ja annuleren kan altijd en terugsturen ook.quote:
als je de inhoud niks vindt kan het terug?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja annuleren kan altijd en terugsturen ook.
Jup.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
als je de inhoud niks vindt kan het terug?
ja wet koop op afstand.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
jup.. Kost het je dus niks.. (nouja, terugzenden dan..)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:25 schreef Saisai het volgende:
[..]
euh das al 5 minquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
D'r hebben nu een behoorlijk aantal mensen per ongeluk een knikkerbaan gekocht.
hoezo per ongeluk??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Lyza666 het volgende:
D'r hebben nu een behoorlijk aantal mensen per ongeluk een knikkerbaan gekocht.
Weinig goed aan die sutiatie danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Nizno het volgende:
ik zou hem niet eens gekocht hebben trouwens... voordeel van een goede relatie.. lief beheert de geldzaken en mijn zakgeld krijg ik zaterdag pas
Mag ik je aanraken??quote:
alleen met je mond en handen op je rugquote:
klopt!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weinig goed aan die sutiatie dan
Plak!
kijk maar uit. mijn kunstgebit bevat scherpe tanden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:29 schreef Onnoman het volgende:
[..]
alleen met je mond en handen op je rug
Je zal 't nodig hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Nizno het volgende:
ik zou hem niet eens gekocht hebben trouwens... voordeel van een goede relatie.. lief beheert de geldzaken en mijn zakgeld krijg ik zaterdag pas
GVD ditmaal ging het mis met de creditcard betalingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef ejfaar het volgende:
Hoe kom jij er telkens doorheen xminator?
Overigens wist jij dat die kwam he?
hou wel van een uitdagingquote:
Je zie het echt precies voor die kwamquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
GVD ditmaal ging het mis met de creditcard betaling. Ik hoop dat er geen geld vanaf is geschreven.
Is altijd zo tegen het einde aan komt er altijd een box.
Of 5, in dit geval.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
GVD ditmaal ging het mis met de creditcard betaling. Ik hoop dat er geen geld vanaf is geschreven.
Kan je direct online zienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je twijfels mag je er wel 1 voor mij kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn creditcard betalingen kan ik bij ING gewoon instant zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef xminator het volgende:
Creditcard betalingen meestal later toch?
Laptop/NAS/TV.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Onnoman het volgende:
wat had ik kunnen verwachten voor 150 euro? iemand?
Had hem zelf ook willen hebben, alleen dit keer had ik 4 schermen open waardoor het mis ging ofzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je twijfels mag je er wel 1 voor mij kopen
Thanks even checken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Mijn creditcard betalingen kan ik bij ING gewoon instant zien.
Veel, die boxen van 40 euro zijn daarintegen weer prut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Onnoman het volgende:
Receiver, keukenmachine, espressoapparaat, whatever ze nog hebben liggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Onnoman het volgende:
van ibood zie ik ze vaak pas de dag er na doordat ibood traag verwerkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nope, de gelukte transactie staat er ook niet op.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
serieus ouwe..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Laptop/NAS/TV.
Zoiets denk ik. Niet alle 3 natuurlijk
Moon in my room?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Receiver, keukenmachine, espressoapparaat, whatever ze nog hebben liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |