Onacceptabel natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef MohMi het volgende:
Kan ook op vrijdagavond. En als jij nooit kan, ga ik wel namens ons allebei
Er serieus op in gaanquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Genoeg geschikte partners die perfect bij me passen.![]()
Ze zijn alleen allemaal zwaar gestoord, en ik heb een hekel aan mensen die net zo psycho als ik zijn, die zouden ze allemaal af moeten schieten.
Ja knuppel, als je nooit kunt wordt het toch lastig!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Onacceptabel natuurlijk!Hoe kan ik dan met je pronken
Tevens misschien een leuke locatie. De Roze Wolk in Utrecht
Je denkt toch niet serieus dat ik iedereen die zo gestoord is als ik af zou willen schieten he?quote:
Wij zijn ook pas rond 4 okt. terug van vakantiequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan pas vanaf 6 oktober.
Kijk-mij-eens-een-druk-en-populair-mens-zijn.
...ik durf niet te zeggen wanneer ik kanquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan pas vanaf 6 oktober.
Kijk-mij-eens-een-druk-en-populair-mens-zijn.
JE LIEGT!! JIJ WEET NET ZO GOED ALS IK DAT JE NÓG DOMMERE MENSEN NODIG HEBT OM VOOR JE TE LATEN LOPEN! ALS HET UBERHAUPT AL TE DOEN IS!!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat ik iedereen die zo gestoord is als ik af zou willen schieten he?![]()
Wie moeten dan in de voorhoede van mijn leger lopen? NOU? HEB JE DAAR VERDOMME WEL EENS OVER NAGEDACHT? DOMME GANS!
Ik dacht eigenlijk aan jou en je familie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:30 schreef MohMi het volgende:
JE LIEGT!! JIJ WEET NET ZO GOED ALS IK DAT JE NÓG DOMMERE MENSEN NODIG HEBT OM VOOR JE TE LATEN LOPEN! ALS HET UBERHAUPT AL TE DOEN IS!!
IK VERTEL JE NET DAT DIE GODVERDEGODVER DOOD OF ONDERWEGES ZIJN!!1!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan jou en je familie.
[ afbeelding ]
Cauldron of Bloodquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
IK VERTEL JE NET DAT DIE GODVERDEGODVER DOOD OF ONDERWEGES ZIJN!!1!
Godnondeju, zeg
Ik ook, maar mijn collega's beginnen wel al te klagen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Broek en overhemd uit.
Ik zit hier nu in mijn onderbroek op de bank een Tokkie te wezen
Ik ook hoor, zeker als ik bezig ga met een wasje of eten ofzo, maar het is een heerlijk moment om thuis eerst alles los te gooien in een semi-headbang beweging waardoor mijn gezicht geaaid wordt door zachte, heerlijk ruikende krullenquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
Ik doe thuis juist liever mijn haar weg
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:13 schreef Harajuku. het volgende:
HALLO. Dit is mijn eerste post ever met een Mac.
hASHTAGHIPSTER
UHUH!quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wil je me nu eindelijk aanraken?
als ik dat doe breek ik mijn neusquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zeker als ik bezig ga met een wasje of eten ofzo, maar het is een heerlijk moment om thuis eerst alles los te gooien in een semi-headbang beweging waardoor mijn gezicht geaaid wordt door zachte, heerlijk ruikende krullen![]()
![]()
En dan idd flop, in een staart ermee
Nee, het was warm.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:19 schreef MohMi het volgende:
Goede morgen allemaal!Iedereen lekker geslapen?
Deze dagen ben ik zo blij dat ik een koukleum ben; fijn gepit met de dekens tot mijn kin opgetrokkenquote:
heerlijk. Vanavond eindelijk een rustdag, ipv in huisje werken.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:19 schreef MohMi het volgende:
Goede morgen allemaal!Iedereen lekker geslapen?
Wat lekker!quote:Op woensdag 4 september 2013 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heerlijk. Vanavond eindelijk een rustdag, ipv in huisje werken.
Zin om te zuipen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat lekker!En al plannen gemaakt of zie je vanavond wel waar je zin in hebt?
Én zuipen!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
Zin om te zuipen.![]()
Maar ik denk even serietjes/filmpje kijken.
Ik wilde eigenlijk een alcoholpauze houden.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen zonder discipline
Je kan toch ook wel een biertje drinken zonder laveloos te worden?
En fappen all you wantquote:Op woensdag 4 september 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zin om te zuipen.![]()
Maar ik denk even serietjes/filmpje kijken.
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ik zie Moh.rar net binnenkomen. Voor volk en vaderland!Tot de vellen erbij hangen
Jij schijnt grotere ballen te hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik dacht dat ik de SSS.zip had doorgestuurd, daar vroeg je tenslotte om
![]()
Hoewel, nu we zoveel op elkaar lijken, zou dit het ook moeten doen voor jeEnjoy!
Voor hangende vellen, zie Hara.rarquote:Op woensdag 4 september 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ik zie Moh.rar net binnenkomen. Voor volk en vaderland!Tot de vellen erbij hangen
Verdomme, nu moet ik toch zuipen vanavond, om die beelden uit mijn hoofd te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor hangende vellen, zie Hara.rar
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nog tweeënhalve week. Dan is het vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |