Kom op, nachtje doorhalen, morgen lekker filmpje kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:20 schreef De-Hamster het volgende:
Ik heb mijn kaartjes ingeleverd, mijn vriendin heeft helaas schoolproject dat echt voor gaat en af moet![]()
Okay dus aanmelden via de link in de OP is zekerheid van een kaartje, volgens het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe? (ook al zegt de mail anders?)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup, is standaardtekst. Deze actie loopt iets anders.
Yup. We geven vanmorgen de namen van de aanmelders door aan Universal.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Okay dus aanmelden via de link in de OP is zekerheid van een kaartje, volgens het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe? (ook al zegt de mail anders?)
Ik moet bij de ingang van Pathe alleen de naam opgeven waar ik me mee heb aangemeld?
geen idee, mijn glazen bol is stukquote:
Skaaiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Okay dus aanmelden via de link in de OP is zekerheid van een kaartje, volgens het wie het eerst komt wie het eerst maalt principe? (ook al zegt de mail anders?)
Ik moet bij de ingang van Pathe alleen de naam opgeven waar ik me mee heb aangemeld?
Even naar mij knipogen en je komt binnen.quote:
quote:
Ah jullie zijn er ook?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Even naar mij knipogen en je komt binnen..
op het toilet misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Even naar mij knipogen en je komt binnen..
Mijn toilet is vrij toegankelijk voor vrouwen. Daar hoeven ze niet voor te knipogen. Al mag dat wel natuurlijk.quote:
Been there, done thatquote:
quote:
Nee, de tekst van de actie is standaard, maar deze actie loopt net ff anders, je komt gewoon met de door jou aangegeven naam op de gastenlijst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef fedsingularity het volgende:
Ik had gisteren een bevestiging van de reservering gehad maar vanmorgen blijkbaar geen activatiecodeben ik doomed?
Ah top, dan ga ik zo rijden. Thanks!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de tekst van de actie is standaard, maar deze actie loopt net ff anders, je komt gewoon met de door jou aangegeven naam op de gastenlijst.
Zo Bart, komen er nog meer acties?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:39 schreef Bart het volgende:
Was zeker een toffe film! Baal dat ik geen tijd had voor de after party.
TV / [WIN!] Alle seizoenen van Rookie Blue op dvd! loopt nog t/m vandaagquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zo Bart, komen er nog meer acties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |