Ik hoor graag hoe het was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, Landal, in Hoog Vaals. In een kinderhuisje (dus geen gezeik met stopcontacten, aankleedkussens aanwezig, kindersanitair, speelgoed, box en 3 kinderbedjes). En er is een zwembad en een indoorspeeltuin
Ik moet zeggen dat ik het ook wel even heel erg lekker vind om er even uit te zijn hoor. Ik ben al vanaf half december thuis (muv 1 maandje werken). Hopelijk vinden de kinderen dat ook
Ik prefereer Ridder jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Feeder![]()
![]()
Leuk Manduca!
M vond het vorig jaar wel best. 1 nachtje wat slechter geslapen want niet thuis, de rest ging prima. Hopelijk doen de meiden dat ook.
Ik heb nog een Beco te koopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Fieder, bedankt he, nu zit ik ook te marktplaatsen voor dragers
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef Tally het volgende:
Ik hoor graag hoe het was.
Ik moet er echt tussenuit want ik word knetterdepressief.
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan
Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor
(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld)
Gelukkig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzes
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor
(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld)
Het park is leuk (wij hebben er toen een huifkartocht gedaan), maar ik vond plopsa tegen vallen. Oudste was net nog te klein en mocht bijna nergens in.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ja, ik kreeg deze tip van FR. Zit ook een dierentuin in de buurt. Maar de indoorspeeltuin was hier doorslaggevend.
CP De Huttenheugte was trouwens een goede 2e. Plopsaland zit er naast....
O wel hoor. Ik heb alleen vaak niet de rust in mijn kont om de boel de boel te laten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Suikertante het volgende:
Een week in een bende leven is misschien ook een optie, behalve flesjes schoonmaken (indien nodig) en wasjes doen enzo even gewoon de badkamer en wc vies laten worden, niet strijken en niet koken. Tis een week en daarna heb je misschien weer zin om er tegenaan te gaan!
Of is het dan niet meer in te halen?
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa dan is het je eigen schuld!![]()
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
Daarom moet ik ook ff gewoon een weekje niet thuis (of bij ouders) zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Jaaaa dan is het je eigen schuld!![]()
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:17 schreef Loj het volgende:
En O, wat zijn mannen toch zielig als ze een beetje verkouden zijn en mee moeten helpen 's nachts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat is fijn! als de 5 nog in de tijd zit is het echt nog nacht, dus goed dat het slapen weer is geluktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:34 schreef Olf het volgende:
Hooi weer een mooie dag in het forenzenbestaan. M'n baby kan opeens weer verder slapen na drinksessie om 5.15 ipv dan op te staan jeeee! Oh en ik kom vandaag pas terug van stage als baby al slaapt, boeee!
Spees' huis is nog heel, hoezee!komt Silvijn vannacht weer lekker thuis slapen?
Heb haar een whatsappje gestuurd gisteren, maar nog niks gehoord.quote:
Ah thanks, dat zal dan wel dit zijn neem ik aan:quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:25 schreef Spirit82 het volgende:
Gulara:
Snotiphone
https://www.google.nl/sea(...)%7CufYOXmMsziwbqM%3A
Fixed. En bedankt voor het belletje ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Morning! Weer een nacht voorbij zonder molotov cocktails en schietpartijen. Ook zijn onze poezen niet met spijkers aan de schuur genageld! (Je krijgt toch ineens een heel ander referentiekader he) het doet me denken aan een Donald Duck avontuur of een boek van Agatha Christie.
Ze kwam nog niet boven de rand uit, maar ze vond de maxicosi echt niet meer chill. In principe is ze groot & oud genoeg voor het andere stoeltje, en toevallig hadden we dat al besteld. Dus hebben het gewoon eens geprobeerd. Naja, het bevielquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen flauw idee Coco... De rechtzaak wordt in principe pas weer op 11 september opgepakt, en voor die tijd moeten wij onder ede nog een verklaring afleggen. Maar mogelijk wordt dat nu vervroegd (kleine kans denk ik). Ik begreep dat de man die bij ons langs is gekomen met zijn bedreigingen gisteren een niet zo vriendelijk bezoek en verzoek van de politie heeft gekregen. Ik ben eigenlijk ook wel bang dat het gedoe nog niet voorbij is als die lui hun huis uit worden gezet. Die vrouw wordt dan in een opvanghuis geplaatst maar die man heeft geen vaste woon- of verblijfplaats.
Wat knap zeg dat Saar kan trapklimmen! En ook al een grote autostoel.. Kwam ze met haar hoofd boven de rand of waren er nou andere redenen om van de MC over te stappen? Wij zitten er namelijk ook aan te denken omdat ik de MC niet meer zo comfortabel eruit vind zien bij zo'n grote puppy.
+1 (of eigenlijk +3quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens blijft de grote droom om volgend jaar met kind en bungalowtent naar Frankrijk te rijden en daar ergens in een dullig dorp een camping te zoeken en lekker te kamperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |