Zoiets zal het eerder zijn jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoeld 60 die al 10x herhaald zijn?
Ik heb laatst een houten plank gekocht bij de actionquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning.
Tevens, weer die plank met oliedeneuk.
Juist de spanning er een beetje inhouden, anders is het zo saai hierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning.
Tevens, weer die plank met oliedeneuk.
Als het er al 60 zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoeld 60 die al 10x herhaald zijn?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb laatst een houten plank gekocht bij de action![]()
![]()
EIndelijk een knappe snijplank ipv die plastic en glazen meuk van m'n huisgenoten
Oeh, huisgenoten, goede leeftijdscategorie. Waarschijnlijk geen hangtetten dan, dus klopt mijn eerder statement wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
EIndelijk een knappe snijplank ipv die plastic en glazen meuk van m'n huisgenoten
Kom op, niet zo negatiefquote:
Nu nog even m'n huisgenoten bijbrengen hoe ze die snijplank moeten gebruiken (lees: schoonmaken)quote:
Veel plezier in schipperskwartierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef EDMAN- het volgende:
Nou, ik ben er ook weg van. Wie weet tot vanavond, en anders tot de volgende knoop![]()
Tot de volgendequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef EDMAN- het volgende:
Nou, ik ben er ook weg van. Wie weet tot vanavond, en anders tot de volgende knoop![]()
Hmmm goed idee. Even een paar hoeren in elkaar BOXENquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Veel plezier in schipperskwartier
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Oeh, huisgenoten, goede leeftijdscategorie. Waarschijnlijk geen hangtetten dan, dus klopt mijn eerder statement wel.
Tevens, ik heb een tupperware flexibele snijplank. Mooi spul.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Juist de spanning er een beetje inhouden, anders is het zo saai hier
Pics van je tettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef EDMAN- het volgende:
Leuke buurt in Antwerpenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Veel plezier in schipperskwartier
En dan het topic weer dicht zekerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Pics van je tetten
Van vrouwelijke huisgenoten is ook goed
Nee, via PM is primaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan het topic weer dicht zeker
ik probeer mensen alleen te leren dat glazen planken geen snijplanken zijn maar messenmoordenaarsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu nog even m'n huisgenoten bijbrengen hoe ze die snijplank moeten gebruiken (lees: schoonmaken)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh..quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer mensen alleen te leren dat glazen planken geen snijplanken zijn maar messenmoordenaarsDat is ook al een hele stap iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gebruik die glazen plank meestal als serveerplaat ofzo![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
dat sta ik toequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook al een hele stap idd![]()
[..]
ik probeer mensen alleen te leren dat glazen planken geen snijplanken zijn maar messenmoordenaarsInderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met een mooi sabatier setje is het vervelend om te doen.
quote:
[..]
ik probeer mensen alleen te leren dat glazen planken geen snijplanken zijn maar messenmoordenaarsMarmeren plankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij ons ligt die op het aanrecht, om lepels/spatels tijdens het koken op te legen, of sochtends het brood op te laten ontdooien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is ook al een hele stap idd![]()
Oh daar kan ik ook hem ook wel voor gaan gebruiken inderdaad, goed ideequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Bij ons ligt die op het aanrecht, om lepels/spatels tijdens het koken op te legen, of sochtends het brood op te laten ontdooien.
ik twijfel nog over vandaag. tussen krokante kip, of balkenbrijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ach, mijn huisgenoten komen qua kookkunsten toch niet verder dan een prutje of pasta ofzo..
Wat is balkenbrij?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel nog over vandaag. tussen krokante kip, of balkenbrij
Goede omschrijving welquote:
Balkenbrij is een oud Belgisch, Duits en Nederlands gerecht dat vooral in het najaar en in de winter wordt gegeten, oorspronkelijk in het oostelijke en zuidelijke deel van Nederland. Traditioneel wordt het gemaakt van in bouillon (en soms bloed) gekookt slachtafval van het varken (onder meer kop of ribbetjes, spek en lever), en boekweitmeel of tarwebloem, en speciale kruiden (piment of rommelkruid), die een zoete smaak afgeven. Het gerecht wordt verkocht in blokken en gebakken in de koekenpan in plakken van ongeveer 1 cm dik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goede omschrijving wel
Dan zou ik voor de kip krokant gaan beer
dat helpt nog niet, want dan moet ik alsnog de balkenbrij morgen etenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goede omschrijving wel
Dan zou ik voor de kip krokant gaan beer
Gadverdammequote:
een vriend van mij heeft er een traditie van gemaakt: voor elke belangrijke gebeurtenis in zn leven eet die bloedworstquote:
Lekkere traditie..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft er een traditie van gemaakt: voor elke belangrijke gebeurtenis in zn leven eet die bloedworst
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh daar kan ik ook hem ook wel voor gaan gebruiken inderdaad, goed idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |