Ik geloof je direct, ongetwijfeld dat je uit ervaring spreektquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Je kunt er grapjes over maken, maar als je niets presteerd lacht ze niet mee
Klopt, ik wel van de week naar een van je showsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:28 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik geloof je direct, ongetwijfeld dat je uit ervaring spreekt
Ervaring in niet presteren, blij dat je het toegeeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Klopt, ik wel van de week naar een van je shows
ze klaagt vaak dat je niet luisterd naar haar, he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:33 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ervaring in niet presteren, blij dat je het toegeeft.
Das een goed plan, zo te horen kan je nog wel wat 'kunstjes' leren!
Ze klaagt eigenlijk bijna nooit. Dus zal wel goed zitten!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:36 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ze klaagt vaak dat je niet luisterd naar haar, he?
een gezonde man produceerd (mits hij gezond blijft)53 liter sperma van zijn leven.dat is ruim 5 emmers vol.dan moet je wel een vrouw die veel dorts heefd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef longinus het volgende:
[..]
ik produceer liters van dat spul, lol
Als je een vrouw echt goed klaar laat komen wil ze nagenieten, niet op haar knieën jouw zaad slikken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:17 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Waarom zou de vrouw eerst laten klaarkomen voorkomen dat ze wil slikken?
In tegenstelling tot een man blijft de vrouw geil na het klaarkomen (misschien zelfs wel extra).
Hoeft ook niet direct erop te volgen, en hoeft ook niet op de knieën.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je een vrouw echt goed klaar laat komen wil ze nagenieten, niet op haar knieën jouw zaad slikken.
Zo hoort het ^^quote:Op zondag 1 september 2013 10:47 schreef Vice. het volgende:
Lekker is anders, maar ik doe het graag als ik zie hoe hij ervan geniet.
Mooi werk, jij weet hoe het hoortquote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef krokusje31 het volgende:
Gisteren nog heerlijk geslikt. Love it.
Goed bezig, toppertjequote:Op zondag 1 september 2013 18:56 schreef krokusje31 het volgende:
Gisteren nog heerlijk geslikt. Love it.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef Life2.0 het volgende:
ja en precies daarom, laat je de vrouw nooit eerst klaarkomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |