Maar die zag in haar jongere jaren er nog beter uit dan Miley Cyrus.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Jaloers op Amanda Bynes, die krijgt enorm veel aandacht momenteel
Neu, hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar die zag in haar jongere jaren er nog beter uit dan Miley Cyrus.
[ afbeelding ]
quote:
Ja, 'ooit' zullen we het vattenquote:De manager van Miley Cyrus is dik tevreden over de show die de zangeres zondag opvoerde tijdens de MTV Video Music Awards.
Veel mensen reageerden vol afschuw op haar optreden, waarin ze halfnaakt op het podium stond en tegen zanger Robin Thicke opschuurde.
"We stonden allemaal te juichen aan de zijkant van het podium", zegt manager Larry Rudolph tegen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly over familie en vrienden van Cyrus, onder wie haar moeder. "Het had niet beter kunnen gaan. De fans vatten het. De rest zal dat ooit ook doen."
Rudolph is niet de eerste die het opneemt voor de 20-jarige zangeres. Eerder sprongen ook Justin Timberlake en haar vader, countryzanger Billy Ray Cyrus, voor haar op de bres.
Bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)n-beruchte-show.html
Beseft ze het zelf ook?quote:Miley Cyrus is de weg kwijt
Miley Cyrus choqueerde haar fans met een nogal ordinair optreden tijdens de MTV Video Music Awards vorige week zondag. De jonge zangeres geeft nu toe dat ze met zichzelf in de knoop zit. "Ik ben de weg kwijt."
Dat zegt de zangeres in een interview met Mirror.
De 20-jarige ster, bekend geworden als Disney’s Hannah Montana, zegt: "Ik heb zo veel issues. Iedereen doet dan wel eens rare dingen." Tijdens de VMA zong ze een duet met Robin Thicke, gekleed in rubber ondergoed terwijl ze seksbewegingen maakte, constant haar tong uitstak en zichzelf met een plastic hand in het kruis greep.
Ze geeft haar drukke schema de schuld van dit soort uitspattingen. "Ik heb geen normaal leven. Af en toe neem ik even rust, maar daar ben ik helemaal niet goed in." Dat ze niet helemaal lekker in haar vel zit, bleek deze week wel toen Cyrus gezien werd op een vliegveld, gekleed in een pyjama en grote pluizige pantoffels.
"Ik ben altijd maar aan het werk. Eten doe ik ook alleen maar om energie te krijgen om maar door te gaan de hele tijd. Mensen vinden het knap dat ik kan opladen van tukjes van drie kwartier. Maar ik ben er intussen wel aan gewend."
Zelfs aan sporten komt ze amper toe. Cyrus zegt wel elke dag wat yoga en 30 push-ups te doen.
Dan valt het wel mee he met die video clips van Lady gaga ..quote:
quote:Miley Cyrus blowt erop los in Amsterdam.
Miley Cyrus heeft dit weekeinde een bliksembezoek bezoek gebracht aan Amsterdam. De 20-jarige zangeres arriveerde zaterdagavond in Nederland en dook zondagochtend direct een coffeeshop in, waar ze pas ruim zeven uur later weer vertrok.
Cyrus bezocht met een paar vrienden en haar bodyguard de Green House coffeeshop in de Tolstraat, is te zien op foto's van de Britse krant Daily Mail. Maandag was de zangeres, die er geen geheim van maakt regelmatig te blowen, alweer in Parijs om haar nieuwe album te promoten.
Inmiddels is er de nodige ophef ontstaan over de nieuwe muziekvideo van Cyrus. In de clip bij haar single Wrecking Ball is te zien hoe ze poedelnaakt aan een sloopkogel hangt. Eind vorige maand reageerden veel mensen vol afschuw toen ze voor haar optreden op de MTV Video Music Awards halfnaakt over het podium rende.
dat dus. muziek klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 9 september 2013 23:04 schreef Vlindur het volgende:
Maar ze kan wel zingen. Ik weet niet hoe het live klinkt, maar ik vind het prima om aan te horen allemaal. (En nee, het is niet mijn muzieksmaak. Ik ben meer van de heavy metal)
Clips kijk ik zo min mogelijk. Dat valt toch alleen maar tegen. Van iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |