SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
Beter geef je mij geld voor het openen van een nieuw deel, Joaquin.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.
hoe doen de meiden dat? geven ze hun kont uit ofzo?
Euhm, omdat ze werken en thuiswonen? Waarbij ze niet te maken hebben met kostgeld e.d.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
lol, sorry hoor maar wat ik voor ogen heb is niks vergeleken wat mijn andere vriendinnen op de bank heeft, zelfde leeftijd, allemaal zijn het turken en hebben wel min 20 000 euro.
hoe doen de meiden dat? geven ze hun kont uit ofzo?
Is soort fysiotherapie toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga op medische fitness denk ik. Geen idee wat het verschil is met gewone fitness aangezien ze gewoon adverteren als alle andere fitnesscentra. De kosten zijn ook bijna hetzelfde maar er is een groot verschil: ze hebben tv's!!!!
Nee, dat niet. Ik ben een beetje aan het kijken op hun facebook-pagina enzo maar volgens mij is het gewoon fitness met iets meer begeleiding.quote:
Waarom een studie van ~8 jaar volgen? Wat als je doodgaat na 4 jaar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef expans het volgende:
Wat is het nut ervan om 20k te hebben op je 22e? Wat als je doodgaat op je 23e?
Liever meer plezier/ervaringen en minder geld, zo denk ik altijd.
Geluk als je personal coach krijgtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik ben een beetje aan het kijken op hun facebook-pagina enzo maar volgens mij is het gewoon fitness met iets meer begeleiding.
ik weet dat Allah elk moment mijn leven kan afnemen, maar toch blijf ik aan de toekomst denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:25 schreef expans het volgende:
Wat is het nut ervan om 20k te hebben op je 22e? Wat als je doodgaat op je 23e?
Liever meer plezier/ervaringen en minder geld, zo denk ik altijd.
Probeer zelf ook wel wat te sparen en minder uit te geven maar ben de man in huis dus dat schiet ook niet altijd op. Vooral als je de enige bent die echt werkt naast het studeren
Toekomst investering?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom een studie van ~8 jaar volgen? Wat als je doodgaat na 4 jaar?
Sparen is ook een toekomstinvestering, de crux zit hem dan ook in de juiste afweging tussen sparen en geld uitgeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:28 schreef expans het volgende:
[..]
Toekomst investering?
Nee kijk, het kan wel handig zijn om bv 20k te hebben klaar staan voor na je studie ivm reizen/onderneming/inleggen op huis idd maar dat zou bij mij bv betekenen dat ik letterlijk alles wat ik krijg moet oppotten en zelfs dan niet genoeg hebben op het eind.
Ik zou persoonlijk liever 3x per jaar op vakantie gaan (stedentrips en shit) en dan ~5k minder hebben, maar wel een shitload aan leuke herinneringen erbij.
mn man en ik willen ook een huis kopen, we hebben nu een huurwoning. Maar hoeveel moet je dan inleggen als je een huis wilt kopen, ze zeggen dat je 10 k al moet hebben om een huis te kunnen krijgen? is dat zo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom een studie van ~8 jaar volgen? Wat als je doodgaat na 4 jaar?
Bovendien als je later een huis wil kopen, moet je 20% oid. zelf inleggen.
NWS / Huizenkoper moet meer eigen geld meenemen #2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
mn man en ik willen ook een huis kopen, we hebben nu een huurwoning. Maar hoeveel moet je dan inleggen als je een huis wilt kopen, ze zeggen dat je 10 k al moet hebben om een huis te kunnen krijgen? is dat zo?
Yep, ik geef geen geld meer uit aan kleding, dat scheelt enorm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Sparen is ook een toekomstinvestering, de crux zit hem dan ook in de juiste afweging tussen sparen en geld uitgeven.
En hoe zit het nu dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:34 schreef xminator het volgende:
[..]
NWS / Huizenkoper moet meer eigen geld meenemen #2
Nadat de nieuwe regelgeving ingevoerd wordt 20% van de waarde eigen inbreng ( dus 180k huis = 36k eigen inbreng). Om de overige 144k te lenen zul je gecombineerd iets van 2,8k bruto moeten verdienen per maand (vastcontract).
dankje! Mijn man werkt nu in de leger, hij verdint ong 2000, ons huur is 700 euro. hij financieert ook zijn ouders, vandaar dat we niet echt veel overhouden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:37 schreef xminator het volgende:
Ze verdienen samen denk rond 3k bruto, genoeg om een huisje van 120k te kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |