Echt waar? Super! Het zou toch mooi zuur zijn als de universiteit te laat is met jouw inschrijving en dat jij er dan de dupe van bent. Ik kan weer rustig ademhalen, bedankt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:39 schreef Rezania het volgende:
Geen zorgen maken, ik ga ook bij Leiden studeren en ben ook nog niet volledig ingeschreven. Heb ze gemaild of dat erg was en ze zeiden dat je sowieso voorlopig staat ingeschreven tot 1 oktober. Tegen die tijd sta je waarschijnlijk wel volledig ingeschreven.
Geen dank, stressen om onduidelijkheid is gewoon kut natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Echt waar? Super! Het zou toch mooi zuur zijn als de universiteit te laat is met jouw inschrijving en dat jij er dan de dupe van bent. Ik kan weer rustig ademhalen, bedankt.
Informatica/economie combo. Jij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen dank, stressen om onduidelijkheid is gewoon kut natuurlijk.Welke studie ga je eigenlijk doen?
Life Science & Technology, dus denk niet dat we elkaar ooit tegenkomen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Informatica/economie combo. Jij?
Oooh leuk! Succesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology, dus denk niet dat we elkaar ooit tegenkomen.
Welke opleiding ga je doen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef De-Sombrero het volgende:
Ik zit met precies hetzelfde probleem. Ook ingeschreven bij Leiden maar staat nog steeds op verzoek ingediend.
Hoe weten jullie wanneer en waar jullie beginnen met colleges? Ik heb vandaag nog contact gezocht met de faculteit maar die konden me daar niet bij helpen.
Ken je deze website? http://www.hum.leidenuniv(...)use-rooster-20132014quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:45 schreef De-Sombrero het volgende:
Ik ga Geschiedenis studeren. Hopen dat maandag alles in Studielink is verwerkt.
Grappig, die studie is volgens mij van de EUR afkomstig. Volg je het economisch gedeelte aan de EUR?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Informatica/economie combo. Jij?
Dat klopt. 60% van de studie wordt verzorgd door Universiteit Leiden (Informatica) en de rest door de EUR (Economie). De economische vakken volg ik samen met de Economie & Bedrijfseconomie studenten op campus Woudestein.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Grappig, die studie is volgens mij van de EUR afkomstig. Volg je het economisch gedeelte aan de EUR?
31 augustus 2014 is mij verteld. Ik heb me een tijdje geleden al heringeschreven, ik hoefde in Studielink alleen maar te klikken op (ik geloof) 'Herinschrijven' in Mijn To Do lijst. Als er niets is veranderd qua betaalrekening e.d. hoef je niets aan te passen en ben je binnen een minuutje weer ingeschreven.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand wat dit jaar de deadline is voor herinschrijving in studielink en of je daar verder nog iets speciaals voor moet doen dat extra tijd kost? Ik heb het nog altijd niet gedaan, omdat ik wacht totdat DigID me een nieuw wachtwoord heeft gestuurd per post (en ik was hem kwijt) en begin me een tikje zorgen te maken, omdat ik nu elke dag een paar sms'jes krijg dat ik me "NU" in moet schrijven.
31 augustus 2014 is een harde deadline, en dan moet je volledig ingeschreven zijn, inclusief betaling of het afgeven van een machtiging tot betaling. Ik zou maar opschieten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:42 schreef Kaas- het volgende:
Weet iemand wat dit jaar de deadline is voor herinschrijving in studielink en of je daar verder nog iets speciaals voor moet doen dat extra tijd kost? Ik heb het nog altijd niet gedaan, omdat ik wacht totdat DigID me een nieuw wachtwoord heeft gestuurd per post (en ik was hem kwijt) en begin me een tikje zorgen te maken, omdat ik nu elke dag een paar sms'jes krijg dat ik me "NU" in moet schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |