SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben!
[ Bericht 2% gewijzigd door zeeppaardje op 30-08-2013 17:06:09 ]
Ja ik weet niet precies waar het thuis hoort maar dan moet iemand die het wel weet het er maar heen schoppen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:44 schreef Unmountable het volgende:
Ik denk dat je dit beter in DIG kan plaatsen
Copy / paste van de tekst?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:45 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies waar het thuis hoort maar dan moet iemand die het wel weet het er maar heen schoppen.Ik heb er veel moeite in gestoken
Zelf zit ik op 700 xp nu na een week en bij 1750xp ben je lvl 3 en dan kan ik pas een invite versturen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil wel een graag invite. Woon midden in de stad dus veel winkels etc in de buurt, makkelijker voor de inviter qua xp verdienen enzo
Hoe ben je er zelf bijgekomen dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:47 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Zelf zit ik op 700 xp nu na een week en bij 1750xp ben je lvl 3 en dan kan ik pas een invite versturen.maar ik zal het onthouden
Op facebook hadden ze een actie met een quiz waarbij je de snelste 5 de uitkomst hadden van een inlogcode, bijvoorbeeld ACAA. Gelukkig was ik net op tijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:51 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Hoe ben je er zelf bijgekomen dan?
Elke dag komen er weer nieuwe (on)betaalde opdrachten binnen. Ik zal zo even een screenshot posten met wat voorbeelden van opdrachtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:53 schreef freek.etc het volgende:
5000+ Roamlers? Zin er dan zoveel opdrachten.
Als je een opdracht accepteert dan heb je 2 uur de tijd om hem uit te voeren en verdwijnt die uit de lijst voor andere mensen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef blow... het volgende:
Als je zo, n opdracht accepteert heb je dus geen kans dat een ander sneller is tenzij je te laat bent?
Ik heb het juist op android.quote:
Nee, voor elke opdracht krijg je xp. Hoe meer opdrachten, hoe meer xp hoe hoger level je word.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:46 schreef RavioliPunch het volgende:
XP is dus alleen voor hogere levels?
Voor mijne ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:45 schreef Mirjam het volgende:
de app is kennelijk niet geschikt voor mijn telefoon
Wat voor telefoon hebben jullie dan?quote:
Op iphones werk het sowieso, ik zelf heb de s3 en een vriend van mij die ook roamler heeft, heeft een LGquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Eglesiar het volgende:
Lijkt me wel een grappig spelletje.Soort van speurtocht waarmee je echt geld kan verdienen.
[..]
Wat voor telefoon hebben jullie dan?
Jij zal hem vast wel krijgen met die dikke tette van jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:35 schreef krullenbolletje het volgende:
heeft er iemand een invite voor mij?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij zal hem vast wel krijgen met die dikke tette van jou
Nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:17 schreef blow... het volgende:
[..]
leg uit hoe je gehosseld wil worden dan
2 euro hahaha, heb je alleen de welkomstopdracht nog maar voltooid?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef martino673 het volgende:
K'heb ook roamler, inmiddels level 2 en in totaal 2 euro verdiend.
kom vechte danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
2 euro hahaha, heb je alleen de welkomstopdracht nog maar voltooid?
Is het via die quiz gelukt? Of heb je het anders kunnen regelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:36 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nu ook een account.
Over een tijd kan ik dus stoppen met werken.
Ik heb een invite van iemand gekregenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:37 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Is het via die quiz gelukt? Of heb je het anders kunnen regelen
leukquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Skittles het volgende:
In FHF is er ook een topic voor Roamler invites![]()
Hier al wel een tijdje Roamler actief en in de vakantie een leuk zakcentje verdiend.Vooral de babymelkchecks elke vrijdag tikken leuk aan.
Beetje jammer is alleen dat de app op de Android zo vreselijk kut is. Steeds de foutmelding "Fout bij verwerking van de foto" of hij kan mijn locatie weer eens niet vinden. Na de gebruikelijke crash doet de app het weer een paar opdrachten redelijk en begint dan weer kuren te vertonen..
Whehe, had ik eergisteren ook. Naja.. Ik had een bavaria koeling op de foto gezet + 2 kartonnen displays en een metalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef zeeppaardje het volgende:
Vandaag deed ik een Heineken check, ongeveer 3 km van mijn huis ik. Ik weer onderweg naar huis kom ik thuis 'inzending afgekeurt'Ik had een kartonnen display op de foto gezet en het mocht alleen maar een metalen zijn, maar bij een vriend van mij werd die in een andere winkel wel goedgekeurd. Dus ik een berichtje erachteraan met de vraag hoe dat kon. Het antwoord was dat hij heel heel veel geluk had gehad toen.
Maar goed ik wist nu precies wat ik moest doen en kwam er toch nog een keer langs vandaag. Dus snel naar binnen 2 fotootjes gemaakt en een minuut later weer weg.
Best raar om voor de tweede keer met lege handen langs de kassa te lopen.
Maar hij is nu wel goedgekeurd
Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberenquote:Op zondag 22 september 2013 05:37 schreef Jweetje het volgende:
Roamler level 4. Android.
Gewoon leuk voor als ik tijd heb. Ben kleine 3 maanden bezig denk ik. De ene dag komt je route goed uit. De andere x niet.
Plan goed en probeer zeker bij nieuwe opdrachten thuis of onderweg oid de opdracht alvast Door te nemen.
Ow ja. .. ik heb nog een invite over :-P ♥♡
Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten:quote:Op zondag 22 september 2013 08:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberen
Het is een foto dus ik kan er niet op inzoomen, maar het lijkt alsof er wel een aantal in de buurt te vinden zijnquote:Op zondag 22 september 2013 09:05 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten: [ afbeelding ]
Hoe verder je op die kaar inzoomt hoe meer de opdrachten verspreiden, Ik moest hier wel voor inloggen dus weet niet of je als niet-roamler ook die opdrachten kan zien.
1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
1 Hema check gedaan (goedgekeurd) en 4 Gillette checks (ingediend)Oh en vanmiddag die alproccino gedronken en ¤5.20 verdiend (2,30 eraf voor de koffie)
Ja soms wordt ik er ook een beetje moe van inderdaad. Bij mij is de lol er inmiddels wel een beetje af, ook komen er hier maar weinig nieuwe opdrachten bij.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurd![]()
Hahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn telefoon is alweer een tijdje weg voor reparatie
Dus ik heb nog steeds maar 2 euro![]()
![]()
Ja hier ook maar weinig opdrachtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Ja soms wordt ik er ook een beetje moe van inderdaad. Bij mij is de lol er inmiddels wel een beetje af, ook komen er hier maar weinig nieuwe opdrachten bij.
Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurd![]()
Wow in welke omgeving?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Skittles het volgende:
297 eurootjes verdiend!
[..]
Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..
Hadden jullie trouwens vandaag een of meerdere babymelkchecks gedaan? Bij allebei de checks werd er bij mij gevraagd of ik wel goed naar de schapkaartjes had gekeken. Dan denk ik ja natuurlijk, anders klik ik het toch niet aan? Plus ik doe elke week die checks in dezelfde winkels. Ik weet onderhand heus wel wat ze wel en niet in het assortiment hebben.
Nee barberaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:38 schreef Skittles het volgende:
Dan vind ik het knap lullig om het daarom af te keuren. Toevallig Naomi die ook mijn Hema check heeft afgekeurd?![]()
Omgeving Arnhem/Nijmegen! Over een hele zomervakantie hoor, na werktijd.
Dat is echt een mooi bedrag alquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Skittles het volgende:
297 eurootjes verdiend!
[..]
Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..
Hadden jullie trouwens vandaag een of meerdere babymelkchecks gedaan? Bij allebei de checks werd er bij mij gevraagd of ik wel goed naar de schapkaartjes had gekeken. Dan denk ik ja natuurlijk, anders klik ik het toch niet aan? Plus ik doe elke week die checks in dezelfde winkels. Ik weet onderhand heus wel wat ze wel en niet in het assortiment hebben.
Haha ja, dat had ik niet gered in een enkele dagquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee barberaOoooooh een hele vakantie ik dacht al
Oh geluksvogel, ik wilde die toetjes check ook doen! Wat moest je doen en wat kreeg je ervoor?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 08:11 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Dat is echt een mooi bedrag algewoon als extra's. Ik werd laatst uitgekozen voor die mona toetjes opdracht en had die toen gedaan. Ik at al op het werk dus mijn toetje werd eigenlijk dubbel vergoed
Je kreeg er ¤4,50 voor en je moest met 5 foto's uitleggen wat je rituelen zijn als je een mona toetje eet en dat kort (max. 10 woorden) uitleggen, en in 1 woord hoe je je voelde tijden dat ritueel, dus bijvoorbeeld 'vrolijk'.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:03 schreef Skittles het volgende:
[..]
Haha ja, dat had ik niet gered in een enkele dag
[..]
Oh geluksvogel, ik wilde die toetjes check ook doen! Wat moest je doen en wat kreeg je ervoor?
Je hebt maar 14 posts, sorry maar ik geef mijn invite liever aan iemand die het meer 'verdiend'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 02:13 schreef Timo-Tea het volgende:
Iemand een invite voor mij aub? Woon in Amsterdam.
Snap ik opzich wel. Dit zegt alleen niets over het gebruiken van roamler. Degene die het "verdiend" doet er misschien wel niets mee. Terwijl ik met mijn wisseldiensten/verveling in het centrum van Amsterdam genoeg te doen heb.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:33 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Je hebt maar 14 posts, sorry maar ik geef mijn invite liever aan iemand die het meer 'verdiend'.
Die heb ik vandaag ook gedaan. Waren al bijna uitverkocht!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
Vandaag na een aantal maanden inactief de Paarse Spruiten Check gedaan bij de Lidl, omdat ik er toch heen moest. Ze waren er niet, de paarse spruiten, dus makkie
Ik woon in een durp en die babymelkchecks en Honig waren toch weer 8-10 km verderop helaas. Dat is me dan de moeite niet met er heen rijden en parkeergeld enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook gedaan. Waren al bijna uitverkocht!
De babymelkchecks werden vandaag niet voor m'n neus weggekaapt. Sterker nog, ze staan nu nog open. Jammer dat ik maar anderhalf uur tussen de colleges door had, maar toch 2 babymelkchecks, paarse spruiten check en een honig check kunnen doen
Yes pleasequote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:19 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik mag twee Roamler invites weggeven namens Roamler. Wie kan ik blij maken ermee? Wel gelieve iemand die er actief mee aan de slag gaat
Yeszzz please!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:19 schreef MeneerRicardo het volgende:
Ik mag twee Roamler invites weggeven namens Roamler. Wie kan ik blij maken ermee? Wel gelieve iemand die er actief mee aan de slag gaat
Stuur mij een DM met je e-mail adres waar ik de invite heen kan sturen beste modjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Yes please
Kijken of er in Enschede e.o wat te doen is!
Ook graag 'n dm sturen met je e-mail adres.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 10:38 schreef Luukiemaster het volgende:
Yeszzz please!
Lekker in Groningen ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |