quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:56 schreef LuieSurinamer het volgende:
eeuwig talent dat stil staat in zijn ontwikkeling.
Idiootquote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:56 schreef LuieSurinamer het volgende:
Staan Surinamers dat niet al decennia?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:10 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Nog iemand die is blijven stilstaan in zijn ontwikkeling..
Die staan niet stil. Die zijn alleen zo traag dat het lijkt alsof ze stilstaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan Surinamers dat niet al decennia?
Moment dat de economie per jaar met 5 tot 7 procent groeit, zou ik zeggen van niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Staan Surinamers dat niet al decennia?
Ze worden er alleen maar sterker van. En ze zijn nog niet klaar met shoppen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:14 schreef Dven het volgende:
Maar goed, leuk voor Tottenham. Twee spelers behorende tot de absolute wereldtop vangen voor in totaal 20 miljoen euroEn zelf voor een hardloper op voetbalschoenen effe het vijfvoudige vangen
Het is gewoon een goede voetballer, nog jong ook. Hij speelt al 5 jaar bij Ajax. Je vergeet dan soms dat ie nog jong is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:21 schreef Differ het volgende:
Ik kan er niet om rouwen, dag Eriksen
Nog steeds afhankelijk van ontwikkelingshulp, diep in de aars van China, bijna 1/5 leeft in armoede, een drugshandelaar en moordenaar als president en een economie die volledig afhankelijk is van de momenteel hoge olie en goudprijzen, kortom, van delftstoffen die alles behalve waardevast zijn. Fantastisch ja! Woordje bananenrepubliek is volgens mij voor Suriname uitgevondenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:14 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Moment dat de economie per jaar met 5 tot 7 procent groeit, zou ik zeggen van niet.
Maar ja daar weet je natuurlijk niets van he.
ditquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:29 schreef fathank het volgende:
Lekker verhaal weer. 3 dagen voor de deadline je beste speler laten vertrekken voor een jodenfooitje terwijl ze zelf net 100 miljoen binnen hebben
Seedorf, Winter, Kluivert, Rijkaard, Gullit, Roy, Menzo, Vanenburg, van Gobbel, Lens, Reiziger, zwarte piet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog steeds afhankelijk van ontwikkelingshulp, diep in de aars van China, bijna 1/5 leeft in armoede, een drugshandelaar en moordenaar als president en een economie die volledig afhankelijk is van de momenteel hoge olie en goudprijzen, kortom, van delftstoffen die alles behalve waardevast zijn. Fantastisch ja! Woordje bananenrepubliek is volgens mij voor Suriname uitgevonden
Zul je zien dat ze vanmiddag ook weer Real loten in de CLquote:
Premquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Seedorf, Winter, Kluivert, Rijkaard, Gullit, Roy, Menzo, Vanenburg, van Gobbel, Lens, Reiziger, zwarte piet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:56 schreef LuieSurinamer het volgende:
Er zijn gewoon afspraken gemaakt met de speler. Daar zullen namen en mogelijkheden van clubs op hebben gestaan. Of die club dan voor 100 miljoen of niks heeft verkocht doet dan niet ter zaken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:29 schreef fathank het volgende:
Lekker verhaal weer. 3 dagen voor de deadline je beste speler laten vertrekken voor een jodenfooitje terwijl ze zelf net 100 miljoen binnen hebben
barcelona juve napoliquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Zul je zien dat ze vanmiddag ook weer Real loten in de CL.
Kun je gelijk je spullen pakken_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |