Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Lees eens kerelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef Susteren het volgende:
Waarom eigenlijk 25 euro, waarvoor is dat?
Gebrek aan inspiratiequote:
Dat staat er bij..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef Susteren het volgende:
Waarom eigenlijk 25 euro, waarvoor is dat?
Ah zo, wanneer is die meet dan, en welk hotel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat staat er bij..
Het betreft een hotelovernachting.
Zijn mag in zijn geval zonder hoofdletterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef zeefje het volgende:
Hij heeft Zijn middelbare school nog niet afgerond. Dat zegt alles
Over een jaar zit ik hboquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef zeefje het volgende:
Hij heeft Zijn middelbare school nog niet afgerond. Dat zegt alles
Mobiel typen, dan geeft 2 spaties weleens een hoofdletterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn mag in zijn geval zonder hoofdletter
Huh wut?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel typen, dan geeft 2 spaties weleens een hoofdletter
Raenequote:
3 bezette vrouwen, de rest is man.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef Susteren het volgende:
Er komen toch niet alleen mannen he?
Tuurlijk wel. Sausageparty ftwquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef Susteren het volgende:
Er komen toch niet alleen mannen he?
Zit mobiel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn mag in zijn geval zonder hoofdletter
quote:
Tja moest je maar geen touringcar mannetje worden hèquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, even klaarmaken om te gaan werken.. Ik heb ook zoooo'n zin
2 of 3 mannen dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
3 bezette vrouwen, de rest is man.
Mijn mobiel typt niet zomaar middenin een zin een hoofdletterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |