abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130635904
Per 1 september ga ik een nieuwe studie doen van universiteit Leiden en als het goed is moet ik vóór 1 september zijn ingeschreven. Nu is het vrijdag 30 augustus, de laatste werkdag voor de deadline, het studentenloket is gesloten en ik heb 100% zeker alle benodigde documenten op tijd ingeleverd, maar op Studielink staat nog steeds "verzoek ingediend". -O- Weet iemand toevallig of ze bij Leiden ook in het weekend registraties afhandelen? Want ik ga 'm toch wel knijpen als dit niet voor 31/8 gebeurt omdat mijn recht op studiefinanciering en studenten OV dan komt te vervallen. Kan ik een jaar lekker niets gaan doen. :?
pi_130635950
Geen zorgen maken, ik ga ook bij Leiden studeren en ben ook nog niet volledig ingeschreven. Heb ze gemaild of dat erg was en ze zeiden dat je sowieso voorlopig staat ingeschreven tot 1 oktober. Tegen die tijd sta je waarschijnlijk wel volledig ingeschreven.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_130636181
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Rezania het volgende:
Geen zorgen maken, ik ga ook bij Leiden studeren en ben ook nog niet volledig ingeschreven. Heb ze gemaild of dat erg was en ze zeiden dat je sowieso voorlopig staat ingeschreven tot 1 oktober. Tegen die tijd sta je waarschijnlijk wel volledig ingeschreven.
Echt waar? Super! Het zou toch mooi zuur zijn als de universiteit te laat is met jouw inschrijving en dat jij er dan de dupe van bent. Ik kan weer rustig ademhalen, bedankt.
pi_130636232
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Echt waar? Super! Het zou toch mooi zuur zijn als de universiteit te laat is met jouw inschrijving en dat jij er dan de dupe van bent. Ik kan weer rustig ademhalen, bedankt.
Geen dank, stressen om onduidelijkheid is gewoon kut natuurlijk. :P Welke studie ga je eigenlijk doen?
pi_130636309
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Geen dank, stressen om onduidelijkheid is gewoon kut natuurlijk. :P Welke studie ga je eigenlijk doen?
Informatica/economie combo. Jij?
pi_130636321
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Life Science & Technology, dus denk niet dat we elkaar ooit tegenkomen. :P
pi_130636352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Life Science & Technology, dus denk niet dat we elkaar ooit tegenkomen. :P
Oooh leuk! Succes :)
pi_130636369
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Oooh leuk! Succes :)
Bedankt, jij ook.
pi_130640302
Van de week heb ik besloten een tweede studie te doen en op Studielink staat nog steeds 'verzoek ingediend'. Gisteren gebeld en ze zeiden dat het niet veel uitmaakt en dat zolang ik een machtiging heb afgegeven en Studielink gefixt is, dat het vanzelf wel goedkomt.
pi_130649521
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ook ingeschreven bij Leiden maar staat nog steeds op verzoek ingediend.

Hoe weten jullie wanneer en waar jullie beginnen met colleges? Ik heb vandaag nog contact gezocht met de faculteit maar die konden me daar niet bij helpen.
pi_130669345
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef De-Sombrero het volgende:
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ook ingeschreven bij Leiden maar staat nog steeds op verzoek ingediend.

Hoe weten jullie wanneer en waar jullie beginnen met colleges? Ik heb vandaag nog contact gezocht met de faculteit maar die konden me daar niet bij helpen.
Welke opleiding ga je doen?
pi_130670399
Ik ga Geschiedenis studeren. Hopen dat maandag alles in Studielink is verwerkt.
pi_130673106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:45 schreef De-Sombrero het volgende:
Ik ga Geschiedenis studeren. Hopen dat maandag alles in Studielink is verwerkt.
Ken je deze website? http://www.hum.leidenuniv(...)use-rooster-20132014

Vast wel, maar je weet maar nooit.
pi_130673612
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Grappig, die studie is volgens mij van de EUR afkomstig. Volg je het economisch gedeelte aan de EUR?
pi_130674139
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Grappig, die studie is volgens mij van de EUR afkomstig. Volg je het economisch gedeelte aan de EUR?
Dat klopt. 60% van de studie wordt verzorgd door Universiteit Leiden (Informatica) en de rest door de EUR (Economie). De economische vakken volg ik samen met de Economie & Bedrijfseconomie studenten op campus Woudestein.
pi_143687595
Weet iemand wat dit jaar de deadline is voor herinschrijving in studielink en of je daar verder nog iets speciaals voor moet doen dat extra tijd kost? Ik heb het nog altijd niet gedaan, omdat ik wacht totdat DigID me een nieuw wachtwoord heeft gestuurd per post (en ik was hem kwijt) en begin me een tikje zorgen te maken, omdat ik nu elke dag een paar sms'jes krijg dat ik me "NU" in moet schrijven.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:50:54 #17
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_143698082
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand wat dit jaar de deadline is voor herinschrijving in studielink en of je daar verder nog iets speciaals voor moet doen dat extra tijd kost? Ik heb het nog altijd niet gedaan, omdat ik wacht totdat DigID me een nieuw wachtwoord heeft gestuurd per post (en ik was hem kwijt) en begin me een tikje zorgen te maken, omdat ik nu elke dag een paar sms'jes krijg dat ik me "NU" in moet schrijven.
31 augustus 2014 is mij verteld. Ik heb me een tijdje geleden al heringeschreven, ik hoefde in Studielink alleen maar te klikken op (ik geloof) 'Herinschrijven' in Mijn To Do lijst. Als er niets is veranderd qua betaalrekening e.d. hoef je niets aan te passen en ben je binnen een minuutje weer ingeschreven.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_143699610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Kaas- het volgende:
31 augustus 2014 is een harde deadline, en dan moet je volledig ingeschreven zijn, inclusief betaling of het afgeven van een machtiging tot betaling. Ik zou maar opschieten. :P
pi_143700020
Bedankt, dat lijk ik wel te gaan redden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')