SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Feyenoord Rotterdam
Jepquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:03 schreef Fuszy het volgende:
Tellen alle gele kaarten nu ook nog van gisteren?
En de hond niet te vergeten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Al die mensen hebben hun kroost meegenomen
Het is een kerel geweest hè.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, dat noemt zich nog model ook
Ik schrok me de tering toen ik het zagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme, dat noemt zich nog model ook
Klopt. Ik zie nu pas dat ze alsnog door zijn met deze stand.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel weer 10 minuten doorgekomen zonder tegendoelpunt
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ai no. Dat maakt het allemaal nog bizzarderder.
Als het 2-0 wordt zijn ze ook nog door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie nu pas dat ze alsnog door zijn met deze stand.
Luciano, Verhoeve ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef pascal08 het volgende:
Esteban is echt de slechtste keeper uit de Eredivisie.Vermeer is er niks bij.
Gooi mij is streamquote:
quote:
Cavani heefft slechte WR's, da's geen optie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Vidal, IF Miccoli of IF Cavani?
[ afbeelding ]
Turbo perfect skill als je door kan gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/wedstrijd/720264/
Deed net even h2h, turbo met Walcott werkt erg goed
quote:
Wat naar voor hem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o heeft 71% van zijn salaris moeten inleveren bij Chelsea, ongeveer 15 miljoen
maar kreeg waarschijnlijk wel een hoop mee bij het weggaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef DutchSL het volgende:
Eto'o heeft 71% van zijn salaris moeten inleveren bij Chelsea, ongeveer 15 miljoen
Hoezo? Toch kut, moet ie straks weer 6 extra wedstrijden spelen. gaat z'n vrije tijdquote:
Stond tegenover Luiz maar die stapt gewoon aan de kantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Turbo perfect skill als je door kan gaan
Vidal natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:17 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Vidal, IF Miccoli of IF Cavani?
[ afbeelding ]
quote:
Bizar ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Wtf Kevin-Prince Boateng wordt gehuurd door Schalke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |