SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Feyenoord Rotterdam
Jepquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Fuszy het volgende:
Tellen alle gele kaarten nu ook nog van gisteren?
En de hond niet te vergeten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al die mensen hebben hun kroost meegenomen
Het is een kerel geweest hè.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, dat noemt zich nog model ook
Ik schrok me de tering toen ik het zagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, dat noemt zich nog model ook
Klopt. Ik zie nu pas dat ze alsnog door zijn met deze stand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel weer 10 minuten doorgekomen zonder tegendoelpunt
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ai no. Dat maakt het allemaal nog bizzarderder.
Als het 2-0 wordt zijn ze ook nog door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie nu pas dat ze alsnog door zijn met deze stand.
Luciano, Verhoeve ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef pascal08 het volgende:
Esteban is echt de slechtste keeper uit de Eredivisie.Vermeer is er niks bij.
Gooi mij is streamquote:
quote:
Cavani heefft slechte WR's, da's geen optie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Vidal, IF Miccoli of IF Cavani?
[ afbeelding ]
Turbo perfect skill als je door kan gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/720264/
Deed net even h2h, turbo met Walcott werkt erg goed
quote:
Wat naar voor hem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o heeft 71% van zijn salaris moeten inleveren bij Chelsea, ongeveer 15 miljoen
maar kreeg waarschijnlijk wel een hoop mee bij het weggaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o heeft 71% van zijn salaris moeten inleveren bij Chelsea, ongeveer 15 miljoen
Hoezo? Toch kut, moet ie straks weer 6 extra wedstrijden spelen. gaat z'n vrije tijdquote:
Stond tegenover Luiz maar die stapt gewoon aan de kantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Turbo perfect skill als je door kan gaan
Vidal natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Vidal, IF Miccoli of IF Cavani?
[ afbeelding ]
quote:
Bizar ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Wtf Kevin-Prince Boateng wordt gehuurd door Schalke
Gingen Honda nog wel halen toch? Misschien daarom?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bizar ja.
Milan![]()
Maar wel even 2x scoren tegen PSV
Nog dommer dus, Honda hebben ze al transfervrij in januari en dan gaan ze er nu voor betalen en doen ze Boateng weg zonder er geld voor te krijgen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gingen Honda nog wel halen toch? Misschien daarom?
Een vriend van me heeft IF Cavani en daar vond ik hem niet verkeerd spelen. Heb nu IF Palacio erachter staan die med/low workrates heeft dus dan lopen ze vaak dicht bij elkaar, ideaal voor 1-2tjes...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Cavani heefft slechte WR's, da's geen optie.
Maar kom op manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Gingen Honda nog wel halen toch? Misschien daarom?
Viel mij ook op, die stond zijn verdediging nog even weg te zettenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:27 schreef BDIL het volgende:
Die Esteban ook lopen schreeuwen terwijl die gast nog moet schieten
Grieken gaan nog scoren...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Viel mij ook op, die stond zijn verdediging nog even weg te zetten
iddquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Is Gudmondsson toevallig verliefd op die hoek van het veld ofzo?
Ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je haar in bed weet te krijgen is je levensmissie geslaagd.
Heb je 3/4k ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
om haar te neukenquote:
Gewoon een pilletje geven waardoor ze geil wordt en dan zorgen dat je de enige man in haar buurt bent.quote:
heb nog een keer met haar op verjaardag gestaan... intelligentie moet ze t in ieder geval niet van hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voltooi je droommissiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een pilletje geven waardoor ze geil wordt en dan zorgen dat je de enige man in haar buurt bent.
Dat bleek ook wel uit dat filmpje van ER, ze kent haar zwakke punten: "Als het een beetje moeilijk wordt enzo, of we moeten meerdere dingen tegelijk doen, dan snap ik het al snel niet meer."quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb nog een keer met haar op verjaardag gestaan... intelligentie moet ze t in ieder geval niet van hebben
Iemand laat hier zich even kennen zeg...je lijkt Revon welquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Grappig hoe mensen nog een grote bek kunnen hebben als ze 17e staan. Wij staan namelijk in de EUROPA LEAGUE. Waar je een bedrag binnen haalt waar Jeffrey van As een week lang van geluk zou huilen als hij dat voor NAC binnen zou halen.
Hier. Een vreugde kreetje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voltooi je droommissie![]()
2 pillen en je hebt haar zusje ook
Ik dacht dat jij de sympathiekste supporter van NL was?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Grappig hoe mensen nog een grote bek kunnen hebben als ze 17e staan. Wij staan namelijk in de EUROPA LEAGUE. Waar je een bedrag binnen haalt waar Jeffrey van As een week lang van geluk zou huilen als hij dat voor NAC binnen zou halen.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze Dinamo Zagreb loten, ben ik er zekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar doet adrenaline rare dingen met mensenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de sympathiekste supporter van NL was?
Godverquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dan nog zou ik het voor de helft van die 5 miljoen doen dat 'ie overhoudt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft in 2/3 jaar 50 miljoen gemaakt man, hij klaagt niet meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan nog zou ik het voor de helft van die 5 miljoen doen dat 'ie overhoudt.
Hij had voor de hele nationale selectie een Rolex gekocht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft in 2/3 jaar 50 miljoen gemaakt man, hij klaagt niet meer
Haar zusje heet Zimga.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voltooi je droommissie![]()
2 pillen en je hebt haar zusje ook
Heat of the moment joh, lekker laten gaan..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Daarbij, stel dat ik voor VV Bal op het Dak 3 zou zijn, mag ik ook helemaal niets meer zeggen over Barcelona, want ze staan 20 competities lager te voetballen ofzo? Wat een hypocrisie
Alpha males toch, iemand moet de wolfpack leidenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:41 schreef poker4lifee het volgende:
altijd leuk die vete tussen jullie die altijd indirect wordt uitgevochten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alpha males,toch iemand moet de wolfpack leidenOver een aantal jaar concurreren wij ook
( of we naaien elkaar ondertussen met pricefixes
)
Dank jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:43 schreef FCsuarez het volgende:
toefjes en bakkert gefeliciteerd jongensweer een puik staaltje van AZ
Een van de alpha malesquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zo, terug naar ER om nog even die playmate rustig te bekijkenik ben even fappen
Wordt 'm niet, die beelden van dat "model" zijn nog niet gewist van de harde schijfquote:
Milan heeft sowieso een maf beleid. Ook Cassano toen weggedaan voor Pazzini en ze moesten nog miljoenen bijbetalen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Volgens VI verhuurt Milan Boateng niet aan Schalke, maar verkopen ze hem voor 10 miljoen euro (contract loopt door tot 2015).
Belachelijk weinig en dan die matige Matri voor 11 miljoen kopen als reserve-spits terwijl je Pazzini (al is die ook niet veel beter) al hebt.
Als je dit soort onnodige bedragen niet uitgeeft, en een slimmer verkoopbeleid voert, hou je jaarlijks toch echt wel wat miljoentjes over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:53 schreef DutchSL het volgende:
Volgens VI verhuurt Milan Boateng niet aan Schalke, maar verkopen ze hem voor 10 miljoen euro (contract loopt door tot 2015).
Belachelijk weinig en dan die matige Matri voor 11 miljoen kopen als reserve-spits terwijl je Pazzini (al is die ook niet veel beter) al hebt.
En dan moet ik een perm ban riskeren ?quote:
Geen perm ban is voor 2 dagen ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
En dan moet ik een perm ban riskeren ?Grapjas.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
En dan moet ik een perm ban riskeren ?Grapjas.
Niet als je een perm hebt gehad en je met goed geluk unbanned wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geen perm ban is voor 2 dagen ofzo
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:59 schreef BDIL het volgende:
Niet als je een perm hebt gehad en je met goed geluk unbanned was De paard + penis combo heeft me niet goed gedaan
Waz met jouquote:
Goeiesmorges zeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Aangename verrassing bij dat nieuwe programma van RTL4 over de Achterhoek...maar dat accent
Fyp...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dar kende ich wel un rukske op.
inb4 jbgsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
37' minuut sta ik 3-0 voor... met rust 4-3 achter
Stuur eens foto van je gemiddeldes danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:20 schreef rolls-reus het volgende:
In mijn carriere hebben nu 9 van de 11 basisspelers 5* skills
Dit heb ik ook. Ik heb helemaal niks met die corpsballetjes in het echte leven, maar die seriequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:23 schreef BDIL het volgende:
FeutenAl vind ik die shit die gasten zich aan laten doen in studieverenigingen echt laag
Foto gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stuur eens foto van je gemiddeldes dan
En als je gewoon vaak met een jonge speler speelt word hij bijna altijd boven de 85
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met allemaal de potentie om een topper te worden![]()
Ondanks alle voordelen zou ik me nooit laten behandelen als een slaaf uit de 16e eeuw door een van je eigen soortquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Ik heb helemaal niks met die corpsballetjes in het echte leven, maar die serie
Een kennis van mij heeft ooit met zijn groepje kneuzen kleingeld in iemands anus lopen duwen omdat hij in slaap was gevallenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ondanks alle voordelen zou ik me nooit laten behandelen als een slaaf uit de 16e eeuw door een van je eigen soortZegt genoeg over de zelfbeeld van alle gasten die daar überhaupt deel van uit willen maken.
Inderdaad. Daarnaast zijn er natuurlijk wel omstandigheden die een rol kunnen spelen. Als je in een stad terecht komt waar je niemand kent, of moeilijk aan woonruimte kunt komen, kan zo'n dispuut aardig helpen. Maar om je daarvoor zo te laten behandelen...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ondanks alle voordelen zou ik me nooit laten behandelen als een slaaf uit de 16e eeuw door een van je eigen soortZegt genoeg over de zelfbeeld van alle gasten die daar überhaupt deel van uit willen maken.
Ik ken een gast George (Afrikaan) die stopte een 2 euro munt in de reet van zijn broertje omdat hij irritant aan het doen wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft ooit met zijn groepje kneuzen kleingeld in iemands anus lopen duwen omdat hij in slaap was gevallen!!!!!!!!!!!!!!!
Een studievereniging of de educatiecentrum van een uni kunnen al veel voor je doen. Je moet ook zelf het initiatief nemenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarnaast zijn er natuurlijk wel omstandigheden die een rol kunnen spelen. Als je in een stad terecht komt waar je niemand kent, of moeilijk aan woonruimte kunt komen, kan zo'n dispuut aardig helpen. Maar om je daarvoor zo te laten behandelen...
tv op zijn kop gezetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:42 schreef poker4lifee het volgende:
dan moet jij iets fout gedaan hebben ja
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een kennis van mij heeft ooit met zijn groepje kneuzen kleingeld in iemands anus lopen duwen omdat hij in slaap was gevallen!!!!!!!!!!!!!!!
verkeerde formatiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand uitleggen waarom TOTS Moraes in wefut 9 chem heeft, maar op de console maar 6?
Edit: laat maar
Allochtonen, geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef Djeetje het volgende:
Allemaal buitenlanders in mijn oude zaalvoetbal team ze zijn er niet echt voor uit op gegaan
Je kan hem toch gewoon instellen als UK xbox zie geen probleem eigenlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:00 schreef poker4lifee het volgende:
Microsoft heeft bekendgemaakt dat de Xbox One enkel in de VS, Canada, het VK, Frankrijk en Duitsland met de stem bediend kan worden. Spelers in de overige acht landen waar de console in november verschijnt, kunnen nog geen voice commands gebruiken.
Geen idee hoe het precies gaat werken allemaal, hoop tegenstrijdigheid en meningen in de reactiesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan hem toch gewoon instellen als UK xbox zie geen probleem eigenlijk
Allemaal een pot natquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Allochtonen, geen buitenlanders.
Ach ja denk dat ik wel even zonder voice commands kan mocht het zo zijn zolang de menu's maar in het Engels zijn en niet in het Duitsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Geen idee hoe het precies gaat werken allemaal, hoop tegenstrijdigheid en meningen in de reacties
http://tweakers.net/nieuw(...)-in-vijf-landen.html
bv met Nederlands account geen Engelse commands kunnen/mogen gebruiken en dergelijke
Waarom zou je ook maar enige vorm van intelligentie tonen he.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach ja denk dat ik wel even zonder voice commands kan zolang de menu's maar in het Engels zijn en niet in het Duits
Ik haal bij de release een 1 en later komt er vast ook nog wel een PS4 in huis. Ik ben gewoon erg tevreden over de huidige xbox en zijn service dus ik heb niet echt de behoefte om te switchen en de meeste mensen waar ik mee game denken er ook zo over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Waarom zou je ook maar enige vorm van intelligentie tonen he.
[..]Jij gaat sowieso voor de 1?
Die kettingquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik haal bij de release een 1 en later komt er vast ook nog wel een PS4 in huis. Ik ben gewoon erg tevreden over de huidige xbox en zijn service dus ik heb niet echt de behoefte om te switchen en de meeste mensen waar ik mee game denken er ook zo over.
Vette track en videoquote:
Zo'n beetje iedereen die ermee gespeeld heeft vindt die van de ps4 een grote verbetering tov 3, en dat het een stuk meer vergelijkbaar is met die van de xboxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:
De controller van de ps3 weerhoudt me nog steeds om een ps4 te halen... eergister weer meegespeeld maar ik blijf het zo kut vinden
Ik heb het gevoel bij de controller alsof ik geen controle heb over de sticksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:10 schreef Thorb het volgende:
De controller van de ps3 weerhoudt me nog steeds om een ps4 te halen... eergister weer meegespeeld maar ik blijf het zo kut vinden
die lukten je gister ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel bij de controller alsof ik geen controle heb over de sticksTricks lukken echt niet
Jay-z heeft gewoon een vette stem. Na het nummer met linkin park ben ik echt alles van hem gaan luisteren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vette track en video
Sowieso JT en Jay-Zhele album vind ik wel tof van Jay-Z. JT is altijd baas
Beter ga je terug naar Afrika.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
die lukten je gister ook niet
Maar verder snap ik je punt
Eey ik speel gewoon naar behorenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
die lukten je gister ook niet
Maar verder snap ik je punt
Beter was ie daar nooit weggegaan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Beter ga je terug naar Afrika.
Now can I get an encorequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jay-z heeft gewoon een vette stem. Na het nummer met linkin park ben ik echt alles van hem gaan luisteren.
Heb je deze ook gezien?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vette track en video
Sowieso JT en Jay-Zhele album vind ik wel tof van Jay-Z. JT is altijd baas
Yepquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb je deze ook gezien?
Had hem al eens gepost.
Numb - Encorequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jay-z heeft gewoon een vette stem. Na het nummer met linkin park ben ik echt alles van hem gaan luisteren.
Dan weetje dat niemand met je mag fokkenquote:
Dan fokken ze maar met me. Los van dat ik mijn geld (als ik het had) aan andere dingen zou besteden, ziet het er ook gewoon niet uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan weetje dat niemand met je mag fokken2 kilo goud aan je nek
Hij rapt niet alleen maar over die gangster shit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Numb - Encore
Was voor mij ook het moment dat hij bij mij niet meer stuk kan
Ali B ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij rapt niet alleen maar over die gangster shit.
Zoals Rick Ross en al die andere.
Die ceremoniemeester ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die kale knikker van de UEFA is er ook altijd
Wie niet bij de UEFA?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zal die wel riant voor betaald krijgen
"medelanders"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Allochtonen, geen buitenlanders.
quote:
Zagreb pikquote:
Vast weer aan het eten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Shiiitttt.... ik zit het dan ook niet te kijken
Een penisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa.... je raadt nooit wat
Die hebben een paar jaar geleden elkaar toch getroffen voor de CL? Of was dat Olympiakos?quote:
Russen moet je nooit willenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:29 schreef Fuszy het volgende:
Al had je misschien beter Anzhi kunnen hebben. Die moesten alles verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatjes van mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Aangename verrassing bij dat nieuwe programma van RTL4 over de Achterhoek...maar dat accent
Kunnen die wat? nooit van gehoordquote:
klinkt als een SOA/dodelijke ziektequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kunnen die wat? nooit van gehoord
Wel leuke opskeer..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
XBOX AUSSCHALTEN!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:00 schreef poker4lifee het volgende:
Microsoft heeft bekendgemaakt dat de Xbox One enkel in de VS, Canada, het VK, Frankrijk en Duitsland met de stem bediend kan worden. Spelers in de overige acht landen waar de console in november verschijnt, kunnen nog geen voice commands gebruiken.
UIt Odessa jonguh, de parel van de zwarte zee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kunnen die wat? nooit van gehoord
Dat ze nog zo redelijk hoog staan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is dit en wat is er apart aan?
De stand in de Oekraine en falend Kievwquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is dit en wat is er apart aan?
Klinkt als een tietenbar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Leuke kroeg in Leiden hoor, de Odessa
Kroatie is 1 uur en 3 kwartier vliegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:41 schreef DutchSL het volgende:
3x verre reis naar het oosten, dat is dus 3x punten verspelen in het volgende weekend
Ik zal het even doorbellen ouwe.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:43 schreef zerokil het volgende:
Op basis van deze tegenstanders adviseer ik Tiny Sanders om de kaarten gratis weg te geven. #psv #EuropaLeague
Maar de reis zal 3 á 4x zo lang duren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kroatie is 1 uur en 3 kwartier vliegen
?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:43 schreef zerokil het volgende:
Op basis van deze tegenstanders adviseer ik Tiny Sanders om de kaarten gratis weg te geven. #psv #EuropaLeague
Hoezoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar de reis zal 3 á 4x zo lang duren.
Ik heb hem eergister nog gezien, jammer dat de loting niet paar dagen eerder was. Dan had ik het ff kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zal het even doorbellen ouwe.
Zijn buurlanden, is dus niet zo heel gek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Kazakken zijn halve Chinezen
Bijna alle landen in die omgeving.quote:
Priesterquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Misidjan speelt blijkbaar bij die Bulgaren (die snelle speler van Willem II die even een hype was) en ook Burgzorg (ex-NEC).
quote:
quote:From Wikipedia, the free encyclopedia
Mitchell Burgzorg (born in Zaandam on 25 July 1987) is a Dutch footballer and a known Dutch rapper under the name Priester.
Same differencequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:58 schreef BDIL het volgende:
Mooi dat 90% van die gasten op voetbalzone denkt dat Kroatie in het Oostblok ligt!
Priester, je weet toch.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:46 schreef DutchSL het volgende:
Misidjan speelt blijkbaar bij die Bulgaren (die snelle speler van Willem II die even een hype was) en ook Burgzorg (ex-NEC).
Voor PSV dus ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:58 schreef Toefjes het volgende:
Niet echt een leuke loting voor AZ qua reizen, maar wel kansrijk
Ja, en van Ajax kun je het ook niet verwachten met de CL loting en dan nog Eriksen weg ook. Ach, alleen de nummers 1,2 en 3 Europa in zal ook wel wennen ooit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:01 schreef zerokil het volgende:
[..]
Voor PSV dus ook.
Is eigenlijk ook wel nodig dat ze gewoon veel punten pakken.
Vitesse, Feyenoord, Utrecht
Kutventquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, die wil ik dan niet kopen, sorry
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat zeg je knul? Nou, vooruit, dit keer zie ik het door de vingers.
Als je dat en het bedrag van Eriksen vergelijkt heeft PSV echt wel gouden zaken gedaan met de verkoop van Strootman.quote:
Ja ik snap er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je dat en het bedrag van Eriksen vergelijkt heeft PSV echt wel gouden zaken gedaan met de verkoop van Strootman.
Het valt alleen te verklaren door een koopgrage Italiaanse voorzitter met centjes te veel. Je hoorde de experts vorig seizoen al zeggen dat de gemiddelde buitenlandse topclub echt niet meer bereid is 20-25 mil neer te tellen voor een speler die in de Eredivisie boven het gemiddelde uitsteekt. En ik denk dat Ajax daar nu last van heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja ik snap er helemaal niks van.
is toch ook zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:58 schreef BDIL het volgende:
Mooi dat 90% van die gasten op voetbalzone denkt dat Kroatie in het Oostblok ligt!
Lege knip.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Fuszy het volgende:
Waar kan ik voor niet al teveel een goede bureaustoel kopen?
Nee, deze discussie is eerder gevoerd en succesvol gewonnenquote:
Oostblok is volgens mij Warschaupact. Voormalig Joegoslavie was dan wel communistisch, maar nam daar niet aan deel.quote:
Nu je het zegt ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, deze discussie is eerder gevoerd en succesvol gewonnen
Nee heb genoeg geld, maar wil er niet al teveel voor uitgeven. Moet hem denk ik zelf betalenquote:
Alderweireld met een afgelopend contract voor 7 miljoen verkopen is met afstand de beste deal van de zomer, dat is hij met een doorlopend contract nog niet eens waard.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je dat en het bedrag van Eriksen vergelijkt heeft PSV echt wel gouden zaken gedaan met de verkoop van Strootman.
Als je het zo bekijkt...zit wat in jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alderweireld met een afgelopend contract voor 7 miljoen verkopen is met afstand de beste deal van de zomer, dat is hij met een doorlopend contract nog niet eens waard.
Maar 1 a 2 miljoen minder dan Lens en Mertens met doorlopende contracten..
PSV heeft een goede deal met Strootman gehad, maar dat was ook een doorlopend contract. Eriksen met een afgelopend contract voor 12 a 13 miljoen verkopen is gigantisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |