JA MAAR WAAROM DOE IK T DANquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hij digt het wel!
Wink wink; nudge nudge
Daddy issues!quote:
Nee, ik heb een Oedipus complexquote:
ik vroeg me al af hoe zo'n heks zo'n hete boy als jij had gestrikt. Is het te laat om mijn naam te laten veranderen?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Oedipus complex
MohMi heet (bijna) hetzelfde als mijn mama!
Je mama heet MahMi, natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, ik heb een Oedipus complex
MohMi heet (bijna) hetzelfde als mijn mama!
Met mijn enorme penerquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vroeg me al af hoe zo'n heks zo'n hete boy als jij had gestrikt. Is het te laat om mijn naam te laten veranderen?
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Met mijn enorme pener
[..]Overigens hebben onze vaders ook nog eens dezelfde naam
enge bende.
De vader van mij en mijn vriendin heten ook hetzelfde. Maar met de naam Jan is dat niet heel verwonderlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:09 schreef MohMi het volgende:
[..]Overigens hebben onze vaders ook nog eens dezelfde naam
enge bende.
de vaders van mij en..quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De vaders van mij en mijn vriendin heten ook hetzelfde. Maar met de naam Jan is dat niet heel verwonderlijk
Dan heb je toch echt bij de buren staan kijkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:17 schreef Murdera het volgende:
mijn gluurderskrachten onderschatten.
of ik heb jullie door de war gehaald.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt bij de buren staan kijkenWacht... Waarom lach ik daarom
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Euh. Ja. Ik fiks het, zodat het niet lijkt alsof we geadopteerde homokindjes zijn.
Sinds SSS weer haar heeft lijken ze ook als twee druppels water.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
of ik heb jullie door de war gehaald.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sinds SSS weer haar heeft lijken ze ook als twee druppels water.
Hoquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sinds SSS weer haar heeft lijken ze ook als twee druppels water.
En hij aan grotere borstenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
HoIk ben te allen tijde te herkennen aan de grotere testikels
Nee, dan is het uit!quote:
Ik wou em zelf niet noemen ivm mijn complex!quote:
Afknapper nr 1; een man met grotere borsten dan ik. En das best snel, dus ik wil geen fattyquote:
hier wil ik het over hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar fatties boven skinnies, sowieso
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:34 schreef SicSicSics het volgende:
Arme skinnies, met de fatties erop![]()
Ik wist dat jij ze allemaal zou kennenquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
Zo pats, vol op die neus.
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK
jezus christ mohmi ga je schamen omg.quote:
Hahhahahaha, die zin gebruik ik nog heel vaak!quote:
HET IS de schuld vand e ROVERHEID!!!11quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jezus christ mohmi ga je schamen omg.
EN DE POLITIE ZIT ALTIJD ACHTER ONS AAN OM NIETS WE DOEN NIETS ZE PESTEN ONS GEWOON
Mja, jat wel eens scooters en ruitjes ingetikt KUTPOLITIE ONS TE KLIEREN
Ik kijk amper tv, echt bijijijna nooit.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
jezus christ mohmi ga je schamen omg.
EN DE POLITIE ZIT ALTIJD ACHTER ONS AAN OM NIETS WE DOEN NIETS ZE PESTEN ONS GEWOON
Mja, jat wel eens scooters en ruitjes ingetikt KUTPOLITIE ONS TE KLIEREN
ik ken het ook niet van t vquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik kijk amper tv, echt bijijijna nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |