"Nee deze is niet leuk" "euhm, ik vind hem wel leuk?" "nee deze is niet leuk, kom we lopen verder"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MoedersDoet de mijne ook altijd ja.
"Jij bent ook niet leuk, gore tyfus bitch" "ok."quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Nee deze is niet leuk" "euhm, ik vind hem wel leuk?" "nee deze is niet leuk, kom we lopen verder"
Oke zo erg is ze niet, mag gelukkig wel een eigen mening hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
"Nee deze is niet leuk" "euhm, ik vind hem wel leuk?" "nee deze is niet leuk, kom we lopen verder"
Maar ik een vraagje stellen over je moeder?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke zo erg is ze niet, mag gelukkig wel een eigen mening hebben
Wow. Mijn moeder is lief.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Jij bent ook niet leuk, gore tyfus bitch" "ok."
Mag ik ook wel, maar bij zulke uitgaven wil ze gewoon heel erg meebeslissen. Natuurlijk wel lief omdat ze bang is dat ik een foute keuze maak (wat ongetwijfeld ook waar isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke zo erg is ze niet, mag gelukkig wel een eigen mening hebben
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ik een vraagje stellen over je moeder?
Dus je bent een soort baas over me, vind ik wel geil.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag ook geen vragen stellen of je een vraag mag stellen
Die weet er weinig van, hoezo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mur even vraagje he
hoe staat je moeder tegenover je drugsgebruik?
Ja, ik ga ook even een pauze inlassen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nieuwsgierig
aangezien je van wat ik uit je posts opmaak best veel gebruikt
Hoezo?quote:
Ik ben de afgelopen 2 maanden minimaal 1 keer per week wel goed aan de drugs geweest, en dan vaak ook nog doordeweeks aan de sos.quote:
Ja, dan is elke harddrug die je erbij neemt ineens veel voor jouquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoezo?
Laat ik het zo zeggen. voor mijn doen gebruikt hij veel aangezien ik alleen wiet en hasj rook
Klopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, dan is elke harddrug die je erbij neemt ineens veel voor jou
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, dan is elke harddrug die je erbij neemt ineens veel voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder toleratie dan mdma maar aangeraden word om minimaal 1 maand pauze tussen de keren te houdenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 2 maanden minimaal 1 keer per week wel goed aan de drugs geweest, en dan vaak ook nog doordeweeks aan de sos.
Maar ook zonder dat, na sziget kan ik gewoon wel even een pauze gebruiken voor mijn tolerantie.\
Hoe zit dat met 4FA trouwens qua tolerantie?
Mjah, laat ik dat maar eens doen dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Minder toleratie dan mdma maar aangeraden word om minimaal 1 maand pauze tussen de keren te houden
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:17 schreef Unscrewed het volgende:
Badtripbob, ik ga jou nog een keer als heroïne junk zwerver op straat tegen komenDan heb je dikke schulden enzo.
Neuh ik gaf jou 150 mg en nam zelf wat meer maar dat was omdat jij het nog niet gedaan had, toen op die andere gratis fissa had je wel ook evenveelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah, laat ik dat maar eens doen dan.
Al is het wel echt gruwelijk spul![]()
Laatste keer alleen beetje uitgeschoten. Ik gok 180 ofzo. Als dat wat jij deed 150 was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |