abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130750421
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 17:56 schreef lukaon het volgende:

[..]

Wat ben je weer negatief, wil je weer graag wat aandacht? Een test van februari aanhalen en de modellen zijn nu al niet meer leverbaar, het gaat reuze rap.
Hiermee laat je ook direct zien dat je helemaal niets met de televisie scene hebt.
quote:
Wat is de beste LED-TV? Niet wetenschappelijk onderbouwd tot 10 achter de komma, maar gewoon door en voor consumenten. Handig overzicht: http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/wat-is-de-beste-led-tv-20101015/#
'Mooie tvtje erg scherp mooi beeld de hont ging blaven tegen de tv toen er poes op te zien was zo echt'

Heel representatief voor de daadwerkelijke beeldkwaliteit.

Overigens komt daarmee voornamelijk Samsung positief uit de voeten aangezien iedere verkoper het liefst Samsung verkoopt en dus half Nederland een Samsung televisie heeft. Wat krijg je dan? Een top 10 lijst waarvan de helft uit Samsung televisies bestaat.
pi_130886903
Beauty is in the eye of the beholder. Dat geldt voor alles, ook voor televisies.
pi_130887601
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef lukaon het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder. Dat geldt voor alles, ook voor televisies.
Leuk zo'n Engels zinnetje, maar het gaat wel wat dieper dan dat.
  vrijdag 6 september 2013 @ 17:35:56 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130888922
Menus en smarttv zijn aan smaak onderhevig, maar kleurdiepte, gtg tijden en zwartwaarden zijn gewoon te meten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130890029
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:01 schreef lukaon het volgende:
Voor jouw budget is die Samsung een prima keus, of de UE40ES6100. LG 42LM620S is ook goed, beiden werden dit jaar als beste getest in een uitgebreide mid-range test van hardwareinfo.nl. Geeft ook een mooi overzichtje waar op te letten.

Vergeet plasma, bijna geen hond koopt dit nog. Ook Panasonic kapt nu als een van de laatsten helemaal met deze verouderde techniek. LED en OLED is de toekomst.

http://nl.hardware.info/r(...)nch-getest-conclusie
Plasma veegt de vloer aan met LCD op beeldkwaliteit, zeker als je het betaalbaar wil houden. Zelfs de extreem dure LCD's met allerlei geavanceerde local dimming halen het contrast van een goedkoop plasma toestel niet, en van kijkhoek- en clouding/bleeding problemen heb je sowieso geen last. Verder is het probleem met inbranden van plasma panelen jaren geleden al opgelost.

Het is jammer dat Panasonic de plasma techniek niet meer verder gaat ontwikkelen, daarentegen blijven ze voorlopig nog wel plasmatoestellen verkopen (en dus verwacht ik dat hun beste paneel in de ZT60/ZT65 in de toekomst in steeds meer modellen terug te vinden zal zijn), en gaan ze nu meer inzetten op OLED-technologie wat een hoop voordelen van plasma en LCD combineert en dus een goede ontwikkeling is. Hopelijk zal dit daardoor uiteindelijk te betalen worden voor de normale sterveling.

Op dit moment is plasma echter nog de meest kosteneffectieve optie als je echt geeft om beeldkwaliteit, want ook dat tientjeswerk op je energiejaarnota gaat het verschil voor LCD niet maken :P

P.S: Morgen staat als het goed is m'n TX-P50GT60 voor de deur :7
pi_130892595
Het heeft sowieso geen zin bij die kerel. Ondanks dat hij al meerdere keren ongelijk had tijdens discussies, blijft hij toch wel doorgaan met loze argumenten.
pi_131002996
Kap maar met die plasma discussie, TS heeft duidelijk aangegeven geen plasma te willen.
Zijn vraag gaat over een advies voor een LED tv en die wordt zo niet beantwoord.
  maandag 9 september 2013 @ 23:19:04 #33
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131008574
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef lukaon het volgende:
Kap maar met die plasma discussie, TS heeft duidelijk aangegeven geen plasma te willen.
Zijn vraag gaat over een advies voor een LED tv en die wordt zo niet beantwoord.
voor zijn budget is geen goede lcd te vinden.

Uiteindelijk is hij vast tevreden omdat hij nooit heeft gezien hoe het beeld kan zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131009319
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef lukaon het volgende:
Kap maar met die plasma discussie.
Als je die discussie niet aandurft, had je hem niet moeten beginnen.
quote:
So far so good heb ik vrijwel iedere vraag beantwoord die de TS heeft gesteld. Jij daarentegen hebt de TS blij gemaakt met een dode mus.

En om je even nog verder de grond in te duwen, want dat vind ik leuk, was het advies van de TS, en ik quote: "Hebben jullie suggesties voor goede tv's" en niet: "Hebben jullie suggesties voor goede LED tv's".

Blijf het vooral "LED" noemen. Uiteindelijk neemt niemand je dan meer serieus.
  dinsdag 10 september 2013 @ 00:06:15 #35
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_131010576
Een goede hd tv voor het gamen is de Sony W6 serie een betere input lag zul je niet tegenkomen. Puur voor het gamen de beste optie. Wil je het totaal plaatje dan kun je beter voor een plasma gaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_131031323
Laatste post van TS was "Een plasma gaat het niet worden omdat ik niet zoveel geld ga neerleggen voor een TV, enz." En waar zijn dan de antwoorden op die vraag?

Jouw bijdragen van de laatste tijd echt serieus nemen doe ik al een tijdje niet meer, ze zij alleen erg grappig door de frustratie om, tja om wat? Want van luisteren en empathie heb je duidelijk weinig kaas van gegeten. Jammer, want in het begin was je veel beter en had je inhoudelijke bijdragen die ik met plezier las. Ik zie liever weer de oude Dimens, van vroeger. Probeer het eens.

En nu graag weer verder over LED tv's. Daar gaat het om, niet om elkaar af te zeiken om niets.
pi_131031556
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:55 schreef lukaon het volgende:
Laatste post van TS was "Een plasma gaat het niet worden omdat ik niet zoveel geld ga neerleggen voor een TV, enz."
En dan nog even de rest:"..waarmee ik alleen goed kan gamen en bijvoorbeeld leuke features als SmartTV mis ofzo."
quote:
En waar zijn dan de antwoorden op die vraag?
Die staan eronder.
pi_131049816
TS heeft zich daarna ook niet meer laten zien en deed niets met je eerdere adviezen.
Zonder TS kan dit topic wel stoppen.
pi_131051916
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 07:40 schreef lukaon het volgende:
TS heeft zich daarna ook niet meer laten zien en deed niets met je eerdere adviezen.
Zonder TS kan dit topic wel stoppen.
Gelukkig heeft de TS ook niets gedaan met jouw advies voor een televisie dat niet eens meer te koop is. Hij heeft niet jouw faal gezien.

Ga nu maar weer weg. Je hebt nog niets zinnigs gezegd behalve dat je continue aan het bitchen bent over plasma en over mij.
  woensdag 11 september 2013 @ 22:36:56 #40
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_131078850
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')