als ik dat doe breek ik mijn neusquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ook hoor, zeker als ik bezig ga met een wasje of eten ofzo, maar het is een heerlijk moment om thuis eerst alles los te gooien in een semi-headbang beweging waardoor mijn gezicht geaaid wordt door zachte, heerlijk ruikende krullen![]()
![]()
En dan idd flop, in een staart ermee
Nee, het was warm.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:19 schreef MohMi het volgende:
Goede morgen allemaal!Iedereen lekker geslapen?
Deze dagen ben ik zo blij dat ik een koukleum ben; fijn gepit met de dekens tot mijn kin opgetrokkenquote:
heerlijk. Vanavond eindelijk een rustdag, ipv in huisje werken.quote:Op woensdag 4 september 2013 08:19 schreef MohMi het volgende:
Goede morgen allemaal!Iedereen lekker geslapen?
Wat lekker!quote:Op woensdag 4 september 2013 08:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heerlijk. Vanavond eindelijk een rustdag, ipv in huisje werken.
Zin om te zuipen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat lekker!En al plannen gemaakt of zie je vanavond wel waar je zin in hebt?
Én zuipen!quote:Op woensdag 4 september 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
Zin om te zuipen.![]()
Maar ik denk even serietjes/filmpje kijken.
Ik wilde eigenlijk een alcoholpauze houden.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen zonder discipline
Je kan toch ook wel een biertje drinken zonder laveloos te worden?
En fappen all you wantquote:Op woensdag 4 september 2013 09:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zin om te zuipen.![]()
Maar ik denk even serietjes/filmpje kijken.
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ik zie Moh.rar net binnenkomen. Voor volk en vaderland!Tot de vellen erbij hangen
Jij schijnt grotere ballen te hebben.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:24 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik dacht dat ik de SSS.zip had doorgestuurd, daar vroeg je tenslotte om
![]()
Hoewel, nu we zoveel op elkaar lijken, zou dit het ook moeten doen voor jeEnjoy!
Voor hangende vellen, zie Hara.rarquote:Op woensdag 4 september 2013 09:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, ik zie Moh.rar net binnenkomen. Voor volk en vaderland!Tot de vellen erbij hangen
Verdomme, nu moet ik toch zuipen vanavond, om die beelden uit mijn hoofd te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Voor hangende vellen, zie Hara.rar
quote:Op woensdag 4 september 2013 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nog tweeënhalve week. Dan is het vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |