Op de autobaan? welk model is het precies?quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:55 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik rij 1:24 met een Renault Twingo 1.2 benzine uit 1998.
http://www.autoweek.nl/verbruik/10347/renault-twingo-1998quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Op de autobaan? welk model is het precies?
Ik heb 3 jaar in een polo sdi gereden met 1/24, en makkelijk haalbaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Alleen betaal je dan dik 100 euro wegenbelasting per maand ipv 10 euro
Dan is je voordeel van diesel snel weg en houd je hoge vaste kosten over ook als je niet veel meer rijd. De PK/KG verhouding van een SDI is meestal nog beroerder als die van een 1.0 Swift
In de praktijk over een hele tank 1:22 met een SDI gaat je trouwens niet makkelijk lukken hoor. Dat haal ik zelfs amper met mijn 1.2TDI. Tussen de 1:18 en 1:20 lijkt mij realistischer
Inderdaad, heb zelf begin dit jaar ook een Starlet uit 1996 gekocht. Na zo'n 11.000 km gereden te hebben, ben ik er nog steeds tevreden mee.quote:
mooie auto maar oud en dan zijn auto's niet echt betrouwbaar meerquote:Op maandag 9 september 2013 23:21 schreef Johan_Haas_ het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Ik zit ook nu na zo'n volvo te kijken, iets minder zuinig, 1 op 10 apk erop en minder MRB. Maar ben bang voor veel onderhoud. Iemand daar ervaring mee?
Dat haalt alleen een Twingo diesel en die waren er in die jaren nog niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:00 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Op de autobaan? welk model is het precies?
Waarom wil je niet geloven dat ik 1 op 24 haal na verschillende ritten met totaal 530 km? Rustig rijden scheelt veel. Tip: achter vrachtwagen blijven hangen scheelt nog veel meer.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat haalt alleen een Twingo diesel en die waren er in die jaren nog niet.
Een 1.2 haalt met 90 km/u op zijn hoogst 1:17.
Is een ouderwetse 8 klepper.
Tip: Ik zou wel een lang touw nemen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:43 schreef Robuustheid het volgende:
Tip: achter vrachtwagen blijven hangen scheelt nog veel meer.
Nou ja, je geloofde niet dat het kon. Je bent welkom om met mij mee te rijden. Met een auto van 15 jaar oud die ik gekocht heb voor 600 euro, haal je echt wel 1 op 24 als je zuinig en rustig rijdt. Uitrollen waar mogelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tip: Ik zou wel een lang touw nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |