abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130613062
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130613125
Ja, Landal, in Hoog Vaals. In een kinderhuisje (dus geen gezeik met stopcontacten, aankleedkussens aanwezig, kindersanitair, speelgoed, box en 3 kinderbedjes). En er is een zwembad en een indoorspeeltuin *O*

Ik moet zeggen dat ik het ook wel even heel erg lekker vind om er even uit te zijn hoor. Ik ben al vanaf half december thuis (muv 1 maandje werken). Hopelijk vinden de kinderen dat ook :X
pi_130613131
Ik heb een manduca gekocht *O* morgen oefenen
pi_130613210
Oh dat klinkt goed! Wist niet dat dat bestond, een kinderhuisje. De kinderen vinden het vast geweldig. :Y

(zit even te googlen net, wat gaaaaaaaf!!!)
pi_130613282
Klinkt goed Kyara. Ik ga er vanuit dat de kinderen dat heerlijk vinden.
Althans hier gaan ze gewoon met met ons vakantie gevoel.

Feeder leuk!!! ga je vast veel plezier van hebben.
pi_130613365
Feeder :D _O-

Leuk Manduca!

M vond het vorig jaar wel best. 1 nachtje wat slechter geslapen want niet thuis, de rest ging prima. Hopelijk doen de meiden dat ook.
pi_130613489
Leuk Kyara! Wij gaan over een paar weken ook een week in een huisje O+ (had nooooooit gedacht dat ik dat zou gaan doen, haha. Maar je kunt de wereld aan kortingen krijgen met kinderen, en sowieso in het najaar, en ik hoop dan nog een beetje van een tuin te kunnen profiteren. En anders sowieso van het ligbad en de sauna :9

Fieder, ik moest ook huilen de eerste dag... fijn dat het later beter ging! En het went vast snel :Y
pi_130613510
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, Landal, in Hoog Vaals. In een kinderhuisje (dus geen gezeik met stopcontacten, aankleedkussens aanwezig, kindersanitair, speelgoed, box en 3 kinderbedjes). En er is een zwembad en een indoorspeeltuin *O*

Ik moet zeggen dat ik het ook wel even heel erg lekker vind om er even uit te zijn hoor. Ik ben al vanaf half december thuis (muv 1 maandje werken). Hopelijk vinden de kinderen dat ook :X
Ik hoor graag hoe het was.
Ik moet er echt tussenuit want ik word knetterdepressief.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130613523
Lekker Kyara, even ertussenuit :)
Wij gaan eind september een weekje Centerparcsen. Was eigenlijk bedoeld om ergens in oktober/november te gaan, maar aangezien mijn man een nieuwe baan heeft per 1 oktober vonden we het niet handig om meteen vakantie op te nemen ;)

Fieder, fijn dat je eerste dag werken goed ging!

Dikke :* voor alle ziekige kindjes en vermoeide mama's
(zelf te moe om per persoon een woordje te schrijven, sorry :@ )
pi_130613590
Komt vast wel goed dan. In ieder geval iets leuks om naar uit te kijken.

En nog meer mama's die er lekker even tussen uit gaan met het gezin. Heerlijk.

Ik heb ook nog drie vakantie's in de planning :@ . Eind sept naar mijn broer in Bulgarije (eerste keer vliegen met Kyan).
Begin december met mijn neef en vrouw en hun kinderen naar CP voor een weekend.
En dan in maart 3,5 week transatlantische oversteek op een cruiseschip van Miami naar Milaan O+
pi_130613642
Whoa, goed voor mekaar As! _O_
pi_130613654
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Feeder :D _O-

Leuk Manduca!

M vond het vorig jaar wel best. 1 nachtje wat slechter geslapen want niet thuis, de rest ging prima. Hopelijk doen de meiden dat ook.
Ik prefereer Ridder ja :{w :')
Ja ik hoop dat hij goed bevalt! (supergoedkoop via marktplaats *O* )

Wow As, avonturier! :o nu moet ik ook op vakantie :9~
pi_130613699
Fieder, bedankt he, nu zit ik ook te marktplaatsen voor dragers :')
pi_130613700
Ik kan niet zonder vakantie. Nee hoor dit keer is het wel heel bond, maar we worden flink gesponsord door mijn ouders (die de meeste keren ook mee gaan)
pi_130613711
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Fieder, bedankt he, nu zit ik ook te marktplaatsen voor dragers :')
Ik heb nog een Beco te koop :P
pi_130613728
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef Tally het volgende:
Ik hoor graag hoe het was.
Ik moet er echt tussenuit want ik word knetterdepressief.
:*

het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan :*
pi_130613737
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ik heb nog een Beco te koop :P
Ik ook :D
pi_130613766
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan :*
+1 :*
pi_130613770
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor :*

(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld ;( )
pi_130613794
Oh Tally vergeet ik helemaal op jou te reageren. :* dat je er zo door heen zit. Als je de mogelijkheid heb om er even tussen uit te gaan misschien moet je dat dan doen. Even bijtanken.
pi_130613804
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:

[..]

:*

Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzes :')
pi_130613868
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:

_O- O+

Ik weet toch hoe je het bedoeld :*
pi_130613882
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzes :')
Gelukkig.

Ja, ik kreeg deze tip van FR. Zit ook een dierentuin in de buurt. Maar de indoorspeeltuin was hier doorslaggevend.

CP De Huttenheugte was trouwens een goede 2e. Plopsaland zit er naast....
pi_130613898
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:

:D
pi_130613936
De Huttenheugte heeft ook een tof zwembad volgens mij :Y

Wij gaan naar Overijssel, lekker dicht bij de familie, kunnen de opa's en oma's ook nog ff langswippen :)
pi_130614010
quote:
17s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:

[..]

Gelukkig.

Ja, ik kreeg deze tip van FR. Zit ook een dierentuin in de buurt. Maar de indoorspeeltuin was hier doorslaggevend.

CP De Huttenheugte was trouwens een goede 2e. Plopsaland zit er naast....
Het park is leuk (wij hebben er toen een huifkartocht gedaan), maar ik vond plopsa tegen vallen. Oudste was net nog te klein en mocht bijna nergens in.
Maar dat huisje in Landal zag er goed uit. En anders bij CP zo'n mystery boeking doen. Volgens mij doen er maar een paar parken mee en je gaat dan echt voor een stuk goedkoper.
pi_130614214
Ik ben met de oudste gister naar het Dick Brunahuis geweest! Was erg leuk. En nu wil ik met dr naar "van speelklok tot pirament" museum. Maar Plopsa lijkt me ook wel wat.
Zelf is ze aan het sparen voor Mickey (alle centen die ze vind - in mn portemonnee) stopt ze in dr spaarpot O+
Maar daar wil ik mee wachten tot Fee 2 is. Dan heeft die er ook wat aan en is het geld goed besteed ;)

Dus voor nu is het nog uitzoeken. Maar dat vind ik zo moeilijk want ik krijg de vrije hand.
pi_130614615
Leuk hoor alle huisjes-vakantie. De landal op texel is ook fijn. En net als LB had ik nooooooooit verwacht dat dit uit mijn toetsenbord zou komen ;).

Fieder wat goed, een drager. Ik ben helemaal fan en gebruik mijn superdure wagen echt bijna nooit meer.
pi_130614686
Overigens blijft de grote droom om volgend jaar met kind en bungalowtent naar Frankrijk te rijden en daar ergens in een dullig dorp een camping te zoeken en lekker te kamperen O+
pi_130614724
Ik vind Centerparks en Landal enzo zelfs met de korting nog zo bizar duur. Dat komt natuurlijk door alle voorzieningen die je erbij krijgt en die ik nog nooit heb gebruikt, en die misschien straks supertof worden (zoals het zwembad en het ponyrijden). Maar ik zie dan de schattigste huisjes op bijvoorbeeld een Waddeneiland voor veel minder en dan vind ik dat toch nog steeds leuker..
Ik ben wel behoorlijk antihuisjespark opgevoed ook, misschien scheelt dat ook.

Is die Landal op Texel toevallig "De Krim"? Daar ben ik wel een keer geweest! Als kind, in een 2 onder 1 kap en in de andere helft zaten vrienden van mijn ouders met hun kinderen. Er lag sneeuw, mijn broertje had waterpokken. Goede herinneringen :D

Lila ik heb die periode ook gehad maar nu begin ik de wagen toch weer te waarderen! Vooral als het warm is ;) (het scheelt ook dat F het zelf ook weer leuk vindt)

Kamperen O+

En Tally inderdaad, tuurlijk moet je er soms even uit! :*
pi_130615017
Volgend jaar willen we kramperen. Met mn schoonouders. Al zijn we nog niet er over uit of het dezelfde word als dit jaar (Lienderholt) of de Sprookjescamping.
pi_130615277
Nee het is naast de Krim. En die voorzieningen zijn met een baby inderdaad fijn. Maar een leuk klein huisje of tentje aan zee en dan lekker in het zand spelen is ook meer mijn ideaal dan subtropisch zwemmen en de bolloclub.

Ja N. had inderdaad ook een HEKEL aan de wagen. Wordt nu wel beter, het is ook vooral luiheid van mij. geen zin om hem drie verdiepingen omlaag en omhoog te sjouwen. (de wagen dan, mijn kind draag ik met liefde natuurlijk).
pi_130616166
Wat waren de reacties lief van vandaag. Slaap hebben we hier afgelopen 5 weken heel weinig idd, het is een weekje beter gegaan, maar nu weer drama. Ik wil er alleen niet teveel drama van maken. 4 uur slaap gemiddeld is natuurlijk veel te weinig maar bedenk me gewoon maar dat het een fase is. En als ik dan na een flut nacht Ow z'n kamertje binnenkom en een grote lach krijg ben ik t alweer vergeten! Maar morgen m'n eerste werkdag en volgende week beginnen de scholen weer dus hoop dat ik t dan nog steeds trek :)

Knuf voor de mensen die er ff doorheen zitten.

Kyara, hoge vaals leuk! Wij zaten vorige maand in center parcs ernaast. Kasteelpark Born (een dierentuintje) was echt een groot succes bij Ow en ook bij m'n nichtje van 1,5 :)

Ik ben ook al aan t gluren voor de vakantie van volgend jaar, met de auto richting Kroatië ofzoiets :)

Verder is er niet veel blijven hangen, Ow slaapt nu ff, dus ik pak ook ff een uurtje :)
pi_130616227
Ik ben ook anti huisjes opgevoed. Maar ik vind juist de faciliteiten van zo'n park met kinderen fijn. Speeltuintjes, even ergens wat eten, zwembad etc. Met mijn trouwens ook wel een aanal keer in cp geweest met z'n tweetjes. Gewoon lekker suf relaxen in je huisje. En dat dede wij eigenlijk altijd wel vrij goedkoop moet ik zeggen. Ik vind het nu ook niet superduur eigenlijk.
pi_130616375
"Als de baby slaapt, slaapt de moeder!"

Gevleugelde uitspraak van mijn kraamhulp :+ die ik constant in de wind sloeg :') want als ik niet moest kolven, dan moest ik wel naar mn kind kijken of met mn kraambezoek over mn kind kletsen O+
pi_130616395
Goed om te weten LOj, bedankt voor de tip.

Kamperen gaat het echt niet worden, daar heb ik echt een hekel aan. En aan zee wil ik met 3 kinderen alleen zitten als ze allemaal een zwemdiploma hebben. Of heel goed kunnen luisteren. Stacaravan op een leuke camping vind ik nog wel geinig als de kinderen wat ouder zijn. Nu wil ik vooral veel faciliteiten en zelf niet voor 3 babybedjes etc hoeven zorgen.
pi_130617418
Ik wil graag naar Frankrijk dus ik ben net begonnen met Franse les (voor kinderen op de iPad) maar ik verwar een man met een appel als ze spreekt :')
Dus nog ff oefenen. Ik ben anti kamperen opgegroeit en hebben altijd in huisjes gezeten en mijn man weer andersom. Vorige jaar merkte ik al met de oudste dat kamperen best lekker is voor zo'n kleintje en dit jaar natuurlijk helemaal voor haar. Dit jaar heeft ze dan ook een aantal nachtjes bij Oma op de camping gelogeerd en wij reden elke dag gewoon naar huis. Maar volgend jaar hebben we er twee waarvoor het wel lekker is dus wil ik het proberen. Samen met mijn schoonouders want dat zijn doorgewinterde kampeerders en soms best lekker even een oppas voor de ene.
pi_130617558
Ik <3 kamperen! Maar dit jaar is echt ff te vroeg, bovendien was ik net weer aan t werk dus geen vrij in de goeie periode.

Volgend jaar..... O+
pi_130617700
Kyara met drie kinderen zou ik dolblij zijn met faciliteiten zoals in zo'n kinderhuis hoor. Het ziet er tof uit! :D
pi_130617741
As. Wat rot dat het zo moeilijk gaat. :* Helaas geen gouden tip voor je

LB met Riley gaat het beter. Al was ze wat mopperig vandaag. Maar goed ik heb ook wel eens geen goede zin

L-E ik snap het hoor.

Fieder fijn dat het werken goed ging. En ik moest ook huilen de eerste dag. En de eerste dag na mijn vakantie ook weer.

L-E succes.

Kyara. Gaaf *O*
En leuk Plopsaland. Ik ben in Plopsaland bij Coo geweest. Met Riley ben ik op de konijntjes en in de draaimolen geweest. Voor de wildwaterbaan was ze net iets te klein (cm of 40)

LB wat leuk ook *O*

Fieder wat leuk een draagzak. Is Riley de enige die daar niet van houdt? Gedragen worden vindt ze heerlijk. Maar een draagzak vindt ze voor baby's (ze ontkent dat zij er ook een is)

Tally :*

As. Ook al zo'n leuke vooruitzicht

Suiker wat fijn dat F de wagen leuk gaat vinden.

Leuk al die soorten vakanties. Ik heb dus een stacaravan met extra kamer voor Riley. En dat ging goed. Alleen douchen was een ramp daar. Ze schrok van het geluid van de water in de douchebak.
Ik houd trouwens van vakantie met stacaravans, vakanties in hotels of in een huisje. Alleen een tentje is echt niks voor mij
pi_130618054
O ja het gaat natuurlijk over baby's hier ;)

Fee was vandaag niet in haar hummetje (zoals de afgelopen dagen) de hele tijd aan het mopperen, flink huilen wanneer ze moest slapen en was ontzettend aan het plakken. We konden haar niet neerleggen of het was huilen. We zijn in deze mijn moeder en ik :)
Nu ligt ze naast me op het logeerbed en is onwijs onrustig. Schoppen met haar beentjes en maaien met dr armpjes. Lang geleden dat ze zo onrustig was. Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat en of er iets aan de hand is of weer wat op komst is.
Ik kan maar niet slapen voor Fee haar laatste fles heeft gehad. Al zou me dat wel helpen want idd is 4 uur slaap per nacht ontzettend weinig. En dat breekt me nu ook op die 4 maanden weinig tot geen slaap. Niet mijn rust kunnen pakken overdag. Want als beide kindjes weg zijn doe ik liever het huis zodat ik meer tijd aan hen kan besteden als ze er zijn.
pi_130618324
Een week in een bende leven is misschien ook een optie, behalve flesjes schoonmaken (indien nodig) en wasjes doen enzo even gewoon de badkamer en wc vies laten worden, niet strijken en niet koken. Tis een week en daarna heb je misschien weer zin om er tegenaan te gaan!
Of is het dan niet meer in te halen?
pi_130618518
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Suikertante het volgende:
Een week in een bende leven is misschien ook een optie, behalve flesjes schoonmaken (indien nodig) en wasjes doen enzo even gewoon de badkamer en wc vies laten worden, niet strijken en niet koken. Tis een week en daarna heb je misschien weer zin om er tegenaan te gaan!
Of is het dan niet meer in te halen?
O wel hoor. Ik heb alleen vaak niet de rust in mijn kont om de boel de boel te laten.
Zelfs deze week bij mijn ouders sta ik vroeg op om de boel te doen zodat alles schoon is voor mijn moeder thuis komt van haar werk :')
En dan ga ik ook vaak nog ff naar huis om te wassen en de zooi van de kat op te ruimen :')
pi_130618574
Jaaaa dan is het je eigen schuld! :+
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
pi_130618610
Voor ik zelfs naar bed ga (thuis) sta ik nog te ruimen. Want ik vind het niet erg dat de kinderen rommel maken. Tegenovergestelde juist daar zijn het kinderen voor O+
Alleen moet het 's avonds wel van de vloer voor ik naar boven ga :')
pi_130618638
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Neem die rust een keer, je wordt er ook vrolijker van en dat maakt alles makkelijker!
+1
pi_130618673
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Suikertante het volgende:
Daarom moet ik ook ff gewoon een weekje niet thuis (of bij ouders) zijn.
Zo'n CP huisje ga ik echt niet poetsen :+
pi_130618789
En dat het mijn eigen schuld is beaam ik meteen. Maar het aard van het beestje verander je niet zo snel.
Als mensen een depressie krijgen of hebben is het vaak hun eigen schuld. Iets niet los kunnen laten of zelf problemen maken die er niet zijn (en zo zijn er nog een hoop op te noemen).
Maar veranderen kan je gewoon niet 1, 2, 3.
pi_130618800
Als ik jouw man was zou ik alles achter je kont meteen weer op de grond gooien tot je het liet liggen o|O

En nu ga ik slapen. Dus onrustige baby's (of hufterlulburen), jullie kunnen weer chillen en jullie ouders lekker laten tukken. :W
pi_130621216
As, kan het niet komen door de wisselingen tussen de voedingen? Je bent van ha naar standaard gegaan en weer terug naar ha toch?
Misschien heeft hij daar last van.
Niets veranderd met de orthiflor? Minder geven of gestopt?
pi_130621286
En ik maak me zorgen om XM :@
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:32:07 #52
381212 Gulara
From the future
pi_130622786
Goeiemorgen!

Ik ga even vanaf dit topic reageren en bijlezen:

Kyara wat leuk even weg! En handig inderdaad van die kinderhuisjes. Lekker om er even uit te zijn, en zo op vakantie 'hoeft' er niks, dus als ze wat slechter slapen of zo, dan komt dat vast ook wel goed.

En nog meer mensen die er eventjes weggaan. Tally, het klinkt alsof je er aan toe bent. Echt doen hoor! :*

Ik heb gisteren zitten googlen op een zeiltocht voor later dit jaar. Maar de boot die ik wilde liet geen baby's toe. -O-
Maar eens kijken naar een leuk geprijsd ticket naar Melbourne of zo. O+ We buitten het nog veels te weinig uit dat we hier wonen, dus ik ben voor méér tripjes! *O*
Het grote doel is de Transmongolian! *O* Ik durf het met kind wel aan, we moeten alleen nog een bak geld zien te verzamelen.

Ooh ik zie met verder lezen dat As het helemaal grondig aanpakt, klinkt als een heerlijk reisjaar! :s)

Fieder een manduca, leuk! Daar ga je vast veel plezier van hebben, Pi vindt dragen nog steeds het allerfijnst!

Sinds we de wagen hebben blijven de doeken en zakken vaak liggen. Hoewel m'n rug inmiddels weer hersteld is, is het gewoon veels te warm. Ik zie dat er van het weekend 31 graden voorspelt wordt! :X "winter" :') Maar ik ga me voornemen om hem vandaag even in doek of draagzak te doen. Misschien een avondwandelingetje.

Loj :* slechte nachten zijn stom!

En Tally! }:| *Streng kijkt* Beter voor de rommel zorgen dan voor jezelf. Dat kan natuurlijk niet. En je hoeft jezelf niet te veranderen, maar doe het gewoon om te beginnen eens een weekje rustig aan of zo.
En ik ken het probleem maar dan andersom. Het is een bende hier, en ik kan niet eens m'n kind de schuld geven. :'(
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:36:45 #53
381212 Gulara
From the future
pi_130622841
En verder. Gisteren was ik dus flink beroerd. Zoveel snot en hoofdpijn en keelpijn en hoesten. Echt sh*t om met een baby ziek te zijn. Pi was zelf ook niet in een al te goede stemming, hij ging niet eens thee voor me maken. :'( Zelf ook een beetje vaatdoekerig denk ik.
Vannacht was drama. Grappig hoe snel je de slechte nachten vergeet. Ik dacht ineens "oh ja zo was het tot twee weken geleden elke nacht". Was al helemaal uit m'n systeem. :')
Maar vreemd genoeg voel ik me nu een stuk beter. *O* Dus vandaag maar even wat nuttige dingen doen of zo.

Oh en vraagje. Die rijstebloem die iedereen door de laatste fles doet. Wat is dat precies. Hier heb je wel bij het babyspul van die rijstpapjes (vanaf 4mnd) en zo, maar dat is niet hetzelfde toch?
Nu nog niet nodig, maar dan ben ik alvast voorbereid. :Y)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:40:33 #54
381212 Gulara
From the future
pi_130622895
En (8> heeft mazzel. Zondag is het -weer- vaderdag! Tweede keer en het kind is nog geen half jaar.
Maar goed hij heeft het verdient. Kaart is al in huis. Straks nog even iets knutselen en het cadeautje halen. En even bedenken wat voor ontbijtje het gaat worden. *O*

Dus misschien een leuke suggestie voor de papa's die extra goed hun best hebben gedaan dit jaar. Een tweede downundervaderdag! *O*
Ik wil dus minstens één onderstebovenontbijtfoto voorbij zien komen hier. Met de hagelslag aan de onderkant van het beschuitje! *O* :Y) :9 *O*
pi_130623667
Tally, net als de rest zegt, neem wat tijd voor jezelf.. Gewoon doen hoor! En rommel opruimen, herkenbaar maar 5 minuten als de kleine slaapt is genoeg hoor ;)

Pi, luister eens ff lieve kleine man. Als mama niet zo lekker is hoor je een lekker kopje thee met een appeltaartje voor haar te maken. Want dan voelt zij zich weer veel sneller beter en dan kan ze nog beter knuffelen en spelen met jou! ;)
Gulara, jij kan gewoon supervakanties houden waar je niet eens het land voor uit hoeft! *loj probeert niet jaloers te zijn*
En hoe vaak hebben jullie daar dan vader/Moederdag?
Die rijstebloem weet ik niet, ik doe het vier maanden papje. Ga alleen denk ik vanaf volgende week op een echt avondpapje over, maar wacht eerst ff de afspraak met de ka af :)

"mama slaapt als de baby slaapt" Hmz zouden ze daar morgen op m'n werk in trappen ;) Overdag slaapt Ow prima!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 06:29:00 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130623803
Goeiemorgen c_/

Vandaag komen mijn oom en tante op verlate kraamvisite; zo gek om te bedenken dat dat dus E's oudoom en oudtante zijn :D En ze hebben mijn kleine nichtjes mee, die denken dat ze nu tante zijn O+ en we laten ze maar ff fijn in die waan.
pi_130623857
Oh gulara, volgens mij heb je me aangestoken. Bleugh.

En downundervaderdag! IIkvind het tof en denk dat ik als geintje er wel ff iets mee ga doen :D
pi_130623960
Pi. Ga jij mama eens een beetje laten slapen als ze niet lekker is. :*

Tally soms het huishouden een beetje los laten hoor en echt me time nemen. :*

LB veel plezier vandaag

En ik maak me ook een beetje zorgen om XM nu. Hopelijk meldt ze zich snel
pi_130623977
Danic :(

En LB veel plezier :)

En O, wat zijn mannen toch zielig als ze een beetje verkouden zijn en mee moeten helpen 's nachts ;)
pi_130624068
Omen toen L klein was ( :') ) en veel huilde wilde hij absoluut niet in de draagzak. Nu vindt hij het geweldig op de arm door de winkels te lopen, maar ik kan hem gewoon niet meer zo lang tillen. Dus maar weer eens proberen nu.

Gulara fijn dat je opknapt. En je (8> boft maar!
Ik denk dat die rijstpapjes wel rijstebloem kunnen zijn? Van rijstebloem kun je een bordpapje maken, maar 2 of 3 eetlepels kunnen in de fles, papfles heb je dan. Hier doet het niets voor het slapen ;(

Straks gaat L weer wennen bij de gastouder, inclusief slaapje. Ben zo benieuwd hoe het gaat. Hopelijk verrast hij me

XM?
pi_130624145
Gulara _O_ wat een geouwehoer! O+
Fijn dat je weer extra kunt genieten van de goede nachten waar je al zo gewend aan bent geraakt ;)
De Transmongolian O+ Dat zou ik ook geweldig vinden. Maar onze gezinsdroom is naar de Noordkaap rijden. Natuurlijk eigenlijk helemaal niet tof voor kinderen, maar voorlopig gaan we het ook nog niet doen dus tijd zat om te bedenken hoe we dat kunnen aanpakken!

Volgens mij is het rijstebloem omdat dat glutenvrij is. Voor 6 maanden kun je anders glutenintolerantie/allergie in de hand werken dacht ik. Maar ik heb er eigenlijk geen verstand van dus iemand anders geeft vast een beter antwoord :+

LB komt vandaag jouw man ook niet thuis? *O*

Fieder, ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat! Ik denk dat F er donderdag voor het eerst heen gaat (maandag de officiele intake).

Ik weet dat ik het getroffen heb en dat veel van jullie voor deze nacht zouden tekenen maar ik ben sinds F geboren is nog niet zo vaak wakker geweest in één nacht. Bijna elk uur had hij de speen nodig. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben vermoeider dan anders :@ :D
pi_130624353
Gulara, fijn dat je weer wat beter bent. Ziek zijn met baby kan gewoon niet :N

En de transmongolian... O+ O+
Mijn nicht heeft met de kinderen toen die nog klein waren 2 maanden met een camper door Nieuw-Zeeland gereisd. Lijkt me ook supergaaf.... maar volgens mij waren er daarna wat incidenten daar met campers als ik het me goed herinner.

Danic, beterschap! :*

Suiker :*

Ik werd vanochtend met lekkende tetten wakker om kwart voor 7...... O+
pi_130624360
Danic geen idee of het daar aan ligt. Met de standaardvoeding had hij buikkrampen en mindere en veel dunnere ontlasting en zat hij niet lekker in zijn vel.
Terug bij de ha was dit direct over. Het krijssen begon pas een paar dagen later.

Gulara gewoon nog een keer vaderdag. Heerlijk verwennen dus. Ik doe niet mee. We vieren het hier al amper :D

En de transmongolian. Wat een heerlijke vakantie.
Ik wil nog een keer naar afrika, maar dan met kinderen. Maar dan moet Kyan iets groter zijn.
Oh en balen van je verkoudheid.

Rijstebloem nog nooit gedaan, dus geen idee.

LB veel plezier met de kraamvisite.

Fieder succes met wennen. Hopelijk vind hij de drager wel fijn nu.

Suiker :* het is voor jou toch anders dan je gewent ben. Dus niet raar. Elk uur wakker zou mij ook opbreken.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:24:25 #64
381212 Gulara
From the future
pi_130624489
Loj, lekker slaapjes op je werk! :z
Je hoeft niet heel jaloers te zijn. In de praktijk gaan vakantiedagen op aan Nederland. Maar ook dichtbij hebben we al prachtige plekjes gelukkig.
En ook maar één keer vaderdag hier, maar we waren in NL tijdens de Nederlandse. ;)

LB kleine nichtjes die stiekem geen tante zijn! O+ Veel plezier.
pi_130624496
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:28:12 #66
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624522
Morning! Weer een nacht voorbij zonder molotov cocktails en schietpartijen. Ook zijn onze poezen niet met spijkers aan de schuur genageld! (Je krijgt toch ineens een heel ander referentiekader he :7)

Suiker, van mij heb je toestemming om te klagen over ieder uur opstaan :O
Tally sterkte met alles.
Gulara, jij weet het niet maar ik heb Pi net ff aan de lijn gehad en hem instructies gegeven voor vandaag en vannacht. Hij leek er open voor te staan ^O^ Misschien is het benoemen dat je aan een rijstepapje denkt net als bij Kyara al voldoende... Fijn zo'n nacht Kyara!

Fieder je eerste werkdag achter de rug én een Manduca. Ik denk dat L je wel gaat verrassen bij de gastouder!
LB veel plezier :)

Over de Transmongolian express heb ik geen mening. Maar het doet me denken aan een Donald Duck avontuur of een boek van Agatha Christie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spees_Eend op 30-08-2013 08:47:32 ]
pi_130624544
Jeuj Fieder een Manduca, leuk! Ik heb er ook een en ben zeer tevreden ^O^ En L zal het vast goed doen vandaag. Wat ga jij doen als hij weg is?

Kyara wat fijn een vakantie. En die kinderbungalows zien er inderdaad super uit! en jeuj voor de lekkende tetten om kwart voor 7 *O* :D

Tally :* hou je het nog vol? Heb je genoeg steun en hulp in je omgeving? Je moet toch écht een keer vroeg naar bed gaan en de boel de boel laten. En iemand anders die late fles laten geven. Zou die er niet eventueel al vanaf kunnen? Ik weet zo even niet hoe oud je meisje is. En heeft ze eventueel ook een slaapzakje aan, misschien dat ze dan wat rustiger slaapt?

Ladyblack, die uitspraak van je kraam is écht top! Jammer dat ik die ook pas gebruik sinds F.leur 6 maanden is ofzo. Juist in het begin heb je die rust zo hard nodig he. En veel plezier vandaag met de visite :)

Gulara wat een leuke reisideeën! Klinkt echt top. Sowieso Australië O+ En fijn dat je je weer beter voelt. Zieke mama's dat kan eigenlijk niet.

LE, sprongetjes zijn nooit leuk. :* hopelijk gaat het gauw weer over.

Ik zag ook nog de kleuterversie van Bram voorbij komen. Wat een leuk kereltje is het toch om te zien Tico!

Shandaly, leuk die pyjama fotos, en wat een verschillende kindjes!

Loj hoe was de nacht geweest na het avondpapje?

Spees hoe is het nu bij jullie? Ik las over de uitspraak van de rechter. Zwaar kut zeg! :{

Kaatje hoe is het met L? Veel beterschap!

Miss_isis :W post gewoon lekker mee ipv lurken, veel leuker :Y

Suiker, zwangerschapstest? Whut? Ik heb het gemist en ik schrok ervan :o :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:31:49 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624561
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:17 schreef Loj het volgende:
En O, wat zijn mannen toch zielig als ze een beetje verkouden zijn en mee moeten helpen 's nachts ;)
:+

Gulara, vergat nog op jou te reageren, terwijl het juist weer O fijn lezen was tijdens de ochtendvoeding! :D Fijn dat je je weer beter voelt! Misschien dat je ff iets mindere productie had waardoor de nacht slecht was? Vannacht is het vast beter! En je moet inderdaad wel gebruikmaken van je locatie! Reizen jij! *O*

Wat XM betreft; ik hoop dat Noor ineens supervrolijkwakker is waardoor ze geen tijd meer voor ons heeft gehad oO< (maar t zit me niet helemaal lekker)

Kyara, nice!! Hier was t 6 uur, ook niet slecht, al heb ik daarna niet meer kunnen slapen wegens ketend kind naast me O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:32:39 #69
381212 Gulara
From the future
pi_130624569
Danic, dan kan ik harder niezen dan ik dacht! :o

Goeiemorgen Omen!

L. ga je moeder eens verrassen bij de gastouder! :s)

Suiker voor jou lucifers en c_/

Kyara *O* voor lekkende tetten!

As beterschap voor je knul. :*

En wat leuk dat er nog meer mensen zulke reizenden hebben! Wij hebben best veel gereisd en het is echt m'n lievelings. En ach wat is leuk voor kinderen. Als je daar als ouder zijnde in investeert kunnen kinderen het volgens mij overal wel naar de zin hebben. En ik heb op m'n reizen genoeg kinderen gezien om te weten hoe tof dat kan zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130624586
Hooi weer een mooie dag in het forenzenbestaan. M'n baby kan opeens weer verder slapen na drinksessie om 5.15 ipv dan op te staan jeeee! Oh en ik kom vandaag pas terug van stage als baby al slaapt, boeee!

Transmongolietrein is vooral een groot alcoholfestijn weet ik van meerdere mensen die hem hebben genomen, maar misschien heb je speciale rustige gedeelten? Weet iig dat niet iedereen onverdeeld enthousiast was.

Spees' huis is nog heel, hoezee! *O* komt Silvijn vannacht weer lekker thuis slapen?

Elk uur op is sowieso niet leuk Suiker! Gelukkig bestaan er...middagdutjes!

Lilalau, jouw studie al begonnen?

Hier ook geen huisjesparkliefhebber, maar met 3 kinderen begrijp ik het goed. Wel een waddenfan hier! w/
pi_130624614
Mijn vriend houdt niet van reizen en ik wel :p heb de afgelopen jaren dus lekker alleen of met vrienden in California en Zuid-Amerika vertoefd. We willen komende jaren vooral naar Noorwegen en Zweden en de Pyreneeën. Maar eerst een tijdverdrijf vinden waar ik meer dan 150 euro per maand voor krijg. :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:37:17 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624621
Spees, visual van die poezen, wat doe je... ;(
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:37:24 #73
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624623
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:34 schreef Olf het volgende:
Hooi weer een mooie dag in het forenzenbestaan. M'n baby kan opeens weer verder slapen na drinksessie om 5.15 ipv dan op te staan jeeee! Oh en ik kom vandaag pas terug van stage als baby al slaapt, boeee!

Spees' huis is nog heel, hoezee! *O* komt Silvijn vannacht weer lekker thuis slapen?

Oh dat is fijn! als de 5 nog in de tijd zit is het echt nog nacht, dus goed dat het slapen weer is gelukt 8-)

Silvijn heeft vannacht weer thuis geslapen! *O* We durfden het weer aan. Ik denk dat ze zich tot de rechtszaak dichtbij komt koest houden en dan pas weer met hun intimidaties beginnen. Gezien de aard van de bedreigingen heeft de advocaat gisteren laten weten dat hij nog een verzoek heeft ingediend bij de rechtbank om de zaak toch nog naar voren te halen.

Oh en ik heb ook echt een hekel aan huisjesparken. Mijn vriend en ik zijn USAreisverslaafd. Maar ik weet niet of we dat in de komende jaren nog eens gaan doen. Misschien wel, misschien wachten we.
pi_130624635
Daar ben ik het absoluut met je mee eens gulara. Reizen met kinderen gaat prima. Het vergt wat aanpassingen, maar wij hebben sinds de komst van de oudste ook altijd gereist. Ik zou niet zonder kunnen.

En wat betreft je lijstje staat madagascar hier ook nog op. Zuidpool hebben we gedaan. Moet je eigenlijk ook een keer doen. Wat fantastisch was dat. Ik moet daar nog een keer naar terug. Gelukkig lag de gemiddelde leeftijd daar op 70 jaar dus dat komt er zeker nog een keer van.
pi_130624651
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 00:29 schreef danic het volgende:
En ik maak me zorgen om XM :@
Heb haar een whatsappje gestuurd gisteren, maar nog niks gehoord.

Verder lees ik tussen mijn werkzaamheden door steeds bij, maar heb ik geen tijd om (uitgebreid) te reageren.

Ben wel blij dat Spees haar katten nog rondlopen. Al enig idee wanneer het gedoe echt voorbij is?

Saar kan tegenwoordig zelf de trap opklimmen. Niet zonder supervisie uiteraard :P En ze zit al in een nieuwe autostoeltje en ik vind mijn kind daardoor ineens heel groot.

Kyara, die kinderhuisjes zijn ideaal. Een van de grootste voordelen vond ik de aanwezigheid van een wasmachine en droger :D

Nu weer aan het werk :+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:42:43 #76
381212 Gulara
From the future
pi_130624693
quote:
Ah thanks, dat zal dan wel dit zijn neem ik aan:

http://www.google.nl/sear(...)%7CboTfkWqnYTK7gM%3A
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:42:47 #77
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624696
Geen flauw idee Coco... De rechtzaak wordt in principe pas weer op 11 september opgepakt, en voor die tijd moeten wij onder ede nog een verklaring afleggen. Maar mogelijk wordt dat nu vervroegd (kleine kans denk ik). Ik begreep dat de man die bij ons langs is gekomen met zijn bedreigingen gisteren een niet zo vriendelijk bezoek en verzoek van de politie heeft gekregen. Ik ben eigenlijk ook wel bang dat het gedoe nog niet voorbij is als die lui hun huis uit worden gezet. Die vrouw wordt dan in een opvanghuis geplaatst maar die man heeft geen vaste woon- of verblijfplaats.

Wat knap zeg dat Saar kan trapklimmen! En ook al een grote autostoel.. Kwam ze met haar hoofd boven de rand of waren er nou andere redenen om van de MC over te stappen? Wij zitten er namelijk ook aan te denken omdat ik de MC niet meer zo comfortabel eruit vind zien bij zo'n grote puppy.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:45:01 #78
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624729
Ohhhhh ja dat bedenk ik nu pas: ons parkhuisje heeft misschien ook wel een O+ afwasmachine O+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:45:22 #79
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624738
Oh en een mijlpaaltje: Silvijn is vandaag 9 maanden en 10 dagen.. Net zo lang als die slome in mijn buik heeft gezeten O+

Oh LB, afwasmachine *O* daar zou ik bijna ónze buren om gaan bedreigen. Relaxt!!!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:47:19 #80
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624759
Leuk Spees! En 9 maanden + 10 dagen is niks joh. 14 dagen erbij, dát is nog eens waar voor je geld :+
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:47:50 #81
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130624766
9 + 24 :o :o :o :o :o ?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:51:56 #82
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130624827
:6
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:56:01 #83
381212 Gulara
From the future
pi_130624889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Morning! Weer een nacht voorbij zonder molotov cocktails en schietpartijen. Ook zijn onze poezen niet met spijkers aan de schuur genageld! (Je krijgt toch ineens een heel ander referentiekader he :7) het doet me denken aan een Donald Duck avontuur of een boek van Agatha Christie.
Fixed. En bedankt voor het belletje ik ben benieuwd!

Kwisted megapost! _O_

LB jouw meisje klinkt heel gezellig zo 's ochtends vroeg.

Loj aan het forenzen, succes. Ik heb wel goeie verhalen gehoord. En ach uiteindelijk maak je je eigen verhaal. En drank en Russen! O-)

As de zuidpool is inderdaad wel een bejaardentripje, dus tijd zat. :D

En ik heb dus iets gebrooddeegd voor vaderdag en dat zit nu in de oven, maar volgens mij is het aan de ovenschaal vastgeplakt. :'(
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:56:34 #84
381212 Gulara
From the future
pi_130624901
Ooh kut ik vergat Saar. De knapperd die zelf kan traplopen! *O*
pi_130624963
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:42 schreef Spees_Eend het volgende:
Geen flauw idee Coco... De rechtzaak wordt in principe pas weer op 11 september opgepakt, en voor die tijd moeten wij onder ede nog een verklaring afleggen. Maar mogelijk wordt dat nu vervroegd (kleine kans denk ik). Ik begreep dat de man die bij ons langs is gekomen met zijn bedreigingen gisteren een niet zo vriendelijk bezoek en verzoek van de politie heeft gekregen. Ik ben eigenlijk ook wel bang dat het gedoe nog niet voorbij is als die lui hun huis uit worden gezet. Die vrouw wordt dan in een opvanghuis geplaatst maar die man heeft geen vaste woon- of verblijfplaats.

Wat knap zeg dat Saar kan trapklimmen! En ook al een grote autostoel.. Kwam ze met haar hoofd boven de rand of waren er nou andere redenen om van de MC over te stappen? Wij zitten er namelijk ook aan te denken omdat ik de MC niet meer zo comfortabel eruit vind zien bij zo'n grote puppy.
Ze kwam nog niet boven de rand uit, maar ze vond de maxicosi echt niet meer chill. In principe is ze groot & oud genoeg voor het andere stoeltje, en toevallig hadden we dat al besteld. Dus hebben het gewoon eens geprobeerd. Naja, het beviel :Y

En pffff, dat schiet ook niet op allemaal :/ Heb het misschien gemist, maar zijn jullie de enige uit de buurt die actie hebben ondernomen?
pi_130625208
Traplopende Saar *O*

En Gulara, jouw lijstje is bijna mijn lijstje! Ik wil dan ook nog graag een keer terug naar O+ India O+
Manlief reist alleen niet en alleen met 3 kinderen is natuurlijk niet te doen. Misschien dat ik als ze wat ouder zijn en de geldboom het eindelijk gaat doen gewoon 3x ga, steeds met een ander kind.

Wij hebben ook een afwasmachine in ons huisje!

Spees, 2 weken kunnen zo heel lang duren. Hopelijk ook genoeg afleiding en kan er toch nog wat vervroegd worden :*
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:24:44 #87
381212 Gulara
From the future
pi_130625378
Kyara India hoe had ik dat kunnen vergeten. Ook hoog op de to-visit.
En met de voortdurende liefde tussen Pi en D. zijn we praktisch familie dus jullie kunnen gewoon met ons mee hoor!

En nog een :* voor Spees want ik vind het zo kut voor je. -O-
pi_130625393
Welke heb je gekocht coco? Zo'n achterstevoren?
Ik zit er ook aan te denken, maar ik zie door de bomen t bos niet meer..
pi_130625530
Ik heb niet zo'n achterstevoren stoel gekocht. Maar dat komt ook omdat wij geen isofix in de auto hebben. En je had maar heel weinig stoeltjes die zonder isofix achterstevoren konden.

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi toby uiteindelijk...
Ik werd ook helemaal gestoord van alle keuzes die er waren.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130625755
Spees ik vind het knap dat je er zo luchtig over doet. Maar waarschijnlijk is dat ook maar het beste. Fijn dat Silvijn thuis geslapen heeft. Balen hoor dat die rechtzaak nog een tijdje duurt.
Wel bijzonder, evenlang uit de buik als erin O+ Ik ga die datum maar eens in mijn agenda zitten voor ik hem mis
Suiker :* hopelijk was het eenmalig!
Coco wat knap, traplopen! Is best moeilijk als je er over nadenkt :P en in een grote autostoel *O*

Ik heb de maxicosi axiss. Die kun je 180 graden draaien, leek me wel makkelijk. Beetje vroeg gekocht maar was n superaanbieding. Ook geen achterstevorenstoel omdat dat niet past in mijn autootje. En hier ook geen isofix idd.

Manlief en ik houden allebei niet van reizen. En ook niet van vliegen, wat wel redelijk verband houdt met elkaar :P We gaan wel vaak naar Engeland. En Belgie is ook best leuk :@
Misschien over een paar jaar eens naar Frankrijk
pi_130626239
Ik vind Italie ook prachtig. Misschien over een jaartje of 2 de auto volladen en dan in O+ Toscane O+ een kleine camping met zwembadje en een leuk pizzeriaatje in de buurt. En dan uitstapjes naar Florence & Sienna O+
pi_130626263
Ik vind het trouwens ook maar niks dat we al zo lang niks van XM hebben gehoord eigenlijk.
pi_130626595
Is er niemand die haar persoonlijk kent hier? Of via FB?

Coco shocking, superknap!!! *O*

Spees echt bijzonder vind ik, even lang uit de buik als erin. Ik heb het in mijn agenda gezet anders zou ik het ongetwijfeld vergeten ;) Afgelopen zaterdag had ik een jaar geleden een positieve test, vond ik ook wel mooi. Maar ik dacht er pas zondag aan :')

Gulara hoe gaat het met je brooddeegje?
pi_130626668
die mijlpaal is hier over 3 weken al. Vind ik dan weer confronterend :{

edit: over 2,5 week zelfs....
pi_130627255
Op FB is ze volgens mij ook al sinds een week oid niet meer actief? Ik maak me ook een beetje zorgen, maar misschien is ze wel gewoon op vakantie?

Suiker, ik kom straks je wallen checken *O*

Ik wil ook reizen met mijn kind!

Saar op de trap O+

En Spees leeft nog *O* en gefeliciteerd met de mijlpaal!

quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens blijft de grote droom om volgend jaar met kind en bungalowtent naar Frankrijk te rijden en daar ergens in een dullig dorp een camping te zoeken en lekker te kamperen O+
+1 (of eigenlijk +3 ;) )
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:44:37 #96
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130627392
Niet op vakantie en ik leef nog. Zit nu mobiel, maar post vandaag of morgen wel ff wat uitgebreider. Trok het allemaal ff niet. Gaat nu wel iets beter, maar ben er nog niet :).

Lief van jullie :*.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130627595
Gelukkig! Sterkte :*
pi_130627614
Ik heb XM via facebook een berichtje gestuurd, maar nog geen reactie op gehad. Misschien is gewoon heel simpel haar pc stuk of hebben ze geen internet...

Ik heb besloten vandaag een energiebesparend dagje te houden. Eigen energie welteverstaan. Ik ben niet wezen zwemmen (het 50-meter bad was niet open, en die andere vind ik niet fijn), ik ben met de auto ipv de fiets en ik pak de lift ipv de trap! Van één zo'n dag zal ik vast geen kilo's aankomen, wel? Nu nog mijn schuldgevoel onder controle houden en er gewoon van genieten... ;)
pi_130627617
XM zet hem op!
pi_130627662
Ah, XM is er nog!
Sterkte meid :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')