Mijn moeder is letterlijk 24/7 thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nja mijn moeder is op maandag donderdag en vrijdag altijd thuis. weekend verschilt omdat zusje
Logic!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn moeder is letterlijk 24/7 thuisMijn broertje ook behalve als hij op school zit
Lekker allemaal tijd om series te kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn moeder is letterlijk 24/7 thuisMijn broertje ook behalve als hij op school zit
nja okee dan kan ik me wel voorstellen dat het kut is om thuis te wonenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Keuze die je maakt natuurlijk. TT had beter kunnen zijn.quote:
Waar gaat dit nou weer overquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lekker allemaal tijd om series te kijken.![]()
Zou ook niet buiten komen als er al een heel leven op mijn scherm zou afspelen.
Moeder komt naar beneden om de tv uit te zetten en te zeuren over het feit dat ik een ei heb gebakkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nja okee dan kan ik me wel voorstellen dat het kut is om thuis te wonen
maar zoals ik al zei kan ik doen en laten wat ik wil bijna de helft van de week
Je keek toch veel series. Kunnen ze mooi meedoen als ze toch amper buiten komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer over
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel of niet
Moeder en broertje kijken geen seriesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je keek toch veel series. Kunnen ze mooi meedoen als ze toch amper buiten komen.
Ze hebben er wel mooi de tijd voor als ik je verhaal zo lees.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moeder en broertje kijken geen series
Broertje is game verslaafd, moeder doet het huishoudenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ze hebben er wel mooi de tijd voor als ik je verhaal zo lees.
geen last vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moeder komt naar beneden om de tv uit te zetten en te zeuren over het feit dat ik een ei heb gebakken! Kan niet wachten totdat ik uit huis ben
Eitjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geen last van![]()
alhoewel ik 's nacht ook geen eitjes bak over het algemeen
Daar had mijn broertje ook een tijdje last van. Fucked up wereldbeeld is wat ie er aan over hield.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Broertje is game verslaafd, moeder doet het huishouden
gewoon niet weggaan danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Wow even weg en meteen weer een paar pagina's vol!
Het spijt me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Wow even weg en meteen weer een paar pagina's vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |