Mijn moeder stuurde een verjaardagskaart naar een kennis. Krijgt ze een kaartje terug: 'bedankt voor de enige kaart'. Dus wij vonden dat helemaal zielig enzo totdat we bedachten dat het een synoniem isquote:
Makes sensequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:56 schreef Piger het volgende:
[..]
jij komt hier alleen maar om 30 keer doei te kunnen zeggen.
dat hoge iq zit dus in de genenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn moeder stuurde een verjaardagskaart naar een kennis. Krijgt ze een kaartje terug: 'bedankt voor de enige kaart'. Dus wij vonden dat helemaal zielig enzo totdat we bedachten dat het een synoniem is
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mijn moeder stuurde een verjaardagskaart naar een kennis. Krijgt ze een kaartje terug: 'bedankt voor de enige kaart'. Dus wij vonden dat helemaal zielig enzo totdat we bedachten dat het een synoniem is
Synoniem waarvoor?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:58 schreef Piger het volgende:
[..]
moet je niet even melden dat je 10 seconde weg bent?
gaan we nu herhalen? dat zijn mijn tekstenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
Let op, dit is de Ibood hunt SC, geen postopkrikreeks.
Dit posten is een nog ergere postopkrikker dan wat die ninja net posttequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
[..]
Let op, dit is de Ibood hunt SC, geen postopkrikreeks.
en ik gelukkiger dat ik niet zo dom benquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jamaar ja, domme mensen zijn het gelukkigst.
Dat is mss nog wel de meest irritante post iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dit posten is een nog ergere postopkrikker dan wat die ninja net postte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |