oven is al aan t voorverwarmen hierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef ddx het volgende:
Ik meld me ook weer, ben alleen komend uur ff druk met eten maken/opeten.
'Nee, mam. Het is bijna 19.00 en dan komt EkstraWeekend op de radio.'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik dacht dat ik mn moeder goed had afgericht......belt ze om 18.55u.....tja, dan ben ik toch een te lieve zoon.
ow, en de MH van Bastille....ik vind het niet zo'n leuk nummer.
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!
nja, maar ik had haar al anderhalve week niet gesproken en ik heb haar al 2.5 maand niet gezien....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
'Nee, mam. Het is bijna 19.00 en dan komt EkstraWeekend op de radio.'
Pasta saus staat hier nu op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oven is al aan t voorverwarmen hier
eet smakelijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar ik had haar al anderhalve week niet gesproken en ik heb haar al 2.5 maand niet gezien....
nja, ik ben niet zo'n contacthebber. en we wordfeuden, quizcrossen en ruzzelen iedere avond.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Da's wel lang. Ik bel meestal 3x per week met mijn ouders
Maar langsgeweest is ook wel weer een tijdje geleden bedenk ik me nu.
Mijn ouders zijn niet zo nieuwerwets.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben niet zo'n contacthebber. en we wordfeuden, quizcrossen en ruzzelen iedere avond.
maar ik zie ze 18 sept weer. dan ga ik eerst met broertje naar De Staat en het weekend aansluitend lekker met vati, muti, bruder en z'n neukertje naar Heijderbosch!
6wk vakantie??? holy crap! mijn ouders zijn nog nooit langer dan 2wk geweestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef ddx het volgende:
Zie m'n ouders ook maar eens in de zoveel weken.
M'n vader is alweer 2 maanden geleden volgens mij, maar komt ook doordat ze net terug zijn van 6 weken vakantie
ow, cool. waar ergens?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet zo nieuwerwets.
Ik ga volgende week naar De Staat
M'n vader is leraar dus gaan ook (bijna) hele vakantie weg. (camping in frankrijk)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
6wk vakantie??? holy crap! mijn ouders zijn nog nooit langer dan 2wk geweest
Bij That's Livequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, cool. waar ergens?
ik ga in Nijmegen naar de 1e avond. de avond daarna is geloof de cd-presentatie maar die was al uitverkocht. cadeautje voor mn broertje
mijn moeder werkt ook in het onderwijs en die gaat niet de hele vakantie weg....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef ddx het volgende:
[..]
M'n vader is leraar dus gaan ook (bijna) hele vakantie weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |