abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 september 2002 @ 15:55:07 #51
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_6001451
Jup
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_6002126
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:29 schreef Mordreth het volgende:
Even de openingspost gewijzigd, tevreden moet trots zijn .

Wie kan nu op dit moment zeggen dat ie trots is op zichzelf? Over wat ie tot nu toe in zijn/haar leven heeft bereikt. En dan bedoel ik niet alleen over goeie baan of goeie opleiding enz. Maar over hoe je nu bent geworden.

Ik! Ik ben trots op mezelf, op mijn lijf, op wie ik ben. Ik voel me lekker, doe de dingen in het leven die ik leuk vind, en kijk vol verwachting naar al het leuke dat de toekomst nog misschien gaat brengen, zoals toch eens een vaste relatie en kinderen.....
pi_6002140
Een beetje dubbel , als er problemen zijn weet ik ze tegenwoordig wel op te lossen en daar ben ik wel trots op en hoe ik nu zelf met mijn Borderline omga daar ben ik ook erg trots op .
Maar er zijn nog tig momenten dat ik mezelf erg mutserig vind en van die mutserige acties heb , dan word ik gewoon erg moe van mezelf , achteraf kan ik er wel om lachen , mijn humor is ook iets waar ik erg trots op ben
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_6002171
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 15:43 schreef Mordreth het volgende:
En dan nog een stelling:

Wie kan er trotser op zichzelf wezen:

-Iemand die in de 3de wereld land heeft gewerkt (of werkt) om mensen te helpen.
-Of gewoon de standaard mens die een goeie baan, vrouw, kinderen en rest van standaard dingen heeft.

Geen van beiden.
pi_6002223
Ja best wel... ik zit nog op school daar ben ik heel trots op want al mijn vrienden zijn gestopt met school dus dat vind ik wel knap van mezelf
Verder ben ik natuurlijk heel trots op mijn vriendje.. al bijna 4 jaartjes
pi_6002308
Trots zijn op jezelf is wel iets heel anders dan trots zijn op je vriendje, je werk, of wat dan ook dat buiten jezelf is. vind het wel opvallend hoe vaak mensen deze twee essentieel verschillende dingen verwarren.
pi_6002462
quote:
Op vrijdag 27 september 2002 16:46 schreef redhead_too het volgende:
Trots zijn op jezelf is wel iets heel anders dan trots zijn op je vriendje, je werk, of wat dan ook dat buiten jezelf is. vind het wel opvallend hoe vaak mensen deze twee essentieel verschillende dingen verwarren.
Dat is inderdaad wel erg opvallend. Natuurlijk ben je minder gelukkig als je die dingen niet had (dus misschien verwarren mensen geluk met trots, was ook niet helemaal duidelijk waar het topic om te beginnen over ging).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')