Oeh, bedoel je dat enge ding van gister?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
Nu heb ik nog geen Rioontharingsding.
Daar kun je haartjes op tellenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een haarscherpe afbeelding op pexiglas? Wat heb ik daar nu weer aan.
Nee ik ook niet. Terwijl ik door jou weer ben gaan twijfelen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
Nu heb ik nog geen Rioontharingsding.
Ik had nog wel een keer kunnen gaan douchenquote:
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh, bedoel je dat enge ding van gister?
Zeg dat nu niet! Zal wel komen als ik aan het werk ben straksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Terwijl ik door jou weer ben gaan twijfelen.
Zal wel niet meer komen denk ik.
Brrquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zeg dat nu niet! Zal wel komen als ik aan het werk ben straks
Een SSD is echt ontiegelijk chill, echter het feit dat die niet nieuw is baart me heel veel zorgen.quote:
Toch blijven ze snel weggaan..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Een paar huntjes terug waren die SSD's nog superpopulair. Nu wil echt geen hond die dingen hebben volgens mij, ze komen steeds weer langs...
Ja maar niet nodig want veel mensen hebben het alquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Een SSD is echt ontiegelijk chill, echter het feit dat die niet nieuw is baart me heel veel zorgen.
Ja mij ook, maar ik denk dat een heleboel mensen niet doorhebben wat recertified is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Een SSD is echt ontiegelijk chill, echter het feit dat die niet nieuw is baart me heel veel zorgen.
Ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef appelen het volgende:
Die horloges in de banner links zijn ook extreem lelijk..
Of hebben jullie die ad niet?
Die kermisdingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:30 schreef appelen het volgende:
Die horloges in de banner links zijn ook extreem lelijk..
Of hebben jullie die ad niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |