SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Hij is alleen geblesseerdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb net El Shaarawy op jullie bank gespot.
Ik had die ook gebruikt. Moet je over een paar maanden een groei in spaarsaldo hebben ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
@Fuszy
zie nu dat er een actie is ook bij ing.. studenten kunnen eraan meedoen.
Je ontvangt je 5.000 Rentepunten binnen 1 week. Bekijk alvast de speciale aanbiedingen voor Jongeren en Studenten in de online Rentepuntenwinkel.![]()
En had al genoeg voor die 4 maanden unlimited, nu dus 8 maanden voor 76eu
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ginger duelSchoenen kleuren wel goed bij je kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Eigenlijk zijn ze meer goud, maar ze spelen echtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Schoenen kleuren wel goed bij je kop.
alsof ik messi zie lopen in het shirt van balotelliquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alsof ik messi zie lopen in het shirt van balotelli
Pics or it didnt happen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
Er zijn trouwens gister weer foto's van een meisje opgedoken waar in ze seks heeft met een jongen
Nadat ze al meerdere malen naaktfoto's op het internet heeft gezet.
In deze staat er nog een meisje bij die haar duim omhoog steekt op de foto
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
Er zijn trouwens gister weer foto's van een meisje opgedoken waar in ze seks heeft met een jongen
quote:
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
DM incoming eerst even op pc zetten via puush
quote:
fokstwitter:433NL twitterde op donderdag 29-08-2013 om 15:45:23FC Dordrecht-Jong PSV: Kijkcode op FOXSports.nl: ¤ 11,95. Kaartje in het stadion: ¤ 9,00. [@JBevaart] #433NL reageer retweet
Heb jij ze al gezien ?quote:
Heb pas 2x gefapt vandaag man. Gun mijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal ik hem naar jou toe dm'en ?
dmquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
Nou hier word je niet vrolijk van hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb pas 2x gefapt vandaag man. Gun mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |