Dat lijkt me wel leuk, mag ik meedoen of is het een besloten club?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee wij gaan altijd vingerverven, vaak bomen of andere bruine dingen.
Ligt aan je uiterlijk...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk, mag ik meedoen of is het een besloten club?
Jammer danquote:
Brownies?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee wij gaan altijd vingerverven, vaak bomen of andere bruine dingen.
2 mensen een groep noemenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:57 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan ik zal het in de groep gooien
Tja dat komt er van als je een zo strenge selectie doorvoert.quote:
Jaa, als alleen de mensen met een vervormd hoofd mogen joinen.....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:13 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Tja dat komt er van als je een zo strenge selectie doorvoert.
Omdat je me nog kent van vroeger, lambal.quote:
hehe beetje verdrietig dat je niet mag meedoen hehequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:16 schreef Differ het volgende:
[..]
Jaa, als alleen de mensen met een vervormd hoofd mogen joinen.....
Haha yeah rightquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
hehe beetje verdrietig dat je niet mag meedoen hehe
Ronnie wie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:37 schreef Rodawa het volgende:
Ik voel me net jarig door jullie!!!!! Ronnie mist nog wel maar hij kan elk moment komen...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:26 schreef Nestalgie het volgende:
rodawa
Omdat hij een baas is
rodawa adoreren
Door mooie herinneringen aan.hem te plaatsen ofpoppetjes plaatsen
Dankjewel, hoe is het met je site?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:04 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
6 poppetjes voor je leuken topik
graag gedaan
goed, hij is nog niet af maar ik krijg al bezoekers van onder de 10 jaar prima dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dankjewel, hoe is het met je site?
Goedzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
goed, hij is nog niet af maar ik krijg al bezoekers van onder de 10 jaar prima dus
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:14 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
goed, hij is nog niet af maar ik krijg al bezoekers van onder de 10 jaar prima dus
bedankt zet ik dezen plaatje op de saaitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je kinders wil lokken moet je goed aas hebben, bij deze zit altijd wel wat dat ze lekker vinden
Waar haal je diequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je kinders wil lokken moet je goed aas hebben, bij deze zit altijd wel wat dat ze lekker vinden
Doe eens geld storten op m'n rekening misschien herinner ik je.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:18 schreef Rodawa het volgende:
Bedankt allemaal, ik heb geen speech voorbereid.Maar ik wil graag mijn vader en moeder bedanken, zonder hun steun was dit nooit gelukt. En Nestalgie, die ondanks zijn ban altijd achter me heeft gestaan.
En de rest ook allemaal, jullie zijn de beste, ik hou ook van jullie![]()
[..]
Omdat je me nog kent van vroeger, lambal.
Ik heb een euro overgemaakt haas kikker stierenklquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe eens geld storten op m'n rekening misschien herinner ik je.
Cousin_Eddyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe eens geld storten op m'n rekening misschien herinner ik je.
Hey ouwe miere neuker ben je nu de baas van onz ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Cousin_Eddy
Ga je weer fulltime terug komen?
Ah mooi man, ik mis jequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:40 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Hey ouwe miere neuker ben je nu de baas van onz ofzo?
Ja was effe weg geen zin meer in geen tetten notes regelneef shit enzo.
Ik kijk wel hoe het loopt weet je maar ik ben echt blij dat je mod bent op onz.![]()
Ps: hoe gaat het met je mieren [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |