Nee, voor elke opdracht krijg je xp. Hoe meer opdrachten, hoe meer xp hoe hoger level je word.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:46 schreef RavioliPunch het volgende:
XP is dus alleen voor hogere levels?
Voor mijne ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef Mirjam het volgende:
de app is kennelijk niet geschikt voor mijn telefoon
Wat voor telefoon hebben jullie dan?quote:
Op iphones werk het sowieso, ik zelf heb de s3 en een vriend van mij die ook roamler heeft, heeft een LGquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Eglesiar het volgende:
Lijkt me wel een grappig spelletje.Soort van speurtocht waarmee je echt geld kan verdienen.
[..]
Wat voor telefoon hebben jullie dan?
Jij zal hem vast wel krijgen met die dikke tette van jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:35 schreef krullenbolletje het volgende:
heeft er iemand een invite voor mij?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zal hem vast wel krijgen met die dikke tette van jou
Nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:17 schreef blow... het volgende:
[..]
leg uit hoe je gehosseld wil worden dan
2 euro hahaha, heb je alleen de welkomstopdracht nog maar voltooid?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef martino673 het volgende:
K'heb ook roamler, inmiddels level 2 en in totaal 2 euro verdiend.
kom vechte danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
2 euro hahaha, heb je alleen de welkomstopdracht nog maar voltooid?
Is het via die quiz gelukt? Of heb je het anders kunnen regelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nu ook een account.
Over een tijd kan ik dus stoppen met werken.
Ik heb een invite van iemand gekregenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Is het via die quiz gelukt? Of heb je het anders kunnen regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |