SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Hoe dan 0,5 goals.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:53 schreef BDIL het volgende:
Nog meegenomen in de blessuretijd![]()
[ afbeelding ]
Had je gezien dat Bukharov had gescoord?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies. Minstens 15x om een goede positie in te nemen en dan schieten.
Gewoon, geen goals tijdens de reguliere speeltijd. Dat gaat met het betten altijd 0.5 - 1.5 - 2.5quote:
Ja, kopbal, maar hij is wel echt chubby zowat in het echt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had je gezien dat Bukharov had gescoord?
ooh...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:54 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon, geen goals tijdens de reguliere speeltijd. Dat gaat met het betten altijd 0.5 - 1.5 - 2.5
Nooit meer andere mensen belachelijk maken over hun IQ.quote:
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nooit meer andere mensen belachelijk maken over hun IQ.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.
Ik doe niet aan betten, want onder de 18. Tevens denk ik ook niet dat dat goed zou aflopen.![]()
Ik doe het ook gewoonquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik vroeg het me alleen af en vond het er raar uit zien.
Ik doe niet aan betten, want onder de 18. Tevens denk ik ook niet dat dat goed zou aflopen.![]()
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe het ook gewoon
Via mijn mama's naam
Te weinig voetbal kennis ?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.
Niet genoeg voetbalkennis...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet. Zal op de lange termijn echt niet zoveel winst maken.
Pics. Bewijs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te weinig voetbal kennis ?
Ik heb er al ¤100 mee verdient.
Mwah, ik volg veel voetbal en je kunt ook gewoon alleen maar op zekerheidjes wedden en zo heel langzaam wat winst maken, maar ik heb er gewoon geen interesse in...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Te weinig voetbal kennis ?
Ik heb er al ¤100 mee verdient.
Voetbalkennis moet ook aan elkaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Pics. Bewijs.
En het is verdiend.Maar zo kan ik bezig blijven.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Voetbalkennis moet ook aan elkaar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar zo kan ik bezig blijven.
quote:
Denken dat zekerheidjes bestaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mwah, ik volg veel voetbal en je kunt ook gewoon alleen maar op zekerheidjes wedden en zo heel langzaam wat winst maken, maar ik heb er gewoon geen interesse in...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet te geloven dat er Ajacieden zijn die 11 miljoen voor Eriksen te weinig vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |