abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130613062
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130613125
Ja, Landal, in Hoog Vaals. In een kinderhuisje (dus geen gezeik met stopcontacten, aankleedkussens aanwezig, kindersanitair, speelgoed, box en 3 kinderbedjes). En er is een zwembad en een indoorspeeltuin *O*

Ik moet zeggen dat ik het ook wel even heel erg lekker vind om er even uit te zijn hoor. Ik ben al vanaf half december thuis (muv 1 maandje werken). Hopelijk vinden de kinderen dat ook :X
pi_130613131
Ik heb een manduca gekocht *O* morgen oefenen
pi_130613210
Oh dat klinkt goed! Wist niet dat dat bestond, een kinderhuisje. De kinderen vinden het vast geweldig. :Y

(zit even te googlen net, wat gaaaaaaaf!!!)
pi_130613282
Klinkt goed Kyara. Ik ga er vanuit dat de kinderen dat heerlijk vinden.
Althans hier gaan ze gewoon met met ons vakantie gevoel.

Feeder leuk!!! ga je vast veel plezier van hebben.
pi_130613365
Feeder :D _O-

Leuk Manduca!

M vond het vorig jaar wel best. 1 nachtje wat slechter geslapen want niet thuis, de rest ging prima. Hopelijk doen de meiden dat ook.
pi_130613489
Leuk Kyara! Wij gaan over een paar weken ook een week in een huisje O+ (had nooooooit gedacht dat ik dat zou gaan doen, haha. Maar je kunt de wereld aan kortingen krijgen met kinderen, en sowieso in het najaar, en ik hoop dan nog een beetje van een tuin te kunnen profiteren. En anders sowieso van het ligbad en de sauna :9

Fieder, ik moest ook huilen de eerste dag... fijn dat het later beter ging! En het went vast snel :Y
pi_130613510
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, Landal, in Hoog Vaals. In een kinderhuisje (dus geen gezeik met stopcontacten, aankleedkussens aanwezig, kindersanitair, speelgoed, box en 3 kinderbedjes). En er is een zwembad en een indoorspeeltuin *O*

Ik moet zeggen dat ik het ook wel even heel erg lekker vind om er even uit te zijn hoor. Ik ben al vanaf half december thuis (muv 1 maandje werken). Hopelijk vinden de kinderen dat ook :X
Ik hoor graag hoe het was.
Ik moet er echt tussenuit want ik word knetterdepressief.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130613523
Lekker Kyara, even ertussenuit :)
Wij gaan eind september een weekje Centerparcsen. Was eigenlijk bedoeld om ergens in oktober/november te gaan, maar aangezien mijn man een nieuwe baan heeft per 1 oktober vonden we het niet handig om meteen vakantie op te nemen ;)

Fieder, fijn dat je eerste dag werken goed ging!

Dikke :* voor alle ziekige kindjes en vermoeide mama's
(zelf te moe om per persoon een woordje te schrijven, sorry :@ )
pi_130613590
Komt vast wel goed dan. In ieder geval iets leuks om naar uit te kijken.

En nog meer mama's die er lekker even tussen uit gaan met het gezin. Heerlijk.

Ik heb ook nog drie vakantie's in de planning :@ . Eind sept naar mijn broer in Bulgarije (eerste keer vliegen met Kyan).
Begin december met mijn neef en vrouw en hun kinderen naar CP voor een weekend.
En dan in maart 3,5 week transatlantische oversteek op een cruiseschip van Miami naar Milaan O+
pi_130613642
Whoa, goed voor mekaar As! _O_
pi_130613654
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Feeder :D _O-

Leuk Manduca!

M vond het vorig jaar wel best. 1 nachtje wat slechter geslapen want niet thuis, de rest ging prima. Hopelijk doen de meiden dat ook.
Ik prefereer Ridder ja :{w :')
Ja ik hoop dat hij goed bevalt! (supergoedkoop via marktplaats *O* )

Wow As, avonturier! :o nu moet ik ook op vakantie :9~
pi_130613699
Fieder, bedankt he, nu zit ik ook te marktplaatsen voor dragers :')
pi_130613700
Ik kan niet zonder vakantie. Nee hoor dit keer is het wel heel bond, maar we worden flink gesponsord door mijn ouders (die de meeste keren ook mee gaan)
pi_130613711
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Fieder, bedankt he, nu zit ik ook te marktplaatsen voor dragers :')
Ik heb nog een Beco te koop :P
pi_130613728
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef Tally het volgende:
Ik hoor graag hoe het was.
Ik moet er echt tussenuit want ik word knetterdepressief.
:*

het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan :*
pi_130613737
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ik heb nog een Beco te koop :P
Ik ook :D
pi_130613766
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan :*
+1 :*
pi_130613770
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor :*

(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld ;( )
pi_130613794
Oh Tally vergeet ik helemaal op jou te reageren. :* dat je er zo door heen zit. Als je de mogelijkheid heb om er even tussen uit te gaan misschien moet je dat dan doen. Even bijtanken.
pi_130613804
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:

[..]

Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzes :')
pi_130613868
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:

_O- O+

Ik weet toch hoe je het bedoeld :*
pi_130613882
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzes :')
Gelukkig.

Ja, ik kreeg deze tip van FR. Zit ook een dierentuin in de buurt. Maar de indoorspeeltuin was hier doorslaggevend.

CP De Huttenheugte was trouwens een goede 2e. Plopsaland zit er naast....
pi_130613898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:

:D
pi_130613936
De Huttenheugte heeft ook een tof zwembad volgens mij :Y

Wij gaan naar Overijssel, lekker dicht bij de familie, kunnen de opa's en oma's ook nog ff langswippen :)
pi_130614010
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Gelukkig.

Ja, ik kreeg deze tip van FR. Zit ook een dierentuin in de buurt. Maar de indoorspeeltuin was hier doorslaggevend.

CP De Huttenheugte was trouwens een goede 2e. Plopsaland zit er naast....
Het park is leuk (wij hebben er toen een huifkartocht gedaan), maar ik vond plopsa tegen vallen. Oudste was net nog te klein en mocht bijna nergens in.
Maar dat huisje in Landal zag er goed uit. En anders bij CP zo'n mystery boeking doen. Volgens mij doen er maar een paar parken mee en je gaat dan echt voor een stuk goedkoper.
pi_130614214
Ik ben met de oudste gister naar het Dick Brunahuis geweest! Was erg leuk. En nu wil ik met dr naar "van speelklok tot pirament" museum. Maar Plopsa lijkt me ook wel wat.
Zelf is ze aan het sparen voor Mickey (alle centen die ze vind - in mn portemonnee) stopt ze in dr spaarpot O+
Maar daar wil ik mee wachten tot Fee 2 is. Dan heeft die er ook wat aan en is het geld goed besteed ;)

Dus voor nu is het nog uitzoeken. Maar dat vind ik zo moeilijk want ik krijg de vrije hand.
pi_130614615
Leuk hoor alle huisjes-vakantie. De landal op texel is ook fijn. En net als LB had ik nooooooooit verwacht dat dit uit mijn toetsenbord zou komen ;).

Fieder wat goed, een drager. Ik ben helemaal fan en gebruik mijn superdure wagen echt bijna nooit meer.
pi_130614686
Overigens blijft de grote droom om volgend jaar met kind en bungalowtent naar Frankrijk te rijden en daar ergens in een dullig dorp een camping te zoeken en lekker te kamperen O+
pi_130614724
Ik vind Centerparks en Landal enzo zelfs met de korting nog zo bizar duur. Dat komt natuurlijk door alle voorzieningen die je erbij krijgt en die ik nog nooit heb gebruikt, en die misschien straks supertof worden (zoals het zwembad en het ponyrijden). Maar ik zie dan de schattigste huisjes op bijvoorbeeld een Waddeneiland voor veel minder en dan vind ik dat toch nog steeds leuker..
Ik ben wel behoorlijk antihuisjespark opgevoed ook, misschien scheelt dat ook.

Is die Landal op Texel toevallig "De Krim"? Daar ben ik wel een keer geweest! Als kind, in een 2 onder 1 kap en in de andere helft zaten vrienden van mijn ouders met hun kinderen. Er lag sneeuw, mijn broertje had waterpokken. Goede herinneringen :D

Lila ik heb die periode ook gehad maar nu begin ik de wagen toch weer te waarderen! Vooral als het warm is ;) (het scheelt ook dat F het zelf ook weer leuk vindt)

Kamperen O+

En Tally inderdaad, tuurlijk moet je er soms even uit! :*
pi_130615017
Volgend jaar willen we kramperen. Met mn schoonouders. Al zijn we nog niet er over uit of het dezelfde word als dit jaar (Lienderholt) of de Sprookjescamping.
pi_130615277
Nee het is naast de Krim. En die voorzieningen zijn met een baby inderdaad fijn. Maar een leuk klein huisje of tentje aan zee en dan lekker in het zand spelen is ook meer mijn ideaal dan subtropisch zwemmen en de bolloclub.

Ja N. had inderdaad ook een HEKEL aan de wagen. Wordt nu wel beter, het is ook vooral luiheid van mij. geen zin om hem drie verdiepingen omlaag en omhoog te sjouwen. (de wagen dan, mijn kind draag ik met liefde natuurlijk).
pi_130616166
Wat waren de reacties lief van vandaag. Slaap hebben we hier afgelopen 5 weken heel weinig idd, het is een weekje beter gegaan, maar nu weer drama. Ik wil er alleen niet teveel drama van maken. 4 uur slaap gemiddeld is natuurlijk veel te weinig maar bedenk me gewoon maar dat het een fase is. En als ik dan na een flut nacht Ow z'n kamertje binnenkom en een grote lach krijg ben ik t alweer vergeten! Maar morgen m'n eerste werkdag en volgende week beginnen de scholen weer dus hoop dat ik t dan nog steeds trek :)

Knuf voor de mensen die er ff doorheen zitten.

Kyara, hoge vaals leuk! Wij zaten vorige maand in center parcs ernaast. Kasteelpark Born (een dierentuintje) was echt een groot succes bij Ow en ook bij m'n nichtje van 1,5 :)

Ik ben ook al aan t gluren voor de vakantie van volgend jaar, met de auto richting Kroatië ofzoiets :)

Verder is er niet veel blijven hangen, Ow slaapt nu ff, dus ik pak ook ff een uurtje :)
pi_130616227
Ik ben ook anti huisjes opgevoed. Maar ik vind juist de faciliteiten van zo'n park met kinderen fijn. Speeltuintjes, even ergens wat eten, zwembad etc. Met mijn trouwens ook wel een aanal keer in cp geweest met z'n tweetjes. Gewoon lekker suf relaxen in je huisje. En dat dede wij eigenlijk altijd wel vrij goedkoop moet ik zeggen. Ik vind het nu ook niet superduur eigenlijk.
pi_130616375
"Als de baby slaapt, slaapt de moeder!"

Gevleugelde uitspraak van mijn kraamhulp :+ die ik constant in de wind sloeg :') want als ik niet moest kolven, dan moest ik wel naar mn kind kijken of met mn kraambezoek over mn kind kletsen O+
pi_130616395
Goed om te weten LOj, bedankt voor de tip.

Kamperen gaat het echt niet worden, daar heb ik echt een hekel aan. En aan zee wil ik met 3 kinderen alleen zitten als ze allemaal een zwemdiploma hebben. Of heel goed kunnen luisteren. Stacaravan op een leuke camping vind ik nog wel geinig als de kinderen wat ouder zijn. Nu wil ik vooral veel faciliteiten en zelf niet voor 3 babybedjes etc hoeven zorgen.
pi_130617418
Ik wil graag naar Frankrijk dus ik ben net begonnen met Franse les (voor kinderen op de iPad) maar ik verwar een man met een appel als ze spreekt :')
Dus nog ff oefenen. Ik ben anti kamperen opgegroeit en hebben altijd in huisjes gezeten en mijn man weer andersom. Vorige jaar merkte ik al met de oudste dat kamperen best lekker is voor zo'n kleintje en dit jaar natuurlijk helemaal voor haar. Dit jaar heeft ze dan ook een aantal nachtjes bij Oma op de camping gelogeerd en wij reden elke dag gewoon naar huis. Maar volgend jaar hebben we er twee waarvoor het wel lekker is dus wil ik het proberen. Samen met mijn schoonouders want dat zijn doorgewinterde kampeerders en soms best lekker even een oppas voor de ene.
pi_130617558
Ik <3 kamperen! Maar dit jaar is echt ff te vroeg, bovendien was ik net weer aan t werk dus geen vrij in de goeie periode.

Volgend jaar..... O+
pi_130617700
Kyara met drie kinderen zou ik dolblij zijn met faciliteiten zoals in zo'n kinderhuis hoor. Het ziet er tof uit! :D
pi_130617741
As. Wat rot dat het zo moeilijk gaat. :* Helaas geen gouden tip voor je

LB met Riley gaat het beter. Al was ze wat mopperig vandaag. Maar goed ik heb ook wel eens geen goede zin

L-E ik snap het hoor.

Fieder fijn dat het werken goed ging. En ik moest ook huilen de eerste dag. En de eerste dag na mijn vakantie ook weer.

L-E succes.

Kyara. Gaaf *O*
En leuk Plopsaland. Ik ben in Plopsaland bij Coo geweest. Met Riley ben ik op de konijntjes en in de draaimolen geweest. Voor de wildwaterbaan was ze net iets te klein (cm of 40)

LB wat leuk ook *O*

Fieder wat leuk een draagzak. Is Riley de enige die daar niet van houdt? Gedragen worden vindt ze heerlijk. Maar een draagzak vindt ze voor baby's (ze ontkent dat zij er ook een is)

Tally :*

As. Ook al zo'n leuke vooruitzicht

Suiker wat fijn dat F de wagen leuk gaat vinden.

Leuk al die soorten vakanties. Ik heb dus een stacaravan met extra kamer voor Riley. En dat ging goed. Alleen douchen was een ramp daar. Ze schrok van het geluid van de water in de douchebak.
Ik houd trouwens van vakantie met stacaravans, vakanties in hotels of in een huisje. Alleen een tentje is echt niks voor mij
pi_130618054
O ja het gaat natuurlijk over baby's hier ;)

Fee was vandaag niet in haar hummetje (zoals de afgelopen dagen) de hele tijd aan het mopperen, flink huilen wanneer ze moest slapen en was ontzettend aan het plakken. We konden haar niet neerleggen of het was huilen. We zijn in deze mijn moeder en ik :)
Nu ligt ze naast me op het logeerbed en is onwijs onrustig. Schoppen met haar beentjes en maaien met dr armpjes. Lang geleden dat ze zo onrustig was. Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat en of er iets aan de hand is of weer wat op komst is.
Ik kan maar niet slapen voor Fee haar laatste fles heeft gehad. Al zou me dat wel helpen want idd is 4 uur slaap per nacht ontzettend weinig. En dat breekt me nu ook op die 4 maanden weinig tot geen slaap. Niet mijn rust kunnen pakken overdag. Want als beide kindjes weg zijn doe ik liever het huis zodat ik meer tijd aan hen kan besteden als ze er zijn.
pi_130618324
Een week in een bende leven is misschien ook een optie, behalve flesjes schoonmaken (indien nodig) en wasjes doen enzo even gewoon de badkamer en wc vies laten worden, niet strijken en niet koken. Tis een week en daarna heb je misschien weer zin om er tegenaan te gaan!
Of is het dan niet meer in te halen?
pi_130618518
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Suikertante het volgende:
Een week in een bende leven is misschien ook een optie, behalve flesjes schoonmaken (indien nodig) en wasjes doen enzo even gewoon de badkamer en wc vies laten worden, niet strijken en niet koken. Tis een week en daarna heb je misschien weer zin om er tegenaan te gaan!
Of is het dan niet meer in te halen?
O wel hoor. Ik heb alleen vaak niet de rust in mijn kont om de boel de boel te laten.
Zelfs deze week bij mijn ouders sta ik vroeg op om de boel te doen zodat alles schoon is voor mijn moeder thuis komt van haar werk :')
En dan ga ik ook vaak nog ff naar huis om te wassen en de zooi van de kat op te ruimen :')
pi_130618574
Jaaaa dan is het je eigen schuld! :+
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
pi_130618610
Voor ik zelfs naar bed ga (thuis) sta ik nog te ruimen. Want ik vind het niet erg dat de kinderen rommel maken. Tegenovergestelde juist daar zijn het kinderen voor O+
Alleen moet het 's avonds wel van de vloer voor ik naar boven ga :')
pi_130618638
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
+1
pi_130618673
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Daarom moet ik ook ff gewoon een weekje niet thuis (of bij ouders) zijn.
Zo'n CP huisje ga ik echt niet poetsen :+
pi_130618789
En dat het mijn eigen schuld is beaam ik meteen. Maar het aard van het beestje verander je niet zo snel.
Als mensen een depressie krijgen of hebben is het vaak hun eigen schuld. Iets niet los kunnen laten of zelf problemen maken die er niet zijn (en zo zijn er nog een hoop op te noemen).
Maar veranderen kan je gewoon niet 1, 2, 3.
pi_130618800
Als ik jouw man was zou ik alles achter je kont meteen weer op de grond gooien tot je het liet liggen o|O

En nu ga ik slapen. Dus onrustige baby's (of hufterlulburen), jullie kunnen weer chillen en jullie ouders lekker laten tukken. :W
pi_130621216
As, kan het niet komen door de wisselingen tussen de voedingen? Je bent van ha naar standaard gegaan en weer terug naar ha toch?
Misschien heeft hij daar last van.
Niets veranderd met de orthiflor? Minder geven of gestopt?
pi_130621286
En ik maak me zorgen om XM :@
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:32:07 #52
381212 Gulara
From the future
pi_130622786
Goeiemorgen!

Ik ga even vanaf dit topic reageren en bijlezen:

Kyara wat leuk even weg! En handig inderdaad van die kinderhuisjes. Lekker om er even uit te zijn, en zo op vakantie 'hoeft' er niks, dus als ze wat slechter slapen of zo, dan komt dat vast ook wel goed.

En nog meer mensen die er eventjes weggaan. Tally, het klinkt alsof je er aan toe bent. Echt doen hoor! :*

Ik heb gisteren zitten googlen op een zeiltocht voor later dit jaar. Maar de boot die ik wilde liet geen baby's toe. -O-
Maar eens kijken naar een leuk geprijsd ticket naar Melbourne of zo. O+ We buitten het nog veels te weinig uit dat we hier wonen, dus ik ben voor méér tripjes! *O*
Het grote doel is de Transmongolian! *O* Ik durf het met kind wel aan, we moeten alleen nog een bak geld zien te verzamelen.

Ooh ik zie met verder lezen dat As het helemaal grondig aanpakt, klinkt als een heerlijk reisjaar! :s)

Fieder een manduca, leuk! Daar ga je vast veel plezier van hebben, Pi vindt dragen nog steeds het allerfijnst!

Sinds we de wagen hebben blijven de doeken en zakken vaak liggen. Hoewel m'n rug inmiddels weer hersteld is, is het gewoon veels te warm. Ik zie dat er van het weekend 31 graden voorspelt wordt! :X "winter" :') Maar ik ga me voornemen om hem vandaag even in doek of draagzak te doen. Misschien een avondwandelingetje.

Loj :* slechte nachten zijn stom!

En Tally! }:| *Streng kijkt* Beter voor de rommel zorgen dan voor jezelf. Dat kan natuurlijk niet. En je hoeft jezelf niet te veranderen, maar doe het gewoon om te beginnen eens een weekje rustig aan of zo.
En ik ken het probleem maar dan andersom. Het is een bende hier, en ik kan niet eens m'n kind de schuld geven. :'(
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:36:45 #53
381212 Gulara
From the future
pi_130622841
En verder. Gisteren was ik dus flink beroerd. Zoveel snot en hoofdpijn en keelpijn en hoesten. Echt sh*t om met een baby ziek te zijn. Pi was zelf ook niet in een al te goede stemming, hij ging niet eens thee voor me maken. :'( Zelf ook een beetje vaatdoekerig denk ik.
Vannacht was drama. Grappig hoe snel je de slechte nachten vergeet. Ik dacht ineens "oh ja zo was het tot twee weken geleden elke nacht". Was al helemaal uit m'n systeem. :')
Maar vreemd genoeg voel ik me nu een stuk beter. *O* Dus vandaag maar even wat nuttige dingen doen of zo.

Oh en vraagje. Die rijstebloem die iedereen door de laatste fles doet. Wat is dat precies. Hier heb je wel bij het babyspul van die rijstpapjes (vanaf 4mnd) en zo, maar dat is niet hetzelfde toch?
Nu nog niet nodig, maar dan ben ik alvast voorbereid. :Y)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:40:33 #54
381212 Gulara
From the future
pi_130622895
En (8> heeft mazzel. Zondag is het -weer- vaderdag! Tweede keer en het kind is nog geen half jaar.
Maar goed hij heeft het verdient. Kaart is al in huis. Straks nog even iets knutselen en het cadeautje halen. En even bedenken wat voor ontbijtje het gaat worden. *O*

Dus misschien een leuke suggestie voor de papa's die extra goed hun best hebben gedaan dit jaar. Een tweede downundervaderdag! *O*
Ik wil dus minstens één onderstebovenontbijtfoto voorbij zien komen hier. Met de hagelslag aan de onderkant van het beschuitje! *O* :Y) :9 *O*
pi_130623667
Tally, net als de rest zegt, neem wat tijd voor jezelf.. Gewoon doen hoor! En rommel opruimen, herkenbaar maar 5 minuten als de kleine slaapt is genoeg hoor ;)

Pi, luister eens ff lieve kleine man. Als mama niet zo lekker is hoor je een lekker kopje thee met een appeltaartje voor haar te maken. Want dan voelt zij zich weer veel sneller beter en dan kan ze nog beter knuffelen en spelen met jou! ;)
Gulara, jij kan gewoon supervakanties houden waar je niet eens het land voor uit hoeft! *loj probeert niet jaloers te zijn*
En hoe vaak hebben jullie daar dan vader/Moederdag?
Die rijstebloem weet ik niet, ik doe het vier maanden papje. Ga alleen denk ik vanaf volgende week op een echt avondpapje over, maar wacht eerst ff de afspraak met de ka af :)

"mama slaapt als de baby slaapt" Hmz zouden ze daar morgen op m'n werk in trappen ;) Overdag slaapt Ow prima!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 06:29:00 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130623803
Goeiemorgen c_/

Vandaag komen mijn oom en tante op verlate kraamvisite; zo gek om te bedenken dat dat dus E's oudoom en oudtante zijn :D En ze hebben mijn kleine nichtjes mee, die denken dat ze nu tante zijn O+ en we laten ze maar ff fijn in die waan.
pi_130623857
Oh gulara, volgens mij heb je me aangestoken. Bleugh.

En downundervaderdag! IIkvind het tof en denk dat ik als geintje er wel ff iets mee ga doen :D
pi_130623960
Pi. Ga jij mama eens een beetje laten slapen als ze niet lekker is. :*

Tally soms het huishouden een beetje los laten hoor en echt me time nemen. :*

LB veel plezier vandaag

En ik maak me ook een beetje zorgen om XM nu. Hopelijk meldt ze zich snel
pi_130623977
Danic :(

En LB veel plezier :)

En O, wat zijn mannen toch zielig als ze een beetje verkouden zijn en mee moeten helpen 's nachts ;)
pi_130624068
Omen toen L klein was ( :') ) en veel huilde wilde hij absoluut niet in de draagzak. Nu vindt hij het geweldig op de arm door de winkels te lopen, maar ik kan hem gewoon niet meer zo lang tillen. Dus maar weer eens proberen nu.

Gulara fijn dat je opknapt. En je (8> boft maar!
Ik denk dat die rijstpapjes wel rijstebloem kunnen zijn? Van rijstebloem kun je een bordpapje maken, maar 2 of 3 eetlepels kunnen in de fles, papfles heb je dan. Hier doet het niets voor het slapen ;(

Straks gaat L weer wennen bij de gastouder, inclusief slaapje. Ben zo benieuwd hoe het gaat. Hopelijk verrast hij me

XM?
pi_130624145
Gulara _O_ wat een geouwehoer! O+
Fijn dat je weer extra kunt genieten van de goede nachten waar je al zo gewend aan bent geraakt ;)
De Transmongolian O+ Dat zou ik ook geweldig vinden. Maar onze gezinsdroom is naar de Noordkaap rijden. Natuurlijk eigenlijk helemaal niet tof voor kinderen, maar voorlopig gaan we het ook nog niet doen dus tijd zat om te bedenken hoe we dat kunnen aanpakken!

Volgens mij is het rijstebloem omdat dat glutenvrij is. Voor 6 maanden kun je anders glutenintolerantie/allergie in de hand werken dacht ik. Maar ik heb er eigenlijk geen verstand van dus iemand anders geeft vast een beter antwoord :+

LB komt vandaag jouw man ook niet thuis? *O*

Fieder, ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat! Ik denk dat F er donderdag voor het eerst heen gaat (maandag de officiele intake).

Ik weet dat ik het getroffen heb en dat veel van jullie voor deze nacht zouden tekenen maar ik ben sinds F geboren is nog niet zo vaak wakker geweest in één nacht. Bijna elk uur had hij de speen nodig. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben vermoeider dan anders :@ :D
pi_130624353
Gulara, fijn dat je weer wat beter bent. Ziek zijn met baby kan gewoon niet :N

En de transmongolian... O+ O+
Mijn nicht heeft met de kinderen toen die nog klein waren 2 maanden met een camper door Nieuw-Zeeland gereisd. Lijkt me ook supergaaf.... maar volgens mij waren er daarna wat incidenten daar met campers als ik het me goed herinner.

Danic, beterschap! :*

Suiker :*

Ik werd vanochtend met lekkende tetten wakker om kwart voor 7...... O+
pi_130624360
Danic geen idee of het daar aan ligt. Met de standaardvoeding had hij buikkrampen en mindere en veel dunnere ontlasting en zat hij niet lekker in zijn vel.
Terug bij de ha was dit direct over. Het krijssen begon pas een paar dagen later.

Gulara gewoon nog een keer vaderdag. Heerlijk verwennen dus. Ik doe niet mee. We vieren het hier al amper :D

En de transmongolian. Wat een heerlijke vakantie.
Ik wil nog een keer naar afrika, maar dan met kinderen. Maar dan moet Kyan iets groter zijn.
Oh en balen van je verkoudheid.

Rijstebloem nog nooit gedaan, dus geen idee.

LB veel plezier met de kraamvisite.

Fieder succes met wennen. Hopelijk vind hij de drager wel fijn nu.

Suiker :* het is voor jou toch anders dan je gewent ben. Dus niet raar. Elk uur wakker zou mij ook opbreken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:24:25 #64
381212 Gulara
From the future
pi_130624489
Loj, lekker slaapjes op je werk! :z
Je hoeft niet heel jaloers te zijn. In de praktijk gaan vakantiedagen op aan Nederland. Maar ook dichtbij hebben we al prachtige plekjes gelukkig.
En ook maar één keer vaderdag hier, maar we waren in NL tijdens de Nederlandse. ;)

LB kleine nichtjes die stiekem geen tante zijn! O+ Veel plezier.
pi_130624496
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:28:12 #66
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624522
Morning! Weer een nacht voorbij zonder molotov cocktails en schietpartijen. Ook zijn onze poezen niet met spijkers aan de schuur genageld! (Je krijgt toch ineens een heel ander referentiekader he :7)

Suiker, van mij heb je toestemming om te klagen over ieder uur opstaan :O
Tally sterkte met alles.
Gulara, jij weet het niet maar ik heb Pi net ff aan de lijn gehad en hem instructies gegeven voor vandaag en vannacht. Hij leek er open voor te staan ^O^ Misschien is het benoemen dat je aan een rijstepapje denkt net als bij Kyara al voldoende... Fijn zo'n nacht Kyara!

Fieder je eerste werkdag achter de rug én een Manduca. Ik denk dat L je wel gaat verrassen bij de gastouder!
LB veel plezier :)

Over de Transmongolian express heb ik geen mening. Maar het doet me denken aan een Donald Duck avontuur of een boek van Agatha Christie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spees_Eend op 30-08-2013 08:47:32 ]
pi_130624544
Jeuj Fieder een Manduca, leuk! Ik heb er ook een en ben zeer tevreden ^O^ En L zal het vast goed doen vandaag. Wat ga jij doen als hij weg is?

Kyara wat fijn een vakantie. En die kinderbungalows zien er inderdaad super uit! en jeuj voor de lekkende tetten om kwart voor 7 *O* :D

Tally :* hou je het nog vol? Heb je genoeg steun en hulp in je omgeving? Je moet toch écht een keer vroeg naar bed gaan en de boel de boel laten. En iemand anders die late fles laten geven. Zou die er niet eventueel al vanaf kunnen? Ik weet zo even niet hoe oud je meisje is. En heeft ze eventueel ook een slaapzakje aan, misschien dat ze dan wat rustiger slaapt?

Ladyblack, die uitspraak van je kraam is écht top! Jammer dat ik die ook pas gebruik sinds F.leur 6 maanden is ofzo. Juist in het begin heb je die rust zo hard nodig he. En veel plezier vandaag met de visite :)

Gulara wat een leuke reisideeën! Klinkt echt top. Sowieso Australië O+ En fijn dat je je weer beter voelt. Zieke mama's dat kan eigenlijk niet.

LE, sprongetjes zijn nooit leuk. :* hopelijk gaat het gauw weer over.

Ik zag ook nog de kleuterversie van Bram voorbij komen. Wat een leuk kereltje is het toch om te zien Tico!

Shandaly, leuk die pyjama fotos, en wat een verschillende kindjes!

Loj hoe was de nacht geweest na het avondpapje?

Spees hoe is het nu bij jullie? Ik las over de uitspraak van de rechter. Zwaar kut zeg! :{

Kaatje hoe is het met L? Veel beterschap!

Miss_isis :W post gewoon lekker mee ipv lurken, veel leuker :Y

Suiker, zwangerschapstest? Whut? Ik heb het gemist en ik schrok ervan :o :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:31:49 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:17 schreef Loj het volgende:
En O, wat zijn mannen toch zielig als ze een beetje verkouden zijn en mee moeten helpen 's nachts ;)
:+

Gulara, vergat nog op jou te reageren, terwijl het juist weer O fijn lezen was tijdens de ochtendvoeding! :D Fijn dat je je weer beter voelt! Misschien dat je ff iets mindere productie had waardoor de nacht slecht was? Vannacht is het vast beter! En je moet inderdaad wel gebruikmaken van je locatie! Reizen jij! *O*

Wat XM betreft; ik hoop dat Noor ineens supervrolijkwakker is waardoor ze geen tijd meer voor ons heeft gehad oO< (maar t zit me niet helemaal lekker)

Kyara, nice!! Hier was t 6 uur, ook niet slecht, al heb ik daarna niet meer kunnen slapen wegens ketend kind naast me O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:32:39 #69
381212 Gulara
From the future
pi_130624569
Danic, dan kan ik harder niezen dan ik dacht! :o

Goeiemorgen Omen!

L. ga je moeder eens verrassen bij de gastouder! :s)

Suiker voor jou lucifers en c_/

Kyara *O* voor lekkende tetten!

As beterschap voor je knul. :*

En wat leuk dat er nog meer mensen zulke reizenden hebben! Wij hebben best veel gereisd en het is echt m'n lievelings. En ach wat is leuk voor kinderen. Als je daar als ouder zijnde in investeert kunnen kinderen het volgens mij overal wel naar de zin hebben. En ik heb op m'n reizen genoeg kinderen gezien om te weten hoe tof dat kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130624586
Hooi weer een mooie dag in het forenzenbestaan. M'n baby kan opeens weer verder slapen na drinksessie om 5.15 ipv dan op te staan jeeee! Oh en ik kom vandaag pas terug van stage als baby al slaapt, boeee!

Transmongolietrein is vooral een groot alcoholfestijn weet ik van meerdere mensen die hem hebben genomen, maar misschien heb je speciale rustige gedeelten? Weet iig dat niet iedereen onverdeeld enthousiast was.

Spees' huis is nog heel, hoezee! *O* komt Silvijn vannacht weer lekker thuis slapen?

Elk uur op is sowieso niet leuk Suiker! Gelukkig bestaan er...middagdutjes!

Lilalau, jouw studie al begonnen?

Hier ook geen huisjesparkliefhebber, maar met 3 kinderen begrijp ik het goed. Wel een waddenfan hier! w/
pi_130624614
Mijn vriend houdt niet van reizen en ik wel :p heb de afgelopen jaren dus lekker alleen of met vrienden in California en Zuid-Amerika vertoefd. We willen komende jaren vooral naar Noorwegen en Zweden en de Pyreneeën. Maar eerst een tijdverdrijf vinden waar ik meer dan 150 euro per maand voor krijg. :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:37:17 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624621
Spees, visual van die poezen, wat doe je... ;(
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:37:24 #73
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624623
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:34 schreef Olf het volgende:
Hooi weer een mooie dag in het forenzenbestaan. M'n baby kan opeens weer verder slapen na drinksessie om 5.15 ipv dan op te staan jeeee! Oh en ik kom vandaag pas terug van stage als baby al slaapt, boeee!

Spees' huis is nog heel, hoezee! *O* komt Silvijn vannacht weer lekker thuis slapen?

Oh dat is fijn! als de 5 nog in de tijd zit is het echt nog nacht, dus goed dat het slapen weer is gelukt 8-)

Silvijn heeft vannacht weer thuis geslapen! *O* We durfden het weer aan. Ik denk dat ze zich tot de rechtszaak dichtbij komt koest houden en dan pas weer met hun intimidaties beginnen. Gezien de aard van de bedreigingen heeft de advocaat gisteren laten weten dat hij nog een verzoek heeft ingediend bij de rechtbank om de zaak toch nog naar voren te halen.

Oh en ik heb ook echt een hekel aan huisjesparken. Mijn vriend en ik zijn USAreisverslaafd. Maar ik weet niet of we dat in de komende jaren nog eens gaan doen. Misschien wel, misschien wachten we.
pi_130624635
Daar ben ik het absoluut met je mee eens gulara. Reizen met kinderen gaat prima. Het vergt wat aanpassingen, maar wij hebben sinds de komst van de oudste ook altijd gereist. Ik zou niet zonder kunnen.

En wat betreft je lijstje staat madagascar hier ook nog op. Zuidpool hebben we gedaan. Moet je eigenlijk ook een keer doen. Wat fantastisch was dat. Ik moet daar nog een keer naar terug. Gelukkig lag de gemiddelde leeftijd daar op 70 jaar dus dat komt er zeker nog een keer van.
pi_130624651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:29 schreef danic het volgende:
En ik maak me zorgen om XM :@
Heb haar een whatsappje gestuurd gisteren, maar nog niks gehoord.

Verder lees ik tussen mijn werkzaamheden door steeds bij, maar heb ik geen tijd om (uitgebreid) te reageren.

Ben wel blij dat Spees haar katten nog rondlopen. Al enig idee wanneer het gedoe echt voorbij is?

Saar kan tegenwoordig zelf de trap opklimmen. Niet zonder supervisie uiteraard :P En ze zit al in een nieuwe autostoeltje en ik vind mijn kind daardoor ineens heel groot.

Kyara, die kinderhuisjes zijn ideaal. Een van de grootste voordelen vond ik de aanwezigheid van een wasmachine en droger :D

Nu weer aan het werk :+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:42:43 #76
381212 Gulara
From the future
pi_130624693
quote:
Ah thanks, dat zal dan wel dit zijn neem ik aan:

http://www.google.nl/sear(...)%7CboTfkWqnYTK7gM%3A
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:42:47 #77
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624696
Geen flauw idee Coco... De rechtzaak wordt in principe pas weer op 11 september opgepakt, en voor die tijd moeten wij onder ede nog een verklaring afleggen. Maar mogelijk wordt dat nu vervroegd (kleine kans denk ik). Ik begreep dat de man die bij ons langs is gekomen met zijn bedreigingen gisteren een niet zo vriendelijk bezoek en verzoek van de politie heeft gekregen. Ik ben eigenlijk ook wel bang dat het gedoe nog niet voorbij is als die lui hun huis uit worden gezet. Die vrouw wordt dan in een opvanghuis geplaatst maar die man heeft geen vaste woon- of verblijfplaats.

Wat knap zeg dat Saar kan trapklimmen! En ook al een grote autostoel.. Kwam ze met haar hoofd boven de rand of waren er nou andere redenen om van de MC over te stappen? Wij zitten er namelijk ook aan te denken omdat ik de MC niet meer zo comfortabel eruit vind zien bij zo'n grote puppy.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:45:01 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624729
Ohhhhh ja dat bedenk ik nu pas: ons parkhuisje heeft misschien ook wel een O+ afwasmachine O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:45:22 #79
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624738
Oh en een mijlpaaltje: Silvijn is vandaag 9 maanden en 10 dagen.. Net zo lang als die slome in mijn buik heeft gezeten O+

Oh LB, afwasmachine *O* daar zou ik bijna ónze buren om gaan bedreigen. Relaxt!!!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:47:19 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624759
Leuk Spees! En 9 maanden + 10 dagen is niks joh. 14 dagen erbij, dát is nog eens waar voor je geld :+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:47:50 #81
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624766
9 + 24 :o :o :o :o :o ?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:51:56 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624827
:6
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:56:01 #83
381212 Gulara
From the future
pi_130624889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Morning! Weer een nacht voorbij zonder molotov cocktails en schietpartijen. Ook zijn onze poezen niet met spijkers aan de schuur genageld! (Je krijgt toch ineens een heel ander referentiekader he :7) het doet me denken aan een Donald Duck avontuur of een boek van Agatha Christie.
Fixed. En bedankt voor het belletje ik ben benieuwd!

Kwisted megapost! _O_

LB jouw meisje klinkt heel gezellig zo 's ochtends vroeg.

Loj aan het forenzen, succes. Ik heb wel goeie verhalen gehoord. En ach uiteindelijk maak je je eigen verhaal. En drank en Russen! O-)

As de zuidpool is inderdaad wel een bejaardentripje, dus tijd zat. :D

En ik heb dus iets gebrooddeegd voor vaderdag en dat zit nu in de oven, maar volgens mij is het aan de ovenschaal vastgeplakt. :'(
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:56:34 #84
381212 Gulara
From the future
pi_130624901
Ooh kut ik vergat Saar. De knapperd die zelf kan traplopen! *O*
pi_130624963
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen flauw idee Coco... De rechtzaak wordt in principe pas weer op 11 september opgepakt, en voor die tijd moeten wij onder ede nog een verklaring afleggen. Maar mogelijk wordt dat nu vervroegd (kleine kans denk ik). Ik begreep dat de man die bij ons langs is gekomen met zijn bedreigingen gisteren een niet zo vriendelijk bezoek en verzoek van de politie heeft gekregen. Ik ben eigenlijk ook wel bang dat het gedoe nog niet voorbij is als die lui hun huis uit worden gezet. Die vrouw wordt dan in een opvanghuis geplaatst maar die man heeft geen vaste woon- of verblijfplaats.

Wat knap zeg dat Saar kan trapklimmen! En ook al een grote autostoel.. Kwam ze met haar hoofd boven de rand of waren er nou andere redenen om van de MC over te stappen? Wij zitten er namelijk ook aan te denken omdat ik de MC niet meer zo comfortabel eruit vind zien bij zo'n grote puppy.
Ze kwam nog niet boven de rand uit, maar ze vond de maxicosi echt niet meer chill. In principe is ze groot & oud genoeg voor het andere stoeltje, en toevallig hadden we dat al besteld. Dus hebben het gewoon eens geprobeerd. Naja, het beviel :Y

En pffff, dat schiet ook niet op allemaal :/ Heb het misschien gemist, maar zijn jullie de enige uit de buurt die actie hebben ondernomen?
pi_130625208
Traplopende Saar *O*

En Gulara, jouw lijstje is bijna mijn lijstje! Ik wil dan ook nog graag een keer terug naar O+ India O+
Manlief reist alleen niet en alleen met 3 kinderen is natuurlijk niet te doen. Misschien dat ik als ze wat ouder zijn en de geldboom het eindelijk gaat doen gewoon 3x ga, steeds met een ander kind.

Wij hebben ook een afwasmachine in ons huisje!

Spees, 2 weken kunnen zo heel lang duren. Hopelijk ook genoeg afleiding en kan er toch nog wat vervroegd worden :*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:24:44 #87
381212 Gulara
From the future
pi_130625378
Kyara India hoe had ik dat kunnen vergeten. Ook hoog op de to-visit.
En met de voortdurende liefde tussen Pi en D. zijn we praktisch familie dus jullie kunnen gewoon met ons mee hoor!

En nog een :* voor Spees want ik vind het zo kut voor je. -O-
pi_130625393
Welke heb je gekocht coco? Zo'n achterstevoren?
Ik zit er ook aan te denken, maar ik zie door de bomen t bos niet meer..
pi_130625530
Ik heb niet zo'n achterstevoren stoel gekocht. Maar dat komt ook omdat wij geen isofix in de auto hebben. En je had maar heel weinig stoeltjes die zonder isofix achterstevoren konden.

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi toby uiteindelijk...
Ik werd ook helemaal gestoord van alle keuzes die er waren.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130625755
Spees ik vind het knap dat je er zo luchtig over doet. Maar waarschijnlijk is dat ook maar het beste. Fijn dat Silvijn thuis geslapen heeft. Balen hoor dat die rechtzaak nog een tijdje duurt.
Wel bijzonder, evenlang uit de buik als erin O+ Ik ga die datum maar eens in mijn agenda zitten voor ik hem mis
Suiker :* hopelijk was het eenmalig!
Coco wat knap, traplopen! Is best moeilijk als je er over nadenkt :P en in een grote autostoel *O*

Ik heb de maxicosi axiss. Die kun je 180 graden draaien, leek me wel makkelijk. Beetje vroeg gekocht maar was n superaanbieding. Ook geen achterstevorenstoel omdat dat niet past in mijn autootje. En hier ook geen isofix idd.

Manlief en ik houden allebei niet van reizen. En ook niet van vliegen, wat wel redelijk verband houdt met elkaar :P We gaan wel vaak naar Engeland. En Belgie is ook best leuk :@
Misschien over een paar jaar eens naar Frankrijk
pi_130626239
Ik vind Italie ook prachtig. Misschien over een jaartje of 2 de auto volladen en dan in O+ Toscane O+ een kleine camping met zwembadje en een leuk pizzeriaatje in de buurt. En dan uitstapjes naar Florence & Sienna O+
pi_130626263
Ik vind het trouwens ook maar niks dat we al zo lang niks van XM hebben gehoord eigenlijk.
pi_130626595
Is er niemand die haar persoonlijk kent hier? Of via FB?

Coco shocking, superknap!!! *O*

Spees echt bijzonder vind ik, even lang uit de buik als erin. Ik heb het in mijn agenda gezet anders zou ik het ongetwijfeld vergeten ;) Afgelopen zaterdag had ik een jaar geleden een positieve test, vond ik ook wel mooi. Maar ik dacht er pas zondag aan :')

Gulara hoe gaat het met je brooddeegje?
pi_130626668
die mijlpaal is hier over 3 weken al. Vind ik dan weer confronterend :{

edit: over 2,5 week zelfs....
pi_130627255
Op FB is ze volgens mij ook al sinds een week oid niet meer actief? Ik maak me ook een beetje zorgen, maar misschien is ze wel gewoon op vakantie?

Suiker, ik kom straks je wallen checken *O*

Ik wil ook reizen met mijn kind!

Saar op de trap O+

En Spees leeft nog *O* en gefeliciteerd met de mijlpaal!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens blijft de grote droom om volgend jaar met kind en bungalowtent naar Frankrijk te rijden en daar ergens in een dullig dorp een camping te zoeken en lekker te kamperen O+
+1 (of eigenlijk +3 ;) )
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:44:37 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130627392
Niet op vakantie en ik leef nog. Zit nu mobiel, maar post vandaag of morgen wel ff wat uitgebreider. Trok het allemaal ff niet. Gaat nu wel iets beter, maar ben er nog niet :).

Lief van jullie :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130627595
Gelukkig! Sterkte :*
pi_130627614
Ik heb XM via facebook een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie op gehad. Misschien is gewoon heel simpel haar pc stuk of hebben ze geen internet...

Ik heb besloten vandaag een energiebesparend dagje te houden. Eigen energie welteverstaan. Ik ben niet wezen zwemmen (het 50-meter bad was niet open, en die andere vind ik niet fijn), ik ben met de auto ipv de fiets en ik pak de lift ipv de trap! Van één zo'n dag zal ik vast geen kilo's aankomen, wel? Nu nog mijn schuldgevoel onder controle houden en er gewoon van genieten... ;)
pi_130627617
XM zet hem op!
pi_130627662
Ah, XM is er nog!
Sterkte meid :*
pi_130627939
XM :*

Nou ik heb het drinken van het flesje kunnen filmen.

Dit is een beetje standaard bij het drinken van het flesje

Dat duurt tussen de 10-30 min. En daarna pakt hij ineens de fles en dan gaat het zo

En daarna doet meneer alsof er niets aan de hand was :?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:01:11 #103
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130627946
He XM toch... :*
pi_130628069
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet op vakantie en ik leef nog. Zit nu mobiel, maar post vandaag of morgen wel ff wat uitgebreider. Trok het allemaal ff niet. Gaat nu wel iets beter, maar ben er nog niet :).

Lief van jullie :*.
Fijn om wat van je te horen. Minder dat het niet zo goed gaat/ging. Take care :*
pi_130628135
As, ben benieuwd wat het cb er van vindt. Ik kan me voorstellen dat je dit niet meer trekt op deze manier.
pi_130628239
Jemig As, die wil in eerste instantie écht niet! Goed dat je het hebt kunnen filmen! :Y

F dondert uit zijn ritme, hellup! :D
Hij wordt telkens na 1,5 uur wakker, maar hij is ook na een uur al kapot, dus dan wordt het cyclusje wel erg kort en krijgt hij dus veel kleine flesjes. Dat doen we nu maar gewoon, want het is pas net. Hopelijk waait het weer over!
pi_130628250
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:00 schreef As1981 het volgende:

Nou ik heb het drinken van het flesje kunnen filmen.

En daarna doet meneer alsof er niets aan de hand was :?
In je eerste filmpje herken ik helemaal mijn meisje met reflux. Maar dan bij je tweede filmpje herken ik het helemaal niet (want zo rustig lag ze nooit).
Heb je niks aan he.... maar er moet echt even verder gedacht worden door het cb. Want hoe vervelend, voor jullie allebei.
Met een meidenkwartet
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:15:09 #108
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130628481
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:

Spees echt bijzonder vind ik, even lang uit de buik als erin. Ik heb het in mijn agenda gezet anders zou ik het ongetwijfeld vergeten ;) Afgelopen zaterdag had ik een jaar geleden een positieve test, vond ik ook wel mooi. Maar ik dacht er pas zondag aan :')
Ja, die datum is ook mooi he, ik weet trouwens nog dat er iemand was die een positieve test had en een zuipweekendje met vrienden had. Ik ben er pas geleden pas achtergekomen dat jij dat toen was! :)

Ik heb wel even een foto gemaakt van de mijlpaal, ongelooflijk dat hij het was die in mijn buik zat, vind ik nu.

SPOILER: 9 maanden en 10 dagen in, 9 maanden en 10 dagen uit
Fieder, ik lijk trouwens misschien luchtig op Fok over de situatie hier, maar in het echt is dat niet zo hoor. Ik was dinsdagavond en woensdag echt heel bang, heb alle scenario's in mijn hoofd gehad tot aan het doodsteken van Silvijn aan toe. Het is ongelooflijk wat je je allemaal kunt bedenken als iemand je komt vertellen dat ze tot alles in staat zijn. Nu het de laatste dagen rustiger is en de politie na aandringen aan ons heeft verteld dat hij in het verleden geen ernstige geweldsdelicten heeft gepleegd, ben ik wel wat minder bang. Maar ik ben wel nog bang voor de rechtszaak, de uitspraak en de dagen daarna. Coco, jij vroeg nog of we medestand hadden. Er zijn nog 2 andere gezinnen die actief aan de rechtszaak meewerken en getuigen, en diverse mensen in de straat die de politie vaak bellen. En de woningcoörperatie getuigt ook. Bedankt trouwens allemaal voor jullie medeleven, dat vind ik fijn om te lezen.

XM, goed iets van je te horen maar wel vervelend dat het met jou niet zo goed gaat/ging.

Engeland, Frankrijk en Toscane O+ heerlijk toch? Je hoeft niet per se 10 uur te vliegen tot je iets moois tegenkomt :+

Shandaly, luier ze! En ik lees even mee over de autostoeltjes. Wij hebben ook geen isofix dus vind het al interessant om nu te lezen dat je dan dus met name vooruitkijkstoeltjes hebt. Wist ik niet!
pi_130628804
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Cathmar het volgende:

[..]

In je eerste filmpje herken ik helemaal mijn meisje met reflux. Maar dan bij je tweede filmpje herken ik het helemaal niet (want zo rustig lag ze nooit).
Heb je niks aan he.... maar er moet echt even verder gedacht worden door het cb. Want hoe vervelend, voor jullie allebei.
Toen ik dit met 4 maanden omschreef dacht ze dus ook eerst aan reflux. Maar verder idd totaal niet. Dus denk niet dat, dat het is.

Spees ik kan me zo voorstellen dat de angst groot is. Juist nu je Silvijn hebt. Brrr
pi_130628934
Spees ja dat was ik :D Is gelukkig goedgekomen. Ik drink normaal helemaal niet veel, maar ergens rond de innesteling ben ik wel behoorlijk aan de zuip geweest. Het kan goed gaan! (hoewel, als je F goed bekijkt.. :+ nee hoor!!! O+ O+ )

Wat tof die foto! Ik heb jouw zwangerschap niet zo meegekregen dus ik vind het heel leuk om je met buik te zien :)

En ik heb veel aan je gedacht want ik zou het liefst naar Friesland vluchten denk ik :@
pi_130629456
Spees, die foto O+ wat gaaf!

Suiker ik las het ook nog laatst terug, van je test en het zuipweekend :D Typisch iets voor jou volgens mij ;) hihi
Ik ben trouwens rond de innesteling ook nog lekker aan allerlei sjieke zoete witte wijnen geweest O+ Alweer meer dan een jaar terug dat ik gedronken heb :o
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:45:42 #112
381212 Gulara
From the future
pi_130629614
Spees, je zinnetje over Silvijn. Ik moet er bijna van huilen. Brrrr! ;( Echt een rotsituatie. *understatement*

XM heel veel sterkte, wat jammer dat het allemaal niet gaat zoals je zou willen. :*

As ik heb je filmpje niet gezien (internet hier -O- ) maar het klinkt vervelend.
pi_130629857
Spees :* wat een walgelijke rotmensen dat ze jullie zo bang maken

As zou je niet eens een weekje maagzuurremmers willen proberen? Dan weet je het iig zeker. Zielig hoor en zeer frustrerend. :*

Heb je al eens een grotere speen geprobeerd? Of een ander merk fles? :@ Misschien is hij gefrustreerd dat het te traag gaat. Of heeft hij toch een nare associatie met die fles en kun je dat met een andere doorbreken. Maar je hebt vast alles al geprobeerd.
pi_130630355
Ach Spees, wat maakt het hebben van een kind je dan ineens heeel erg sterk en heel erg kwetsbaar tegelijkertijd he. :*

Ik heb volgens mij beide keren alcohol gedronken tussen bevruchting en test (kwam beide keren onverwacht).

Leuke foto Spees!
pi_130630649
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Fieder het volgende:
Spees :* wat een walgelijke rotmensen dat ze jullie zo bang maken

As zou je niet eens een weekje maagzuurremmers willen proberen? Dan weet je het iig zeker. Zielig hoor en zeer frustrerend. :*

Heb je al eens een grotere speen geprobeerd? Of een ander merk fles? :@ Misschien is hij gefrustreerd dat het te traag gaat. Of heeft hij toch een nare associatie met die fles en kun je dat met een andere doorbreken. Maar je hebt vast alles al geprobeerd.
Ja andere spenen en flessen geprobeerd. Misschien zijn maagzuurremmers geen slecht idee.
Donderdag cb dus hopelijk kunnen zij me dan helpen.
pi_130630670
En ik drink geem alcohol dus hoef ik het gelukkig ook niet te missen :P
pi_130631280
Wow, wat een globetrotters hier! Antarctica, India, de Amerika's... Het lijkt me nogal een onderneming om ver te reizen met een jong kind (laat staan met meerdere jonge kinderen) dus respect! Op dit moment vind ik zelfs centerparcs oid al te ver :P Wij gaan sowieso zelden weg, dus ik ben ook weinig gewend. Wie weet gaan we volgend jaar een weekje naar Engeland of zo, daar wou manlief ook nog graag een keer naartoe.

En Spees, wat een rotsituatie met je buren zeg! Hopelijk worden ze na de uitspraak van de rechter naar zo'n aso-container verplaatst of zo, het lijkt me vreselijk om naast zulke types te moeten wonen en je niet meer veilig te kunnen voelen in je eigen huis :X

Coco, wat knap dat Saartje al kan traplopen! Ik kan het me haast niet voorstellen dat het zo snel gaat, in minder dan een jaar tijd van hulpeloos wurmpje naar traplopend minimensje...

As, wat sneu dat hij zo moeilijk drinkt en zo overstuur raakt ;( Zo erg gaat Rosalie alleen maar tekeer als ze totaal oververmoeid/overprikkeld is en de melk niet snel genoeg toeschiet. Hopelijk heeft het cb de gouden tip voor jullie.

En nog sterkte voor XM; Ik heb alle opstartperikelen met N mee gelezen, hopelijk komen jullie snel in een lekker ritme en komt je roze wolk weer gauw terug :*

Als ik iemand vergeten ben, sorry! Ben nog een beetje nieuw hier mee :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_130631444
XM :* ik hoop dat je je snel weer iets beter voelt.

Spees, echt heel naar wat jij beleefd. Niet veilig voelen in je eigen huis. En dat dat dan nog zo lang duurt, bah. Tis dat je nog moet getuigen en dat je je potdriejandubeltjes niet uit je eigen huis wil laten jagen, maar een vakantiehuisje lijkt me stuk lekkerder slapen... Stom en eng. Gelukkig staan jullie er niet alleen voor dan.

As wat vervelend voor je mini ( en jou), het ziet er inderdaad heel zielig uit, en raar dat ie daarna wel gewoon wil drinken. Geen tips, je hebt er duidelijk al goed over nagedacht/veel geprobeerd, hoop dat ze op het cb wat weten.

Suiker elk uur wakker vind ik beslist klagenswaardig :* en gulara ook al slecht geslapen. Maar goed jij krijgt straks appeltaart en thee van je mini las ik dus dat komt wel goed.

Reizen met baby vind ik ook prima te doen. Maar waar ik eerder nog wegreed en wel zag waar ik uitkwam, wil ik nu wel burgerlijke voorspelbaarheid. Landal lijkt me ineens ook heel aantrekkelijk :s)

Coco traplopen :o *O*

Ben even met M. naar ha geweest, fles kwam er vanmorgen weer helemaal uit arm schaap. Ik wou niet persé een afspraak maar meer weten wanneer ik in het weekend wel mocht/kno bellen als het zo door blijft gaan. Toen wouden ze hem toch even zien. Nou ja, was idd nog fit genoeg. Maar wel ors gaan aanbieden en in de gaten houden. Nog geleerd dat je aan de korrels in de luier kan voelen dat ie nog echt droog is - wist ik heul niet- ik dacht altijd is licht->leeg maar dat was dus niet waar.
pi_130631702
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:25 schreef Kwisted het volgende:
Welke heb je gekocht coco? Zo'n achterstevoren?
Ik zit er ook aan te denken, maar ik zie door de bomen t bos niet meer..
Wij hebben de maxicosi pearl. Dat is eigenlijk de enige die op de isofix past. Wat ik zo snel vond. Die kijkt gewoon naar voren. Nadeel is dat die niet zonder isofix kan, dus moet er voor de andere auto eigenlijk nog een aanschaffen :')

Overigens heeft consumentenbond niet al te lang geleden die stoeltjes getest! Kan de uitslag eens opzoeken binnenkort? Mijn ouders zijn lid dus kunnen bij die info.
En geloof dat je op dit moment gratis kunt uitproberen, maar weet niet welke voorwaarden daaraan verbonden zijn)

Spees, idd nog even een extra smakkerd voor jou! :* Wel fijn dat jullie medestanders hebben!

Oh, nog even over het traplopen van Saar: het is trapkruipen, lopen kun je het niet noemen :P

XM: :*
pi_130631739
Vraagje tussendoor:

D heeft ontzettend rode striemen in haar nek. Huidplooi over het hoofd gezien ben ik bang voel meteen een slechte moeder :'( Het is nog niet open maar wel vuurrood. Heb het net schoongemaakt met milde babyolie. Iemand nog een goede tip om te zorgen dat het snel weg trekt?
pi_130632027
Ja, wolvet! Hier werkt dat als een tierelier!
Wij hebben die van Noordkroon: http://noordkroon.nl/verkoopadressen
pi_130632149
Ik doe daar sudocreme op zodat het niet gaat smetten. Maar ik ben ondanks de soms minder positieve berichten hier een enthousiaste sudoworstelaar O+ ;')

Ik ben ook lid van de consumentenbond (of eigenlijk mijn vriend), ik zal nog even kijken later vandaag!
pi_130632268
As, wat vreemd! En naar... Hoop dat er snel iets (voor) gevonden wordt :*

Spees, toffe foto!

Dit is trouwens het traplopen van Saar. Ik vrees dat ik het veel beter/mooier heb doen klinken dan het is :D :') Dus om misverstanden te voorkomen: zie filmpje :P

pi_130632310
Geen idee Kyara, ik zou het denk ik juist zo droog mogelijk houden.. Of hooguit wat vaseline als ze last heeft. Wel heel zielig. En je bent een super goede mama hoor!

Over autostoeltjes:
SPOILER
As, geef je hem bewust liggend de fles? Het filmpje is wel heel zielig. Zijn huilen klinkt echt droevig ;(

Spees, je zwangere foto!! Dat is leuk! Nu wil ik van iedereen wel een zwangere buik foto zien :D :D
hoe zitten Silvijns benen op je foto?? Ik blijf er maar naar kijken en ik zie het niet :')
:* voor de klote situatie thuis..
pi_130632378
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Kwisted het volgende:
Geen idee Kyara, ik zou het denk ik juist zo droog mogelijk houden.. Of hooguit wat vaseline als ze last heeft. Wel heel zielig. En je bent een super goede mama hoor!

Over autostoeltjes:
SPOILER
As, geef je hem bewust liggend de fles? Het filmpje is wel heel zielig. Zijn huilen klinkt echt droevig ;(

Spees, je zwangere foto!! Dat is leuk! Nu wil ik van iedereen wel een zwangere buik foto zien :D :D
hoe zitten Silvijns benen op je foto?? Ik blijf er maar naar kijken en ik zie het niet :')
Ik weet niet hoe het met andere stoeltjes zit, maar die wij hebben (wel isofix dan) kan mee tot ze ongeveer 4 jaar is.

Mijn pauze is bijna voorbij, maar ik zal nog eens even een zwangere buik opgraven. Moment. :+
pi_130632383
quote:
Eigenlijk sluit ik me hier bij nader inzien bij aan. Gewoon schoonhouden en niet smeren :Y
pi_130632424
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
As, wat vreemd! En naar... Hoop dat er snel iets (voor) gevonden wordt :*

Spees, toffe foto!

Dit is trouwens het traplopen van Saar. Ik vrees dat ik het veel beter/mooier heb doen klinken dan het is :D :') Dus om misverstanden te voorkomen: zie filmpje :P

Ik vind het juist nog veel echter dan ik had verwacht! :o
pi_130632463
Ik vind het knap hoor Coco! En dat trotse snoetje O+
pi_130632530
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:58 schreef bellelena het volgende:
Ja, wolvet! Hier werkt dat als een tierelier!
Wij hebben die van Noordkroon: http://noordkroon.nl/verkoopadressen
Inderdaad.. wolvet a.k.a Lanoline O+
pi_130632601
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:09 schreef bellelena het volgende:
Ik vind het knap hoor Coco! En dat trotse snoetje O+
+1
En ze is al snel zeg! F.leur doet het op dezelfde manier, maar lang niet zo snel.
en wat is ze toch mooi en schattig!
pi_130632697
quote:
Niet de meest mooie foto, wel de meest zwangere die ik zo snel kon vinden :+
SPOILER
pi_130632720
O+
pi_130632776
Dat snoetje is idd wel heel schattig he? Zo trots O+

Ben benieuwd of ze gaat lopen voor haar eerste verjaardag. Ik denk het eigenlijk niet, maar veel mensen om me heen denken van wel (maar die riepen twee maanden geleden al dat ze 'nu ieder moment kan gaan lopen!' :+ ).
pi_130632883
Coco je buik!! O+

ik ook, ik ook!!
SPOILER
pi_130632933
Wow Coco knap hoor!

:o O+ 38 weken buikkkkk.
SPOILER
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:21:45 #136
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130632951
Knap van Saar, Coco (en nog van harte :@)!

As, volgens mij heeft mijn nichtje precies hetzelfde! Haar drinken geven is in het begin een gevecht en ineens is het oke en drinkt ze :?. Mijn schoonzus gaat naar de ka, vermoeden is wel iets refluxachtigs.

Spees, OMG! Wat een ongelooflijke rotsituatie zitten jullie in! En wat een angst dan over je kleintje ;(. Dan voel je pas hoe kwetsbaar je bent ;(.

Kwis, u vraagt, wij draaien:

SPOILER
pi_130632997
Ohhh wat een mooie buiken hadden jullie allemaal O+ en zo bijzonder dat we nu weten wie erin zat! :D
pi_130633006
Wat heb jij volle lippen Soesa! :D
Heel leuk om te zien! Jij had ook een flinke buik zeg!

Fieder jij hebt echt zo'n fotomodellenzwangerebuik _O_
pi_130633090
Wat leuk wat leuk! Ik ook!
37+2 (2 uur voordat mijn vliezen braken :o )
SPOILER
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:28:20 #140
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130633210
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:23 schreef Kwisted het volgende:
Wat heb jij volle lippen Soesa! :D
Heel leuk om te zien! Jij had ook een flinke buik zeg!

Fieder jij hebt echt zo'n fotomodellenzwangerebuik _O_
Laatste week ging hard :Y

Mooi om te zien zeg!

Dit was 36 wk:
pi_130633239
Jeumig wat een verschil!
pi_130633316
Wow Suiker dat was net op tijd dan :o
Zo Soesa idd flink gegroeid!! Ik ben tussen 38 en 41 weken ook nog flink gegroeid trouwens. Mn laatste buikfoto is echt huge, greenpeace zou me terugrollen...

Ik vind al die buiken echt zo mooi O+ en ik mis de mijne :'(
pi_130633369
Ik geloof niet dat ik wil weten hoe mijn buik er met 41 weken uit had gezien :D
Ik mis hem nog steeds niet, maar ik kan me maar moeilijk voorstellen dat ik hem ooit had!
pi_130633433
Ik negeer gewoon even het feit dat die buik loodzwaar was, zeer deed en bij iedere beweging open leek te scheuren :')
pi_130633586
Ow leuk... buikfoto's!
Deze was ongeveer 6 uur voor de geboorte:

Toen was ik nog in ontkenningsfase... "Nee joh.. alleen gerommel, niets aan de hand, ik ga straks gewoon nog zwemmen" ;)
pi_130635167
28 weken buik inclusief plopnavel en strepen. Maar toch O+

Bedankt voor de wolvet tips. Ik ga volgende week even kijken. Er zit niks op loopafstand dus kan er de komende 2 dagen helaas niks mee.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:20:00 #147
381212 Gulara
From the future
pi_130635257
SPOILER

[ Bericht 44% gewijzigd door Gulara op 30-08-2013 23:45:11 ]
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:23:33 #148
381212 Gulara
From the future
pi_130635362
Oh wat een mooie buiken allemaal!

En die van Kwisted vind ik extra bijzonder want die wordt nu alweer bewoond! O+
pi_130636227
Blijft leuk he die buiken!

Hee, krijsen voor de lol hoort er ook bij toch?
pi_130636255
Mooie buiken O+

Autostoeltjes, M. is best groot ook al, maar ik zag in het autostoeltjetopic een link over die nieuwe regels en uitleg over wanneer wat met kinderstoeltjes. Daarin stond dat je pas moest wisselen als de bovenkant van de oren boven het stoeltje uit komt of baby 13 kilo is. En M. zit ondanks uitstekende benen eigenlijk ook wel prima in de mc. Hij moppert in ieder geval niet. Dus ik wacht nog even.

Suiker krijsen voor de lol is geweldig :+
pi_130636285
Zó hard!! :'(
pi_130636385
Ja zere oren hard, als je het kraaien van plezier noemt klinkt het schattiger... O+ :')
pi_130636427
Ja de woorden "kraaien van plezier" klinken wel schattiger, maar het geluid wordt er niet subtieler op!
Komt Nin straks langs, ligt hij in haar oor te krijsen kraaien van plezier :D
pi_130637202
Suiker, check! Dat je echt denkt dat de kinderbescherming zo wel aan zal bellen }:|
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:16:32 #155
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_130637236
As, heeft hij toevallig een periode diarree gehad? D heeft dat gehad en ik denk dat hij daardoor een tijdelijke lactose-intolerantie heeft ontwikkeld. Wij zijn toen overgegaan op Nutramigen voeding en na een dag (!) hadden wij een ander kind. Uiteindelijk een maand gebruikt en toen konden we probleemloos terug naar gewone voeding.

Ik hoop dat je de oorzaak weet te achterhalen, dit is zo verdrietig ;( Sterkte!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_130637536
Mooie buiken allemaal hoor O+

En krijsen, check... hier ook Heel Erg Hard!

Laats kwam mijn man 's avonds thuis van de jachttraining met de hond, en hij hoorde ons schattige baby'tje bij de poort al 'kraaien van plezier' :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_130638509
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Gulara het volgende:
SPOILER
Had jou buik nog niet eerder gezien! Mooi zeg

O+ verder erg leuk om alle buiken weer te zien. Wat bijzonder om nu te weten wat voor knappe kindjes daar in zaten.

Kwis hier mijn buikfotos :P

18w+4dgn en 27weken
SPOILER
40wkn
SPOILER
en voor diezelfde spiegel;
S 1 maand O+ O+

S 15,5mnd
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:58:28 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130638797
Zo, fijn dagje gehad met trotse nichtjes O+ "Nee ze mag nu bij MIJ op schoot!" :') En nu liggen E en ik lekker ff bij te komen op bed :s)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:02:52 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130638954
Oeh, buiken O+

41+6
pi_130639403
Oeh, wat leuk om al die buiken te zien O+

As, ik herken er ook E. in toen ze nog geen maagzuurremmer had.

Verder weet ik niets meer, mijn hoofd loopt momenteel weer over. Het gaat rot met mij en rot met E. Ze kan weer niet poepen, eet slecht en huilt veel. Laxeermiddel is iedere keer zo'n drama dat ik naast haar mee It te huilen en het helpt bijna niet :'(
E.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:27:12 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130639731
Oh spark.... ik word er naar van als ik het lees ;( vind het zo rot voor jullie!! -O-

Is terug naar het ziekenhuis een optie?
pi_130639760
XM en Spark :*

Autostoeltjes heb ik me nog niet in verdiept, moet ik ook eens gaan doen :)

Spees, fijn dat je hebt thuisgeslapen met Silvijn. Maar t blijft wel een stomme situatie hoor!

Buiken zijn mooi :) Mijn laatste buikfoto is met ctg... Toen zat ik nog in de ontkenningsfase dat ik moest bevallen :)

En Ik weet niet meer wie t vroeg, maar t avondpapje heeft niets geholpen. Het was vannacht weer feest van 01.00 tot 03.30 en van 04.00-05.00 en van 06.30-07.00 en toen ben ik er maar uit gegaan. (En hij kreeg om 23.30 dat papje).
Ik heb m'n werk gewoon overleefd hoor, merk wel dat ik minder productief ben dan anders. En eigenlijk heel stom, maar ik zie nu alweer op tegen aankomende nacht. Maargoed, t kan altijd erger... En nu ga ik m'n schatje maar weer ophalen op het kdv :)
pi_130639807
Oh Spark, wat naar ;(

Wat lief LB!

Loj, geen fijne nacht dus..... hopelijk vannacht beter :*

En ik wilde deze nog even met jullie delen:
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 16:36:19 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130639991
_O-

Scissor sisters oO<
pi_130640051
:D O+

Wat hebben ze veel kleren aan trouwens, is F nou echt zo'n heethoofd? Jaja ik weet dat een heethoofd iets anders is :P Die ligt nog steeds in een romper, ik doe hem vandaag een tuinbroek aan omdat ik die net nieuw heb, maar het wordt me niet echt in dank afgenomen. Tijdens het fles drinken gaat hij zweten en huilen tot ik hem weer uitkleed :')
pi_130640070
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef Kyara het volgende:
Oh Spark, wat naar ;(

Wat lief LB!

Loj, geen fijne nacht dus..... hopelijk vannacht beter :*

En ik wilde deze nog even met jullie delen:
[ link | afbeelding ]
Tnx :) durf niet te hopen op een betere nacht, omdat het nu al zo 5 weken gaat. Maar gewoon blijven lachen, t hoort erbij :D

En hoe lief is die foto! Zo schattig die twee meisjes van je O+
pi_130640449
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Suikertante het volgende:

Wat hebben ze veel kleren aan trouwens, is F nou echt zo'n heethoofd? Jaja ik weet dat een heethoofd iets anders is :P Die ligt nog steeds in een romper, ik doe hem vandaag een tuinbroek aan omdat ik die net nieuw heb, maar het wordt me niet echt in dank afgenomen. Tijdens het fles drinken gaat hij zweten en huilen tot ik hem weer uitkleed :')
Ze lagen gister ook in korte mouwen, blote benen hoor. Maar we zijn net gaan wandelen en dan vind ik het toch nog wat frisjes. En de tuindeur staat hier ook de hele tijd open.

en ik dacht ook dat het vandaag wat koeler zou zijn....
pi_130641115
Spark :* ik wou dat ik DE tip voor je had, maar helaas.
Loj hier werken papjes ook niet }:| had er stiekem wel goede hoop op... :@
Kyara haha! Ik kan ze niet uit elkaar houden maar heeft Jolijn (denk ik?) nou een kv ring om haar armpje? :D ik vind die nephandjes zo luguber :P toffe pakjes!
Suiker L ligt nu met korte mouwen en blote benen. En op de arm zweet hij altijd, hele natte haren
pi_130641150
Het ging goed bij de gastouder! *O* :'( *O* in slaap komen ging moeizaam, maar dat is thuis ook. Hij heeft vanmiddag een uurtje geslapen. Dat is iig een begin. Pff ben zo opgelucht.
pi_130641277
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef Fieder het volgende:
Kyara haha! Ik kan ze niet uit elkaar houden maar heeft Jolijn (denk ik?) nou een kv ring om haar armpje? ik vind die nephandjes zo luguber toffe pakjes!
D ( ;) ) heeft inderdaad een kv ring om haar arm.

(trouwens: D heeft een A in haar naam dus draagt kleuren met een A er in zoals blauw en paars, J heeft een O in haar naam dus die draagt de roze en rode varianten. En bij andere kleuren is het net wat en wie het eerst voorhanden is ;) ).

Fijn dat het goed ging bij de gastouder *O*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:18:02 #171
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130641281
Ik weet even niet meer wie het zei, maar idd leuk om de buiken te zien waarvan je nu weet wie er in zat :D en buikfoto's die ik wel herken, maar waarvan ik nu pas door heb wie erbij hoorde al die tijd, zoals die van Gulara en Soesa O+

En Zoë, jouw buik was erg vergelijkbaar met die van mij zie ik nu, ook zo klein nog met 18 en indetwintig weken :+

Leuke foto van de twinnies weer O+
Sparkling wat rot zeg dat het zo slecht gaat. Gaat de kinderarts nu nog verder kijken? Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zelf gek van wordt en dat het zo sneu is voor Eva.

Loj wat een nacht!

Fieder fijn dat het goed is gegaan!
pi_130641350
Kyara mooie meisjes foto. Ik ben ook steeds verbaasd over het weer. Kreeg vorige week commentaar bij kdv, te warm aangekleed. En er zat geen korte broek bij de reservekleding :|W stom dus.

Sparkling wat naar voor jullie. :'( :*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:25:12 #173
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130641469
Oh Zolena ik vergat jou nog, wat sneu! Hoop dat het snel beter gaat.
En het filmpje van Saar had ik ook nog gezien, leuk! En knap hoor!

Oh en Kwis, Silvijn zit in een soort kleermakerszit tegen mij aan! Dat vond ik nog het dichtst in de buurt komen van een foetushouding. Ik vond het zo sneu om hem op zijn kop gekruld tegen me aan te houden.
No worries, mijn buren hebben niet zijn benen geamputeerd ;(

[ Bericht 58% gewijzigd door Spees_Eend op 30-08-2013 17:41:02 ]
pi_130642329
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

D ( ;) ) heeft inderdaad een kv ring om haar arm.

(trouwens: D heeft een A in haar naam dus draagt kleuren met een A er in zoals blauw en paars, J heeft een O in haar naam dus die draagt de roze en rode varianten. En bij andere kleuren is het net wat en wie het eerst voorhanden is ;) ).

Fijn dat het goed ging bij de gastouder *O*
Ja D, dat bedoelde ik ook :+ :')
Ohhh bedankt voor het ezelsbruggetje! Creatief verzonnen :D
pi_130642421
Egopost, sorry.

Net thuis en mooeee, ben weer on site aan het werk dus veel rijden, veel nieuwe omgevingen, mensen en werkzaamheden. Superleuk, dit is waarom ik verliefd ben op mijn werk, maar man, met een voeding om 5 uur is het gewoon slopend en heb ik bijna nergens anders meer tijd of energie voor ;(

Daarbij met m'n hoofd veel bij een terminale collega, iets ouder dan ik, twee kleine meisjes, nog maar enkele weken te gaan. Zo oneerlijk :'( Het lijkt ook ineens wel 1000x erger als je zelf een kindje hebt. Mijn grootste angst, zo erg...

Zo, nu mijn hoofd uitzetten en van m'n meisje genieten en dankbaar zijn voor alles O+
Sarcasme. Herken het.
pi_130642572
Kyara, wat creatief :o slim!

Spees, ik dacht ineens aan de situatie met je buren. Wat rottig om zo in angst te leven..

Wat fijn dat het goed ging bij de gastouder, Fieder!

Weet niet meer wie het vroeg maar de kinderarts is niet van plan verder onderzoek te doen. Eergisteren moesten we op controle en ze groeit voldoende volgens de kinderarts.

Ze leek ook echt de goede kant op te gaan, dronk gemiddeld 120 en soms zelfs 140! Poepen was wat moeilijk maar lukte ook. En is het weer omgeslagen. Ze drinkt nu veel tussen de 70 en 75, daar kan ze nooit op groeien volgens mij..
E.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:40:52 #177
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130643721
Maar hoezo wordt er verder geen onderzoek gedaan dan? Ik mag toch aannemen dat die situatie telkens opnieuw wordt ingeschat en dat er dus ook een nieuw plan van aanpak volgt als de lijn afbuigt en ze zo weinig drinkt? Op je strepen staan hoor!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:08:21 #178
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130647227
Dit was mijn laatste foto(shoot) voor de bevalling
pi_130647353
Coco ik vind het echt knap van jou dame. Wel grappig om te zien dat ze echt haar tenen nog gebruikt.

Kwisted ik geef hem inderdaad bewust liggend de fles. Iets anders wil hij niet helaas.
Bedankt voor de andere reacties ook. Ik ga in ieder geval het filmpje laten zien donderdag en misschien toch maar verwijzing kinderarts vragen om in ieder geval uit te sluiten dat er wel iets fout zit ofzo.
We hebben vandaag geprobeerd om melk uit de fles te geven. Eerst water uit de tuitbeker, geen probleem. Daarna melk uit de tuitbeker, zelfde reactie als met de fles. Daarna weer water met de tuitbeker, ging prima. Daarna de melk maar in de fles gedaan en hij drinkt hem zonder problemen leeg. Ik snap op dat stuk mijn kind echt niet hoor.

Oh en Isis geen diaree. Zijn ontlasting is altijd dun. Behalve toen we overstapte van hypoallergeen naar standaard voeding. Toen werd het dik en minder, maar daar had hij dus wel echt last van.

Wat leuk al die zwangere buiken. Mooie buiken allemaal hoor.

Kyara hoe is het nu met de nek van D?

Suiker, krijsen voor de lol. Even de stem oefenen. Het hoort er (helaas) bij.

Spark wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft en dat er verder niet meer naar gekeken word. Hopelijk gaat het snel toch weer beter met haar.

Loj weer een heftige nacht achter de rug. Ik duim voor een betere vannacht.

Kyara jou dames zo samen. Ik vind dat zo gaaf he. Vroeger wilde ik zo graag een tweeling. En als ik jou foto's zie weet ik altijd weer waarom.

Suiker hier ook bijna de hele dag alleen in romper hoor. Als we naar buiten gaan trek ik hem wel een broek en t-shirt aan.

Fieder wat fijn dat het goed ging bij de gastouder *O*

Spirt wat een nare situatie met die collega. Dan komt het ineens heel erg dichtbij he. Bah.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:23:31 #180
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130647868
As, toch wel gek, die zoon van jou met zijn fles drinken. Drinkt hij wel water uit de fles?

Spark, moeilijk he dat dat weinig drinken. Daar had Isabel echt last van. Heeft de logopediste al naar haar drinktechniek gekeken?

XM, komt vast snel goed.

Kyara die meiden van jou haha.

Suiker, Isabel heeft vaak alleen een romper aan binnen. Buiten vaak een jurkje er over heen.

Die Saar!!

Was Saar ook niet diegene die de opvouwbare ikeabox uitprobeerde. Ze passen er ook met z'n tweetjes in

En Isabel vandaag voor het eerst mee op de fiets!! Oh boy mien wallen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:26:51 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130647990
Wel vrolijke wallen becky O+
pi_130648017
Wat een geweldige foto's Becky, ik verheug me nu al op het fietsen!! *O*

En rompers zijn dus normaal in deze temperatuur, goed om te weten ;)

(korte reactie even, ben aan het koken! :9 )
pi_130648204
Becky, hij drinkt inderdaad wel water uit de fles. Maar dat zijn niet zulke grote hoeveelheden als een fles melk natuurlijk.

En wat heerlijk zo voor op de fiets. Wat gaaf dat, dat al kan zeg.
En ondanks de wallen, wel een hele vrolijke foto.

Suiker wat ben je aan het koken? Eet smakelijk alvast.
pi_130648605
Suiker, hoe is het met je taart afgelopen eigenlijk? Of heb ik dat gemist...
Becky mooie foto's zeg! Haha je meiden in de 'box'. Isabel vond het fietsen wel interessant zo te zien
pi_130650455
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar hoezo wordt er verder geen onderzoek gedaan dan? Ik mag toch aannemen dat die situatie telkens opnieuw wordt ingeschat en dat er dus ook een nieuw plan van aanpak volgt als de lijn afbuigt en ze zo weinig drinkt? Op je strepen staan hoor!
We hebben aangegeven dat het poepen nog steeds drama is natuurlijk, maar ik moet bekennen dat omdat het de afgelopen weken best aardig goed ging, ik afgelopen dinsdag ook nergens op heb gestaan. Het slechte drinken is ook pas dinsdag begonnen en ja, ze heeft wel vaker een slechtere dag om te drinken.

We zijn ook niet erg tevreden over ons ziekenhuis eigenlijk. Vinden ze erg afwachtend en komen eigenlijk nooit met ideeën. Toen haar lijntje een tijdje geleden begon af te buigen waren we eigenlijk min of meer opgelucht: eindelijk was er echt iets te zien.
Maar de kinderarts vond het niet zorgelijk genoeg. We hebben er al eens gezeten met de woorden dat we niet weg gingen zonder dat ze eens verder keken en toen hebben ze een röntgenonderzoek naar haar maag en slokdarm gedaan, daar kwam de reflux uit.
Ik hang morgen maar weer aan de telefoon als ze zo door gaat.

Becky, zelfs met wallen ben je een hele mooie vrouw! En kijk d'r rondkijken dan
O+
E.
pi_130651388
Knoflookaardappels uit de oven, jalapeñoburgers met champignons en appelmoes! :9 Morgen ga ik gezond eten (met minder dan een liter olijfolie bedoel ik :') )

En de appeltaart was super gelukt! Bodem iéts zachter dan normaal maar wel heerlijk.

-einde tantes kookshow-

Nin is vandaag weer even bij F komen kijken, was erg gezellig!! Ze heeft naar me gelachen O+
pi_130651718
Klinkt goed Suiker. Kom een keertje bij je eten (oh nee aan de lijn :( )

En leuk dat jullie weer hebben afgesproken. En lachen O+
pi_130651770
Suiker als je elk uur wakker ben geworden heb je het deze nacht ook zwaar gehad. Dus dat je vermoeider bent vind ik niet vreemd. Hopelijk gaat het vannacht weer beter :*

Kyara goede nacht

Spees :* omdat het echt een klotesituatie is zo. En ik werd verdrietig van jouw bericht over je angst wat ze met Silvijn zouden kunnen doen

Saar wat knap dat je kan trapkruipen. Superknap. En leuk filmpje

Spees *O* voor de mijlpaal en wat een toffe foto

Suiker nog gefeliciteerd van afgelopen zaterdag

Kyara ik denk dat je (als ze wat ouder zijn) het je gaat lukken met drie kids.

Ik heb de mijlpaal van even lang als uit mijn buik ook opschreven. En Kyara, ik moest inderdaad meteen aan jou denken toen ook :*

As wat erg. Ik moet er gewoon van huilen. Ik hoop echt dat een arts of het CB iets kan doe. Hiermee. :*

Wat gaaf en mooi al die buikfoto's. O+
Ook mijn buikenfoto. Een dag of 2 voordat ze kwam

SPOILER
LB leuk dat het zo gezellig was

Spark wat rot. Ik snap dat je meehuilt :*

Loj. Jouw instelling dat het altijd erger kan vind ik benoemenswaardig. Jouw nachten zijn gewoon zwaar. En ik hoop dat het maar een fase is :*
Slaapt hij overdag ook zo slecht?

Kyara wat een gave foto

Fietser (moet Fieder zijn, maar iPad maakte dit ervan :D ) fijn dat het vandaag goed ging *O*

Zolena wat een stom commentaar. Als het echt te warm is kunnen ze toch tot rompertje uitkleden.

Spirit dat soort dingen wil je inderdaad niet aan denken. En als je het van zo dichtbij meemaakt wordt je ineens met je neus op de feiten gedrukt wat er allemaal kan gebeuren. Knuffel je meisjes maar lekker :*

Becky wat een leuke foto's. En leuk dat je voor het eerst gefietst hebt met Isabel

Vandaag was er bij de AH waar ik langsliep een Photoshoot voor ¤ 2,50. Heb ik dus gedaan. Je krijgt sowieso 1 foto gratis. Leuke actie. En ik ben erg benieuwd naar de foto's

En een smeltmomentje. Ik zat in de auto achterin en Riley ging uit zichzelf kiekeboe spelen. Dan doet ze een vestje voor haar ogen en haalt deze weer weg en dan krijg je echt de meest lieve lach als je kiekeboe zegt O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:41:25 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130651824
Klinkt goed suiker, dat eten :9 En een lachende Nin O+

Spark, ik zou gewoon bellen ja... het is toch niet normaal dat kindjes het zo moeilijk hebben ;(
Geldt ook voor jou As, gewoon doorvragen bij het cb, en anders misschien maar ergens anders.
pi_130651835
Omen is back _O_
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:42:35 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130651886
Fietser _O- hahaha je had vast niet gedacht dat jouw username nog zoveel hilarische autocorrects tot gevolg zou hebben!
pi_130651954
Fietser, feeder, ridder :D ik ga eens kijken wat mn telefoon ervan maakt!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:44:37 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130651986
E is vandaag meegeweest naar de vrijmibo van mijn team 8-)

Die was georganiseerd omdat we afscheid namen van een paar collega's, en omdat we als team gaan verhuizen naar een dependance. E en ik hadden lekker even uitgerust op bed, en zijn toen gezellig bij de rest op het terras gaan zitten. Ze heeft heel tevreden een tijdje bij een collega op de arm gezeten, en daarna bij mij. Mijn kleine kroegtijger O+
pi_130652010
quote:

Over autostoeltjes:
SPOILER

38.2:

Dag later, tijdens de weeën en ziekenhuistas inpakken:

I. zit met 14,5 mnd nog in de maxi cosi maar hij is nu bijna 9 kg (2 weken geleden 8,8) dus we willen binnenkort om. Hoofd past nog onder de rand, maar voeten zijn wat krap zo tegen de achterkant van de bank :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:45:26 #195
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130652023
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef Fieder het volgende:
Fietser, feeder, ridder :D ik ga eens kijken wat mn telefoon ervan maakt!
Sinds je hebt gezegd waar de nick vandaan komt, zing ik dat liedje elke keer voor E in de auto :) hij is ook zo leuk! O+
pi_130652039
Omen leuk dat kiekeboe spelen. En die photoshoots zijn leuk. Ik koop alleen altijd meer dan dat ik van te voren denk. Beetje jammer voor de portemonee.

En dat jij er ook van moest huilen steunt me wel een beetje. Ik dacht dat ik een beetje labiel werd :@

En Fieder, wat maakt hij er van?
pi_130652121
ieder... -O- saaaaaie autocorrect heb ik

As :* hopelijk vind je snel iemand die jullie kan helpen
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:50:59 #198
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130652262
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Suikertante het volgende:

Ohja, hier wou ik nog op reageren: E maakt het volgens mij niet zoveel uit of ze 1 of 2 laagjes aanheeft, maar tijdens het drinken leg ik op dit soort dagen een hydrofiel in mijn elleboogholte, anders drijft ze weg :') Echt heel inspannend dus, dat drinken.

In bed heeft ze nu romper, t-shirtje met korte mouwen, legging en badstof slaapzakje. Meestal voelt dat prima. Maar t is ook net een beetje hoe het uitkomt. Ik vind het soms best lastig om vooruit te denken, en haar bijvoorbeeld dan eind van de middag al een romper met lange mouwen aan te doen zodat ze 's nachts niet met blote armen ligt :@
pi_130652310
Fieder waar komt je Nick vandaan. Ik weet het niet meer en ben nu nieuwsgierig.
pi_130652378
SPOILER
pi_130652435
De meisjes slapen nu in een lange mouwen romper en een mouwloze zomerslaapzak.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:54:44 #202
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130652524
Potdorie, ik heb nu ook jouw filmpjes gezien As ;( wat naar om elke keer zo'n huilend jongetje te hebben bij de fles!

Ik wou dat ik een oplossing voor je had.... -O-
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:59:17 #203
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130652789
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohja, hier wou ik nog op reageren: E maakt het volgens mij niet zoveel uit of ze 1 of 2 laagjes aanheeft, maar tijdens het drinken leg ik op dit soort dagen een hydrofiel in mijn elleboogholte, anders drijft ze weg :') Echt heel inspannend dus, dat drinken.

In bed heeft ze nu romper, t-shirtje met korte mouwen, legging en badstof slaapzakje. Meestal voelt dat prima. Maar t is ook net een beetje hoe het uitkomt. Ik vind het soms best lastig om vooruit te denken, en haar bijvoorbeeld dan eind van de middag al een romper met lange mouwen aan te doen zodat ze 's nachts niet met blote armen ligt :@
Blijft jaloersmakend hoor, die verhaaltjes over borstvoeding.

Isabel ligt in een romper in een slaapzak in bed in een kamer waar het 23 graden is.
pi_130652838
Ik lees dat een hoop mama's wel een knuffel kunnen gebruiken. Pfff hopelijk wordt het snel makkelijker en knappen de baby's snel op.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:02:51 #205
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130653001
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef becky27 het volgende:

[..]

:* snap ik...
pi_130653029
quote:
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:08:02 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130653295
Ergens ook wel mooi, dat het ons allemaal zo op verschillende manieren kan raken, de zaken rondom het moederschap. Geeft maar weer aan hoe groots het is O+

Ik ben bijvoorbeeld nog steeds heel gevoelig voor verhalen over makkelijk zwanger worden, of borstvoeding die probleemloos op gang komt. Een ander zal mijn verhalen over E die overal makkelijk mee naar toe gaat en zelden huilt weer met gemengde gevoelens lezen.
pi_130653367
Hier een korte mouw romper en zomerslaapzak. Maar mijn kinderen hebben het niet zo snel koud.
pi_130653402
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Potdorie, ik heb nu ook jouw filmpjes gezien As ;( wat naar om elke keer zo'n huilend jongetje te hebben bij de fles!

Ik wou dat ik een oplossing voor je had.... -O-
Lief, dankje. Gelukkig is het maar max 4x per dag en is hij verder wel heel leuk en vrolijk.
pi_130654909
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 21:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]

38.2:

[ afbeelding ]

Dag later, tijdens de weeën en ziekenhuistas inpakken:

[ afbeelding ]

I. zit met 14,5 mnd nog in de maxi cosi maar hij is nu bijna 9 kg (2 weken geleden 8,8) dus we willen binnenkort om. Hoofd past nog onder de rand, maar voeten zijn wat krap zo tegen de achterkant van de bank :P.
Lisa zit met 11,5 kilo en 16 maanden ook nog goed in de maxi cosi. Heb de cabrio die kan tot 13 kilo. Hoofdje steekt er ook nog niet uit. Helaas moet ze vanwege haar beentjes over maar anders had ik g nog niet gedaan. Morgen laatste ritje maxi cosi.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_130655259
En dan zit Luuk al een paar weken in de c=volgende stoel.
Las dat iemand zei dat het om de oren ging. Maar op de site van maxi cosi staat dat het om de bovenkant hoofd gaat.
*poef* nu is het weg
pi_130655930
Hoe gaat t nu met Luuk? Of heb ik er overheen gelezen?
pi_130656044
Hij heeft nergens meer last van... Geen idee wat er nou precies was.
*poef* nu is het weg
pi_130657585
I loooooooooooove de buikenfoto's O+ *rammeldebammel*

Spirit, wat superheftig zeg, doet je weer beseffen hoe blij je mag zijn met wat je hebt. Sterkte, heel confronterend om dat van dichtbij mee te maken.

Spark, wat jammer dat het toch weer bergafwaarts gaat. Misschien eens voor een second opinion naar een ander ziekenhuis gaan. Gun jullie een zorgeloos genieten :*

Omen, wat superschetig zeg, dat kiekeboe spelen O+

LB, je kleine kroegtijgertje, wat gezellig! En wat kun je je dan trots voelen he O+

Spees, mijn bloed gaat plaatsvervangend koken van die kloteburen van je. Hopelijk komt er een gunstige uitspraak van de rechtbank en zijn jullie daarna voorgoed van die hufters af.

Hier alles goed, niets bijzonders te melden, J is lief, vrolijk, drinkt goed, slaapt (met de gebruikeljke drinkpauzes) goed, poept goed. Ohja, ze rolt :D
pi_130658247
Hahaha l0t! Ik ben telkens verbaasd als er zulke taal uit jouw toetsenbord komt O+ _O-

Tof, rollende J!
pi_130658863
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef Suikertante het volgende:
Hahaha l0t! Ik ben telkens verbaasd als er zulke taal uit jouw toetsenbord komt O+ _O-

Tof, rollende J!
:D Ik vraag me echt af hoe ik overkom dan :P
pi_130659138
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:10 schreef As1981 het volgende:

[..]

Lief, dankje. Gelukkig is het maar max 4x per dag en is hij verder wel heel leuk en vrolijk.
Dat vond ik woensdag echt bizar om te zien.
Hij begon te huilen, want moe/honger. Fles, eerst even zuigen, valt half in slaap, huilen huilen huilen en zodra de fles op is is het goed.
En sowieso was ie gewoon heel vrolijk en tevreden O+

Ik vond het al lastig om te zien (voor hem dus), laat staan dat je het 4x per dag hebt.
Hopelijk vind je snel de oplossing!
Of gaat ie snel meer eten, zodat je minder afhankelijk bent van de flessen.
pi_130664588
Ben ik nou nog te vroeg voor de dagelijkse/nachtelijkse updates van Gulara? ;)

Mijn meisje is een beetje verkouden... Is het echt heel erg als ik dat geknor van haar nu eigenlijk best wel schattig vind klinken?

Grr... Stom mobiel toetsenbord... Ben al 15 mins bezig meer dit kleine berichtje. Later meer!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 05:07:47 #219
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130664590
*boks*

Ik werd wakker van E die volgens mij aan het dromen was; ze lag woest te trappelen en héél boos te huilen en de wieg te krabben :? Echt ineens vanuit het niets! :o

Nu ligt ze te 'drinken', maar eigenlijk slaapt ze alweer :')
pi_130664653
Ik werd wakker van een kuchende Riley. Ze is niet verkouden ofzo, maar heeft ontdekt dat ze dat geluid zelf kan maken. O+ :O
pi_130664698
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds heel gevoelig voor verhalen over makkelijk zwanger worden, of borstvoeding die probleemloos op gang komt. Een ander zal mijn verhalen over E die overal makkelijk mee naar toe gaat en zelden huilt weer met gemengde gevoelens lezen.
Mooi gezegd vind ik dit :Y

Wow Lot wat goed, rollen!

Hihi Omen wat grappig.

Shandaly geknor klinkt wel lief ja! Hopelijk blijft het daarbij
pi_130664711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Las dat iemand zei dat het om de oren ging. Maar op de site van maxi cosi staat dat het om de bovenkant hoofd gaat.
Dat klopt hoor. Bovenkant hoofd bovenkant maxi cosi = doorschuiven. Bram past nog wel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 07:37:02 #223
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130664773
Er was gisteren iemand die dacht dat Isabel al een jaar was, ze vonden r een stevige baby :P
Die past voorlopig nog in de cosi, hopelijk is ze er ook voorlopig nog tevreden in.

Hier vannacht ook een nachtmerrie, gek hoor. Of last van tanden. Ze heeft er nog geen maar ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
pi_130664818
Becky ik vond haar op de meet ook ouder lijken dan ze is, maar ze is ook zo ondernemend! En dan samen met Bram, al bijna een getrouwd stel joh O+

En L0t je komt op mij heel lief en zachtaardig over, maar als je dit soort posts doet dan zie ik je in mijn hoofd even los gaan O+

Shandaly :D t klinkt soms ook wel schattig!

En omen dat lijkt me eigenlijk heel grappig, kijkt ze er ook trots bij?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 07:56:03 #225
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_130664821
ik overweeg soms om de box al op te ruimen. ze zit er echt bijna nooit in en als ze in zit is het brullen.
pi_130664969
Mijn dametjes zijn vroeg wakker vandaag. Tussen 5 en 6 voedingen en om 7 uur wakker ze klaarwakker en wilden ze niet meer in bed liggen. Jammer want normaal gesproken sliepen ze na de ochtendvoeding nog even door tot 9 uur. Eens kijken hoe dat vandaag dan gaat qua ritme.
pi_130665041
Onee, balen als dat slaapje eruit zou gaan! Hier lijkt t steeds korter te worden. Eerst sliep hij dan nog twee uur en nu nog maar eentje. Maar misschien draait dat wel weer terug, hopelijk bij jou een eenmalige actie! Wat bijzonder trouwens dat ze dat dan allebei hebben of zitten ze elkaar te wilden?
pi_130665076
Ze gaan wat dat betreft wel redelijk gelijk op ja. Soms dat er 1 nog wel een nachtvoeding heeft en de ander niet maar meestal allebei. Ze waren vanochtend ook echt met elkaar bezig, door de spijlen van het bed naar elkaar kijken en zo.
pi_130665120
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Dat was ik. Had het uit het autostoeltjes topicpost van mefke, dit is de site van de overheid erover Rijksoverheid en die hebben een keuzewijzer voor autostoeltjes gemaakt hier keuzewijzer. Er zijn weer nieuwe regels bedacht ofzo. M. komt er ook nog net niet met zijn hoofd bovenuit. Dus het kan sowieso nog. Maar misschien dat we alvast één zo´n grotere stoel kopen dat scheelt in ieder geval sjouwen met de stoel.

Luuk weer blij *O*

Rollende baby van L0t *O*

Shandaly lief knorrende baby *O*

Baby´s met nachtmerrie :*

M. heeft vanochtend zomaar zijn fles niet uitgespuugd, wel maar de helft laten drinken van normaal, en kokhalsneigingen maar het bleef er in *O* Nu alweer aan het slapen.
pi_130665271
Ze kijkt dan heel trots inderdaad Suiker. Het lastige alleen is dat ik soms twijfel of het nu echt is of niet. :o

Becky, de box gebruik ik als opruimplaats voor haar speelgoed. Riley heeft er niks mee. (Is een tijdje geleden dat ze erin gelegen heeft. Dus misschien dat ze het nu geweldig vindt)
En voor vannacht :*
pi_130665316
Ik zeg hier nooit meer dat luuk weer blij is :X ik denk dat ik 3uur geslapen heb. Nu al even aan het werk
*poef* nu is het weg
pi_130665370
Ik ben van plan om van 3 naar 2 slaapjes te gaan. Hij heeft gister een slaapje gemist en vannacht heel goed geslapen. Het 3e slaapje kan dan in de namiddag alleen nog als het nodig is.

L gaat nu 's ochtends vrij snel alweer slapen, half 7 wakker, 8 uur weer in bed. Die zou evt later kunnen... Van 9 tot 10 ofzo. En dan in de middag van 1 tot half 3 misschien. Ik zie wel hoe het gaat.

Hoelaat en hoelang sliepen jullie 6-maanders overdag is dat een woord? :+
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:32:31 #233
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130665395
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:30 schreef Fieder het volgende:
Ik ben van plan om van 3 naar 2 slaapjes te gaan. Hij heeft gister een slaapje gemist en vannacht heel goed geslapen. Het 3e slaapje kan dan in de namiddag alleen nog als het nodig is.

L gaat nu 's ochtends vrij snel alweer slapen, half 7 wakker, 8 uur weer in bed. Die zou evt later kunnen... Van 9 tot 10 ofzo. En dan in de middag van 1 tot half 3 misschien. Ik zie wel hoe het gaat.

Hoelaat en hoelang sliepen jullie 6-maanders overdag is dat een woord? :+
2x, van 9 tot half 11 en van 2 tot half 4/4 uur meestal
pi_130665443
Riley zit met 7 maanden tussen 3 tot 5 slaapjes per dag. Soms is ze na een uur alweer moe en soms houdt ze het gerust een uur of drie uit (dit vooral als we weggaan met haar. Want dan is er zoveel te zien dat slapen zonde van je tijd is)
Ook de slaaptijden zijn wisselend.

Gisterenmorgen had ik een cursus dus paste mijn zus en ouders op
Daar heeft ze twee keer geslapen.
Haar slaaptijden waren (kan een kwartier afwijken)
8.15-9.30
11.45-14.15
15.00-16.30
17.30-18.45
En de nacht was van 20.15-6.30

[ Bericht 16% gewijzigd door Omentielvo op 31-08-2013 09:43:51 ]
pi_130665513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:02 schreef Zolena het volgende:
Dat was ik. Had het uit het autostoeltjes topicpost van mefke, dit is de site van de overheid erover Rijksoverheid en die hebben een keuzewijzer voor autostoeltjes gemaakt hier keuzewijzer. Er zijn weer nieuwe regels bedacht ofzo. M. komt er ook nog net niet met zijn hoofd bovenuit. Dus het kan sowieso nog. Maar misschien dat we alvast één zo´n grotere stoel kopen dat scheelt in ieder geval sjouwen met de stoel.
Die keuzewijzer slaat echt he-le-maal nergens op:
quote:
Voor M. kies je een kinderautostoel die je in auto’s mét ISOFIX en in auto’s zonder ISOFIX kunt gebruiken. In een auto met ISOFIX gebruik je bij voorkeur de ISOFIX bevestiging, in auto’s zonder ISOFIX bevestig je de kinderstoel met de autogordel.
Ja, duh, dat heb ik net in het beginscherm ingevuld en de test spreekt voor zich :')
pi_130665549
Wow Omen wat een schone slaapster heb jij! Heerlijk O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 09:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
2x, van 9 tot half 11 en van 2 tot half 4/4 uur meestal
Ok zoiets zal het hier ook wel gaan worden denk ik. Ik kijk het eens een paar dagen aan, kijken wat hij zelf aangeeft.
pi_130665557
Hier slapen ze 's ochtends en 's middags en soms nog aan het einde van de dag. Ligt er een beetje aan de tijden.
pi_130665571
Gister had kyan er ook twee Fieder. De laatste was van 11.30 - 13.30 uur. In de middag moe maar ging niet slapen. Dus wakker geweest tot 19.00 uur. Om 18.30 uur naar boven voor zijn fles en toen was hij zo vertrokken.

Vanmorgen om 5.30 uur wakker (dat is tegenwoordig standaard). Flesje gehad en daarna van 6.00-8.00 uur geslapen. Dat was langer dan gemiddeld. Even kijken of hij het vandaag ook op twee slaapjes red (tel ik die van 6-8 niet mee).
pi_130665583
SPOILER
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:52:27 #240
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130665599
Kyara, E slaapt ook niet altijd meer na de ochtendvoeding. Ik heb het net nog wat weten te rekken maar zit nu met een broodnodige kop koffie :')

Had haar na de voeding weer in de wieg gelegd, maar na een tijdje werd ze wakker en was het weer binnen no time brullen :?
pi_130665604
Zo As dat was een lange ruk dan in de middag!
Maar 2 of 3 slaapjes kan dus wel op deze leeftijd, goed om te lezen.

Belle O+

Hele rare vraag trouwens :@ :
Voelen jullie ook wel eens beweginkjes in je buik? Ik voel al 3 dagen steeds een soort trillingen. Misschien voel ik mijn darmen duidelijker doordat mijn buikspieren slapper zijn... Een baby zal het niet zijn iig :P
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 09:53:52 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130665615
Nin-huis O+
pi_130665669
quote:

[..]

+1 vooral nu Ow echt gefascineerd is door m'n borsten en vooral m'n tepels. 7 maanden te laat ;)

Nog een paar mooie buikenfoto's gezien :)

En had nog niet op As gereageerd, wat zielig van de fles. Hopelijk kunnen ze je donderdag verder helpen met evt een verwijzing.

Overdag slaapt Ow 2/3 keer. 'S ochtends anderhalf tot 2 uur. 'S middags t zelfde en soms aan t einde van de dag nog een uurtje. Hij slaapt dan prima.
Ow had een "goede" nacht, hoefde er maar 1x uit en heb bijna 6 uur kunnen slapen :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:01:43 #244
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130665710
Fieder, in mijn buik beweegt -helaas- helemaal niets ;)
pi_130665804
Nope, hier ook niet
pi_130665809
Jemig slapen ze echt zo weinig met 6 maanden? :o
Ik zit hier nog steeds op 5 x 2 uur slaap overdag! Het gaat wel steeds lastiger, maar ik zie toch echt vermoeidheidssignalen dus dan doen we er alles aan om hem in slaap te krijgen.
Gaat dat zo snel veranderen, heb ik een luiwammes of probeer ik hem tegen de natuur in in slaap te krijgen?!
Hoe doen jullie dat dan met eten? Dan eten ze dus twee keer en dan gaan ze pas een keer slapen?

Bellebuik! O+
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:15:51 #247
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130665890
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:09 schreef Suikertante het volgende:
Ik zit hier nog steeds op 5 x 2 uur slaap overdag! Het gaat wel steeds lastiger, maar ik zie toch echt vermoeidheidssignalen dus dan doen we er alles aan om hem in slaap te krijgen.
Gaat dat zo snel veranderen, heb ik een luiwammes of probeer ik hem tegen de natuur in in slaap te krijgen?!
Hoe doen jullie dat dan met eten? Dan eten ze dus twee keer en dan gaan ze pas een keer slapen?

Bellebuik! O+
Ik heb overdag nooit een echte slaapkop gehad (nouja, in verhouding is ze nu een slaapkop met haar 13maanden en 2 slaapjes). Ons schema was toen:

07:00 fles 180/6
09:00 naar bed
11:00 fles 180/6
14:00 naar bed
16:00 fles 180/6
18:30 fles 180/6 + naar bed voor de nacht
pi_130665897
Wow suiker dat is wel veel ja! Maar als hij het nodig heeft en 's nachts ook goed slaapt is er niks aan de hand hoor.
Als het echt heel lastig gaat zou ik wel proberen hem minder te laten slapen. L deed rond die tijd 3 slaapjes, 2 lange van ongeveer 2 uur en 1 korte,die wisselt heel erg.

Dan eten ze idd vaker tussen de slaapjes door. Dan kun je dus niet altijd meer wakker-voeden-spelen aanhouden.
pi_130665936
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:09 schreef Suikertante het volgende:

Bellebuik! O+
Het slaapritme (overdag dan he ;) ) is hier pas sinds een kleine twee maanden. Z'n speelmomenten werden gewoon steeds langer en hij gaf na t eten geen vermoeidheidssignalen meer. Soms eet hij twee keer, maar ook niet zo vaak.. Het is nu:
7 uur fles
9-11 slapen
11 uur fruit
1 uur fles
2-4 slapen
4 uur komkommertje/stukjes brood of iets anders om op te sabbelen
5 uur fles
Half 6-half 7 soms slapen
7 uur groente
8 uur naar bed (en niet altijd netjes slapen)
11 uur papfles, daarna (niet) slapen
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:19:27 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130665944
Ik val juist van mn stoel als ik lees hoeveel Riley en F slapen :o

E slaapt op het kdv 2 of 3 keer, ongeveer 2 uur. Thuis slaapt ze op mijn arm en blijft heel soms even slapen als ik haar dan wegleg. 's Avonds probeer ik haar wel eens in bed te leggen om 19:30 of 20:00, maar dat heeft echt weinig zin. Tegen 21:00 blijft ze probleemloos slapen.

Mijn moeder zei dat dat erg herkenbaar klonk :')
pi_130665988
Belle mooie buik O+

Loj fijn voor de betere nacht *O*

Fieder ik herken het nu niet. Maar na de geboorte van mijn oudste had ik dat ook. Zijn idd de darmen.

Suiker hier ziet het er nu zo uit.
5.30 uur wakker. Fles
06.00 - 08.00 uur slapen
08.00 - 09.30 uur wakker / spelen
09.30 uur trek dus rekken met soepstengel
10.00 uur fles

Nu weer vrolijk en gezellig dus nu zeker nog wakker tot 11 uur. Dan waarschijnlijk naar bed. Meestal slaapt hij dan 1,5 uur.

Dan is het nog 1,5 uur spelen/wandelen/boodschappen doen
14.00 uur weer een fles.
Dan slaapt hij hopelijk rond 15.00 uur weer voor 1,5 a 2 uur en dan is hij wakker tot hij naar bed gaat.
We eten rond 18.00 uur. Afhankelijk van hoe moe hij is daarna met peuter onder de douche of gelijk door naar zijn kamer en dan een fles en slapen. Anders na het douchen een fles en slapen.

Uiteraard loopt het nooit zoals gepland. Vanaf maandag moet de oudste naar de psz dus moet hij mee in dat ritme.

Oh en nog even een trots momentje na alle fles ellende. Mij baby klapt in zijn handen. Als jij het doet, maar ook als je klap eens in je handjes zingt. O+
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:24:15 #252
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130666019
Ooooh dat is altijd zo schattig As!

Ik probeer het met E ook al :') en ze vindt t liedje iig leuk O+

Welke tekst kennen jullie daar trouwens bij? 'klap eens in je handjes, blij blij blij, op je boze bolletje allebei. Handjes in de hoogte, handjes in je zij. Zo varen de scheepjes voorbij (2x)'? Mijn vriend kent m anders namelijk.
pi_130666054
SPOILER
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:28:35 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130666078
Leuk belle! O+

Ik ben fan van Nin op de foto linksboven, en F rechtsboven :D
pi_130666093
Bij Nin verschilt het best wat qua hoe lang de slaapjes zijn overdag, sinds een paar dagen is ze over op ongeveer dit: 's ochtends een kort slaapje, 's middags een lang slaapje, begin vd avond een kort slaapje en dan ergens rond 21 uur de nachtslaap.

Kort slaapje is ca. 1 uur, lang slaapje is meer dan 2 uur.

We proberen tussen de slaapjes eigenlijk om niet meer dan anderhalf uur wakkere tijd aan te houden. Qua eten verschilt het ook soms krijgt ze de borsten apart (1 als ze wakker wordt, 1 als ze weer gaat slapen) en soms tegelijk als ze gaat slapen en niets als ze wakker wordt. Ligt er ook aan hoe lang geleden ze daarvoor heeft gegeten en hoeveel honger ze heeft :)

[ Bericht 20% gewijzigd door bellelena op 31-08-2013 10:35:05 ]
pi_130666114
Leuke foto's belle O+

LB ja die tekst idd. Alhoewel mijn vader altijd zingt Kyan is zo blij ipv blij blij blij. En eindigt ba de scheepjes met "hatchee". Vooral bij de peuter een hit :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:32:14 #257
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130666134
Haha leuke afwisseling!
pi_130666199
Zo ken ik hem ook LB!

Mooie foto's Belle! Leuk setje die 2 O+

Suiker, zo deed ik het ook altijd. Maar ik voed (gedeeltelijk) op verzoek en ik merkte op een gegeven moment dat ze meer gingen drinken en dan 4 uur tussen de voedingen lieten. En dus langer wakker. Meestal zijn ze nu zo'n 1,5 a 2 uur wakker. 's Avonds soms wat langer omdat dat nou eenmaal zo uitkomt met alle kinderen die moeten eten en zo.

Maar volgens mij slapen ze nu net een uurtje meer als M op een dag ;)
pi_130666306
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh dat is altijd zo schattig As!

Ik probeer het met E ook al :') en ze vindt t liedje iig leuk O+

Welke tekst kennen jullie daar trouwens bij? 'klap eens in je handjes, blij blij blij, op je boze bolletje allebei. Handjes in de hoogte, handjes in je zij. Zo varen de scheepjes voorbij (2x)'? Mijn vriend kent m anders namelijk.
Ik ken 'm met 'driemaal in de rondte' ipv 'handjes in de hoogte'.

J. doet haar handjes op onze handjes als wij klappen, heel schattig O+ En heel breed lachen als wij applaudiseren, vooral als we er heel enthousiast 'jaaaaaa, applausje voor J!!' zeggen, dan straalt ze gewoon helemaal :D

Zooooo leuk, die foto's van F. en Nin *;
pi_130666312
Oh As wat schattig O+ Lb zo ken ik hem ook. Op het kdv waar een vriendin van me werkt zingen ze 'op je mooie bolletje' omdat dat positiever is :P

Ohhh Nin/ F meet O+
pi_130666394
Klap eens in je handjes, blij blij blij
Op je boze bolletje, allebei
Handjes omhoog
Handjes omlaag
Handjes in de zij
En het neusje allebei

...dacht ik :?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:53:32 #262
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130666435
Hahaha wat grappig al die versies :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:54:16 #263
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130666448
Ik wist niet eens dat er verschillende versies van waren :o! Ik ken m ook zoals LB. Wij zingen ook vaak mooie bolletje omdat ik boze bolletje ook een beetje stom vind :P
pi_130666493
op mijn cd met kinderliedjes zingen ze ook "mooie bolletje" En ze zingen "twee handjes in de hoogte, twee handjes in de zij'
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:17:04 #265
381212 Gulara
From the future
pi_130666850
Handjes in de hoogte, handjes in de zij, op je boze bolletje allebei, zo varen de scheepjes voorbij.

En ik doe wel boze bolletje.

En als de schema's ter sprake komen voel ik me altijd een uberslechte moeder. Ik zou het niet kunnen zeggen. :@ -O-

En sorry geen update in het weekend, dan zijn we meestal weg. Vandaag veel gewandeld en een kinderstoel voor Pi uitgezocht. *O*
Ze hadden em niet op voorraad, dus van de week ophalen.
pi_130666888
Leuk die slaaptijden. En die van mij is echt een slaapkoppie merk ik nu O+

Ik ken de versie zoals LB. En Riley klapt ook in de handjes. Alleen de handjes raken elkaar niet
pi_130667945
Bedankt voor alle eet/slaaptijden, is wel erg leuk om te vergelijken! Never change a winning recipe, maar ik ging bijvoorbeeld ook pas vliegtuigje spelen toen ik dat hier voorbij zag komen omdat ik niet wist dat dat al kon :') Dus het is wel handig om te weten dat andere baby's al wat langere wakkertijden aankunnen. Als hij dan geen signalen geeft kunnen we eens proberen of hij het misschien wat langer volhoudt. Hij ging net zo uitvoerig in zijn ogen wrijven dat we het echt niet konden negeren en hij sliep meteen, exact na 1,5 uur.

Ik hoop op een Kyaraatje hier! Dat hij wat meer gaat drinken en wat meer tijd tussen de flessen laat met wat langere wakkertijden. Hij is nu ook zo gezellig als hij wakker is, zou het helemaal niet erg vinden als hij wat minder zou slapen!

Hier de LB versie van Klap eens in je handjes ;) Wat voor versie heeft je vriend LB?

*O* voor klappende baby's!
pi_130668237
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:19 schreef Omentielvo het volgende:
Leuk die slaaptijden. En die van mij is echt een slaapkoppie merk ik nu O+

Ik ken de versie zoals LB. En Riley klapt ook in de handjes. Alleen de handjes raken elkaar niet
_O- O+

Hier zingen we "broze" bolletje :+

En ook nog:
Nu moeten alle handjes 1,2,3 op het ruggetje zijn :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130668635
Op je blije bolletje, doe ze maar allebei. Handjes in de hoogte, handjes in de zij. Zo varen de scheepjes voorbij
*poef* nu is het weg
pi_130668761
We hebben net het wiegje opgeruimd ;( Het doet me toch meer dan ik had verwacht, terwijl we hem vooral hebben opgeruimd omdat ie er maar werkloos bij stond en niet eens per se omdat ze er niet meer in past of kan. Maar het idee dat we deze fase nu wel zo echt hebben afgesloten, dat ze nooit meer in het wiegje gaat, dat voelt toch best gek. Misschien ook omdat ik niet weet of er ooit nog een kindje zal komen bij ons voor in het wiegje, dus is deze fase misschien wel voorgoed afgesloten nu. :'(
pi_130668845
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:06 schreef Suikertante het volgende:
Ik hoop op een Kyaraatje hier!
Ik dacht een Kyaraatje tegenwoordig iets anders betekende hier op Fok :D

SPOILER
pi_130668859
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef bellelena het volgende:
We hebben net het wiegje opgeruimd ;( Het doet me toch meer dan ik had verwacht, terwijl we hem vooral hebben opgeruimd omdat ie er maar werkloos bij stond en niet eens per se omdat ze er niet meer in past of kan. Maar het idee dat we deze fase nu wel zo echt hebben afgesloten, dat ze nooit meer in het wiegje gaat, dat voelt toch best gek. Misschien ook omdat ik niet weet of er ooit nog een kindje zal komen bij ons voor in het wiegje, dus is deze fase misschien wel voorgoed afgesloten nu. :'(
pi_130668866
:D

Pas op met wat je wenst dus Suiker ;) Al is F. zo'n leukie dat je van mij (en Q. :P) best een Kyaraatje mag doen hoor ;)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:46:50 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130668958
Ah belle -O- en t was ook zo'n mooi wiegje!

Suiker, handig he? Ik kijk hier ook vanalles af :Y Zo had ik E net boven in dr bedje gelegd omdat ze moe was. Na een halfuurtje lag ze te huilen dus hier in de box gelegd met een boekje, en nu slaapt ze weer :') Trial and error dus!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:48:44 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130669020
Ohja en mn vriend zong ook over blije/mooie bolletje, en het eind was anders maar dat weet ik niet meer. Ik zong het zelf vroeger ook anders, maar heb het inmiddels zo vaak bij een vriendin gehoord dat ik het over heb genomen :')
pi_130669117
Djen zit ook de hele dag te klappen maarde rest kan ze nog niet

Ikzing altijd:

Klappen in de handjes
blij blij blij
Op het boze bolletje
Allebei
Handjes inde hoogte
Handjes indezij
Zo varen de scheepjes voorbij

:)
pi_130669453
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef Kyara het volgende:
op mijn cd met kinderliedjes zingen ze ook "mooie bolletje" En ze zingen "twee handjes in de hoogte, twee handjes in de zij'
ja zo ken ik hem ook!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130669678
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 12:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Ikzing altijd:

Klappen in de handjes
blij blij blij
boven op je bolletje
Allebei
Handjes inde hoogte
Handjes indezij
Zo varen de scheepjes voorbij
Boze is in mijn versie ook weggecensureerd. :D

Slaaptijden zijn hier ook variabel. Ogen wrijven is naar bed zeg maar. Het slapen kan een half uur duren maar ook twee uur. Absoluut onvoorspelbaar. Alleen 's avonds ligt ie er altijd tegen 19 / 19.30 in. En dan slaapt ie meestal tot 6 / 7 uur.

Meeklappen doet ie nog niet. Ik merk wel dat zijn wawawawawaverhalen soms een herkenbare melodie hebben. :)
pi_130670221
Wat een leuke foto's van Nin en F. O+

Interessant om alle slaaptijden zo eens te lezen. Rosalie slaapt eigenlijk niet echt op vaste tijden (helaas). En de laatste weken slaapt ze overdag ook nog eens vrij kort, zo rond de 50-60 minuten per slaapje. Gemiddeld is het ongeveer als volgt:

Tussen 7.30 - 8.30 wakker, tussen 10.00 en 11.00 naar bed, rond 12.00 weer wakker, rond 14.30/15.30 weer naar bed, 16.30 weer wakker, vanaf 18.45 uur meestal héél mopperig/vermoeid maar absoluut niet willen slapen, of met heel veel geluk slapen tot 19.30 en dan weer wakker en mopperig.

Dus rond 20.00/20.30 gaan we dan met z'n allen naar bed, en kijken man en ik in bed nog even een filmpje of serie o.i.d. (als we maar samen in bed liggen dan is ze wel tevreden en rustig namelijk). Soms doet ze nog een hazenslaapje als ze bij het voeden even in slaap valt, en rond een uur of 22.00 slaapt ze vaak voor de nacht. En dan 's nachts tegenwoordig (helaas...) één of soms twee keer wakker (vaak rond 1.00 en/of rond 4.30) om te drinken.

Eten krijgt ze meestal vlak voor de slaapjes omdat ze tijdens het voeden vrij makkelijk in slaap valt (en ik zou eigenlijk ook niet weten hoe ik haar op een andere manier makkelijk in slaap zou kunnen krijgen :@ ). Soms krijgt ze nog een keer extra om verder te kunnen slapen als ik vind dat ze te kort heeft geslapen en nog moe lijkt.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:46:50 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130670427
Klinkt wel knus, die avondjes met zn drieën in bed *;

En hier ook slapend naar bed na een voeding. Maar ga toch ook eens proberen om haar eerder (wakker) in bed te leggen, want eigenlijk slaapt ze daarvoor al best lang op mn arm.

[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 31-08-2013 14:05:26 ]
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:47:28 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130670441
Overigens slaapt ze nu dus al een uur in de box!
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:23:03 #282
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130671216
Ik heb ook al even niets meer van pessie gelezen. Hoe gaat ie daar?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 14:29:00 #283
381212 Gulara
From the future
pi_130671354
Ik dacht dat het juist 'boze' bolletje moest zijn omdat het wordt gezongen voor het 'boze bolletje'.
De handjes doen 'blij, blij blij'.
En de scheepjes varen voorbij en nemen de boosheid mee.

Maar dat heb ik vast zelf zo bedacht. :@ :D
pi_130671626
Klinkt wel O+ Gulara!

LB, komt jouw vriend dit weekend ook weer thuis?

Ik ben vandaag al de hele dag J aan het terugrollen. Dan ligt ze weer op haar buik en kan niet terug. D kan volgens mij wel terug, al dan niet bewust.
pi_130671886
Filmpje met rollende meisjes en een zus die in de weg ligt:
.
http://s1088.photobucket.(...)zpsa3ecf4f6.mp4.html
pi_130671973
Oooh dat salopetje! O+
Wat rolt zij rustig en beheerst zeg! :o
pi_130673224
Wat kwam er hier nou laatst ten sprake van de IKEA, waar men zo enthousiast over was?
Ik zit er nu (gratis c_/ , gratis wifi, mama-uitje) maar kan me niet herinneren waar we het toen over hadden...
pi_130673305
Hihi, kijk d'r gaan Kyara!

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:38 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat een leuke foto's van Nin en F. O+

Interessant om alle slaaptijden zo eens te lezen. Rosalie slaapt eigenlijk niet echt op vaste tijden (helaas). En de laatste weken slaapt ze overdag ook nog eens vrij kort, zo rond de 50-60 minuten per slaapje. Gemiddeld is het ongeveer als volgt:

Tussen 7.30 - 8.30 wakker, tussen 10.00 en 11.00 naar bed, rond 12.00 weer wakker, rond 14.30/15.30 weer naar bed, 16.30 weer wakker, vanaf 18.45 uur meestal héél mopperig/vermoeid maar absoluut niet willen slapen, of met heel veel geluk slapen tot 19.30 en dan weer wakker en mopperig.

Dus rond 20.00/20.30 gaan we dan met z'n allen naar bed, en kijken man en ik in bed nog even een filmpje of serie o.i.d. (als we maar samen in bed liggen dan is ze wel tevreden en rustig namelijk). Soms doet ze nog een hazenslaapje als ze bij het voeden even in slaap valt, en rond een uur of 22.00 slaapt ze vaak voor de nacht. En dan 's nachts tegenwoordig (helaas...) één of soms twee keer wakker (vaak rond 1.00 en/of rond 4.30) om te drinken.

Eten krijgt ze meestal vlak voor de slaapjes omdat ze tijdens het voeden vrij makkelijk in slaap valt (en ik zou eigenlijk ook niet weten hoe ik haar op een andere manier makkelijk in slaap zou kunnen krijgen :@ ). Soms krijgt ze nog een keer extra om verder te kunnen slapen als ik vind dat ze te kort heeft geslapen en nog moe lijkt.
Hee dit herken ik best wel! 's Middags hebben we hier dan 1 langer slaapje (of 2 korte), maar ook zo rond 18:30/19uur dat ze mopperig wordt maar absoluut nog niet wil slapen, of met een beetje geluk (of draagdoek) een kort slaapje doet. En dan ergens tussen 19:30 en 20:30 ga ik haar in bed leggen voor de nachtslaap, maar soms duurt het even voor ze werkelijk echt gaat slapen. Wij blijven er dan niet bij, maar gaan nog even in de woonkamer tv kijken, die is een paar meter verderop ;)
Dan ligt het eraan hoe laat ik/we zelf naar bed ga(an), als ik vroeg ga dan wordt ze rond 1 uur / half 2 's nachts zelf wakker voor een voeding en ergens rond een uur of 6. Als ik laat in bed ga, dan krijgt ze rond 12 uur nog een voeding van mij en dan de nachtvoeding rond een uur of 6.

Vandaag doet ze overigens weer allemaal korte slaapjes :P
pi_130673410
We hebben met M ook heel wat gewandeld tussen 18.00 en 19.00 uur....
pi_130673773
Haha, tof Kyara! En wat grappig want zo ligt Isa nu bijna precies op haar kleed! Maar dan zonder zus om te knijpen ;) En lekker herrie schoppend :D

Wb slapen, vanochtend werd mevrouw pas om half 8 wakker! Beetje jammer dat ik al vanaf 4 uur wakker lag :') Wij hebben nu blokken van 3,5 a 4 uur waarin Isa de fles krijgt, slaapt en speelt. Ze is op vanaf 6:30 en gaat meestal 18:30 weer naar bed. Tussendoor doet ze overdag dus 3 of 4 slaapjes en om 22:30 krijgt ze nog een late fles met een lepel rijstebloem.
Sarcasme. Herken het.
pi_130673997
Is ook wel heel knus hoor LB O+ en als we dan een leuke serie of film kijken in bed is het hartstikke gezellig met zo'n klein meisje tussen ons in. Maar soms zou ik ook wel weer eens als echte grote mensen tot na 20.30 uur beneden willen blijven :')

En dat rollen gaat al soepel Kyara! Rosalie heeft hetzelfde kleed en ligt daar precies zo op te rollen, maar dan met een hond in plaats van een tweelingzus die in de weg ligt :P

Belle, hoe leg je haar dan in bed rond 19.30? Of ik bedoel eigenlijk, hoe zorg je dat ze ook echt blijft slapen? Nin slaapt ook bij jullie in bed toch als ik het me goed herinner? Wordt ze dan niet na een kort slaapje weer wakker? Rosalie slaapt rond die tijd heel erg licht, ze doezelt alleen een beetje aan de borst soms en het is me nog niet gelukt om haar voor een uur of 22.00 echt in een diepe slaap te krijgen.

Ze slaapt trouwens nu al sinds 14.30, ik denk dat ik vanavond maar weer een poging waag om haar vroeg(er) en alleen in bed te leggen.
pi_130674145
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Ik ben vandaag al de hele dag J aan het terugrollen. Dan ligt ze weer op haar buik en kan niet terug. D kan volgens mij wel terug, al dan niet bewust.
+1 :')
Wat een schattig filmpje O+ net alsof ze echt met elkaar praten (mss is dat ook wel zo!)
Heel herkenbaar, maar dan met 1 :P L vond het trouwens ook een leuk filmpje :D
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:14:28 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130675391
Vriendje weer thuis *O*

E en ik gingen m ophalen van het station hier in de buurt, als verrassing O+
Komt de trein eraan, mensen eruit maar geen vriendje... :? Dus ik bellen; had ie een lift gekregen van zn collega die met de auto werd opgehaald :') Nouja de bedoeling was goed he oO<
pi_130676051
Is er iemand online toevallig?
pi_130676106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 16:16 schreef Miss_Isis het volgende:
Is ook wel heel knus hoor LB O+ en als we dan een leuke serie of film kijken in bed is het hartstikke gezellig met zo'n klein meisje tussen ons in. Maar soms zou ik ook wel weer eens als echte grote mensen tot na 20.30 uur beneden willen blijven :')

En dat rollen gaat al soepel Kyara! Rosalie heeft hetzelfde kleed en ligt daar precies zo op te rollen, maar dan met een hond in plaats van een tweelingzus die in de weg ligt :P

Belle, hoe leg je haar dan in bed rond 19.30? Of ik bedoel eigenlijk, hoe zorg je dat ze ook echt blijft slapen? Nin slaapt ook bij jullie in bed toch als ik het me goed herinner? Wordt ze dan niet na een kort slaapje weer wakker? Rosalie slaapt rond die tijd heel erg licht, ze doezelt alleen een beetje aan de borst soms en het is me nog niet gelukt om haar voor een uur of 22.00 echt in een diepe slaap te krijgen.

Ze slaapt trouwens nu al sinds 14.30, ik denk dat ik vanavond maar weer een poging waag om haar vroeg(er) en alleen in bed te leggen.
We hebben dan eerst een soort slaapritueeltje; Luier verschonen, kleding uit, evt. pyjama truitje aan, slaapzak aan. Dan krijgt ze liggende de borst, beide kanten en heel vaak valt ze daarvan al in slaap. Zeker als ze moe genoeg is! Als ik haar dan loskoppel draait ze om en stopt soms d'r duim nog even in d'r mond. Soms gebeurd het dat ze niet meteen kan slapen, dan komt vriendlief na de borst bij d'r in bed en pinkelt nog eventjes tot ze dan wel slaapt. Dat is eigenlijk altijd binnen een kwartier. Daarna kunnen we een paar meter verderop in de woonkamer gaan zitten :)
pi_130676124
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is er iemand online toevallig?
Coco, ik ben online, maar ik moet zo even de soep blenderen!
pi_130676189
Coco, ik ben ook online.

In slaap voeden lukt hier eigenlijk. Ook nooit gedaan eigenlijk, hooguit 's nachts en dan nog worden ze wakker zodra ze in bed liggen.

Dames hebben net samen een kwart meloen weggewerkt. Fruit gaat er goed in.....
pi_130676266
Oh lekker Kyara! Zo'n groene?
Coco what's up?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:41:20 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130676271
Was ist Coco?
pi_130676305
Ik ook Online :W w/
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:43:25 #301
171422 LadyBlack