Als kiespijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:06 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Dat je een over betaalde gemiste arbeider bent die gemist kan worden dat.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jullie indianennaam is toch Zij die uit het raam kijken?
Moeten die schoonmakers het soms in hun vrije tijd doen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef Stiertje_19 het volgende:
Vinden jullie dat dit zomaar kan onder werktijd?
Dat zocht ik ja... en zonder nekschot... ik kreeg de zin niet rond...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:08 schreef Renesite het volgende:
Kosten je geld en je hebt er last van
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jullie indianennaam is toch Zij die uit het raam kijken?
Klopt, schandalig inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
Er zijn meer ambtenaren nodig en er is meer tijd nodig voor ze om de vergunning rond te krijgen dan die hele uitbouw nodig heeft aan werklui en werktijd
Als elke betrokken ambtenaar een steen had opgepakt en had gemetseld he... maar nee... of het timmerwerk niet in een ander materiaal kon, hup terug naar de architect...quote:
Ik kan het verhaal man (even veranderen, ik kan soort gelijke verhalen) je hebt gelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Als elke betrokken ambtenaar een steen had opgepakt en had gemetseld he... maar nee... of het timmerwerk niet in een ander materiaal kon, hup terug naar de architect...
Ander materiaal... kleurstelling niet helemaal conform...
Godver
10 cm te breed
5 cm te kort
8 graden te scheef
steensoort niet conform de rest van de buurt (wel conform de woning, maar dat maakt dan niet uit he)
Ambtenarenwat een clowns
Meestal zijn de schoonmakers niet zo superlang bezig in 1 kamer, is mijn ervaring van wat ik op mijn werk zie tenminste en ook daar verschillen de tijden...gewoon even doorbijten, is zo weer voorbijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef Stiertje_19 het volgende:
Ik werk op een gemeentehuis en nu hebben ze sinds een ander bedrijf wat schoonmaakt in dienst. Deze mensen komen om 8 uur 's ochtends stofzuigen, tegelijkertijd worden ook de bureaus schoongemaakt. Op andere dagen is het programma een beetje anders waardoor ze dit alles soms pas rond 10 uur doen. Vinden jullie dat dit zomaar kan onder werktijd?
Nou, hier niet hoor..-_-quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
hmm meestal is het in de ochtend of meer naar het einde van de werkdag toe.
En ja ik heb dat werk ook een tijdje gedaanGing meestal in overleg met de medewerkers in de kantoren.
Dan stap je naar je baas of leidinggevende en vraag je namens je collega's of er bepaalde tijden kunnen worden afgesproken.quote:
Vraag het aan ´je baas´, niet alles is voor FOK!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:59 schreef Stiertje_19 het volgende:
Ik werk op een gemeentehuis en nu hebben ze sinds een ander bedrijf wat schoonmaakt in dienst. Deze mensen komen om 8 uur 's ochtends stofzuigen, tegelijkertijd worden ook de bureaus schoongemaakt. Op andere dagen is het programma een beetje anders waardoor ze dit alles soms pas rond 10 uur doen. Vinden jullie dat dit zomaar kan onder werktijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |