Ah okee, had al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef Atta-boy het volgende:
Fuu gracht je was me voor.
@xurk deze zijn al een stuk ouder, maar staan wel eens op ebay ed voor rond retail
Wat had je geordered?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is ook wol. Lora Piana is een italiaanse fabrikant van luxe wol producten zoals high grade kasjmier. Deze cap is dan ook van Italiaans wol.
Over die cap.
Wat een TT btw.
edit: Supreme order shipped. Dat is nog vlot.
Zien er op de foto zeker sexy uit, maar ik heb ze net in m'n handen gehad en ik vond dat suede erg cheap voelen/er uit zien... Een beetje zoals op de AM1 Milano. Vrees dat ik te verwend ben geraakt aan de kwaliteit van suede op collabs...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Die mayfly wovens zijn sexy, overweeg de zwarte te coppen, maar grijs is ook erg dope.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar liggen ze instore? Anders ga ik eerst even langs.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:16 schreef flotser het volgende:
[..]
Zien er op de foto zeker sexy uit, maar ik heb ze net in m'n handen gehad en ik vond dat suede erg cheap voelen/er uit zien... Een beetje zoals op de AM1 Milano. Vrees dat ik te verwend ben geraakt aan de kwaliteit van suede op collabs...
Maar goed, geld in m'n zak gehouden en wachten maar op de AM1 Flyknit... morgen sowieso de Jordan V Fire Red Black Tongue
Ik heb ze in m'n handen gehad bij Nike Amsterdamquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Waar liggen ze instore? Anders ga ik eerst even langs.
Ik heb niet gevraagd welke maten ze nog hadden. Ik kreeg er idd het Nike Solarsoft Moccasins gevoel bij, die vond ik op pics ook dope, maar irl erg tegenvallen. Maar goed das mijn mening, check ze zeker uit, misschien ga jij wel akkoord met de kwaliteit van de Mayfly, want het blijft een leuk schoentje hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:20 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Thanks, enig idee of er nog veel maten lagen? Ben maandagavond pas weer in Amsterdam dus zou pas dinsdag langs kunnen.
Als het verschil in pics vs irl net zo groot is als bij die Nike Solarsoft Moccasins dan is het een easy pass, en daar ben ik eigenlijk wel bang voor.
Ja dat was echt zonde. Had echt uitgekeken naar die moccasins en bleek toen irl heel matig te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:26 schreef flotser het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd welke maten ze nog hadden. Ik kreeg er idd het Nike Solarsoft Moccasins gevoel bij, die vond ik op pics ook dope, maar irl erg tegenvallen. Maar goed das mijn mening, check ze zeker uit, misschien ga jij wel akkoord met de kwaliteit van de Mayfly, want het blijft een leuk schoentje hoor
Worden werpsterren en nunchucks daar meegeleverd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef Nezhi het volgende:
Misschien niet de goede plek maar weet iemand merken die op demobaza lijken?
ACRONYMquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef Nezhi het volgende:
Lock & Load in Utrecht heeft ze ook als dat dichterbij isquote:LIF / Sneakers enzo #195 Waar we allemaal halve wijven zijn. 30 augustus 2013 16:18[/url] schreef Grachtenpinguin het volgende:
Waar liggen ze instore? Anders ga ik eerst even langs.
Boris Bidjan Saberi, Julius_7, MA julius, Damir Doma, The Viridi Anne, Guidi, Ann Demeulemeester, Bernhard Wilhelm, Carpe Diem, Helmut Lang etc.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:05 schreef Nezhi het volgende:
Bulgaarse rip-off van bekende ontwerpers. Allemaal loze hyperbolen en een beetje bijelkaar geschmutzt met inferieure materialen en een belabberde constructie. Vies, bah. Krijg er een nare smaak van in mijn mond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef Pedroo het volgende:
Demobaza ziet er insanely ninja uit, maar dan meer als kostuum ofzo.
Leuk voor studenten feestje met als theme ninja, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Bulgaarse rip-off van bekende ontwerpers. Allemaal loze hyperbolen en een beetje bijelkaar geschmutzt met inferieure materialen en een belabberde constructie. Vies, bah. Krijg er een nare smaak van in mijn mond.
Het verbaast je wat voor domme thema's voorbij komen bij feestjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wie geeft er een studentenfeestje met thema ninja though.
En wie koopt daar een pakkie van een paar honderd euro voor.
Welke maat is die jas als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best veel maar ik houd waarschijnlijk enkel de camp hat voor mijzelf. De rest gaat de sale in met een bescheiden marge. Heb geen zin om er lang op te zitten. Dus ga de rest van de resellers undercutten om zo ook een beetje mijn Ebay rep te boosten.
Medium volgens dit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Large.
Alles in Large genomen, enkel de jas in Medium.
Die jas is ook echt sick, maar weet niet of die wel winterproof is tbh. Ik moet nog even op mijn centen wachten en dan wil ik er ook een order plaatsen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Medium volgens dit.
Iedereen gaat wel los op dat supreme spul zeg50 euro voor een tee is mij te veel. Dat is vaak nog onder us resell prijs
Die jas vind ik zelf te fugly voor woorden, net als veel spul in deze drop. En het is inderdaad veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt, dus easy passsss. Deze week shoppen in Parijs en langs Hanon in Aberdeen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die jas is ook echt sick, maar weet niet of die wel winterproof is tbh. Ik moet nog even op mijn centen wachten en dan wil ik er ook een order plaatsen.
Nog steeds hebben, hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:17 schreef Nezhi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
21 september(Zal vast wel eerder zijn gezegd
)
Thanks maar woon in Amsterdam dus dat is dan praktischerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Lock & Load in Utrecht heeft ze ook als dat dichterbij is
Het is wel duur geworden ja. 144 voor een plain crewneck, dat is even duur als Acne.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:54 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die jas vind ik zelf te fugly voor woorden, net als veel spul in deze drop. En het is inderdaad veel te duur voor de kwaliteit die je krijgt, dus easy passsss. Deze week shoppen in Parijs en langs Hanon in Aberdeen!
Ik haal veel liever iets van acne dan van supreme. M'n vriendin vindt de pistol boots erg mooi, maar te prijzig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Het is wel duur geworden ja. 144 voor een plain crewneck, dat is even duur als Acne.
Uitstekend tijd, mien jong. Als je iets te kijken zoekt kan ik wel 1 aflevering van Tomtesterom aanraden. Het gaat over een belgische programmamaker die in iets van 8 maanden allerlei uitdagingen aangaat zoals het landen van een boeiing, skispringen etc.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:35 schreef Atta-boy het volgende:
Lekker lekker![]()
Net m'n telefoon laten vallen tijdens het hardlopenweet iemand waar je goedkoop een iphone 4(s) scherm kan vervangen? Liefst omg Rotterdam
Wel langste run ooit btw10km in 51 min.
Jordans die exclusive zijn komen alleen bij House of Hoops toch ? Tevens zijn die dan ook meteen uitverkochtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:59 schreef Xurk het volgende:
Ik zag dat Patta ze ook heeft, dus in Amsterdam al twee keuzesAl heb ik het laatste jaar wel het idee dat alle Jordans uiteindelijk ook gewoon bij iedere Foot Locker komen te liggen. Zie ook de vorige V Fire Red en Grape releases. Of zou het nu anders zijn omdat er weer eens een 23 op staat?
Meer lebron X cork achtig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Cool materiaaltje, reminds me of:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://soundcloud.com/cuttingpractice/riff-raff-peppermint-tint
http://www.bijsmaak.com/gourmet-cinque-2r-cork.htmlquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Cool materiaaltje, reminds me of:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://soundcloud.com/cuttingpractice/riff-raff-peppermint-tint
Aan de vlietlaan, om de hoek van de oude dijk in kralingen, zitten er een aantal naast elkaar die met prijzen tegen elkaar opboxen. Kan heel goed daar. Alternatief heb je gsmdokter aan de meent (kruispunt goudsesingel), maar die is wel duurder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ja maar ik weet niet goed waar die zittenin zuid zitten er vast een boel maar weet niet goed welke goed/goedkoop zijn. Ben het meest in het centrum dus als iemand daar iets weet is het helemaal perfect
Ik vind ze erg nice, maar ben er nu wel een beetje huiverig voor om ze online te bestellen.quote:Op zondag 1 september 2013 13:48 schreef SHOOOTO het volgende:
^nice.
zag deze voorbij komen: Nike Free Inneva Woven SP Night Stadium/Wolf Grey
[ afbeelding ]
Thanks, zitten die onder de ¤60? Dat was het cheapste wat ik tot nu toe gevonden had. Die gsm dokter was ik vandaag lang gelopen maar was idd iets duurder.quote:Op zondag 1 september 2013 14:18 schreef kaaspeer het volgende:
[..]
Aan de vlietlaan, om de hoek van de oude dijk in kralingen, zitten er een aantal naast elkaar die met prijzen tegen elkaar opboxen. Kan heel goed daar. Alternatief heb je gsmdokter aan de meent (kruispunt goudsesingel), maar die is wel duurder.
Qua sneakers kom ik niet veel verder dan m'n Superga's en Hogans.. De classics zoals airmax 1 en New Balance 1500 zijn duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zompige bloed en rottende vlees bleef je van kilometers afstand ruiken, heb ze maar weggegooid.quote:Op zondag 1 september 2013 21:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nieuwe custom? Wel next level.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:10 schreef Valyx het volgende:
Iemand hier die nieuwe Adidas Primeknit 2.0 shiz gezien? Ziet er best tof uit. Redelijk hoog Flyknit copy gehalte maar nog steeds best tof!Ik had ze gezien en vind de meeste kleuren erg, erg hard. Vooral die zwart/witte en gele zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
Ja was bij een vriend langs, die had even niet gemeld dat die hoop met worteldoek eroverheen aan de rand van het erf geen stapel stenen zoals er wel meer op het erf liggen maar een in de buurt gevonden dode hond was.quote:Op zondag 1 september 2013 23:04 schreef Atta-boy het volgende:
Wtf heb je er mee gedaan dan?![]()
Die wit/zwarte primeknit zijn hard btw
Sexyquote:Op zondag 1 september 2013 23:33 schreef bezemsteeltaart het volgende:
[ afbeelding ]
iemand die weet hoe deze heten?? vind ze best hard
Dus je hebt een dode hond gecurbstomped. Okeyyyy.quote:Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja was bij een vriend langs, die had even niet gemeld dat die hoop met worteldoek eroverheen aan de rand van het erf geen stapel stenen zoals er wel meer op het erf liggen maar een in de buurt gevonden dode hond was.
Was best even een baalmomentje toen ik erop sprong terwijl ik "King of the hill" riep en dat doek ineens onder mij weg gleed.
Sorry mattie, ik heb zin om iemand te pesten.quote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben al met die gast aan het mailendibs dibs dibs dibs x100.000
Jij had die link niet eens gepostquote:Op maandag 2 september 2013 14:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Sorry mattie, ik heb zin om iemand te pesten.
Nee, maar ik heb de link inmiddels wel. En boeien van die maat, het gaat me alleen om de e-propsquote:Op maandag 2 september 2013 14:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Jij had die link niet eens geposten dit is je maat niet
Maar serieus, ik kill iemand voor die schoenen
Hehe, 1 keer aan en daarna nooit meer kunnen lopen. Enfin, hoop dat je ze krijgt, staan wel nog op mijn lijstje.quote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef Atta-boy het volgende:
Doe 1 keer aan en stuur door naar mij dan, dat mag ook
volgens mij weet ik wie de verkoper is. Wel goed aanbod.quote:Op maandag 2 september 2013 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben al met die gast aan het mailendibs dibs dibs dibs x100.000
Is die guy van footbox, hij is m'n instagram mattiequote:Op maandag 2 september 2013 15:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
volgens mij weet ik wie de verkoper is. Wel goed aanbod.
170e en daar komen nog verzendkosten en misschien VAT overheen. Niet goedkoop dat schoentje.quote:Op maandag 2 september 2013 15:19 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik had 1 shop gevonden, verder was er vrijwel geen info over de grijze inneva's. Kom later erop terug.
kan nu ook wel, hulde aan google chrome all sync.
http://www.supplystore.co(...)y/c-28/c-142/p-81902
Jij hebt toch beide Hanon x Saucony colabs?quote:Op maandag 2 september 2013 19:52 schreef Bajskorv het volgende:
Stoked! Eindelijk een keer naar Aberdeen morgen, langs Hanon op woensdag. Zal heus niks schokkends zijn, maar ze hebben toch een paar mooie collabs uitgebracht.
Yup, plus Hanon "Wildcats" en NB 1500 "Chosen Few". Eigenlijk aardig wat dus.quote:Op maandag 2 september 2013 22:11 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Jij hebt toch beide Hanon x Saucony colabs?
Ik weet niet wat het is maar ik zat vanmiddag bij de opleidingsintro en er zaten rondom mij echt minimaal dertig mensen met dezelfde saaie kut All Stars. Echt mensen, ben blij dat je draagt wat je gelukkig maakt maar alsjeblieft zeg, waarom zou je allemaal dezelfde grauwe saaie kutkleuren nemen? Alle mannetjes zwarte en grijze all stars en alle vrouwtjes roze, groene en blauwe all starts. Alsof ik een geheim ritueel mis ofzo.quote:Op maandag 2 september 2013 16:08 schreef Mylene het volgende:
All Stars![]()
35 euro maar
http://www.deals4sale.nl/?TRANSID=1016800555&m4n_aid=10963
Fanboyquote:Op maandag 2 september 2013 23:15 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Yup, plus Hanon "Wildcats" en NB 1500 "Chosen Few". Eigenlijk aardig wat dus.
Nou snap ik Aldie's punt wel. Die collabs etc zie je niet/nauwelijks op straat. Vooral die eentonige zie je.quote:Op maandag 2 september 2013 23:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Fanboy![]()
Niet haten op allstars G, zijn awesome schoenen. Beige/zwart/wit/navy is nice imo maar zeker de collabs etc van converse zijn on point. Leather jackets, cdg, missoni en fragment collabo's oa.
Ja de collabs zijn uitstekend, weinig op aan te merken. Het gaat mij vooral om die monocolour dingen waarin iedereen en zijn moeder rondlopen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:35 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Fanboy![]()
Niet haten op allstars G, zijn awesome schoenen. Beige/zwart/wit/navy is nice imo maar zeker de collabs etc van converse zijn on point. Leather jackets, cdg, missoni en fragment collabo's oa.
Hahaquote:Op maandag 2 september 2013 23:48 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Nou snap ik Aldie's punt wel. Die collabs etc zie je niet/nauwelijks op straat. Vooral die eentonige zie je.
@Aldie is het nog gelukt bij BVA Auctions? Ze hadden het verkeerde adres opgegevenHeb ze wel gelukkig
Hele gave schoen, is toch best een oude release?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Converse x Missoni. Mjam.
ugh, foot boxquote:Op maandag 2 september 2013 15:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Is die guy van footbox, hij is m'n instagram mattie![]()
Aardige gast wel.
Ik ben vandaag in Zuidplein en er zijn hier alleen maar swaggaboyz
fuck resellquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Geld terug, en hopelijk ook dispensatie voor de verzendkosten. Alles is al uitverkocht op de rugtas na.
Vooral die camphats zijn zuur, daar zit echt een mooie winstmarge overheen. Zal wel karma zijn. Wie weet.
edit: Alles kan terug, moet zelf verzendkosten (2 maal, natuurlijk) betalen maar krijg wel het bedrag dan teruggestort. Ik ben wel een camp hat die wel oké is, wat stickers, een poster en een ballpoint rijker.
YES
Hmm, welke maten/modellen qua shirtjes dan? Of storneer je gewoon de order als geheel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:55 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klopt verdomme helemaal niks van mijn supreme order:
Crewneck: maat te groot
T-shirts: verkeerde kleur & model
Backpack: verkeerde kleur
Jas: zat er niet bij
Zippo: zat er niet bij
Camp hat: verkeerde model (sup ipv box logo)
Ik sta hier echt versteld van. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een order zo bizar fucked up was.
Neemt niet weg dat het zuur is en je de spullen gewoon niet hebt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Geld terug, en hopelijk ook dispensatie voor de verzendkosten. Alles is al uitverkocht op de rugtas na.
Vooral die camphats zijn zuur, daar zit echt een mooie winstmarge overheen. Zal wel karma zijn. Wie weet.
edit: Alles kan terug, moet zelf verzendkosten (2 maal, natuurlijk) betalen maar krijg wel het bedrag dan teruggestort. Ik ben wel een camp hat die wel oké is rijker , wat stickers, een poster en een ballpoint rijker.
YES
Ziet er uit als pumaquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:50 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Doen me aan hua's denken...
niet verkeerd dit:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik me goed herinner een paar Reeboksquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Morgen in Deventer die veilingsshit ophalen, maar weet twee van de drie sneakers die ik kocht al niet meer
Verder geen impulsaankopen ofzo
Ze hadden een forum maar daar zat 1 vent tegen zichzelf te lullen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:57 schreef Atta-boy het volgende:
Haha dat topic. Heeft of had footbox nou eigenlijk een forum? Heb ik nooit kunnen vinden
Volgens mij moet je wel zoiets hebben om mensen terug naar je site te laten komen. Nieuwtjes over sneakers krijg je via fb, instagram en schoenenmatties (:')) altijd al binnen. Moet je toch iets anders bieden om mensen naar je site te laten komen
It's lonely at the topquote:Op woensdag 4 september 2013 12:25 schreef Pauller het volgende:
[..]
Ze hadden een forum maar daar zat 1 vent tegen zichzelf te lullen.
Volgens mij gewoon legit, die trainers waren voor minder te koop in de outlet. Zal ze wel hebben gekocht voor resell.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een legit check op deze gast via marktplaats? Verkoopt flyknits, maar heeft full size runs van veel schoenen.
Ik had het gelezen, maar hopelijk zijn ze een beetje oké te halen dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon legit, die trainers waren voor minder te koop in de outlet. Zal ze wel hebben gekocht voor resell.
Overigens, internationale release van bricks&mortar pack bekend: 21 September.
[ afbeelding ]
Bron:
http://hypebeast.com/2013(...)rick-and-mortar-pack
M'n pa wordt 60 dus ik ben het grotere gedeelte van de dag ook bezig met andere dingen dan op m'n telefoon kijken. Even afhankelijk vsn de release tijd.quote:
Deze man heeft full sizerun bricks & mortarquote:Op woensdag 4 september 2013 16:16 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon legit, die trainers waren voor minder te koop in de outlet. Zal ze wel hebben gekocht voor resell.
Overigens, internationale release van bricks&mortar pack bekend: 21 September.
[ afbeelding ]
Bron:
http://hypebeast.com/2013(...)rick-and-mortar-pack
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:06 schreef doo. het volgende:
[..]
Deze man heeft full sizerun bricks & mortar
http://link.marktplaats.nl/715194815
Wat een prijzen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef Mindstate het volgende:
Iemand een legit check op deze gast via marktplaats? Verkoopt flyknits, maar heeft full size runs van veel schoenen.
okee dit is de eerste flyknit die kopwaardig is (op htm's na)quote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Flyknit Lunar1+ "White Label"
[ afbeelding ]
Die hele lijn is zo vet. Misschien wil ik deze ook.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:14 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Flyknit Lunar1+ "White Label"
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar verschillende eig. deze zou een mooie toevoeging zijn. Ook niet helemaal mijn model, maar de cw is bijzonder geslaagd.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef Bajskorv het volgende:
Inmiddels 7 stuka flyknit inderdaad, maar deze doet me qua model weinig. Cw is dope.
Tijdje niet gezien hier. Zag vandaag wat Gr. tigers en er zat een paar tussen die zeker oké was. De racers zijn zeker Nice, al moet ik altijd weer even wennen wanneer ik ze een tijdje niet heb aangehad. De achterkant loopt immers wat omhoog aan de buitenkanten.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef acbs2 het volgende:
Lunar1+ is echt een crackmodelgeef mij maar racers. Die Puma Mihara Yasuhiro die je poste Bajs, zien er on pic heul nice uit!!
Zelf al een tijd geen kicks gekocht maar komt ook gewoon veel troep uit momenteel. Wil zelf nog die am1 clot 2.0 hebben, wellicht die puma's en natuurlijk de HAL pack. Vind die OT x Hanon Colorado 85 wel dope trouwens en heb deze en het vervolg van deze collabo ook al in mn handen gehad en was best overtuigd dat OT ook best dope kan zijn (mooie finish en materialen), dus ga die ook nog wel proberen te regelen
Interessant verhaal van de gasten bij Hanon, misschien al lang en breed bekend: Asics is voor nu gestopt met collabs. Afgelopen jaren hebben de collabs Asics weer "cool" gemaakt, en blijkbaar willen ze hetzelfde met OT doen. In de VS hebben ze blijkbaar een "loophole" gevonden, daarom zijn de RF series officieel geen "collabs", en staat er ook nergens een RF logo ofzo op.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:58 schreef acbs2 het volgende:
Lunar1+ is echt een crackmodelgeef mij maar racers. Die Puma Mihara Yasuhiro die je poste Bajs, zien er on pic heul nice uit!!
Zelf al een tijd geen kicks gekocht maar komt ook gewoon veel troep uit momenteel. Wil zelf nog die am1 clot 2.0 hebben, wellicht die puma's en natuurlijk de HAL pack. Vind die OT x Hanon Colorado 85 wel dope trouwens en heb deze en het vervolg van deze collabo ook al in mn handen gehad en was best overtuigd dat OT ook best dope kan zijn (mooie finish en materialen), dus ga die ook nog wel proberen te regelen
Nja, ik ben niet bekend met de CW maar dit lijkt mij dan weer in orde qua prijs. Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Wat een prijzen.
Ik denk dat die daar nog wel even op blijft zitten.
idd camp cappies zijn weer beschikbaar fo du resellahsquote:Op donderdag 5 september 2013 12:21 schreef flotser het volgende:
to whom it may concern... de Supreme shop heeft weer wat spulletjes te koop
Prima deal inderdaad, materialen zijn zo enorm lekker. Die sk8 Hi's zijn ook de Vans die ik nog zoek.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:40 schreef Atta-boy het volgende:
132 shippedimo zeer goede deal als je naar retail kijkt
Die wtaps jammer genoeg niet maar visvim kwaliteit > vans. Al zou ik die bones sk8 hi's nog steeds erg graag willen
Die nieuwe wtaps ska8 hi's zijn ook nog volop te koop bij 290, vind je die niks?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Prima deal inderdaad, materialen zijn zo enorm lekker. Die sk8 Hi's zijn ook de Vans die ik nog zoek.
Hier op de school ook wel wat gozers met heat, maar niet op de opleidingquote:Op donderdag 5 september 2013 13:54 schreef doo. het volgende:
Zit trouwens een dude bij mij op m'n opleiding (aviation, hva leeuwenburg) met supreme fitted cap, precinct 5 shirtje (met die tijger) en nieuwe mayfly wovens.
Iemand van fok!? Denk wel een LB-er sowieso
Nee, heb ze in Stockholm in handen gehad, maar CWs deden me weinig. Het bordeaux rode is najs.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Die nieuwe wtaps ska8 hi's zijn ook nog volop te koop bij 290, vind je die niks?
Zijn clean en understated hehe
True, ik heb de chukka's, niet m'n favo model maar vind ze nog steeds dope.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, heb ze in Stockholm in handen gehad, maar CWs deden me weinig. Het bordeaux rode is najs.
Hap snapquote:Op donderdag 5 september 2013 17:38 schreef Bajskorv het volgende:
Don, post die kitsune caps nog eens?
Wat kost dat? En welke maat? Op zich geen uitgesproken voorkeur dus beide kan.quote:
Die 5 panel is volgens mij sowieso 1 maat dus die kan altijd.quote:
Liefste zou ik nog die navy hebben, betere zolen en imo wat mooiere cw. Maar die zijn helemaal bijna niet meer te vindenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:12 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Nee, heb ze in Stockholm in handen gehad, maar CWs deden me weinig. Het bordeaux rode is najs.
je kunt ook met paypal betalen hequote:Op donderdag 5 september 2013 19:06 schreef leeroy het volgende:
Godverdomme snel een creditcard zien te fixen anders loop ik die Supreme repeater camp mis
Ik heb wat ik wilde in de app in mijn mandje zitten, via de website is hij dus al sold outquote:Op donderdag 5 september 2013 19:22 schreef Mindstate het volgende:
[..]
je kunt ook met paypal betalen he
Als je specifiek Supreme wilt hebben houdt het op (alles behalve rood is weg), maar anders zou je Motivation en Publish kunnen checken, die hebben soortgelijk spul.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:06 schreef leeroy het volgende:
Godverdomme snel een creditcard zien te fixen anders loop ik die Supreme repeater camp mis
Ik heb die zwarte in mijn mandje, dus normaal gesproken zou ik die ook moeten krijgen als ik afreken. Jatoch?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Als je specifiek Supreme wilt hebben houdt het op (alles behalve rood is weg), maar anders zou je Motivation en Publish kunnen checken, die hebben soortgelijk spul.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze uren lang iets uit je mandje voor je vasthoudenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:39 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ik heb die zwarte in mijn mandje, dus normaal gesproken zou ik die ook moeten krijgen als ik afreken. Jatoch?
Neem een credit card.quote:Op donderdag 5 september 2013 23:06 schreef leeroy het volgende:
Ja is dus sold out zie ik, de enige cap die ik enigszins zou willen hebben grijp ik naast door die gieren van paypal
Dat is een leer voor de volgende keerquote:
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Atta-boy het volgende:
Die nieuwe free's hebben free zool met lunar demping en een flyknit upper. Zieke shit en zou mad comfortabel zijn. Alleen zijn ze niet echt mooi imo
Ik ben een Jordan freak dus snap wel wat je bedoelt... Heb 1 flyknit, maar met een "pinroll" komt ie goed uit hoor... geldt eigenlijk voor alle runners welquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:08 schreef Xurk het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die echt niets met Flyknit heeft. Onder een korte broek is het nog wel geinig, maar gedurende het hele jaar draag je toch vooral lange broeken. En ik wil dat mijn sneakers gewoon op sneakers lijken. Maar het zal wel komen doordat mijn stijl meer naar (half-)hoge classic basketbalachtige en skate-achtige sneakers neigt.
M'n flyknit trainers draag ik bijna altijd onder een spijkerbroek. Geen pinroll voor nodig. Daarnaast vind ik ze persoonlijk ook op sneakers lijken, want wat zouden ze anders moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:08 schreef Xurk het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die echt niets met Flyknit heeft. Onder een korte broek is het nog wel geinig, maar gedurende het hele jaar draag je toch vooral lange broeken. En ik wil dat mijn sneakers gewoon op sneakers lijken. Maar het zal wel komen doordat mijn stijl meer naar (half-)hoge classic basketbalachtige en skate-achtige sneakers neigt.
Hmm, ik neem aan dat 43/44 niet onder kleine maatjes valtquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:43 schreef Nezhi het volgende:
No Boys Allowed in Den Haag (dacht dat die daar zat) :p kleine maatjes alleen
Iemand kan bevestigen dat deze gast legit is?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:07 schreef Mindstate het volgende:
Gewoon een reseller met een redelijk grote stock zo te zien. Zie geen reden waarom hij niet legit zou zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:59 schreef Matip het volgende:
[..]
Iemand kan bevestigen dat deze gast legit is?
Het is natuurlijk ook erg persoonlijk, zo vind ik bij anderen black-on-black sneakers goed staan maar bij mezelf vind ik het op de één of andere manier altijd weer lelijk. En dat heb ik met Flyknit ook, bij anderen staan ze oké, maar zelf zou ik er niet zo snel aan beginnen. Wat ik bedoel qua "op een sneaker" lijken is dat ze voor mij toch meer neigen naar een soort van minimal hardloopschoen en ik meer van de traditionele sneakers ben zoals ik hierboven opsomde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef don-diablo het volgende:
M'n flyknit trainers draag ik bijna altijd onder een spijkerbroek. Geen pinroll voor nodig. Daarnaast vind ik ze persoonlijk ook op sneakers lijken, want wat zouden ze anders moeten zijn.
Schoen in de mail is idd Nike Free Hyperfeel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:04 schreef Atta-boy het volgende:
Denk het wel, kreeg zo'n nike mail met nieuwe schoenen en daar zie je het free gedeelte iets meer maar denk wel dat het dezelfde is.
Ik vind zo'n fluoriserende zool altijd zo zonde. Ze kunnen toch ook gewoon witte lunar maken
Daarom wil ik ze het liefst ook passen. Soms zie je er uit als een visser in zo'n ding maar soms is het swag lvl over 9000.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:04 schreef doo. het volgende:
bucket hats, weet niet of ik er mee weg zou komen. vind het wel vet staan soms bij ultimate swag level.
heb een voorschot van m'n salaris gekregen van werk omdat ik broke was.
heb nu weer te veel geld dus op zoek naar zwarte mayfly wovens size 11. kan ze nergens meer vinden helaas. 290 heeft ze niet meer en patta ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bucket hats is gewoon lastig, vind ze er in webshops enorm dope uitzien maar irl iets minder.
Misschienp ik er eens eentje op voor het vissen/varen ofzo, maar niet voor over straat.
Interessante techniek erachter, maar we gaan meer betalen voor minder bij elke release lijkt het wel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:08 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Schoen in de mail is idd Nike Free Hyperfeel.
Nee, hebben wel alweer carhartt en norse beanies liggen. Ook erg nice maar voor nu nog even nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Interessante techniek erachter, maar we gaan meer betalen voor minder bij elke release lijkt het wel.
Heeft daily rush niks atta?
Gewoon geen Bucket hat doen, anders ben je snel zo'n bejaarde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee, hebben wel alweer carhartt en norse beanies liggen. Ook erg nice maar voor nu nog even niet![]()
Bij sevenply nog even geprobeerd wat ze hadden liggen maar ik zag er uit als een oma in die dingen. Eentje was sowieso een erg raar model en die andere was qua kleur enzo niet cool.
@ doo voor zover ik weet is nanamica erg goed qua kwaliteit maar weet niet f er voor dat geld beter te vinden is
Dat is helemaal waar idd. Al heeft carhartt ook z'n eigen radio station voor nieuw en opkomend talent etc.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Kitsune brengt altijd van die dope mixtapes uit met onbekende dj's en bandjes.
Toffe aankoop.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:46 schreef Nezhi het volgende:
pick-up
[ afbeelding ]
Ik had dit topic al openstaan om te vragen of iemand ze al had gezien, kom ik ze plotseling tegen bij NBA
Ik vind roshes steeds minder worden. Vond ze bij mij sowieso al erg matig staan (tenen aan de voorkant te zichtbaar en achterkant zool te lomp), maar ik zie ze op een gemiddelde dag in Rotterdam echt heel vaak voorbij komen. De beste is imo nog steeds die eerste zwarte.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:58 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toffe aankoop.
Er zijn weer nieuwe roshes in de maak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind de zool wel dope, alleen geen fan van die canvas roshe's
Hier in Assen heb ik veel opmerkingen erover gehadquote:Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef Atta-boy het volgende:
Roshe run so hot right now. De goede cw's zijn wel nice maar het is moeilijk 10 minuten buiten te lopen en er geen te zien
En bedankt!quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:03 schreef Bajskorv het volgende:
Black Rainbow was wel ok, hadden nog verschillende oude collabs voor retail liggen. M and W Shift ook wel ok, en qua kleding was Royal Cheese wel aardig. Eigenlijk vooral A.P.C., Carhartt WIP en Kitsune bekeken, blijven sterke labels. Carhartt WIP wordt echt steeds sterker lijkt het, dope.
Nog steeds erg blij dat ik een aatal van die eerste standaard cw's heb,quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:58 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Toffe aankoop.
Er zijn weer nieuwe roshes in de maak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind de zool wel dope, alleen geen fan van die canvas roshe's
Ja Zwolle zie je ze ook maar sporadisch inderdaad.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:15 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hier in Assen heb ik veel opmerkingen erover gehadZijn hier niet/nauwelijks mensen met Roshes
Nice! Die Volt Cherry moet je zeker geen 200e voor neerleggen, lagen in HK ook overal voor 50-70 euro in de uitverkoop. Gewoon wat resellers met pipe-dreams.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:20 schreef flotser het volgende:
[..]
En bedankt!Ik dacht "hey, M and W Shift, die ken ik niet, ff googlen". Kom ik in hun webshop in mijn maat de Nike Air Flow "volt cherry" tegen die ik al een tijdje zocht. 72 Euro shipped, koopje want op Ebay zie ik ze meestal staan voor dik over de 200 euro
Bajs bedankt!
Vandaag die fishtail gezien bij 290sqm, niet mijn ding. Model is vast wel ok, maar het is een hele lichte vorm Goretex, als een soort windbreaker. Liever iets zwaarder materiaal...quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:15 schreef doo. het volgende:
hoe is de kwaliteit van nanamica, goed volgens mij toch? Ik ben op zoek naar een fishtail gore-tex
Of zijn er in dezelfde prijsklasse betere merken? (500 max)
Er is geen retail meer van diequote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wat is ongeveer de current retail van Tiffany dunks?
Top bedankt! Ik zoek inderdaad een dikkere goretex parka met een goede fit, zal er dan wel aardig voor moeten lappen maar voor een goede kwaliteit een 'basic' jas die jaren mee gaat heb ik dat er graag voor over.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:37 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Vandaag die fishtail gezien bij 290sqm, niet mijn ding. Model is vast wel ok, maar het is een hele lichte vorm Goretex, als een soort windbreaker. Liever iets zwaarder materiaal... Als je toevallig iets tofs ziet hit me up.
http://www.skatestore.nl/men_s-shoes/nike-sb/janoski/p-1/quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:52 schreef Nashje het volgende:
Iemand nog Janoski's in de verkoop toevallig of een goede shop met veel keuze? Wil ff wat meer afwisseling. Maatje 45 btw.
Er is ook altijd nog Nike Id.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:52 schreef Nashje het volgende:
Iemand nog Janoski's in de verkoop toevallig of een goede shop met veel keuze? Wil ff wat meer afwisseling. Maatje 45 btw.
Haha, ik overdreef ook zwaarquote:Op zaterdag 7 september 2013 15:36 schreef Bajskorv het volgende:
Ach, ik zal wel elders in de Amsterdam rondlopen. Zie af en toe wel Roshe's maar slechts een fractie van wat ik aan AMs voorbij zie komen. Vandaag in de stad geen Roshe's gezien.
Ja echt te vaakquote:Op zondag 8 september 2013 00:20 schreef flotser het volgende:
[..]
Haha, ik overdreef ook zwaarToch kom je sinds de Footlocker ook Roshes verkoopt ze wel erg veel tegen hoor, vooral die bordeaux rode zie je (te) vaak
New Balancequote:Op zondag 8 september 2013 17:06 schreef Dearest het volgende:
Hoe heet dat merk nou met die schoenen met die N erop die iedereen tegenwoordig aanheeftof is dat ook gewoon Nike?
Ohjaquote:
Vind eigenlijk alleen de 1500 een mooi model.. En die rode 998 Made in Usaquote:Op zondag 8 september 2013 17:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
OhjaToen ik voor het eerst iemand met die schoenen zag dacht ik dat het een soort van aftandse goedkope Scapino prut was ofzo
Maar na een tijdje ben ik er wel aan gewend geraakt en nu kan ik ze vaak wel waarderen
Ik was een meeloper als ik ze lelijk zou vinden maar toch zou kopen omdat iedereen ze heeftquote:
Oeh, die zijn wel leuk jaquote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind eigenlijk alleen de 1500 een mooi model.. En die rode 998 Made in Usa![]()
[ afbeelding ]
Zijn prijzig..
Koop wat je mooi vindtquote:Op zondag 8 september 2013 17:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oeh, die zijn wel leuk ja
Ik moet echt een keer nieuwe sneakers kopen, ik loop altijd te geilen op andermans schoenen enzo maar ik weet zelf nooit wat ik moet kopen
ja maar het probleem is dat ik 500miljoen dingen mooi vind en er daar 1 paar uit moet kiezen omdat ik broke benquote:
Dat is herkenbaarquote:Op zondag 8 september 2013 17:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja maar het probleem is dat ik 500miljoen dingen mooi vind en er daar 1 paar uit moet kiezen omdat ik broke ben
Nike Outlet meestal wel dacht ikquote:Op zondag 8 september 2013 18:20 schreef ChesterPerry het volgende:
Waar kan je in Nederland nog ergens Nike Cortez krijgen?
#lol #ebayquote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand waar ik de Stefan Janoski's digital floral kan kopen?
[ afbeelding ]
Mag best internationaal zijn, maar het liefste zonder cc.
Als je teveel geld over hebt -> ebay. Als je wat minder geld over hebt kan je ook nog voor de black/white floral gaan al is die veel minder tof..quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Weet iemand waar ik de Stefan Janoski's digital floral kan kopen?
[ afbeelding ]
Mag best internationaal zijn, maar het liefste zonder cc.
Je kan lacoste-winkel ff proberen, ik weet niet of ze ze nog hebben, maar vroegah haalde ik ze daar. Heb nu zo'n merkloze van de dump inderdaad. Ideale dingen, ook perfect voor festival / evenementje in de zomer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ja dat stond er ook bij![]()
Weet iemand waar in R'dam ze bucket hats verkopen? Zoek er al een half jaar 1. Enige winkel die ik tot nu toe gezien heb was de dump maar die hebben te opvallende zakjes er op of een vreemde band oid. Wil gewoon een plain zwarte ofzo en het liefst passen omdat ik wil kijken hoe het staat.
Sevenply had er ook een paar maar die vond ik niet zo
Manny >>quote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef manny het volgende:
[..]
Je kan lacoste-winkel ff proberen, ik weet niet of ze ze nog hebben, maar vroegah haalde ik ze daar. Heb nu zo'n merkloze van de dump inderdaad. Ideale dingen, ook perfect voor festival / evenementje in de zomer.
Danke schonquote:Op zondag 8 september 2013 21:32 schreef manny het volgende:
[..]
Je kan lacoste-winkel ff proberen, ik weet niet of ze ze nog hebben, maar vroegah haalde ik ze daar. Heb nu zo'n merkloze van de dump inderdaad. Ideale dingen, ook perfect voor festival / evenementje in de zomer.
Je twijfelde of het een schoen was of een miskraam?quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef LordLynx het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze gisteren staan.... twijfel...
¤500 kan je net zo goed weggooien. Niet omdat het lanvin is, maar het is een grote mix van verschillende materialen en kleuren. Atmos zou er wel trots op zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 10:41 schreef LordLynx het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze gisteren staan.... twijfel...
Dat dus. Atmos ligt opeens lichtjaren achter. Ik weet dat het allemaal smaak betreft, maar soms klopt iets gewoon niet.quote:Op maandag 9 september 2013 12:58 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
¤500 kan je net zo goed weggooien. Niet omdat het lanvin is, maar het is een grote mix van verschillende materialen en kleuren. Atmos zou er wel trots op zijn.
Liever een ETQ runner (zonder toepush en bolle toebox)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |