Jij gaat ergens werken waar je met de trein heen moet. Je had ook kunnen solliciteren bij snackbar De Vette Bek om de hoek.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
There is nothing to get, my dear
Mag ik trouwens even enorm klagen (antwoorden zijn irrelevant, dat lijkt mij evident) dat ik al veel te veel van vakantie heb kunnen proeven om nog te kunnen functioneren op kantoor?5:15 de wekker, gadverdamme man, dat dat überhaupt is toegestaan
quote:
Daar ben ik afgewezenquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij gaat ergens werken waar je met de trein heen moet. Je had ook kunnen solliciteren bij snackbar De Vette Bek om de hoek.
tis maar waar je blij mee bent.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:11 schreef Joysa het volgende:
Morgen 8u naar school tot 15u, gelijk door naar werk tot een uur of 1 's nachts
donderdag en vrijdag hetzelfde trouwens..quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
tis maar waar je blij mee bent.
Ik ben zwaar vermoeid elke dag en dan werk ik maar tot 10 uur ong in mn nieuwe woning.
Ik heb mij prima vermaakt 2,5 jaar 140km rijden enkele reis voor een detachering. Ik was dan ook wel baas van een afdeling en mocht het hele zooitje opzettenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:19 schreef Mystikvm het volgende:
Werk is niet bedoeld om leuk te zijn. Het is voor mij een manier om mijn vrije tijd te bekostigen, en niets meer. No way dat ik dus vrijwillig iets als detachering in zou gaan waarbij ik honderd kilometer per dag af moet leggen om ergens achter een computer te zitten.
Dat is geen leven.
Competentie probleem of verkeerde branche?quote:Natuurlijk zijn er voor mij ook droombanen, maar daar kom ik niet voor in aanmerking dus wil ik mijn werk om de hoek hebben.
Verkeerde branche en geen afgeronde opleiding waardoor ik nu in de IT-hoek hang en waarschijnlijk wel vast blijf zitten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:22 schreef SicSicSics het volgende:
Competentie probleem of verkeerde branche?
Genoeg richtingen in de IT waar je ook creativiteit en sociale/ culturele kanten op kan toch?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
Verkeerde branche en geen afgeronde opleiding waardoor ik nu in de IT-hoek hang en waarschijnlijk wel vast blijf zitten.
Kom ik 'vandaan'.quote:Liefst wil ik in de cultuursector werken, maar daar betalen ze te weinig. Niet dat geld mijn enige drijveer is, maar het betaalt zo weinig dat ik mijn huis dan niet meer kan betalen
Toch nog niet te laat om er wat aan te doen?quote:Ik ben geen type voor het bedrijfsleven maar ben er toch een beetje toe veroordeeld. Verkeerde keuzes enzo. Maar ik klaag niet teveel, want ik heb het mijzelf aangedaan.
Als profi kantoorslaaf? Geloof het niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Genoeg richtingen in de IT waar je ook creativiteit en sociale/ culturele kanten op kan toch?
Kom vechten dan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:37 schreef MohMi het volgende:
Tevens vind ik mensen die hun werk niet leuk vinden en met tegenzin 40u per week bezig zijn met geld verdienen én er ook nog eens over klagen (dus voel je niet aangesproken, Myst), een zielig zooitje kneuzen dat m.i. niet eens een baan verdient. Genoeg mensen die wèl moeite willen doen to do a good job.
Sowieso; mensen die oprecht met zichzelf te doen te hebben vanwege iets waar ze zelf iets aan kunnen veranderenBah.
Mjah, ik zit met het dilemma dat het werk dat ik doe ontzettend tof is, dat kan ik nergens andes in NL vinden, maar dat de baas zorgt voor een ontiegelijke kutsfeer, hij verneukt het werk echt heel erg. totaal geen inzicht, slechte schattingen, debiele deadlines, waardoor al het plezier eruit is. En in mijn richting is nu geen baan te vinden verder.quote:
Dat is zo zonde idd, dat één persoon in staat is bijna al het werkplezier te ontnemenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, ik zit met het dilemma dat het werk dat ik doe ontzettend tof is, dat kan ik nergens andes in NL vinden, maar dat de baas zorgt voor een ontiegelijke kutsfeer, hij verneukt het werk echt heel erg. totaal geen inzicht, slechte schattingen, debiele deadlines, waardoor al het plezier eruit is. En in mijn richting is nu geen baan te vinden verder.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben ook heel tevreden over mijn leven. Ik heb een hele vrije baan met vrije werktijden en gaan en staan waar ik wil, daarnaast zit ik aan het randje van IT dus ik kan de leuke dingen er uit pikken. Maar werk is vooral het middel om mijn vrije tijd te bekostigen. En veel van mijn vrije tijd gaat overigens in cultuur zitten waar ik mij kostenloos voor inzet en daar beleef ik wél heel erg veel plezier aan.
Het is nu eenmaal zo gelopen en ik red me wel
En ik heb regelmatig momenten waarop ik mij afvraag waar mensen zich in het bedrijfsleven druk over maken. Een spoedmeeting omdat het projectbudget met een paar duizend euro overschreden wordt. Dan relativeer ik het door te bedenken dat in het ziekenhuis hiernaast mensen bezig zijn levens te redden, iets wat er wel toe doet. Die instelling houdt mij overigens heel erg stress-vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |