Heey allemaal.
SuperGirl en Wickedmen willen jullie graag ontmoeten en kijken welke gezichten er achter de users hier schuilgaan. En dat is ongetwijfeld wederzijds. Dus wie gaat er mee stappen in Utrecht?
Praktische informatieDe datum is vastgesteld op donderdag 29 augustus.
We spreken af om 20.00 uur op Centraal Station Utrecht (voor het grote treintijden bord).
Mensen die met Haan33 en MadJack willen indrinken in de middag, staan om half 5 al bij dit bord!!
Als we compleet zijn gaan we naar café Maria om met z'n allen wat te drinken. (
http://www.mariautrecht.nl/)
Daarna gaan we met de mensen die niet meteen naar huis willen stappen en er een onvergetelijke avond van maken (Wickedmen jullie gids en de legendarische Haan33 zijn erbij)
Aanwezigen tot nu toe:quote:
-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
Misschien aanwezigjody566
xTHEWAYYOUARE
Tetouraibo
ChristinaYang
Panzermaus.
Vleermuisspin
Timmie85
MAHL
Braddie
Brummetje_
Chai
Voszje
Loppe
probeer
Kesefkesef
Nikmans
Hyaenidae
wenfer2
Gwniemand
Als je zeker bent dat je komt, zet dit dan maar gerust in het topic maar stuur voor de zekerheid mij (Wickedmen) een DM dat je komt.

Dan kun je gelijk je nummer DM'en (als je wilt) en voeg ik je toe aan de altijd vermakende gezellige groeps-whatsapp.
Ivm met problemen om het topic open te houden zal ik op woensdag voor de meet nog effe iedereen met een DM aan de meet herinneren.
SPOILER: Pics van vorige meet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'