abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130641934

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130641945
Beter geef je mij geld voor het openen van een nieuw deel, Joaquin.
pi_130641978
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
Beter geef je mij geld voor het openen van een nieuw deel, Joaquin.
lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.

hoe doen de meiden dat? geven ze hun kont uit ofzo?
...
pi_130642071
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.

:')

Weet ik niet. Misschien.
pi_130642322
Ik ga op medische fitness denk ik. Geen idee wat het verschil is met gewone fitness aangezien ze gewoon adverteren als alle andere fitnesscentra. De kosten zijn ook bijna hetzelfde maar er is een groot verschil: ze hebben tv's!!!!
pi_130642636
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Euhm, omdat ze werken en thuiswonen? Waarbij ze niet te maken hebben met kostgeld e.d.
Dus dan gaat het enorm simpel.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:18:37 #7
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130642959
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga op medische fitness denk ik. Geen idee wat het verschil is met gewone fitness aangezien ze gewoon adverteren als alle andere fitnesscentra. De kosten zijn ook bijna hetzelfde maar er is een groot verschil: ze hebben tv's!!!!
Is soort fysiotherapie toch?
pi_130643021
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:18 schreef Che_ het volgende:

[..]

Is soort fysiotherapie toch?
Nee, dat niet. Ik ben een beetje aan het kijken op hun facebook-pagina enzo maar volgens mij is het gewoon fitness met iets meer begeleiding.
pi_130643066

Only in Turkey :')
pi_130643080
#direngezi
pi_130643096
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:22 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]

Only in Turkey :')
oh wow, is dit echt of photoshop
...
pi_130643141
Wat is het nut ervan om 20k te hebben op je 22e? Wat als je doodgaat op je 23e?
Liever meer plezier/ervaringen en minder geld, zo denk ik altijd.

Probeer zelf ook wel wat te sparen en minder uit te geven maar ben de man in huis dus dat schiet ook niet altijd op. Vooral als je de enige bent die echt werkt naast het studeren :')
pi_130643184
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef expans het volgende:

Waarom een studie van ~8 jaar volgen? Wat als je doodgaat na 4 jaar?

Bovendien als je later een huis wil kopen, moet je 20% oid. zelf inleggen.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:26:56 #14
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130643210
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ik ben een beetje aan het kijken op hun facebook-pagina enzo maar volgens mij is het gewoon fitness met iets meer begeleiding.
Geluk als je personal coach krijgt :D
pi_130643230
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef expans het volgende:

Probeer zelf ook wel wat te sparen en minder uit te geven maar ben de man in huis dus dat schiet ook niet altijd op. Vooral als je de enige bent die echt werkt naast het studeren :')
ik weet dat Allah elk moment mijn leven kan afnemen, maar toch blijf ik aan de toekomst denken.

hahaha ga jij, stiekem in de mercedes rijden, jij ehbt geld haha hoezo kunnen alle turken voor hun dochter een auto betalen etc. mang jullie hebben het goed
...
pi_130643268
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Toekomst investering?
Nee kijk, het kan wel handig zijn om bv 20k te hebben klaar staan voor na je studie ivm reizen/onderneming/inleggen op huis idd maar dat zou bij mij bv betekenen dat ik letterlijk alles wat ik krijg moet oppotten en zelfs dan niet genoeg hebben op het eind.

Ik zou persoonlijk liever 3x per jaar op vakantie gaan (stedentrips en shit) en dan ~5k minder hebben, maar wel een shitload aan leuke herinneringen erbij.
pi_130643349
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Geluk als je personal coach krijgt :D
Zo ver zal het niet gaan, het is tenslotte niet veel duurder/even duur als gewone fitness. :P
pi_130643357
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:28 schreef expans het volgende:

[..]

Toekomst investering?
Nee kijk, het kan wel handig zijn om bv 20k te hebben klaar staan voor na je studie ivm reizen/onderneming/inleggen op huis idd maar dat zou bij mij bv betekenen dat ik letterlijk alles wat ik krijg moet oppotten en zelfs dan niet genoeg hebben op het eind.

Ik zou persoonlijk liever 3x per jaar op vakantie gaan (stedentrips en shit) en dan ~5k minder hebben, maar wel een shitload aan leuke herinneringen erbij.
Sparen is ook een toekomstinvestering, de crux zit hem dan ook in de juiste afweging tussen sparen en geld uitgeven.
pi_130643358
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef xminator het volgende:

[..]

Bovendien als je later een huis wil kopen, moet je 20% oid. zelf inleggen.
mn man en ik willen ook een huis kopen, we hebben nu een huurwoning. Maar hoeveel moet je dan inleggen als je een huis wilt kopen, ze zeggen dat je 10 k al moet hebben om een huis te kunnen krijgen? is dat zo?
...
pi_130643513
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

mn man en ik willen ook een huis kopen, we hebben nu een huurwoning. Maar hoeveel moet je dan inleggen als je een huis wilt kopen, ze zeggen dat je 10 k al moet hebben om een huis te kunnen krijgen? is dat zo?
NWS / Huizenkoper moet meer eigen geld meenemen #2

Nadat de nieuwe regelgeving ingevoerd wordt 20% van de waarde eigen inbreng ( dus 180k huis = 36k eigen inbreng). Om de overige 144k te lenen zul je gecombineerd iets van 2,8k bruto moeten verdienen per maand (vastcontract).
pi_130643525
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Sparen is ook een toekomstinvestering, de crux zit hem dan ook in de juiste afweging tussen sparen en geld uitgeven.
Yep, ik geef geen geld meer uit aan kleding, dat scheelt enorm.
...
pi_130643572
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:34 schreef xminator het volgende:

[..]

NWS / Huizenkoper moet meer eigen geld meenemen #2

Nadat de nieuwe regelgeving ingevoerd wordt 20% van de waarde eigen inbreng ( dus 180k huis = 36k eigen inbreng). Om de overige 144k te lenen zul je gecombineerd iets van 2,8k bruto moeten verdienen per maand (vastcontract).
En hoe zit het nu dan?

Want ik ken een chick, niet echt close, maar zij werkt gwn in kledingwinkel vast cont en haar man bij albert heijn vast contract en hun hebben al een huis kunnen kopen wtf

Mijn man en ik wilde ook een huiskopen had een baan in de kinderopvang, maar heb ontslag genomen aangezien ik mantelzorg door voor mijn ouder. ( ik verdien er niet echt iets mee), ik krijg wel vergoeding, maar die geef ik aan mijn broertje voor zijn studie (uni).

Ik werk nu momenteel bij ah als ernaast, maar ja, ik heb geen spijt dat ik ontslag heb moeten nemen, ik zou niet willen dat een van mijn ouder door een vreemde word verschoont, zou me schuldig achteraf voelen. hoewel mijn man ermee oneens is.
...
pi_130643624
Ze verdienen samen denk rond 3k bruto, genoeg om een huisje van 120k te kunnen kopen.
pi_130643722
h
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:37 schreef xminator het volgende:
Ze verdienen samen denk rond 3k bruto, genoeg om een huisje van 120k te kunnen kopen.
dankje! Mijn man werkt nu in de leger, hij verdint ong 2000, ons huur is 700 euro. hij financieert ook zijn ouders, vandaar dat we niet echt veel overhouden.

wat we overhouden, is wat ik maak met mijn ah baan.

Ik wil wel na mijn hbo studie insaAllah een goed baan vinden. :) Hopelijk begin ik er volgend jaar mee! :) Verheug me er al. Dan heb ik ook al de 15 k bereikt.
...
pi_130643902
Wie weet hoeveel een s oftware engineer verdient eigenlijk? als je afgestudeerd bent?
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')