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
aan de slag in mijn nieuwe woning bdoel ik
Nestalgiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:57 schreef Nestalgie het volgende:
Krul ben jij nu ook een spacer? Of zit je hier omdat je sie junks toch stiekem gezellig vind?
Ze vind mij gewoon geweldig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:57 schreef Nestalgie het volgende:
Krul ben jij nu ook een spacer? Of zit je hier omdat je sie junks toch stiekem gezellig vind?
Had niks anders in de kast zo snelquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je haar matcht met je shirt
Smakelijk
Doe normaal manquote:
Jouw geslacht kennende, had je meer dan genoeg in je kast.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had niks anders in de kast zo snel
<uns-mode>quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had niks anders in de kast zo snel
Hihahoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
<uns-mode>
Dan doe je toch niks aan![]()
</uns-mode>
negerwatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jouw haarVolgende week naar de kapper voor paarse dip dye
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk om jouw mening
quote:
Yolo tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik hou m'n haar gewoon lekker saai bruin.
saaie kutquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:02 schreef Snowbells het volgende:
Ik hou m'n haar gewoon lekker saai bruin.
Ga voor pittig roodquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien toch maar kort knippen en blonderen
Doe een kort pittig kapsel met stiekels en rode puntjes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien toch maar kort knippen en blonderen
* Snowbells noteertquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe een kort pittig kapsel met stiekels en rode puntjes.
Neem er dan ook gelijk een wolvenshirt bij en zo'n ketting van de wereldwinkel, omdat je je graag bekommert over de aids kindjes in Afrika
Gister bij FC Dordt vader en zoon met wolvenshirt gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe een kort pittig kapsel met stiekels en rode puntjes.
Neem er dan ook gelijk een wolvenshirt bij en zo'n ketting van de wereldwinkel, omdat je je graag bekommert over de aids kindjes in Afrika
Helden. Zij geven niets om hooligans. Zij staan daar ver boven. Een beetje heroïne dealen op de tribunes en oude mannen prostitueren. Helden van de maatschappijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gister bij FC Dordt vader en zoon met wolvenshirt gezien.
Ze stonken als de motherfucker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helden. Zij geven niets om hooligans. Zij staan daar ver boven. Een beetje heroïne dealen op de tribunes en oude mannen prostitueren. Helden van de maatschappij
06-49224891quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:22 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Moira is single?geef is dr nummer
Eensquote:
Wat denk jij?quote:
Zou ik het nummer bellen?quote:
Dan claim ik jou hihiquote:
Jouw moederquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn moeder bakt een chocolade taart
ga je doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
GODVER. Vannacht jank ik vast van geluk door de drugs!
Wat ik ga doen of dat ik dat ga doen?quote:
Wat je gaat doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat ik ga doen of dat ik dat ga doen?Ik ben zo hyper dat ik het niet snap.
Ik ga naar Ground Zeroquote:
je moet ook geen kapotte sleutels laten namaken hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik heb mn kapotte fietssleutel na laten maken.. Guess what.. De sleutelmaker heeft hem verkeerd omgemaakt! Nu past die nog niet. Godverdomme
Want?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je moet ook geen kapotte sleutels laten namaken he
Snap het nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan zijn ze nog steeds kapot, maar dan heb je er twee
Nee stoned en hyperactiefquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kapotte sleutel, laten namaken (duplucaat) = 2x kapotte sleutel
BEN JE DRONKEUH?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga naar Ground ZeroMijn eerste hardstyle feest of grote feest überhaupt in mijn leven
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Helemaal kapot gaan en losgaan op hardstyle en hardcore![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan zijn ze nog steeds kapot, maar dan heb je er twee
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik heb mn kapotte fietssleutel na laten maken.. Guess what.. De sleutelmaker heeft hem verkeerd omgemaakt! Nu past die nog niet. Godverdomme
quote:
Je score is 7 punten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:12 schreef Unscrewed het volgende:
Cannabis Test
Mensen, doe deze test en post je score.
Ik scoor 3.
(Omdat ik al 3 weken niet heb geblowed, anders zou het wel 10 zijn ofzo)
Jongeman, we hebben geconstateerd dat je niet genoeg blowt.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jongeman, we hebben geconstateerd dat je niet genoeg blowt.
Advies: Meer blowen.
Grgr Dokter W. Iet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jongeman, we hebben geconstateerd dat je niet genoeg blowt.
Advies: Meer blowen.
Grgr Dokter W. Iet
12 punten want pas 2 weken cleanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:12 schreef Unscrewed het volgende:
Cannabis Test
Mensen, doe deze test en post je score.
Ik scoor 3.
(Omdat ik al 3 weken niet heb geblowed, anders zou het wel 10 zijn ofzo)
Voor u geldt het volgende advies: maak een sexy foto en stuur die naar mijn prive e-mail.quote:
quote:
2 weken cleanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
12 punten want pas 2 weken clean
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Voor u geldt het volgende advies: maak een sexy foto en stuur die naar mijn prive e-mail.
Dit is geheel zakelijk bedoeld. Ik zie vanzelf uw e-mailtje wel verschijnen.
Bedankt voor de medewerking,
Dr. P. Edo
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:40 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Voor u geldt het volgende advies: maak een sexy foto en stuur die naar mijn prive e-mail.
Dit is geheel zakelijk bedoeld. Ik zie vanzelf uw e-mailtje wel verschijnen.
Bedankt voor de medewerking,
Dr. P. Edo
huhquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
[..]
12 punten want pas 2 weken clean
Jezusquote:
Italiaans etenquote:
quote:
Ja maar ik heb het i gevuld op basis van afgelopen jaar. Inmiddels zou het wel lager uitkomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus
16-36: groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen.
deed ik altijd bij artisquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:35 schreef Studeur het volgende:
Zometeen over het hek bij Voltt festival![]()
Topsport dat inbreken bij festivals
kan niet kloppenquote:Signaleringstest Cannabis
0-5: geen extra risico 6-15: zeker risico, je gebruikt riskant. 16-36: groot risico; het risico dreigt uit de hand te lopen
Je score is 8 punten.
Je scoort tussen de 6 en 15 punten. De kans dat problemen ontstaan neemt toe. Kijk hier hoe je de risico’s van gebruik kunt verminderen. Volg eventueel het zelfhulpprogramma cannabis. Dit programma helpt je bij minderen of stoppen.
Avond, vrind.quote:
Het is niet zo goed, maar met mij gaat het goed, hoor.quote:
Mooi om te horen dat het goed gaat, jammer dat het niet zo goed isquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het is niet zo goed, maar met mij gaat het goed, hoor.
Met jou dan?
Bedankt man, had het echt nodigquote:Op zondag 1 september 2013 02:05 schreef Onorgineel het volgende:
oke house maar dit blijf ik toch een prima stonernummertje vinden
Unsiequote:Op zondag 1 september 2013 02:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bedankt man, had het echt nodig
Ahhh zooo chill ahh yeaahhhhhh
Slaap zacht
welke muziekquote:Op zondag 1 september 2013 10:53 schreef Snowbells het volgende:
Arghik knip nog eens m'n pa zijn draden door van zijn computer.
Fucking harde muziek al vanaf 8 uur![]()
Gewoon zijn cpu ontzettend overklokken en dan de koeling uitzettenquote:Op zondag 1 september 2013 10:53 schreef Snowbells het volgende:
Arghik knip nog eens m'n pa zijn draden door van zijn computer.
Fucking harde muziek al vanaf 8 uur![]()
Succes Amaquote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel moePeukkie doen en dan mijn bed in
Dankjequote:
gooien jullie niet een matje of kleedje over het hek voor jullie eroverheen gaan dan?quote:Op zondag 1 september 2013 13:13 schreef Studeur het volgende:
Gisteren bij Voltt binnengekomen, maar hoe. zelf een flinke wond aan mn hand door dat hek, maar een maat van me had het 10 keer zo erg, een ziek diepe snee van 1cm diep en 10cm lang, helemaal onder het bloed, EHBO heeft ff wat verband gefixt en daarna is ie naar het ziekenhuis gegaan..
volgende keer wel dusquote:Op zondag 1 september 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
gooien jullie niet een matje of kleedje over het hek voor jullie eroverheen gaan dan?
Ben net klaar met werken en ga ook eens ff weer slapenjquote:Op zondag 1 september 2013 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben best wel moePeukkie doen en dan mijn bed in
Kusje erop?quote:
Voorhoofdsholte en ik denk als een ontsteking.quote:
gefeliciteerd?quote:Op zondag 1 september 2013 14:01 schreef Sardu het volgende:
Zwaardvis eten.![]()
Topopfthefoodchain alles.![]()
Hoelaat is seks?quote:
Wat een kansloos figuur ben je ookquote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alsof het mij iets kan schelenik toon alleen interesse omdat je dikke tetten hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur ben je ook
Why so serious?quote:Op zondag 1 september 2013 15:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur ben je ook
wel eerlijkquote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Alsof het mij iets kan schelenik toon alleen interesse omdat je dikke tetten hebt.
Loffing oud lautquote:Op zondag 1 september 2013 15:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krijg lepra, kutuser dat je er bent.
Ja dat was wel triest jaquote:Op zondag 1 september 2013 16:01 schreef Nestalgie het volgende:
Wietparkiet herinner je nog dat topic dat ik zei dat ik een.seksdroom over krul had
quote:Op maandag 27 augustus 2012 12:41 schreef Nestalgie het volgende:
Oke ik weet niet wtf er met mij is maar ik heb serieus gedroomd ( no jokes ) dat ik seks had met krullenbolletje
boeiendquote:Op zondag 1 september 2013 16:50 schreef Trollscience het volgende:
net even een brief naar die kutkerk geschreven en mezelf laten ontdopen
quote:Op zondag 1 september 2013 15:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
en danquote:Op zondag 1 september 2013 17:19 schreef FL_Freak het volgende:
Nog een maandje werken en opleiding over.
Mijn kusjes zitten vol met liefde en zijn magisch.quote:
Dromen over FOK!kersquote:Op maandag 27 augustus 2012 12:41 schreef Nestalgie het volgende:
Oke ik weet niet wtf er met mij is maar ik heb serieus gedroomd ( no jokes ) dat ik seks had met krullenbolletje
dit kan ik bevestigen, unscrewed gaf me een keer een kusje op mn tollie en opeens had ik weer een voorhuidquote:Op zondag 1 september 2013 17:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Mijn kusjes zitten vol met liefde en zijn magisch.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dit kan ik bevestigen, unscrewed gaf me een keer een kusje op mn tollie en opeens had ik weer een voorhuid
Heeyquote:
dit is eigenlijk een heel vreemde gedachte gang. Je moet niet vergeten dat FOK!kers ook mensen zijn. En in je dromen kom je mensen tegen die je misschien 1x hebt gezien of die je dagelijks ziet.quote:
Weet ik, maar als je over iemand droomt de dag dat je ze ziet op een foto (meestal kijk je zo'n minuut of 2 naar foto's)... 2 minuten uit een dag van 12 uur of meer, en dat heeft je brein gekozen voor je droomquote:Op zondag 1 september 2013 17:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dit is eigenlijk een heel vreemde gedachte gang. Je moet niet vergeten dat FOK!kers ook mensen zijn. En in je dromen kom je mensen tegen die je misschien 1x hebt gezien of die je dagelijks ziet.
Het was verder ook een trolltopicquote:Op zondag 1 september 2013 17:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je over iemand droomt de dag dat je ze ziet op een foto (meestal kijk je zo'n minuut of 2 naar foto's)... 2 minuten uit een dag van 12 uur of meer, en dat heeft je brein gekozen voor je droom
Nee oke, dat is ook niet raar.quote:Op zondag 1 september 2013 17:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het was verder ook een trolltopic
Maar opzich is t niet heel gek, als je over iemand droomt die je misschien 1x gezien hebt
daarom heroïnequote:Op zondag 1 september 2013 17:48 schreef Unscrewed het volgende:
Ik was gisteren weer eens gaan smoken na 3 weken, als ik in mijn droom ergens heen keek, was er wel een wietblaadje in verborgen, maar op een hele slimme manier. Best vet, alsof ik met iemand aan het praten was, ik even naar link/rechts/de grond keek, en ergens was wel een wietblaadje in verwerkt
Maar gisteren ook fucking stoned.
Alleen vond ik het niet waard om eerlijk te zijn, wiet is best saai
Alcohol is nog beter.
Picsquote:
Het is ook zeker een mooi meisje, als ik dr in t echt tegenkwam zou ik dr wel proberen te regelenquote:Op zondag 1 september 2013 17:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee oke, dat is ook niet raar.
Maar dan heeft ze wel een indruk op je gemaakt hihi
Laatst nog met d'r gemeet. Ujelly.quote:Op zondag 1 september 2013 17:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het is ook zeker een mooi meisje, als ik dr in t echt tegenkwam zou ik dr wel proberen te regelen
Nee. Ik zeg ALS ik dr zou tegenkomenquote:Op zondag 1 september 2013 17:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Laatst nog met d'r gemeet. Ujelly.
andere opleiding?quote:Op zondag 1 september 2013 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ergens anders werken en dan maar 2014 september weer proberen.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg ALS ik dr zou tegenkomen
Altijd doen wat jezelf wil, je bent oud genoeg.quote:Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, ik wil ook een andere opleiding gaan nemen bbl
Alleen mijn vader doet weer zo kritisch
Exclusieve VIP meet jwz.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Exclusieve VIP meet jwz.
1000 euro betalen om er heen te gaan
Wat voor opleiding.quote:Op zondag 1 september 2013 17:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ok, ik wil ook een andere opleiding gaan nemen bbl
Alleen mijn vader doet weer zo kritisch
Wordt je dan ontmaagd?quote:
Dat het niet bestaatquote:Op zondag 1 september 2013 18:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoezo ''Oh snap'' wa weet jij over mij seksleven?
Ohhhhhquote:
Ohhhhhhhquote:
Sowieso hoef ik iemand anders zijn seksleven niet te weten.quote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Snowbells het volgende:
Sowieso op fok stoer doen dat je seks hebt
Klopt, of ik wil het gewoon niet vertellen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ro-ald, je snapt dat als je: "Bij jou 'ook' niet" zegt, dat we dan wel iets over je seksleven weten?
Of zeg maar gerust alles. Of beter gezegd, niks. Wat je kan niet alles weten over niks.
Nee, want dan zou je "ook" niet zeggen, want dat is geschreven uit lichte (onbewuste) irritatie. lolquote:Op zondag 1 september 2013 18:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klopt, of ik wil het gewoon niet vertellen.
yoloquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |