Ik hoor graag hoe het was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, Landal, in Hoog Vaals. In een kinderhuisje (dus geen gezeik met stopcontacten, aankleedkussens aanwezig, kindersanitair, speelgoed, box en 3 kinderbedjes). En er is een zwembad en een indoorspeeltuin
Ik moet zeggen dat ik het ook wel even heel erg lekker vind om er even uit te zijn hoor. Ik ben al vanaf half december thuis (muv 1 maandje werken). Hopelijk vinden de kinderen dat ook
Ik prefereer Ridder jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Feeder![]()
![]()
Leuk Manduca!
M vond het vorig jaar wel best. 1 nachtje wat slechter geslapen want niet thuis, de rest ging prima. Hopelijk doen de meiden dat ook.
Ik heb nog een Beco te koopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Fieder, bedankt he, nu zit ik ook te marktplaatsen voor dragers
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef Tally het volgende:
Ik hoor graag hoe het was.
Ik moet er echt tussenuit want ik word knetterdepressief.
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan
Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor
(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld)
Gelukkig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzes
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor
(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld)
Het park is leuk (wij hebben er toen een huifkartocht gedaan), maar ik vond plopsa tegen vallen. Oudste was net nog te klein en mocht bijna nergens in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ja, ik kreeg deze tip van FR. Zit ook een dierentuin in de buurt. Maar de indoorspeeltuin was hier doorslaggevend.
CP De Huttenheugte was trouwens een goede 2e. Plopsaland zit er naast....
O wel hoor. Ik heb alleen vaak niet de rust in mijn kont om de boel de boel te laten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Suikertante het volgende:
Een week in een bende leven is misschien ook een optie, behalve flesjes schoonmaken (indien nodig) en wasjes doen enzo even gewoon de badkamer en wc vies laten worden, niet strijken en niet koken. Tis een week en daarna heb je misschien weer zin om er tegenaan te gaan!
Of is het dan niet meer in te halen?
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa dan is het je eigen schuld!![]()
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
Daarom moet ik ook ff gewoon een weekje niet thuis (of bij ouders) zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa dan is het je eigen schuld!![]()
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:17 schreef Loj het volgende:
En O, wat zijn mannen toch zielig als ze een beetje verkouden zijn en mee moeten helpen 's nachts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is fijn! als de 5 nog in de tijd zit is het echt nog nacht, dus goed dat het slapen weer is geluktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:34 schreef Olf het volgende:
Hooi weer een mooie dag in het forenzenbestaan. M'n baby kan opeens weer verder slapen na drinksessie om 5.15 ipv dan op te staan jeeee! Oh en ik kom vandaag pas terug van stage als baby al slaapt, boeee!
Spees' huis is nog heel, hoezee!komt Silvijn vannacht weer lekker thuis slapen?
Heb haar een whatsappje gestuurd gisteren, maar nog niks gehoord.quote:
Ah thanks, dat zal dan wel dit zijn neem ik aan:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:25 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara:
Snotiphone
https://www.google.nl/sea(...)%7CufYOXmMsziwbqM%3A
Fixed. En bedankt voor het belletje ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Morning! Weer een nacht voorbij zonder molotov cocktails en schietpartijen. Ook zijn onze poezen niet met spijkers aan de schuur genageld! (Je krijgt toch ineens een heel ander referentiekader he) het doet me denken aan een Donald Duck avontuur of een boek van Agatha Christie.
Ze kwam nog niet boven de rand uit, maar ze vond de maxicosi echt niet meer chill. In principe is ze groot & oud genoeg voor het andere stoeltje, en toevallig hadden we dat al besteld. Dus hebben het gewoon eens geprobeerd. Naja, het bevielquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen flauw idee Coco... De rechtzaak wordt in principe pas weer op 11 september opgepakt, en voor die tijd moeten wij onder ede nog een verklaring afleggen. Maar mogelijk wordt dat nu vervroegd (kleine kans denk ik). Ik begreep dat de man die bij ons langs is gekomen met zijn bedreigingen gisteren een niet zo vriendelijk bezoek en verzoek van de politie heeft gekregen. Ik ben eigenlijk ook wel bang dat het gedoe nog niet voorbij is als die lui hun huis uit worden gezet. Die vrouw wordt dan in een opvanghuis geplaatst maar die man heeft geen vaste woon- of verblijfplaats.
Wat knap zeg dat Saar kan trapklimmen! En ook al een grote autostoel.. Kwam ze met haar hoofd boven de rand of waren er nou andere redenen om van de MC over te stappen? Wij zitten er namelijk ook aan te denken omdat ik de MC niet meer zo comfortabel eruit vind zien bij zo'n grote puppy.
+1 (of eigenlijk +3quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens blijft de grote droom om volgend jaar met kind en bungalowtent naar Frankrijk te rijden en daar ergens in een dullig dorp een camping te zoeken en lekker te kamperen
Fijn om wat van je te horen. Minder dat het niet zo goed gaat/ging. Take carequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet op vakantie en ik leef nog. Zit nu mobiel, maar post vandaag of morgen wel ff wat uitgebreider. Trok het allemaal ff niet. Gaat nu wel iets beter, maar ben er nog niet.
Lief van jullie.
In je eerste filmpje herken ik helemaal mijn meisje met reflux. Maar dan bij je tweede filmpje herken ik het helemaal niet (want zo rustig lag ze nooit).quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:00 schreef As1981 het volgende:
XM![]()
Nou ik heb het drinken van het flesje kunnen filmen.
En daarna doet meneer alsof er niets aan de hand was
Ja, die datum is ook mooi he, ik weet trouwens nog dat er iemand was die een positieve test had en een zuipweekendje met vrienden had. Ik ben er pas geleden pas achtergekomen dat jij dat toen was!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
Spees echt bijzonder vind ik, even lang uit de buik als erin. Ik heb het in mijn agenda gezet anders zou ik het ongetwijfeld vergetenAfgelopen zaterdag had ik een jaar geleden een positieve test, vond ik ook wel mooi. Maar ik dacht er pas zondag aan
SPOILER: 9 maanden en 10 dagen in, 9 maanden en 10 dagen uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fieder, ik lijk trouwens misschien luchtig op Fok over de situatie hier, maar in het echt is dat niet zo hoor. Ik was dinsdagavond en woensdag echt heel bang, heb alle scenario's in mijn hoofd gehad tot aan het doodsteken van Silvijn aan toe. Het is ongelooflijk wat je je allemaal kunt bedenken als iemand je komt vertellen dat ze tot alles in staat zijn. Nu het de laatste dagen rustiger is en de politie na aandringen aan ons heeft verteld dat hij in het verleden geen ernstige geweldsdelicten heeft gepleegd, ben ik wel wat minder bang. Maar ik ben wel nog bang voor de rechtszaak, de uitspraak en de dagen daarna. Coco, jij vroeg nog of we medestand hadden. Er zijn nog 2 andere gezinnen die actief aan de rechtszaak meewerken en getuigen, en diverse mensen in de straat die de politie vaak bellen. En de woningcoörperatie getuigt ook. Bedankt trouwens allemaal voor jullie medeleven, dat vind ik fijn om te lezen.
XM, goed iets van je te horen maar wel vervelend dat het met jou niet zo goed gaat/ging.
Engeland, Frankrijk en Toscaneheerlijk toch? Je hoeft niet per se 10 uur te vliegen tot je iets moois tegenkomt
Shandaly, luier ze! En ik lees even mee over de autostoeltjes. Wij hebben ook geen isofix dus vind het al interessant om nu te lezen dat je dan dus met name vooruitkijkstoeltjes hebt. Wist ik niet!
Toen ik dit met 4 maanden omschreef dacht ze dus ook eerst aan reflux. Maar verder idd totaal niet. Dus denk niet dat, dat het is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:09 schreef Cathmar het volgende:
[..]
In je eerste filmpje herken ik helemaal mijn meisje met reflux. Maar dan bij je tweede filmpje herken ik het helemaal niet (want zo rustig lag ze nooit).
Heb je niks aan he.... maar er moet echt even verder gedacht worden door het cb. Want hoe vervelend, voor jullie allebei.
Ja andere spenen en flessen geprobeerd. Misschien zijn maagzuurremmers geen slecht idee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:52 schreef Fieder het volgende:
Speeswat een walgelijke rotmensen dat ze jullie zo bang maken
As zou je niet eens een weekje maagzuurremmers willen proberen? Dan weet je het iig zeker. Zielig hoor en zeer frustrerend.![]()
Heb je al eens een grotere speen geprobeerd? Of een ander merk fles?Misschien is hij gefrustreerd dat het te traag gaat. Of heeft hij toch een nare associatie met die fles en kun je dat met een andere doorbreken. Maar je hebt vast alles al geprobeerd.
Wij hebben de maxicosi pearl. Dat is eigenlijk de enige die op de isofix past. Wat ik zo snel vond. Die kijkt gewoon naar voren. Nadeel is dat die niet zonder isofix kan, dus moet er voor de andere auto eigenlijk nog een aanschaffenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:25 schreef Kwisted het volgende:
Welke heb je gekocht coco? Zo'n achterstevoren?
Ik zit er ook aan te denken, maar ik zie door de bomen t bos niet meer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As, geef je hem bewust liggend de fles? Het filmpje is wel heel zielig. Zijn huilen klinkt echt droevig![]()
Spees, je zwangere foto!! Dat is leuk! Nu wil ik van iedereen wel een zwangere buik foto zien![]()
![]()
hoe zitten Silvijns benen op je foto?? Ik blijf er maar naar kijken en ik zie het niet![]()
voor de klote situatie thuis..
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Kwisted het volgende:
Geen idee Kyara, ik zou het denk ik juist zo droog mogelijk houden.. Of hooguit wat vaseline als ze last heeft. Wel heel zielig. En je bent een super goede mama hoor!
Over autostoeltjes:Ik weet niet hoe het met andere stoeltjes zit, maar die wij hebben (wel isofix dan) kan mee tot ze ongeveer 4 jaar is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As, geef je hem bewust liggend de fles? Het filmpje is wel heel zielig. Zijn huilen klinkt echt droevig![]()
Spees, je zwangere foto!! Dat is leuk! Nu wil ik van iedereen wel een zwangere buik foto zien![]()
![]()
hoe zitten Silvijns benen op je foto?? Ik blijf er maar naar kijken en ik zie het niet![]()
Mijn pauze is bijna voorbij, maar ik zal nog eens even een zwangere buik opgraven. Moment.![]()
Eigenlijk sluit ik me hier bij nader inzien bij aan. Gewoon schoonhouden en niet smerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Kwisted het volgende:
Geen idee Kyara, ik zou het denk ik juist zo droog mogelijk houden.. Of hooguit wat vaseline als ze last heeft. Wel heel zielig. En je bent een super goede mama hoor!
Ik vind het juist nog veel echter dan ik had verwacht!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
As, wat vreemd! En naar... Hoop dat er snel iets (voor) gevonden wordt
Spees, toffe foto!
Dit is trouwens het traplopen van Saar. Ik vrees dat ik het veel beter/mooier heb doen klinken dan het is![]()
Dus om misverstanden te voorkomen: zie filmpje
Inderdaad.. wolvet a.k.a Lanolinequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:58 schreef bellelena het volgende:
Ja, wolvet! Hier werkt dat als een tierelier!
Wij hebben die van Noordkroon: http://noordkroon.nl/verkoopadressen
+1quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:09 schreef bellelena het volgende:
Ik vind het knap hoor Coco! En dat trotse snoetje
Niet de meest mooie foto, wel de meest zwangere die ik zo snel kon vindenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Kwisted het volgende:
![]()
Laatste week ging hardquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:23 schreef Kwisted het volgende:
Wat heb jij volle lippen Soesa!![]()
Heel leuk om te zien! Jij had ook een flinke buik zeg!
Fieder jij hebt echt zo'n fotomodellenzwangerebuik![]()
[ Bericht 44% gewijzigd door Gulara op 30-08-2013 23:45:11 ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Gulara het volgende:
Had jou buik nog niet eerder gezien! Mooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder erg leuk om alle buiken weer te zien. Wat bijzonder om nu te weten wat voor knappe kindjes daar in zaten.
Kwis hier mijn buikfotos
18w+4dgn en 27wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.40wknSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en voor diezelfde spiegel;
S 1 maand![]()
S 15,5mnd![]()
![]()
Zo, fijn dagje gehad met trotse nichtjes"Nee ze mag nu bij MIJ op schoot!"
En nu liggen E en ik lekker ff bij te komen op bed
![]()
![]()
Oeh, wat leuk om al die buiken te zien![]()
As, ik herken er ook E. in toen ze nog geen maagzuurremmer had.
XM
Verder weet ik niets meer, mijn hoofd loopt momenteel weer over. Het gaat rot met mij en rot met E. Ze kan weer niet poepen, eet slecht en huilt veel. Laxeermiddel is iedere keer zo'n drama dat ik naast haar mee It te huilen en het helpt bijna niet![]()
![]()
Oh spark.... ik word er naar van als ik het leesvind het zo rot voor jullie!!
Is terug naar het ziekenhuis een optie?![]()
XM en Spark
Autostoeltjes heb ik me nog niet in verdiept, moet ik ook eens gaan doen
Spees, fijn dat je hebt thuisgeslapen met Silvijn. Maar t blijft wel een stomme situatie hoor!
Buiken zijn mooiMijn laatste buikfoto is met ctg... Toen zat ik nog in de ontkenningsfase dat ik moest bevallen
En Ik weet niet meer wie t vroeg, maar t avondpapje heeft niets geholpen. Het was vannacht weer feest van 01.00 tot 03.30 en van 04.00-05.00 en van 06.30-07.00 en toen ben ik er maar uit gegaan. (En hij kreeg om 23.30 dat papje).
Ik heb m'n werk gewoon overleefd hoor, merk wel dat ik minder productief ben dan anders. En eigenlijk heel stom, maar ik zie nu alweer op tegen aankomende nacht. Maargoed, t kan altijd erger... En nu ga ik m'n schatje maar weer ophalen op het kdv![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hebben ze veel kleren aan trouwens, is F nou echt zo'n heethoofd? Jaja ik weet dat een heethoofd iets anders isDie ligt nog steeds in een romper, ik doe hem vandaag een tuinbroek aan omdat ik die net nieuw heb, maar het wordt me niet echt in dank afgenomen. Tijdens het fles drinken gaat hij zweten en huilen tot ik hem weer uitkleed
![]()
![]()
Tnxquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef Kyara het volgende:
Oh Spark, wat naar![]()
Wat lief LB!
Loj, geen fijne nacht dus..... hopelijk vannacht beter
En ik wilde deze nog even met jullie delen:
[ link | afbeelding ]durf niet te hopen op een betere nacht, omdat het nu al zo 5 weken gaat. Maar gewoon blijven lachen, t hoort erbij
En hoe lief is die foto! Zo schattig die twee meisjes van je![]()
![]()
Ze lagen gister ook in korte mouwen, blote benen hoor. Maar we zijn net gaan wandelen en dan vind ik het toch nog wat frisjes. En de tuindeur staat hier ook de hele tijd open.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Wat hebben ze veel kleren aan trouwens, is F nou echt zo'n heethoofd? Jaja ik weet dat een heethoofd iets anders isDie ligt nog steeds in een romper, ik doe hem vandaag een tuinbroek aan omdat ik die net nieuw heb, maar het wordt me niet echt in dank afgenomen. Tijdens het fles drinken gaat hij zweten en huilen tot ik hem weer uitkleed
en ik dacht ook dat het vandaag wat koeler zou zijn....![]()
Sparkik wou dat ik DE tip voor je had, maar helaas.
Loj hier werken papjes ook niethad er stiekem wel goede hoop op...
![]()
Kyara haha! Ik kan ze niet uit elkaar houden maar heeft Jolijn (denk ik?) nou een kv ring om haar armpje?ik vind die nephandjes zo luguber
toffe pakjes!
Suiker L ligt nu met korte mouwen en blote benen. En op de arm zweet hij altijd, hele natte haren![]()
Het ging goed bij de gastouder!![]()
![]()
in slaap komen ging moeizaam, maar dat is thuis ook. Hij heeft vanmiddag een uurtje geslapen. Dat is iig een begin. Pff ben zo opgelucht.
![]()
D (quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:12 schreef Fieder het volgende:
Kyara haha! Ik kan ze niet uit elkaar houden maar heeft Jolijn (denk ik?) nou een kv ring om haar armpje? ik vind die nephandjes zo luguber toffe pakjes!) heeft inderdaad een kv ring om haar arm.
(trouwens: D heeft een A in haar naam dus draagt kleuren met een A er in zoals blauw en paars, J heeft een O in haar naam dus die draagt de roze en rode varianten. En bij andere kleuren is het net wat en wie het eerst voorhanden is).
Fijn dat het goed ging bij de gastouder![]()
![]()
Ik weet even niet meer wie het zei, maar idd leuk om de buiken te zien waarvan je nu weet wie er in zaten buikfoto's die ik wel herken, maar waarvan ik nu pas door heb wie erbij hoorde al die tijd, zoals die van Gulara en Soesa
En Zoë, jouw buik was erg vergelijkbaar met die van mij zie ik nu, ook zo klein nog met 18 en indetwintig weken
Leuke foto van de twinnies weer![]()
Sparkling wat rot zeg dat het zo slecht gaat. Gaat de kinderarts nu nog verder kijken? Ik kan me heel goed voorstellen dat je er zelf gek van wordt en dat het zo sneu is voor Eva.
Loj wat een nacht!
Fieder fijn dat het goed is gegaan!![]()
Kyara mooie meisjes foto. Ik ben ook steeds verbaasd over het weer. Kreeg vorige week commentaar bij kdv, te warm aangekleed. En er zat geen korte broek bij de reservekledingstom dus.
Sparkling wat naar voor jullie.![]()
![]()
![]()
Oh Zolena ik vergat jou nog, wat sneu! Hoop dat het snel beter gaat.
En het filmpje van Saar had ik ook nog gezien, leuk! En knap hoor!
Oh en Kwis, Silvijn zit in een soort kleermakerszit tegen mij aan! Dat vond ik nog het dichtst in de buurt komen van een foetushouding. Ik vond het zo sneu om hem op zijn kop gekruld tegen me aan te houden.
No worries, mijn buren hebben niet zijn benen geamputeerd
[ Bericht 58% gewijzigd door Spees_Eend op 30-08-2013 17:41:02 ]![]()
Ja D, dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
D () heeft inderdaad een kv ring om haar arm.
(trouwens: D heeft een A in haar naam dus draagt kleuren met een A er in zoals blauw en paars, J heeft een O in haar naam dus die draagt de roze en rode varianten. En bij andere kleuren is het net wat en wie het eerst voorhanden is).
Fijn dat het goed ging bij de gastouder![]()
![]()
Ohhh bedankt voor het ezelsbruggetje! Creatief verzonnen![]()
![]()
Egopost, sorry.
Net thuis en mooeee, ben weer on site aan het werk dus veel rijden, veel nieuwe omgevingen, mensen en werkzaamheden. Superleuk, dit is waarom ik verliefd ben op mijn werk, maar man, met een voeding om 5 uur is het gewoon slopend en heb ik bijna nergens anders meer tijd of energie voor
Daarbij met m'n hoofd veel bij een terminale collega, iets ouder dan ik, twee kleine meisjes, nog maar enkele weken te gaan. Zo oneerlijkHet lijkt ook ineens wel 1000x erger als je zelf een kindje hebt. Mijn grootste angst, zo erg...
Zo, nu mijn hoofd uitzetten en van m'n meisje genieten en dankbaar zijn voor alles
Sarcasme. Herken het.![]()
Kyara, wat creatiefslim!
Spees, ik dacht ineens aan de situatie met je buren. Wat rottig om zo in angst te leven..
Wat fijn dat het goed ging bij de gastouder, Fieder!
Weet niet meer wie het vroeg maar de kinderarts is niet van plan verder onderzoek te doen. Eergisteren moesten we op controle en ze groeit voldoende volgens de kinderarts.
Ze leek ook echt de goede kant op te gaan, dronk gemiddeld 120 en soms zelfs 140! Poepen was wat moeilijk maar lukte ook. En is het weer omgeslagen. Ze drinkt nu veel tussen de 70 en 75, daar kan ze nooit op groeien volgens mij..![]()
Maar hoezo wordt er verder geen onderzoek gedaan dan? Ik mag toch aannemen dat die situatie telkens opnieuw wordt ingeschat en dat er dus ook een nieuw plan van aanpak volgt als de lijn afbuigt en ze zo weinig drinkt? Op je strepen staan hoor!![]()
Coco ik vind het echt knap van jou dame. Wel grappig om te zien dat ze echt haar tenen nog gebruikt.
Kwisted ik geef hem inderdaad bewust liggend de fles. Iets anders wil hij niet helaas.
Bedankt voor de andere reacties ook. Ik ga in ieder geval het filmpje laten zien donderdag en misschien toch maar verwijzing kinderarts vragen om in ieder geval uit te sluiten dat er wel iets fout zit ofzo.
We hebben vandaag geprobeerd om melk uit de fles te geven. Eerst water uit de tuitbeker, geen probleem. Daarna melk uit de tuitbeker, zelfde reactie als met de fles. Daarna weer water met de tuitbeker, ging prima. Daarna de melk maar in de fles gedaan en hij drinkt hem zonder problemen leeg. Ik snap op dat stuk mijn kind echt niet hoor.
Oh en Isis geen diaree. Zijn ontlasting is altijd dun. Behalve toen we overstapte van hypoallergeen naar standaard voeding. Toen werd het dik en minder, maar daar had hij dus wel echt last van.
Wat leuk al die zwangere buiken. Mooie buiken allemaal hoor.
Kyara hoe is het nu met de nek van D?
Suiker, krijsen voor de lol. Even de stem oefenen. Het hoort er (helaas) bij.
Spark wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft en dat er verder niet meer naar gekeken word. Hopelijk gaat het snel toch weer beter met haar.
Loj weer een heftige nacht achter de rug. Ik duim voor een betere vannacht.
Kyara jou dames zo samen. Ik vind dat zo gaaf he. Vroeger wilde ik zo graag een tweeling. En als ik jou foto's zie weet ik altijd weer waarom.
Suiker hier ook bijna de hele dag alleen in romper hoor. Als we naar buiten gaan trek ik hem wel een broek en t-shirt aan.
Fieder wat fijn dat het goed ging bij de gastouder
Spirt wat een nare situatie met die collega. Dan komt het ineens heel erg dichtbij he. Bah.![]()
As, toch wel gek, die zoon van jou met zijn fles drinken. Drinkt hij wel water uit de fles?
Spark, moeilijk he dat dat weinig drinken. Daar had Isabel echt last van. Heeft de logopediste al naar haar drinktechniek gekeken?
XM, komt vast snel goed.
Kyara die meiden van jou haha.
Suiker, Isabel heeft vaak alleen een romper aan binnen. Buiten vaak een jurkje er over heen.
Die Saar!!
Was Saar ook niet diegene die de opvouwbare ikeabox uitprobeerde. Ze passen er ook met z'n tweetjes in
En Isabel vandaag voor het eerst mee op de fiets!! Oh boy mien wallen![]()
![]()
Wat een geweldige foto's Becky, ik verheug me nu al op het fietsen!!
En rompers zijn dus normaal in deze temperatuur, goed om te weten
(korte reactie even, ben aan het koken!)
![]()
Becky, hij drinkt inderdaad wel water uit de fles. Maar dat zijn niet zulke grote hoeveelheden als een fles melk natuurlijk.
En wat heerlijk zo voor op de fiets. Wat gaaf dat, dat al kan zeg.
En ondanks de wallen, wel een hele vrolijke foto.
Suiker wat ben je aan het koken? Eet smakelijk alvast.![]()
Suiker, hoe is het met je taart afgelopen eigenlijk? Of heb ik dat gemist...
Becky mooie foto's zeg! Haha je meiden in de 'box'. Isabel vond het fietsen wel interessant zo te zien![]()
We hebben aangegeven dat het poepen nog steeds drama is natuurlijk, maar ik moet bekennen dat omdat het de afgelopen weken best aardig goed ging, ik afgelopen dinsdag ook nergens op heb gestaan. Het slechte drinken is ook pas dinsdag begonnen en ja, ze heeft wel vaker een slechtere dag om te drinken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar hoezo wordt er verder geen onderzoek gedaan dan? Ik mag toch aannemen dat die situatie telkens opnieuw wordt ingeschat en dat er dus ook een nieuw plan van aanpak volgt als de lijn afbuigt en ze zo weinig drinkt? Op je strepen staan hoor!
We zijn ook niet erg tevreden over ons ziekenhuis eigenlijk. Vinden ze erg afwachtend en komen eigenlijk nooit met ideeën. Toen haar lijntje een tijdje geleden begon af te buigen waren we eigenlijk min of meer opgelucht: eindelijk was er echt iets te zien.
Maar de kinderarts vond het niet zorgelijk genoeg. We hebben er al eens gezeten met de woorden dat we niet weg gingen zonder dat ze eens verder keken en toen hebben ze een röntgenonderzoek naar haar maag en slokdarm gedaan, daar kwam de reflux uit.
Ik hang morgen maar weer aan de telefoon als ze zo door gaat.
Becky, zelfs met wallen ben je een hele mooie vrouw! En kijk d'r rondkijken dan
![]()
![]()
Knoflookaardappels uit de oven, jalapeñoburgers met champignons en appelmoes!Morgen ga ik gezond eten (met minder dan een liter olijfolie bedoel ik
)
En de appeltaart was super gelukt! Bodem iéts zachter dan normaal maar wel heerlijk.
-einde tantes kookshow-
Nin is vandaag weer even bij F komen kijken, was erg gezellig!! Ze heeft naar me gelachen![]()
![]()
Klinkt goed Suiker. Kom een keertje bij je eten (oh nee aan de lijn)
En leuk dat jullie weer hebben afgesproken. En lachen![]()
![]()
Suiker als je elk uur wakker ben geworden heb je het deze nacht ook zwaar gehad. Dus dat je vermoeider bent vind ik niet vreemd. Hopelijk gaat het vannacht weer beter
Kyara goede nacht
Speesomdat het echt een klotesituatie is zo. En ik werd verdrietig van jouw bericht over je angst wat ze met Silvijn zouden kunnen doen
Saar wat knap dat je kan trapkruipen. Superknap. En leuk filmpje
Speesvoor de mijlpaal en wat een toffe foto
Suiker nog gefeliciteerd van afgelopen zaterdag
Kyara ik denk dat je (als ze wat ouder zijn) het je gaat lukken met drie kids.
Ik heb de mijlpaal van even lang als uit mijn buik ook opschreven. En Kyara, ik moest inderdaad meteen aan jou denken toen ook
XM![]()
As wat erg. Ik moet er gewoon van huilen. Ik hoop echt dat een arts of het CB iets kan doe. Hiermee.
Wat gaaf en mooi al die buikfoto's.
Ook mijn buikenfoto. Een dag of 2 voordat ze kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LB leuk dat het zo gezellig was
Spark wat rot. Ik snap dat je meehuilt
Loj. Jouw instelling dat het altijd erger kan vind ik benoemenswaardig. Jouw nachten zijn gewoon zwaar. En ik hoop dat het maar een fase is
Slaapt hij overdag ook zo slecht?
Kyara wat een gave foto
Fietser (moet Fieder zijn, maar iPad maakte dit ervan) fijn dat het vandaag goed ging
Zolena wat een stom commentaar. Als het echt te warm is kunnen ze toch tot rompertje uitkleden.
Spirit dat soort dingen wil je inderdaad niet aan denken. En als je het van zo dichtbij meemaakt wordt je ineens met je neus op de feiten gedrukt wat er allemaal kan gebeuren. Knuffel je meisjes maar lekker
Becky wat een leuke foto's. En leuk dat je voor het eerst gefietst hebt met Isabel
Vandaag was er bij de AH waar ik langsliep een Photoshoot voor ¤ 2,50. Heb ik dus gedaan. Je krijgt sowieso 1 foto gratis. Leuke actie. En ik ben erg benieuwd naar de foto's
En een smeltmomentje. Ik zat in de auto achterin en Riley ging uit zichzelf kiekeboe spelen. Dan doet ze een vestje voor haar ogen en haalt deze weer weg en dan krijg je echt de meest lieve lach als je kiekeboe zegt![]()
![]()
Klinkt goed suiker, dat etenEn een lachende Nin
Spark, ik zou gewoon bellen ja... het is toch niet normaal dat kindjes het zo moeilijk hebben![]()
Geldt ook voor jou As, gewoon doorvragen bij het cb, en anders misschien maar ergens anders.![]()
Fietserhahaha je had vast niet gedacht dat jouw username nog zoveel hilarische autocorrects tot gevolg zou hebben!
![]()
E is vandaag meegeweest naar de vrijmibo van mijn team![]()
Die was georganiseerd omdat we afscheid namen van een paar collega's, en omdat we als team gaan verhuizen naar een dependance. E en ik hadden lekker even uitgerust op bed, en zijn toen gezellig bij de rest op het terras gaan zitten. Ze heeft heel tevreden een tijdje bij een collega op de arm gezeten, en daarna bij mij. Mijn kleine kroegtijger![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Kwisted het volgende:
Over autostoeltjes:38.2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As, geef je hem bewust liggend de fles? Het filmpje is wel heel zielig. Zijn huilen klinkt echt droevig![]()
![]()
Dag later, tijdens de weeën en ziekenhuistas inpakken:
I. zit met 14,5 mnd nog in de maxi cosi maar hij is nu bijna 9 kg (2 weken geleden 8,8) dus we willen binnenkort om. Hoofd past nog onder de rand, maar voeten zijn wat krap zo tegen de achterkant van de bank.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Sinds je hebt gezegd waar de nick vandaan komt, zing ik dat liedje elke keer voor E in de autoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:44 schreef Fieder het volgende:
Fietser, feeder, ridderik ga eens kijken wat mn telefoon ervan maakt!
hij is ook zo leuk!
![]()
![]()
Omen leuk dat kiekeboe spelen. En die photoshoots zijn leuk. Ik koop alleen altijd meer dan dat ik van te voren denk. Beetje jammer voor de portemonee.
En dat jij er ook van moest huilen steunt me wel een beetje. Ik dacht dat ik een beetje labiel werd![]()
En Fieder, wat maakt hij er van?![]()
Ohja, hier wou ik nog op reageren: E maakt het volgens mij niet zoveel uit of ze 1 of 2 laagjes aanheeft, maar tijdens het drinken leg ik op dit soort dagen een hydrofiel in mijn elleboogholte, anders drijft ze wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:38 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Echt heel inspannend dus, dat drinken.
In bed heeft ze nu romper, t-shirtje met korte mouwen, legging en badstof slaapzakje. Meestal voelt dat prima. Maar t is ook net een beetje hoe het uitkomt. Ik vind het soms best lastig om vooruit te denken, en haar bijvoorbeeld dan eind van de middag al een romper met lange mouwen aan te doen zodat ze 's nachts niet met blote armen ligt![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Potdorie, ik heb nu ook jouw filmpjes gezien Aswat naar om elke keer zo'n huilend jongetje te hebben bij de fles!
Ik wou dat ik een oplossing voor je had....![]()
![]()
Blijft jaloersmakend hoor, die verhaaltjes over borstvoeding.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, hier wou ik nog op reageren: E maakt het volgens mij niet zoveel uit of ze 1 of 2 laagjes aanheeft, maar tijdens het drinken leg ik op dit soort dagen een hydrofiel in mijn elleboogholte, anders drijft ze wegEcht heel inspannend dus, dat drinken.
In bed heeft ze nu romper, t-shirtje met korte mouwen, legging en badstof slaapzakje. Meestal voelt dat prima. Maar t is ook net een beetje hoe het uitkomt. Ik vind het soms best lastig om vooruit te denken, en haar bijvoorbeeld dan eind van de middag al een romper met lange mouwen aan te doen zodat ze 's nachts niet met blote armen ligt
Isabel ligt in een romper in een slaapzak in bed in een kamer waar het 23 graden is.![]()
Ik lees dat een hoop mama's wel een knuffel kunnen gebruiken. Pfff hopelijk wordt het snel makkelijker en knappen de baby's snel op.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Blijft jaloersmakend hoor, die verhaaltjes over borstvoeding.snap ik...
![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef becky27 het volgende:
Blijft jaloersmakend hoor, die verhaaltjes over borstvoeding.![]()
![]()
Ergens ook wel mooi, dat het ons allemaal zo op verschillende manieren kan raken, de zaken rondom het moederschap. Geeft maar weer aan hoe groots het is
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds heel gevoelig voor verhalen over makkelijk zwanger worden, of borstvoeding die probleemloos op gang komt. Een ander zal mijn verhalen over E die overal makkelijk mee naar toe gaat en zelden huilt weer met gemengde gevoelens lezen.![]()
Lief, dankje. Gelukkig is het maar max 4x per dag en is hij verder wel heel leuk en vrolijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Potdorie, ik heb nu ook jouw filmpjes gezien Aswat naar om elke keer zo'n huilend jongetje te hebben bij de fles!
Ik wou dat ik een oplossing voor je had....![]()
Lisa zit met 11,5 kilo en 16 maanden ook nog goed in de maxi cosi. Heb de cabrio die kan tot 13 kilo. Hoofdje steekt er ook nog niet uit. Helaas moet ze vanwege haar beentjes over maar anders had ik g nog niet gedaan. Morgen laatste ritje maxi cosi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
38.2:
[ afbeelding ]
Dag later, tijdens de weeën en ziekenhuistas inpakken:
[ afbeelding ]
I. zit met 14,5 mnd nog in de maxi cosi maar hij is nu bijna 9 kg (2 weken geleden 8,8) dus we willen binnenkort om. Hoofd past nog onder de rand, maar voeten zijn wat krap zo tegen de achterkant van de bank.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)![]()
En dan zit Luuk al een paar weken in de c=volgende stoel.
Las dat iemand zei dat het om de oren ging. Maar op de site van maxi cosi staat dat het om de bovenkant hoofd gaat.*poef* nu is het weg![]()
I loooooooooooove de buikenfoto's*rammeldebammel*
Spirit, wat superheftig zeg, doet je weer beseffen hoe blij je mag zijn met wat je hebt. Sterkte, heel confronterend om dat van dichtbij mee te maken.
Spark, wat jammer dat het toch weer bergafwaarts gaat. Misschien eens voor een second opinion naar een ander ziekenhuis gaan. Gun jullie een zorgeloos genieten
Omen, wat superschetig zeg, dat kiekeboe spelen![]()
LB, je kleine kroegtijgertje, wat gezellig! En wat kun je je dan trots voelen he
Spees, mijn bloed gaat plaatsvervangend koken van die kloteburen van je. Hopelijk komt er een gunstige uitspraak van de rechtbank en zijn jullie daarna voorgoed van die hufters af.
Hier alles goed, niets bijzonders te melden, J is lief, vrolijk, drinkt goed, slaapt (met de gebruikeljke drinkpauzes) goed, poept goed. Ohja, ze rolt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef Suikertante het volgende:
Hahaha l0t! Ik ben telkens verbaasd als er zulke taal uit jouw toetsenbord komt![]()
![]()
Tof, rollende J!Ik vraag me echt af hoe ik overkom dan
![]()
![]()
Dat vond ik woensdag echt bizar om te zien.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:10 schreef As1981 het volgende:
[..]
Lief, dankje. Gelukkig is het maar max 4x per dag en is hij verder wel heel leuk en vrolijk.
Hij begon te huilen, want moe/honger. Fles, eerst even zuigen, valt half in slaap, huilen huilen huilen en zodra de fles op is is het goed.
En sowieso was ie gewoon heel vrolijk en tevreden![]()
Ik vond het al lastig om te zien (voor hem dus), laat staan dat je het 4x per dag hebt.
Hopelijk vind je snel de oplossing!
Of gaat ie snel meer eten, zodat je minder afhankelijk bent van de flessen.![]()
Ben ik nou nog te vroeg voor de dagelijkse/nachtelijkse updates van Gulara?
Mijn meisje is een beetje verkouden... Is het echt heel erg als ik dat geknor van haar nu eigenlijk best wel schattig vind klinken?
Grr... Stom mobiel toetsenbord... Ben al 15 mins bezig meer dit kleine berichtje. Later meer!Mama van Lars & Femke![]()
*boks*
Ik werd wakker van E die volgens mij aan het dromen was; ze lag woest te trappelen en héél boos te huilen en de wieg te krabbenEcht ineens vanuit het niets!
Nu ligt ze te 'drinken', maar eigenlijk slaapt ze alweer![]()
![]()
Ik werd wakker van een kuchende Riley. Ze is niet verkouden ofzo, maar heeft ontdekt dat ze dat geluid zelf kan maken.![]()
![]()
![]()
Mooi gezegd vind ik ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben bijvoorbeeld nog steeds heel gevoelig voor verhalen over makkelijk zwanger worden, of borstvoeding die probleemloos op gang komt. Een ander zal mijn verhalen over E die overal makkelijk mee naar toe gaat en zelden huilt weer met gemengde gevoelens lezen.![]()
Wow Lot wat goed, rollen!
Hihi Omen wat grappig.
Shandaly geknor klinkt wel lief ja! Hopelijk blijft het daarbij![]()
Dat klopt hoor. Bovenkant hoofd bovenkant maxi cosi = doorschuiven. Bram past nog wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Las dat iemand zei dat het om de oren ging. Maar op de site van maxi cosi staat dat het om de bovenkant hoofd gaat.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Er was gisteren iemand die dacht dat Isabel al een jaar was, ze vonden r een stevige baby![]()
Die past voorlopig nog in de cosi, hopelijk is ze er ook voorlopig nog tevreden in.
Hier vannacht ook een nachtmerrie, gek hoor. Of last van tanden. Ze heeft er nog geen maar ben benieuwd hoe lang het nog duurt.![]()
Becky ik vond haar op de meet ook ouder lijken dan ze is, maar ze is ook zo ondernemend! En dan samen met Bram, al bijna een getrouwd stel joh
En L0t je komt op mij heel lief en zachtaardig over, maar als je dit soort posts doet dan zie ik je in mijn hoofd even los gaan
Shandalyt klinkt soms ook wel schattig!
En omen dat lijkt me eigenlijk heel grappig, kijkt ze er ook trots bij?![]()
ik overweeg soms om de box al op te ruimen. ze zit er echt bijna nooit in en als ze in zit is het brullen.![]()
Mijn dametjes zijn vroeg wakker vandaag. Tussen 5 en 6 voedingen en om 7 uur wakker ze klaarwakker en wilden ze niet meer in bed liggen. Jammer want normaal gesproken sliepen ze na de ochtendvoeding nog even door tot 9 uur. Eens kijken hoe dat vandaag dan gaat qua ritme.![]()
Onee, balen als dat slaapje eruit zou gaan! Hier lijkt t steeds korter te worden. Eerst sliep hij dan nog twee uur en nu nog maar eentje. Maar misschien draait dat wel weer terug, hopelijk bij jou een eenmalige actie! Wat bijzonder trouwens dat ze dat dan allebei hebben of zitten ze elkaar te wilden?![]()
Ze gaan wat dat betreft wel redelijk gelijk op ja. Soms dat er 1 nog wel een nachtvoeding heeft en de ander niet maar meestal allebei. Ze waren vanochtend ook echt met elkaar bezig, door de spijlen van het bed naar elkaar kijken en zo.![]()
Dat was ik. Had het uit het autostoeltjes topicpost van mefke, dit is de site van de overheid erover Rijksoverheid en die hebben een keuzewijzer voor autostoeltjes gemaakt hier keuzewijzer. Er zijn weer nieuwe regels bedacht ofzo. M. komt er ook nog net niet met zijn hoofd bovenuit. Dus het kan sowieso nog. Maar misschien dat we alvast één zo´n grotere stoel kopen dat scheelt in ieder geval sjouwen met de stoel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Las dat iemand zei dat het om de oren ging. Maar op de site van maxi cosi staat dat het om de bovenkant hoofd gaat.
Luuk weer blij![]()
Rollende baby van L0t![]()
Shandaly lief knorrende baby![]()
Baby´s met nachtmerrie![]()
M. heeft vanochtend zomaar zijn fles niet uitgespuugd, wel maar de helft laten drinken van normaal, en kokhalsneigingen maar het bleef er inNu alweer aan het slapen.
![]()
Ze kijkt dan heel trots inderdaad Suiker. Het lastige alleen is dat ik soms twijfel of het nu echt is of niet.![]()
Becky, de box gebruik ik als opruimplaats voor haar speelgoed. Riley heeft er niks mee. (Is een tijdje geleden dat ze erin gelegen heeft. Dus misschien dat ze het nu geweldig vindt)
En voor vannacht![]()
![]()
Ik zeg hier nooit meer dat luuk weer blij isik denk dat ik 3uur geslapen heb. Nu al even aan het werk
*poef* nu is het weg![]()
Ik ben van plan om van 3 naar 2 slaapjes te gaan. Hij heeft gister een slaapje gemist en vannacht heel goed geslapen. Het 3e slaapje kan dan in de namiddag alleen nog als het nodig is.
L gaat nu 's ochtends vrij snel alweer slapen, half 7 wakker, 8 uur weer in bed. Die zou evt later kunnen... Van 9 tot 10 ofzo. En dan in de middag van 1 tot half 3 misschien. Ik zie wel hoe het gaat.
Hoelaat en hoelang sliepen jullie 6-maanders overdag is dat een woord?![]()
![]()
2x, van 9 tot half 11 en van 2 tot half 4/4 uur meestalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:30 schreef Fieder het volgende:
Ik ben van plan om van 3 naar 2 slaapjes te gaan. Hij heeft gister een slaapje gemist en vannacht heel goed geslapen. Het 3e slaapje kan dan in de namiddag alleen nog als het nodig is.
L gaat nu 's ochtends vrij snel alweer slapen, half 7 wakker, 8 uur weer in bed. Die zou evt later kunnen... Van 9 tot 10 ofzo. En dan in de middag van 1 tot half 3 misschien. Ik zie wel hoe het gaat.
Hoelaat en hoelang sliepen jullie 6-maanders overdag is dat een woord?![]()
![]()
Riley zit met 7 maanden tussen 3 tot 5 slaapjes per dag. Soms is ze na een uur alweer moe en soms houdt ze het gerust een uur of drie uit (dit vooral als we weggaan met haar. Want dan is er zoveel te zien dat slapen zonde van je tijd is)
Ook de slaaptijden zijn wisselend.
Gisterenmorgen had ik een cursus dus paste mijn zus en ouders op
Daar heeft ze twee keer geslapen.
Haar slaaptijden waren (kan een kwartier afwijken)
8.15-9.30
11.45-14.15
15.00-16.30
17.30-18.45
En de nacht was van 20.15-6.30
[ Bericht 16% gewijzigd door Omentielvo op 31-08-2013 09:43:51 ]![]()
Die keuzewijzer slaat echt he-le-maal nergens op:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:02 schreef Zolena het volgende:
Dat was ik. Had het uit het autostoeltjes topicpost van mefke, dit is de site van de overheid erover Rijksoverheid en die hebben een keuzewijzer voor autostoeltjes gemaakt hier keuzewijzer. Er zijn weer nieuwe regels bedacht ofzo. M. komt er ook nog net niet met zijn hoofd bovenuit. Dus het kan sowieso nog. Maar misschien dat we alvast één zo´n grotere stoel kopen dat scheelt in ieder geval sjouwen met de stoel.Ja, duh, dat heb ik net in het beginscherm ingevuld en de test spreekt voor zichquote:Voor M. kies je een kinderautostoel die je in auto’s mét ISOFIX en in auto’s zonder ISOFIX kunt gebruiken. In een auto met ISOFIX gebruik je bij voorkeur de ISOFIX bevestiging, in auto’s zonder ISOFIX bevestig je de kinderstoel met de autogordel.![]()
![]()
Wow Omen wat een schone slaapster heb jij! Heerlijk
Ok zoiets zal het hier ook wel gaan worden denk ik. Ik kijk het eens een paar dagen aan, kijken wat hij zelf aangeeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
2x, van 9 tot half 11 en van 2 tot half 4/4 uur meestal![]()
Hier slapen ze 's ochtends en 's middags en soms nog aan het einde van de dag. Ligt er een beetje aan de tijden.![]()
Gister had kyan er ook twee Fieder. De laatste was van 11.30 - 13.30 uur. In de middag moe maar ging niet slapen. Dus wakker geweest tot 19.00 uur. Om 18.30 uur naar boven voor zijn fles en toen was hij zo vertrokken.
Vanmorgen om 5.30 uur wakker (dat is tegenwoordig standaard). Flesje gehad en daarna van 6.00-8.00 uur geslapen. Dat was langer dan gemiddeld. Even kijken of hij het vandaag ook op twee slaapjes red (tel ik die van 6-8 niet mee).![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kyara, E slaapt ook niet altijd meer na de ochtendvoeding. Ik heb het net nog wat weten te rekken maar zit nu met een broodnodige kop koffie
Had haar na de voeding weer in de wieg gelegd, maar na een tijdje werd ze wakker en was het weer binnen no time brullen![]()
![]()
Zo As dat was een lange ruk dan in de middag!
Maar 2 of 3 slaapjes kan dus wel op deze leeftijd, goed om te lezen.
Belle![]()
Hele rare vraag trouwens:
Voelen jullie ook wel eens beweginkjes in je buik? Ik voel al 3 dagen steeds een soort trillingen. Misschien voel ik mijn darmen duidelijker doordat mijn buikspieren slapper zijn... Een baby zal het niet zijn iig![]()
![]()
+1 vooral nu Ow echt gefascineerd is door m'n borsten en vooral m'n tepels. 7 maanden te laatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef becky27 het volgende:
[..]
Blijft jaloersmakend hoor, die verhaaltjes over borstvoeding.
Nog een paar mooie buikenfoto's gezien
En had nog niet op As gereageerd, wat zielig van de fles. Hopelijk kunnen ze je donderdag verder helpen met evt een verwijzing.
Overdag slaapt Ow 2/3 keer. 'S ochtends anderhalf tot 2 uur. 'S middags t zelfde en soms aan t einde van de dag nog een uurtje. Hij slaapt dan prima.
Ow had een "goede" nacht, hoefde er maar 1x uit en heb bijna 6 uur kunnen slapen![]()
![]()
Jemig slapen ze echt zo weinig met 6 maanden?
Ik zit hier nog steeds op 5 x 2 uur slaap overdag! Het gaat wel steeds lastiger, maar ik zie toch echt vermoeidheidssignalen dus dan doen we er alles aan om hem in slaap te krijgen.
Gaat dat zo snel veranderen, heb ik een luiwammes of probeer ik hem tegen de natuur in in slaap te krijgen?!
Hoe doen jullie dat dan met eten? Dan eten ze dus twee keer en dan gaan ze pas een keer slapen?
Bellebuik!![]()
![]()
Ik heb overdag nooit een echte slaapkop gehad (nouja, in verhouding is ze nu een slaapkop met haar 13maanden en 2 slaapjes). Ons schema was toen:quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:09 schreef Suikertante het volgende:
Ik zit hier nog steeds op 5 x 2 uur slaap overdag! Het gaat wel steeds lastiger, maar ik zie toch echt vermoeidheidssignalen dus dan doen we er alles aan om hem in slaap te krijgen.
Gaat dat zo snel veranderen, heb ik een luiwammes of probeer ik hem tegen de natuur in in slaap te krijgen?!
Hoe doen jullie dat dan met eten? Dan eten ze dus twee keer en dan gaan ze pas een keer slapen?
Bellebuik!
07:00 fles 180/6
09:00 naar bed
11:00 fles 180/6
14:00 naar bed
16:00 fles 180/6
18:30 fles 180/6 + naar bed voor de nacht![]()
Wow suiker dat is wel veel ja! Maar als hij het nodig heeft en 's nachts ook goed slaapt is er niks aan de hand hoor.
Als het echt heel lastig gaat zou ik wel proberen hem minder te laten slapen. L deed rond die tijd 3 slaapjes, 2 lange van ongeveer 2 uur en 1 korte,die wisselt heel erg.
Dan eten ze idd vaker tussen de slaapjes door. Dan kun je dus niet altijd meer wakker-voeden-spelen aanhouden.![]()
Het slaapritme (overdag dan hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:09 schreef Suikertante het volgende:
Bellebuik!) is hier pas sinds een kleine twee maanden. Z'n speelmomenten werden gewoon steeds langer en hij gaf na t eten geen vermoeidheidssignalen meer. Soms eet hij twee keer, maar ook niet zo vaak.. Het is nu:
7 uur fles
9-11 slapen
11 uur fruit
1 uur fles
2-4 slapen
4 uur komkommertje/stukjes brood of iets anders om op te sabbelen
5 uur fles
Half 6-half 7 soms slapen
7 uur groente
8 uur naar bed (en niet altijd netjes slapen)
11 uur papfles, daarna (niet) slapen![]()
Ik val juist van mn stoel als ik lees hoeveel Riley en F slapen
E slaapt op het kdv 2 of 3 keer, ongeveer 2 uur. Thuis slaapt ze op mijn arm en blijft heel soms even slapen als ik haar dan wegleg. 's Avonds probeer ik haar wel eens in bed te leggen om 19:30 of 20:00, maar dat heeft echt weinig zin. Tegen 21:00 blijft ze probleemloos slapen.
Mijn moeder zei dat dat erg herkenbaar klonk![]()
![]()
Belle mooie buik![]()
Loj fijn voor de betere nacht
Fieder ik herken het nu niet. Maar na de geboorte van mijn oudste had ik dat ook. Zijn idd de darmen.
Suiker hier ziet het er nu zo uit.
5.30 uur wakker. Fles
06.00 - 08.00 uur slapen
08.00 - 09.30 uur wakker / spelen
09.30 uur trek dus rekken met soepstengel
10.00 uur fles
Nu weer vrolijk en gezellig dus nu zeker nog wakker tot 11 uur. Dan waarschijnlijk naar bed. Meestal slaapt hij dan 1,5 uur.
Dan is het nog 1,5 uur spelen/wandelen/boodschappen doen
14.00 uur weer een fles.
Dan slaapt hij hopelijk rond 15.00 uur weer voor 1,5 a 2 uur en dan is hij wakker tot hij naar bed gaat.
We eten rond 18.00 uur. Afhankelijk van hoe moe hij is daarna met peuter onder de douche of gelijk door naar zijn kamer en dan een fles en slapen. Anders na het douchen een fles en slapen.
Uiteraard loopt het nooit zoals gepland. Vanaf maandag moet de oudste naar de psz dus moet hij mee in dat ritme.
Oh en nog even een trots momentje na alle fles ellende. Mij baby klapt in zijn handen. Als jij het doet, maar ook als je klap eens in je handjes zingt.![]()
![]()
Ooooh dat is altijd zo schattig As!
Ik probeer het met E ook alen ze vindt t liedje iig leuk
Welke tekst kennen jullie daar trouwens bij? 'klap eens in je handjes, blij blij blij, op je boze bolletje allebei. Handjes in de hoogte, handjes in je zij. Zo varen de scheepjes voorbij (2x)'? Mijn vriend kent m anders namelijk.![]()
Bij Nin verschilt het best wat qua hoe lang de slaapjes zijn overdag, sinds een paar dagen is ze over op ongeveer dit: 's ochtends een kort slaapje, 's middags een lang slaapje, begin vd avond een kort slaapje en dan ergens rond 21 uur de nachtslaap.
Kort slaapje is ca. 1 uur, lang slaapje is meer dan 2 uur.
We proberen tussen de slaapjes eigenlijk om niet meer dan anderhalf uur wakkere tijd aan te houden. Qua eten verschilt het ook soms krijgt ze de borsten apart (1 als ze wakker wordt, 1 als ze weer gaat slapen) en soms tegelijk als ze gaat slapen en niets als ze wakker wordt. Ligt er ook aan hoe lang geleden ze daarvoor heeft gegeten en hoeveel honger ze heeft
[ Bericht 20% gewijzigd door bellelena op 31-08-2013 10:35:05 ]![]()
Leuke foto's belle![]()
LB ja die tekst idd. Alhoewel mijn vader altijd zingt Kyan is zo blij ipv blij blij blij. En eindigt ba de scheepjes met "hatchee". Vooral bij de peuter een hit![]()
![]()
Zo ken ik hem ook LB!
Mooie foto's Belle! Leuk setje die 2
Suiker, zo deed ik het ook altijd. Maar ik voed (gedeeltelijk) op verzoek en ik merkte op een gegeven moment dat ze meer gingen drinken en dan 4 uur tussen de voedingen lieten. En dus langer wakker. Meestal zijn ze nu zo'n 1,5 a 2 uur wakker. 's Avonds soms wat langer omdat dat nou eenmaal zo uitkomt met alle kinderen die moeten eten en zo.
Maar volgens mij slapen ze nu net een uurtje meer als M op een dag![]()
![]()
Ik ken 'm met 'driemaal in de rondte' ipv 'handjes in de hoogte'.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh dat is altijd zo schattig As!
Ik probeer het met E ook alen ze vindt t liedje iig leuk
Welke tekst kennen jullie daar trouwens bij? 'klap eens in je handjes, blij blij blij, op je boze bolletje allebei. Handjes in de hoogte, handjes in je zij. Zo varen de scheepjes voorbij (2x)'? Mijn vriend kent m anders namelijk.
J. doet haar handjes op onze handjes als wij klappen, heel schattigEn heel breed lachen als wij applaudiseren, vooral als we er heel enthousiast 'jaaaaaa, applausje voor J!!' zeggen, dan straalt ze gewoon helemaal
Zooooo leuk, die foto's van F. en Nin![]()
![]()
Oh As wat schattigLb zo ken ik hem ook. Op het kdv waar een vriendin van me werkt zingen ze 'op je mooie bolletje' omdat dat positiever is
![]()
Ohhh Nin/ F meet![]()
![]()
Klap eens in je handjes, blij blij blij
Op je boze bolletje, allebei
Handjes omhoog
Handjes omlaag
Handjes in de zij
En het neusje allebei
...dacht ik![]()
![]()
op mijn cd met kinderliedjes zingen ze ook "mooie bolletje" En ze zingen "twee handjes in de hoogte, twee handjes in de zij'![]()
Handjes in de hoogte, handjes in de zij, op je boze bolletje allebei, zo varen de scheepjes voorbij.
En ik doe wel boze bolletje.
En als de schema's ter sprake komen voel ik me altijd een uberslechte moeder. Ik zou het niet kunnen zeggen.![]()
![]()
En sorry geen update in het weekend, dan zijn we meestal weg. Vandaag veel gewandeld en een kinderstoel voor Pi uitgezocht.![]()
Ze hadden em niet op voorraad, dus van de week ophalen.![]()
Leuk die slaaptijden. En die van mij is echt een slaapkoppie merk ik nu![]()
Ik ken de versie zoals LB. En Riley klapt ook in de handjes. Alleen de handjes raken elkaar niet![]()
Bedankt voor alle eet/slaaptijden, is wel erg leuk om te vergelijken! Never change a winning recipe, maar ik ging bijvoorbeeld ook pas vliegtuigje spelen toen ik dat hier voorbij zag komen omdat ik niet wist dat dat al konDus het is wel handig om te weten dat andere baby's al wat langere wakkertijden aankunnen. Als hij dan geen signalen geeft kunnen we eens proberen of hij het misschien wat langer volhoudt. Hij ging net zo uitvoerig in zijn ogen wrijven dat we het echt niet konden negeren en hij sliep meteen, exact na 1,5 uur.
Ik hoop op een Kyaraatje hier! Dat hij wat meer gaat drinken en wat meer tijd tussen de flessen laat met wat langere wakkertijden. Hij is nu ook zo gezellig als hij wakker is, zou het helemaal niet erg vinden als hij wat minder zou slapen!
Hier de LB versie van Klap eens in je handjesWat voor versie heeft je vriend LB?
voor klappende baby's!
![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:19 schreef Omentielvo het volgende:
Leuk die slaaptijden. En die van mij is echt een slaapkoppie merk ik nu![]()
Ik ken de versie zoals LB. En Riley klapt ook in de handjes. Alleen de handjes raken elkaar niet![]()
![]()
Hier zingen we "broze" bolletje
En ook nog:
Nu moeten alle handjes 1,2,3 op het ruggetje zijn
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)![]()
Op je blije bolletje, doe ze maar allebei. Handjes in de hoogte, handjes in de zij. Zo varen de scheepjes voorbij*poef* nu is het weg![]()
We hebben net het wiegje opgeruimdHet doet me toch meer dan ik had verwacht, terwijl we hem vooral hebben opgeruimd omdat ie er maar werkloos bij stond en niet eens per se omdat ze er niet meer in past of kan. Maar het idee dat we deze fase nu wel zo echt hebben afgesloten, dat ze nooit meer in het wiegje gaat, dat voelt toch best gek. Misschien ook omdat ik niet weet of er ooit nog een kindje zal komen bij ons voor in het wiegje, dus is deze fase misschien wel voorgoed afgesloten nu.
![]()
![]()
Ik dacht een Kyaraatje tegenwoordig iets anders betekende hier op Fokquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:40 schreef bellelena het volgende:
We hebben net het wiegje opgeruimdHet doet me toch meer dan ik had verwacht, terwijl we hem vooral hebben opgeruimd omdat ie er maar werkloos bij stond en niet eens per se omdat ze er niet meer in past of kan. Maar het idee dat we deze fase nu wel zo echt hebben afgesloten, dat ze nooit meer in het wiegje gaat, dat voelt toch best gek. Misschien ook omdat ik niet weet of er ooit nog een kindje zal komen bij ons voor in het wiegje, dus is deze fase misschien wel voorgoed afgesloten nu.
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas op met wat je wenst dus SuikerAl is F. zo'n leukie dat je van mij (en Q.
) best een Kyaraatje mag doen hoor
![]()
![]()
Ah belleen t was ook zo'n mooi wiegje!
Suiker, handig he? Ik kijk hier ook vanalles afZo had ik E net boven in dr bedje gelegd omdat ze moe was. Na een halfuurtje lag ze te huilen dus hier in de box gelegd met een boekje, en nu slaapt ze weer
Trial and error dus!
![]()
Ohja en mn vriend zong ook over blije/mooie bolletje, en het eind was anders maar dat weet ik niet meer. Ik zong het zelf vroeger ook anders, maar heb het inmiddels zo vaak bij een vriendin gehoord dat ik het over heb genomen![]()
![]()
Djen zit ook de hele dag te klappen maarde rest kan ze nog niet
Ikzing altijd:
Klappen in de handjes
blij blij blij
Op het boze bolletje
Allebei
Handjes inde hoogte
Handjes indezij
Zo varen de scheepjes voorbij![]()
![]()
ja zo ken ik hem ook!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:56 schreef Kyara het volgende:
op mijn cd met kinderliedjes zingen ze ook "mooie bolletje" En ze zingen "twee handjes in de hoogte, twee handjes in de zij'Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Boze is in mijn versie ook weggecensureerd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Ikzing altijd:
Klappen in de handjes
blij blij blij
boven op je bolletje
Allebei
Handjes inde hoogte
Handjes indezij
Zo varen de scheepjes voorbij![]()
Slaaptijden zijn hier ook variabel. Ogen wrijven is naar bed zeg maar. Het slapen kan een half uur duren maar ook twee uur. Absoluut onvoorspelbaar. Alleen 's avonds ligt ie er altijd tegen 19 / 19.30 in. En dan slaapt ie meestal tot 6 / 7 uur.
Meeklappen doet ie nog niet. Ik merk wel dat zijn wawawawawaverhalen soms een herkenbare melodie hebben.![]()
![]()
Wat een leuke foto's van Nin en F.
Interessant om alle slaaptijden zo eens te lezen. Rosalie slaapt eigenlijk niet echt op vaste tijden (helaas). En de laatste weken slaapt ze overdag ook nog eens vrij kort, zo rond de 50-60 minuten per slaapje. Gemiddeld is het ongeveer als volgt:
Tussen 7.30 - 8.30 wakker, tussen 10.00 en 11.00 naar bed, rond 12.00 weer wakker, rond 14.30/15.30 weer naar bed, 16.30 weer wakker, vanaf 18.45 uur meestal héél mopperig/vermoeid maar absoluut niet willen slapen, of met heel veel geluk slapen tot 19.30 en dan weer wakker en mopperig.
Dus rond 20.00/20.30 gaan we dan met z'n allen naar bed, en kijken man en ik in bed nog even een filmpje of serie o.i.d. (als we maar samen in bed liggen dan is ze wel tevreden en rustig namelijk). Soms doet ze nog een hazenslaapje als ze bij het voeden even in slaap valt, en rond een uur of 22.00 slaapt ze vaak voor de nacht. En dan 's nachts tegenwoordig (helaas...) één of soms twee keer wakker (vaak rond 1.00 en/of rond 4.30) om te drinken.
Eten krijgt ze meestal vlak voor de slaapjes omdat ze tijdens het voeden vrij makkelijk in slaap valt (en ik zou eigenlijk ook niet weten hoe ik haar op een andere manier makkelijk in slaap zou kunnen krijgen). Soms krijgt ze nog een keer extra om verder te kunnen slapen als ik vind dat ze te kort heeft geslapen en nog moe lijkt.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!![]()
Klinkt wel knus, die avondjes met zn drieën in bed
En hier ook slapend naar bed na een voeding. Maar ga toch ook eens proberen om haar eerder (wakker) in bed te leggen, want eigenlijk slaapt ze daarvoor al best lang op mn arm.
[ Bericht 0% gewijzigd door LadyBlack op 31-08-2013 14:05:26 ]![]()
Ik dacht dat het juist 'boze' bolletje moest zijn omdat het wordt gezongen voor het 'boze bolletje'.
De handjes doen 'blij, blij blij'.
En de scheepjes varen voorbij en nemen de boosheid mee.
Maar dat heb ik vast zelf zo bedacht.![]()
![]()
![]()
Klinkt welGulara!
LB, komt jouw vriend dit weekend ook weer thuis?
Ik ben vandaag al de hele dag J aan het terugrollen. Dan ligt ze weer op haar buik en kan niet terug. D kan volgens mij wel terug, al dan niet bewust.![]()
Filmpje met rollende meisjes en een zus die in de weg ligt:
.
http://s1088.photobucket.(...)zpsa3ecf4f6.mp4.html![]()
Wat kwam er hier nou laatst ten sprake van de IKEA, waar men zo enthousiast over was?
Ik zit er nu (gratis, gratis wifi, mama-uitje) maar kan me niet herinneren waar we het toen over hadden...
Mama van Lars & Femke![]()
Hihi, kijk d'r gaan Kyara!Hee dit herken ik best wel! 's Middags hebben we hier dan 1 langer slaapje (of 2 korte), maar ook zo rond 18:30/19uur dat ze mopperig wordt maar absoluut nog niet wil slapen, of met een beetje geluk (of draagdoek) een kort slaapje doet. En dan ergens tussen 19:30 en 20:30 ga ik haar in bed leggen voor de nachtslaap, maar soms duurt het even voor ze werkelijk echt gaat slapen. Wij blijven er dan niet bij, maar gaan nog even in de woonkamer tv kijken, die is een paar meter verderopquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:38 schreef Miss_Isis het volgende:
Wat een leuke foto's van Nin en F.
Interessant om alle slaaptijden zo eens te lezen. Rosalie slaapt eigenlijk niet echt op vaste tijden (helaas). En de laatste weken slaapt ze overdag ook nog eens vrij kort, zo rond de 50-60 minuten per slaapje. Gemiddeld is het ongeveer als volgt:
Tussen 7.30 - 8.30 wakker, tussen 10.00 en 11.00 naar bed, rond 12.00 weer wakker, rond 14.30/15.30 weer naar bed, 16.30 weer wakker, vanaf 18.45 uur meestal héél mopperig/vermoeid maar absoluut niet willen slapen, of met heel veel geluk slapen tot 19.30 en dan weer wakker en mopperig.
Dus rond 20.00/20.30 gaan we dan met z'n allen naar bed, en kijken man en ik in bed nog even een filmpje of serie o.i.d. (als we maar samen in bed liggen dan is ze wel tevreden en rustig namelijk). Soms doet ze nog een hazenslaapje als ze bij het voeden even in slaap valt, en rond een uur of 22.00 slaapt ze vaak voor de nacht. En dan 's nachts tegenwoordig (helaas...) één of soms twee keer wakker (vaak rond 1.00 en/of rond 4.30) om te drinken.
Eten krijgt ze meestal vlak voor de slaapjes omdat ze tijdens het voeden vrij makkelijk in slaap valt (en ik zou eigenlijk ook niet weten hoe ik haar op een andere manier makkelijk in slaap zou kunnen krijgen). Soms krijgt ze nog een keer extra om verder te kunnen slapen als ik vind dat ze te kort heeft geslapen en nog moe lijkt.
Dan ligt het eraan hoe laat ik/we zelf naar bed ga(an), als ik vroeg ga dan wordt ze rond 1 uur / half 2 's nachts zelf wakker voor een voeding en ergens rond een uur of 6. Als ik laat in bed ga, dan krijgt ze rond 12 uur nog een voeding van mij en dan de nachtvoeding rond een uur of 6.
Vandaag doet ze overigens weer allemaal korte slaapjes![]()
![]()
Haha, tof Kyara! En wat grappig want zo ligt Isa nu bijna precies op haar kleed! Maar dan zonder zus om te knijpenEn lekker herrie schoppend
![]()
Wb slapen, vanochtend werd mevrouw pas om half 8 wakker! Beetje jammer dat ik al vanaf 4 uur wakker lagWij hebben nu blokken van 3,5 a 4 uur waarin Isa de fles krijgt, slaapt en speelt. Ze is op vanaf 6:30 en gaat meestal 18:30 weer naar bed. Tussendoor doet ze overdag dus 3 of 4 slaapjes en om 22:30 krijgt ze nog een late fles met een lepel rijstebloem.
Sarcasme. Herken het.![]()
Is ook wel heel knus hoor LBen als we dan een leuke serie of film kijken in bed is het hartstikke gezellig met zo'n klein meisje tussen ons in. Maar soms zou ik ook wel weer eens als echte grote mensen tot na 20.30 uur beneden willen blijven
![]()
En dat rollen gaat al soepel Kyara! Rosalie heeft hetzelfde kleed en ligt daar precies zo op te rollen, maar dan met een hond in plaats van een tweelingzus die in de weg ligt
Belle, hoe leg je haar dan in bed rond 19.30? Of ik bedoel eigenlijk, hoe zorg je dat ze ook echt blijft slapen? Nin slaapt ook bij jullie in bed toch als ik het me goed herinner? Wordt ze dan niet na een kort slaapje weer wakker? Rosalie slaapt rond die tijd heel erg licht, ze doezelt alleen een beetje aan de borst soms en het is me nog niet gelukt om haar voor een uur of 22.00 echt in een diepe slaap te krijgen.
Ze slaapt trouwens nu al sinds 14.30, ik denk dat ik vanavond maar weer een poging waag om haar vroeg(er) en alleen in bed te leggen."If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!![]()
+1quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Ik ben vandaag al de hele dag J aan het terugrollen. Dan ligt ze weer op haar buik en kan niet terug. D kan volgens mij wel terug, al dan niet bewust.![]()
Wat een schattig filmpjenet alsof ze echt met elkaar praten (mss is dat ook wel zo!)
Heel herkenbaar, maar dan met 1L vond het trouwens ook een leuk filmpje
![]()
![]()
Vriendje weer thuis
E en ik gingen m ophalen van het station hier in de buurt, als verrassing
Komt de trein eraan, mensen eruit maar geen vriendje...Dus ik bellen; had ie een lift gekregen van zn collega die met de auto werd opgehaald
Nouja de bedoeling was goed he
![]()
![]()
We hebben dan eerst een soort slaapritueeltje; Luier verschonen, kleding uit, evt. pyjama truitje aan, slaapzak aan. Dan krijgt ze liggende de borst, beide kanten en heel vaak valt ze daarvan al in slaap. Zeker als ze moe genoeg is! Als ik haar dan loskoppel draait ze om en stopt soms d'r duim nog even in d'r mond. Soms gebeurd het dat ze niet meteen kan slapen, dan komt vriendlief na de borst bij d'r in bed en pinkelt nog eventjes tot ze dan wel slaapt. Dat is eigenlijk altijd binnen een kwartier. Daarna kunnen we een paar meter verderop in de woonkamer gaan zittenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:16 schreef Miss_Isis het volgende:
Is ook wel heel knus hoor LBen als we dan een leuke serie of film kijken in bed is het hartstikke gezellig met zo'n klein meisje tussen ons in. Maar soms zou ik ook wel weer eens als echte grote mensen tot na 20.30 uur beneden willen blijven
![]()
En dat rollen gaat al soepel Kyara! Rosalie heeft hetzelfde kleed en ligt daar precies zo op te rollen, maar dan met een hond in plaats van een tweelingzus die in de weg ligt
Belle, hoe leg je haar dan in bed rond 19.30? Of ik bedoel eigenlijk, hoe zorg je dat ze ook echt blijft slapen? Nin slaapt ook bij jullie in bed toch als ik het me goed herinner? Wordt ze dan niet na een kort slaapje weer wakker? Rosalie slaapt rond die tijd heel erg licht, ze doezelt alleen een beetje aan de borst soms en het is me nog niet gelukt om haar voor een uur of 22.00 echt in een diepe slaap te krijgen.
Ze slaapt trouwens nu al sinds 14.30, ik denk dat ik vanavond maar weer een poging waag om haar vroeg(er) en alleen in bed te leggen.![]()
![]()
Coco, ik ben online, maar ik moet zo even de soep blenderen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is er iemand online toevallig?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: