quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Voegloos spoor
Of in dit geval, voegen spoor.
t was met een Bombardier-treinstel dat "alles lust en wilt", zoals Flash ooit omschreefquote:
En het was niet eens een SLeTquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Bombardier-treinstel dat "alles lust en wilt"
ook bovenleidingen, zo is vandaag bij Utrecht maar weer eens bewezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
[..]
t was met een Bombardier-treinstel dat "alles lust en wilt", zoals Flash ooit omschreef
Een IC Antwerpen - Eindhoven zodat er op Tilburg - Eindhoven ook eindelijk eens een volwaardige kwartiersdienst gereden wordt.quote:
En daar zat ik dus in...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Poging tot een hobbyrondje vandaag. Eens kijken wat er allemaal al mis gaat buiten geplande werkzaamheden om:
1 aanrijding met persoon bij Nunspeet
Ga dr maar niet van uit. Het vliegtuig is veel sneller, goedkoper en populairder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:41 schreef Sparqq het volgende:
Zijn hier mensen met internationale trein ervaring? Weet iemand of de rechtstreekse trein, Amsterdam Moskou terug komt?
In 2015 wil ik wellicht de treinreis Amsterdam - Hong Kong maken; sneltrein van Hong Kong naar Beijing, dan de trein naar Moskou en daar overstappen voor de trein naar Amsterdam. Maar ik lees dat die verbinding sinds 2013 niet meer direct is.
Denk dat die het dan geweest is, als die in Leeuwarden vanaf spoor 3 vertrokken is. Kwam rond 16.55 langs het station gefietst en zag er eentje langs het perron staan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Nog een? Die van 17:04 was ook al DDZ, die kwam ik tegen bij Wirdum.
ooit komt er waslijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef dennistd het volgende:
Logische afbeelding bij een verstoring in Warffum: http://www.dvhn.nl/nieuws(...)er-Warffum-ligt-stil
Die reed ook al een aantal slagjes mee eerder deze week. Als dat tenminste hetzelfde stel is. Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
wat doe je met een terzijde gesteld stelletje dat van Arnhem Goederen afgehaald is om voor instructiedoeleinden ingezet te worden?
Juist. Je gooit m gewoon op dienst
http://somda.nl/forum/138(...)+dingen+30+augustus/
Het V'tje dat ik bedoelde stond zelfs op Arnhem Goederen. Was al buiten dienst gesteld vanwege een verlopen revisietermijn volgens mij. Een verlengingsbeurt was niet uitgevoerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die reed ook al een aantal slagjes mee eerder deze week. Als dat tenminste hetzelfde stel is. Lijkt me wel.
Wel opmerkelijk, lees daar dat dat stel al sinds eind mei buiten dienst was. Waarom dan zo'n oude pakkenVolgens mij staan er zelfs vtjes op Arnhem goederen die tegen of net over hun revisietermijn aanzitten.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het V'tje dat ik bedoelde stond zelfs op Arnhem Goederen. Was al buiten dienst gesteld vanwege een verlopen revisietermijn volgens mij. Een verlengingsbeurt was niet uitgevoerd
Tsssk, >4000 maar? Ik zit deze maand op >13000quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. MrKlaasje en b2py weer de baan op geschupt, het was gezellig
Toch nog >4000 km gehaald deze maand. Mocht ook wel: In augustus heb ik letterlijk ELKE zaterdag en ELKE zondag op de baan gezeten. En ELK van die dagen >100 km gereden ook. Kan je niet ontevreden over zijn.
Iets met driemaal is scheepsrechtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
oh en aan de bierders vandaag: veel plezier.
Was wel van plan te komen, maar gigadrukte op het werk noopte me om af te haken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |