Whut?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:08 schreef Crutch het volgende:
Ik hoor een toeter zodra ik in het betaalproces zit.![]()
Het is hier inderdaad wel rustig, maar de hunt is ook wel weer bagger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:56 schreef Piger het volgende:
een hunt waar ik nog niet in gepost heb![]()
Wel nog even proberen een box te scoren tussen 10 en 12
Het is hier overigens wel dood.
Nee, er is er eentje geweest vanmiddag en steeds ik kwam niet verder dan het grijze vlakje.quote:
Hunts zijn per definitie matig. Maar een box (proberen te) scoren en ondertussen lullen op Fok maakt het juist leuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad wel rustig, maar de hunt is ook wel weer bagger.
Ohquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, er is er eentje geweest vanmiddag en steeds ik kwam niet verder dan het grijze vlakje.
Overigens ook geen wake up light geweest
FOK!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:02 schreef Piger het volgende:
[..]
Hunts zijn per definitie matig. Maar een box (proberen te) scoren en ondertussen lullen op Fok maakt het juist leuk.
Nou ik zag hem in het lijstje staan, maar toen was ik er zelf net even niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh
Wel de Moon-in-my-room? Of die ook niet?
Iedereen is uitgeput.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:56 schreef Piger het volgende:
een hunt waar ik nog niet in gepost heb![]()
Wel nog even proberen een box te scoren tussen 10 en 12
Het is hier overigens wel dood.
Oh ok. Hopen dat die nog komt danquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik zag hem in het lijstje staan, maar toen was ik er zelf net even niet.
Ik ging om 2.45 naar bed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mja sommige hebben nauwelijks geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |