euh ik heb geen datalimiet. ik heb alleen een telefoon die wat moeite heeft met 300 fotos in 1 topic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:08 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijke datalimiet dan
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mwa. Ik zou persoonlijk ook iedere mogelijkheid tot het bannen van koelkast gebruiken.
Heb je plek voor zoveel Afrikanen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef Piger het volgende:
[..]
de hele groep toch? dus paar duizend afrikanen zelfs
Haatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mwa. Ik zou persoonlijk ook iedere mogelijkheid tot het bannen van koelkast gebruiken.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk een Afrikaantje gegeven
plek wel, maar of mijn gemeente zoveel uitkeringen kan betalen??quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Heb je plek voor zoveel Afrikanen?
Hier heb je een lobi:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus dit is eigenlijk 1 lobi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland is al bijna bankroet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Piger het volgende:
[..]
plek wel, maar of mijn gemeente zoveel uitkeringen kan betalen??
ieder zijn/haar mening.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kinderachtig. Randje KPD = geen KPD. Bovendien mogen ze ook in ONZ staan.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hier heb je een lobi:Da's ook een lobi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:11 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mehhh, iedereen post weleens onzinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Topickapen en een sc bijna dicht laten gooien, deze week even niet nee.
Was niet serieusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel je filmpje op fok plaatsen hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |