Begin er niet aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
FB aanmaken is me teveel moeite
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
lkkr met #schatje ri. #maccie, lekker #ete. #nom #omw
quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]fucking irritant inderdaad
[..]ik heb ergere van haar gezien, iets met naakt
Dm eens :squote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]fucking irritant inderdaad
[..]ik heb ergere van haar gezien, iets met naakt
quote:
Heb die foto's verwijderd, zegt genoeg over hoe dat eruitzagquote:
Ik denk dat jij tokkies aantrekt..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Heb die foto's verwijderd, zegt genoeg over hoe dat eruitzag![]()
Laatst whatsappte zo'n meisje van 16 mij, beetje gesprek. Zegt ze ineens: help me onthouden dat ik nooit meer onveilig neuk. Ik zo: wtf. hoezo? zij: ik was zwanger. ik zo: weggehaald? zij: nee, ik heb een kind. ik: WTF. zij: kijk, een foto.
*insert gedrocht*
Hmm, ik voorzie een spatieloos opmerking.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
mijn nichtje heeft ook een kind hoor
zwarte schaap van de familie
bier drinken verkiezen boven naar dat kind toegaan
Met wat voor mensen ga jij omquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Laatst whatsappte zo'n meisje van 16 mij, beetje gesprek. Zegt ze ineens: help me onthouden dat ik nooit meer onveilig neuk. Ik zo: wtf. hoezo? zij: ik was zwanger. ik zo: weggehaald? zij: nee, ik heb een kind. ik: WTF. zij: kijk, een foto.
*insert gedrocht*
Ik wou hem net maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, ik voorzie een spatieloos opmerking.
Nah, zulke mensen verwijder ik binnen vijf minuten weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat jij tokkies aantrekt..
Jij kent rare mensen. Wat is mis daar in almelo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
*insert gedrocht*
Als ik daar mee omga, op welke dag dan ook, mag je me afschieten met een Kalasjnikov.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga jij omook al op fb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |