abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130627535

Kamp Noord!
- Anna-Alicia Sklias
- Edith Bosch
- Geraldine Kemper
- Sanne Vogel
- Valentijn de Hingh
- Veronica van Hoogdalem
- Zimra Geurts

Kamp Zuid!
- Everon Jackson Hooi
- Géza Weisz
- Hans Ubbink
- Jan Versteegh
- Kees Boot
- Negativ
- Sef

[ Bericht 59% gewijzigd door Differ op 30-08-2013 11:51:11 ]
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:49:23 #2
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130627571
Niet gereekst ;)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130627604
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:49 schreef SEMTEX het volgende:
Niet gereekst ;)
Nee, moet ff mod vragen...
Beste fipo van 2013.
pi_130628152
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:50 schreef Differ het volgende:

[..]

Nee, moet ff mod vragen...
Geroggeld.

Wel leuke namen moet ik zeggen, heb het net even terug gekeken en valt me alles mee. Ook mee dat die chefkok mee doet van dat tv programma. Ben benieuwd hoe het allemaal vorm gaat krijgen, vooral het nieuwe stemmen. Hopelijk voegt het ook echt iets toe in plaats van dat het het alleen maar moeilijker maakt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:14:45 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_130628468
Ik probeerde gisteren te kijken. Het zouden bekende Nederlanders moeten zijn maar ik kende er geen enkele. Dus ik was alweer snel afgehaakt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_130628652
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Het zouden bekende Nederlanders moeten zijn maar ik kende er geen enkele. Dus ik was alweer snel afgehaakt.
Dus je houdt niet van het concept van het programma maar wel van bekende Nederlanders. En zelfs daar heb je zo'n beroerde kennis van dat je van deze band of misfits niemand herkent?

Anyways om even terug te komen op het feit dat de BN'ers meer op hun imago zouden letten tijdens het programma dan gewone kandidaten, daar heb ik verdacht weinig van gemerkt in de afgelopen seizoenen. Kan iemand een voorbeeld noemen hoe niet-bekende kandidaten uitgesprokener of opener waren dan bijvoorbeeld Fatima of Fajah vorig jaar?
pi_130628682
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:06 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geroggeld.

Wel leuke namen moet ik zeggen, heb het net even terug gekeken en valt me alles mee. Ook mee dat die chefkok mee doet van dat tv programma. Ben benieuwd hoe het allemaal vorm gaat krijgen, vooral het nieuwe stemmen. Hopelijk voegt het ook echt iets toe in plaats van dat het het alleen maar moeilijker maakt.
Thanks!!
Kan je misschien ook TT naar iets anders veranderen? "kamp noord, kamp geel" ofzo?
Beste fipo van 2013.
pi_130628734
Ik heb blijkbaar niet goed gekeken gisteren want ik heb nog geen kampindeling gezien?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:24:04 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_130628826
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:19 schreef Stranger het volgende:

[..]

Dus je houdt niet van het concept van het programma maar wel van bekende Nederlanders. En zelfs daar heb je zo'n beroerde kennis van dat je van deze band of misfits niemand herkent?

Anyways om even terug te komen op het feit dat de BN'ers meer op hun imago zouden letten tijdens het programma dan gewone kandidaten, daar heb ik verdacht weinig van gemerkt in de afgelopen seizoenen. Kan iemand een voorbeeld noemen hoe niet-bekende kandidaten uitgesprokener of opener waren dan bijvoorbeeld Fatima of Fajah vorig jaar?
Naja vorige seizoenen keek ik altijd wel even in het begin dan vond ik het leuk. Maar als zo'n groep kleiner werd haakte ik af en verloor mijn interesse. Gisteren zat ik te kijken en herkende werkelijkwaar geen enkele deelnemer als een bn-er (ik zou die mensen op straat zo voorbij lopen) dus ben ik nu al afgehaakt en een film gaan kijken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_130628978
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:21 schreef tralalala het volgende:
Ik heb blijkbaar niet goed gekeken gisteren want ik heb nog geen kampindeling gezien?
Niet?

Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het nog moet terug kijken de eerste afl.
Maar die OP zag er beetje saai uit, dus keek op wiki en stond die kampindeling er. :?
Beste fipo van 2013.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:33:12 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130629173
Maareh, de vrouwen bij de vrouwen en de mannen bij de mannen? Alsnog zwak tegen sterk dus :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130629316
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:33 schreef SEMTEX het volgende:
Maareh, de vrouwen bij de vrouwen en de mannen bij de mannen? Alsnog zwak tegen sterk dus :P
Ja, en dat betekent dus weinig fysieke opdrachten, jammer.
pi_130630175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik probeerde gisteren te kijken. Het zouden bekende Nederlanders moeten zijn maar ik kende er geen enkele. Dus ik was alweer snel afgehaakt.
Inderdaad, ik zag maar 1 bekende. :@ (Bing van GTST). :)
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
pi_130632819
Is het alleen maar een introductie aflevering? of is er ook nog wat van de expeditie al te zien?
Zit te twijfelen om m terug te kijken maar niet als het zo'n intro aflevering is..
PSN: Metal_Akilla
pi_130633054
Het is een voorstelronde van de kandidaten.
Je ziet hele kleine stukjes van wat er nog gaat komen bij de introductie van een kandidaat
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:25:33 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_130633086
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:18 schreef Akilla het volgende:
Is het alleen maar een introductie aflevering? of is er ook nog wat van de expeditie al te zien?
Zit te twijfelen om m terug te kijken maar niet als het zo'n intro aflevering is..
Van wat ik gezien heb, was het net zoals vorig jaar. Een voorstel aflevering met heel veel stukken van de expeditie tussendoor. Die beelden zijn niet heel boeiend, maar bevatten wel veel spoilers.

Wat voor mij dan juist ook de reden was om niet verder te kijken. Vorig jaar wist je ook al teveel door die intro aflevering :{
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_130633102
Oke, dan sla ik m over en kijk ik vanaf volgende week :)
thanx
PSN: Metal_Akilla
pi_130634205
wie waren die 2 nou op het eind?
pi_130634576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:50 schreef Deceit het volgende:
wie waren die 2 nou op het eind?
die ene chef (kranenborg) en die ander geen idee.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:07:30 #20
176766 zoem
zoemt
pi_130634825
Paulien Huizinga en Robert Kranenborg
pi_130636283
Mannen vs vrouwen is al een keer geweest, alleen de leider was van het andere geslacht.
Was het seizoen met Bjorn

_O_ Wat een baas was dat.
pi_130637022
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:49 schreef tralalala het volgende:
Mannen vs vrouwen is al een keer geweest, alleen de leider was van het andere geslacht.
Was het seizoen met Bjorn

[ afbeelding ]
_O_ Wat een baas was dat.
Dit is geloof ik het laatste seizoen dat ik heb gezien :D Was dat ook met Nolleke?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:24:00 #23
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_130639618
Voor het eerst zonder Belgen.....mijn idee!!!! :)
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:18:26 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130650580
Misschien leuk voor de OP:

quote:
Onze Zuiderburen zijn er helaas mee gestopt vanwege de lage kijkcijfers. Hier in Nederland is het nog steeds een groot succes. Daarom zijn er nu veertien Nederlandse deelnemers. Ik heb ze voor je op een rijtje gezet:

Anna-Alicia Sklias
Anna-Alicia heeft in 2011 The Ultimate Dance Battle gewonnen en heeft de finale bereikt bij So You Think You Can Dance. Nu is zij coach bij Avro Junior Dance en ze presenteert het programma Money Makers.

Edith Bosch
Edith is een voormalige Nederlandse Judoka. Ze heeft vier keer meegedaan aan de Olympische spelen en heeft hierbij 3 medailles gewonnen. In april 2013 speelde zij tijdens het EK haar laatste toernooi en won hierbij de Europese titel.

Everon Jackson Hooi
Everon speelt al sinds 2004 de rol van Bing Mauricius in Goede Tijden Slechte Tijden. Ook is hij bekend geraakt door zijn rol in de serie De Erfenis.

Geraldine Kemper
Door haar deelnamen aan het programma Sterretje Gezocht is zij presentatrice bij BNN. Ook heeft zij in 2010 de rol als Monique gehad in Onderweg naar Morgen.

Geza Weisz
Geza is een Nederlandse acteur die heeft gespeeld in films zoals Timboektoe en Alleen maar nette mensen. Ook heeft hij in de serie ZOOP de rol van Jan Joris gehad. Ook is hij als DJ vaak te vinden in het nachtleven.

Hans Ubbink
Hans Ubbink is een bekende modeontwerper. Zijn creaties zijn dan ook vaak terug te zien in film, televiesieprogramma’s en theaters.

Jan Versteegh
Deze pownews-verslaggever is van plan de Expeditie erg slim te gaan spelen. We zijn benieuwd!

Kees Boot
Kees is een acteur die we allemaal wel eens voorbij hebben zien komen in reclames, films of theatervoorstellingen. Zo hebben we hem kunnen zien in de Cup-a-soup reclame, de programma’s Wat als?,Iedereen is gek op Jack en Flikken Maastricht.

Negativ
Negativ (Maurits Delchot) is een Nederlandse rapper en acteur van Surinaamse afkomst. In 2006 won hij het Gouden Kalf voor Beste acteur tijdens het Nederlandse Film Festival voor zijn rol in de film Bolletjes Blues.

Sanne Vogel
Sanne is een actrice en is terug te zien op televisie en in theatervoorstellingen. Ze heeft onder andere gespeeld in Floor Faber en Het Schnitzelparadijs. Daarbij regisseert ze ook theaterproducties.

Sef
Sef (Yousef Gnaoui) is een Nederlanse rapper. Hij brak door met het nummer stuk met The Partysquad, Dio en Sjaak. Ook had hij een grote hit samen met Gers Pardoel : Bagagedrager.

Valentijn de Hingh
Valentijn is vooral bekend nadat ze 9 jaar is gevolgd bij haar verandering van man naar vrouw. Vervolgens ging ze werken als model en wint ze op 12 januari 2012 de Elle Personal Style Award.

Veronica van Hoogdalem
Ze is begonnen al VJ bij TMF. Vanaf 2011 doet ze het Backstage-verslag bij het programma The Ultimate Dance Battle. Vanaf 2012 is ze presentatrice bij veronica en presenteerd programma’s zoals The Pain Game.

Zimra Geurts
Zimra werkt als verslaggeefster bij GeenStijl. Daarbij is ze fotomodel en stond ze in 2011 op de cover van de Playboy.

Code:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door SEMTEX op 30-08-2013 21:29:44 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:19:36 #25
176766 zoem
zoemt
pi_130650625
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien leuk voor de OP:

[..]

Top! Alleen kun je het bericht nu niet te quoten voor te OP ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')