IB4 omg tong sluit een post zonderquote:
Dat het eeuwig mag schijnen in de grootsheid der Tong-Topics.quote:
Ik heb er nog even géén plaatje bij. Wat zou het moeten doen? De bilhelften van elkaar houden om de passage van excrementen te vereenvoudigen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:44 schreef tong80 het volgende:
Net verzonnen woord. Is het levensvatbaar ?
Of kun je er geen affiniteit mee krijgen ?
Sorry dat ik je imaginaire zeepbel van zelfverheerlijking moet doorprikken: Spleenheup is het nooit geweest...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef tong80 het volgende:
Moest effe pisse. Ben nog steeds niet echt wakker. Maar is schijtbeugel echt geen toevoeging, na Spleenheup ?
Strontgepeupel dat je er bent.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Sorry dat ik je imaginaire zeepbel van zelfverheerlijking moet doorprikken: Spleenheup is het nooit geweest...
De boodschapper heeft het altijd gedaan...quote:
Kösjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:22 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De boodschapper heeft het altijd gedaan...
Namens de rest van fok in blijde verwachting,
B.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger was alles beter
ìk_vôél_më_èëñzâám_ën_ållêén_vándàâg_wïl_ìemånd_mêt_mê_prätéñ
Hier had de schijtbeugel zeker geholpen, want dit kan echt niet door de beugel!quote:Op maandag 27 juli 2015 11:03 schreef DeLepelaar het volgende:
Had die beugel hier geholpen?
[ afbeelding ]
Schijtbeugel : De helft van het eerste, niet te nauw kijken, daarna vierendelen en in gezelschap nuttigen, tot je er bijna dood bij neer valt. Dan toch nog de houvast hebt. Schijt hebt aan de rest en kunt tongzoenen zonder te meuren uit je bek.quote:Op maandag 27 juli 2015 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
Schijtbeugel, is dat zoiets als een kuisheidsgordel voor je reet? Of hakt die beugel je keutels in 2en bij het verlaten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |